Bingomanrwc 0 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 1. Serwer : Cs-Classic.pl [CoD 45000lvl][NOWY SEZON]2. Nick : Murzyn;]3. Imię : Dawid4. Wiek : 165. Znajomość Amxx(0/10) : 8/106. Mikrofon(Tak/Nie) : Tak7. Składka(Tak/Nie) : Tak8. Czas spędzony na forum : Na forum nie mam duzo godzin bo ogolnie duzo siedze na serwie.Mysle ze lepiej aby admin siedzial na serwerze niz na forum.9. Opisać siebie : Mam na imię Dawid, interesuję się piłką nożną. W cs'a gram od 9 lat . Jestem sympatyczną osobą, chętnie wszystkim pomagam.10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera : Na servie jest mało adminów online.Dlatego ze jestem ogarniety znam amx i umiem rozpoznawac cziterów.Chce pomóc rozwinąć serwer. 11. Linki do reklam : http://fast-game.pl/showthread.php?tid=221 http://cserwer.pl/topic/11994-witajcie-i-wbijajcie/ http://cs-maxskills.pl/showthread.php?47584-Wbijajcie&p=180851#post180851 http://counterlife.pl/showthread.php?tid=123 http://www.grajkownia.com/topic/24856-wbijac-all/ 12. Co zrobisz gdy : -Ktoś używa dopalaczy ; Jeżeli wh/aim to ssy i perm-Gdy ktoś nadużywa micro ; Ostrzeżenie,kick,ban na 30 min-Nadużywa Kultury na serwerze ; Ostrzeżenie, 30 min bana13. Platforma Cs(Non Steam/Steam) : Non Steam Wymagania: ~Wiek 15+ (ale z mutacja najlepiej) Posiadam~Mikrofon(nie wymagane aż tak) Posiadam~Minimum 30 godzin gry na Serwerze Jest a nawet wiecej~Ogar Posiadam;]~Kultura Posiadam~Obsługa amxmodmenu w jednym palcu Posiadam~Użytkownik pisząc podanie powinien mieć ZERO WARNÓW NA FORUM Oczywiscie jest~Aktywność na forum(nie jest ważna aż tak) Jestem na forum ale zadko~Oczywiście kreatywność i umiejętność ogarnięcia serwera Posiadam~Reklamowanie Serwerów Posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...