Gość Itachi Uchiha Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Takie z nudów Na zlecenie Bah Bah i leżysz! Może i nie za perfekcyjne ale nie jestem profesjonalistą xd Edytowane 12 Września 2016 przez Itachi Uchiha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaveli. 2 153 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Nie wiem co tu oceniać za bardzo. Praktycznie same napisy. Te kolorowe nic specjalnego, to Z przeciągnięte odstrasza. Ten avatar bah bah to samo dodanie napisu. Podejrzewam że ten drugi też. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Itachi Uchiha Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Next. Nwm czy dobrze wyszło, ale przerabiałem zdjęcie 1 raz. xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złota Owca 624 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Co tu przerabialea jeśli można spytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Itachi Uchiha Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Diamenowy - ,,Co tu przerabiałeś jeśli można spytać?'' Przerabiałem ze zdjęcia Na zdjęcie i nie za bardzo mi to wyszło xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaveli. 2 153 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Daleko od doskonałości, ale pomysł fajny i wykonanie też spoko :v szczegół trochę dodaj xd i proszę tak duże prace w spoilerze umieszczać :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Itachi Uchiha Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ok. Zapamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...