Jump to content
Serwery CS-Classic
Serwery Counter-Strike Global-Offensive
1
Free for All
145.239.18.203:27015
2
Call of Duty 201
145.239.23.158:27015
3
JailBreak
51.83.164.150:27015
4
Multi Arena 1v1
51.83.175.255:27015
Serwery Counter-Strike 1.6
1
Only DD2
54.38.58.71:27015
Inne serwery
1
TeamSpeak3
ts.cs-classic.pl

Poradnik by spEd-


Guest Anonymous
 Share

Recommended Posts

Guest Anonymous

Siema. Czytając poradnik domera, który [nie obraź się] jest zrobiony lekko chaotycznie postanowiłem uporządkować te informacje oraz uzupełnić je o własne spostrzeżenia. Całość napiszę w punktach i radzę robić zgodnie z nimi (w kolejności), ponieważ np. developer 1 nie będzie dobrze działał jeśli nie wyłączymy synchronizacji pionowej. A więc zacznijmy od początku. Wszystkie komendy będą pisane w cudzysłowiach, których proszę nie pisać w konsoli. 1. Co to są fps'y? Fps - fraps per secound czyli po prostu klatki na sekundę mówią o płynności gry. Im więcej fpsów - tym większa płynność i tym szybciej się rozpędzamy. Aby zobaczyć ile masz fps'ów wystarczy w konsoli (otwierana poprzez klawisz "`") wpisać "net_graph 3" (zamiennie "net_graph 1", gdzie fps'y pokazują się w lewym górnym rogu). Po wpisaniu tej komendy pokazuje nam się jakby konsola w prawym dolnym rogu gdzie widnieją nasze fps'y. Im ich więcej - tym lepiej. Ważne jest też, aby były stałe czyli nie skakały od 100-300 tylko utrzymywały się np. na poziomie 200 (zależy od karty graficznej), ponieważ wtedy dostajemy od czasu do czasu zmułe i spadamy w byle przepaść. Trzeba jednak pamiętać, że od 333 fps'ów włącza się tzw. Slow Motion czyli spowolnienie ruchów co poważnie utrudnia wykonywanie bh (jest to ograniczone komendą). 2. Wyłączenie synchronizacji pionowej. Ważną rzeczą jest wyłączenie synchronizacji pionowej. Bez niej nasze fps'y nie będą mogły być wyższe od 60-ciu. Nie będę pisał tutaj jak to zrobić, ponieważ istnieje wiele rodzajów kart graficznych i wiele rodzajów sterowników. Będziecie musieli się pobawić i poszukać na google poradnika do waszej karty. Ogólna zasada jest taka: 1. Wchodzimy do panelu sterowania kartą graficzną (prawy na pulpicie i klik na obrazek) 2. Wchodzimy w ustawienia 3D. 3. Odszukujemy Synchronizacje Pionową. 4. Zaznaczamy przy niej Wymuś Wyłączenie. 5. Klikamy zastosuj. 3. Komendy na fps'y. Tu zaczynają się schody. Każdy uważa, że inne ustawienia są dobre. Ja podaje takie, których osobiście używam i śmiem twierdzić, że są one wystarczające. Wszystkie komendy wprowadzamy w konsoli. Większość z nich wprowadzamy jednorazowo (wyjątki opiszę). - "developer 1" (wprowadzamy po każdym wyłączeniu i włączeniu cs'a) - "fps_max 333" - "fps_modem 333" - "cl_yawspeed 999" (tak jak developer, po każdym wyłączeniu) - "cl_sidespeed 999" (również po każdym wyłączeniu) - "cl_forwardspeed 999" - "cl_backspeed 999" 4. Przydatne bindy. Bindy czyli ustawienie przypisane do klawisza. Przydają się one m. in. do szybszego zmieniania broni, a w deathrunie do wykonywania różnych tricków i lepszego rozpędzania się. Tutaj podaję przydatne ustawienia do deathruna i PROPONOWANE (oprócz scrolla, który musi być tam gdzie jest) klawisze, na których ja je mam. Każdy może dostosować je do swoich upodobań i potrzeb klawiszowych wprowadzając zamiast klawisza proponowanego inny. Do każdego zamieszczę krótki opis, powiem co daje oraz jak go używać. a) Kręcenie kółek. W konsoli: "bind l +left" (ew. +right, jeśli chcecie, aby kółka były kręcone w prawą stronę [niepolecam]). Po wpisaniu jeśli klikniecie klawisz l będziecie kręcić się w kółko w prawą stronę, ale jeśli dołączycie do tego spację oraz literę "a" wychodzi naprawdę fajny sposób na szybsze rozpędzanie się na respie. b) Scroll czyli wybicie z wyskoczni. W konsoli: "bind MWHEELDOWN duck" Po wpisaniu tej komendy jeśli zjedziecie scrollem na myszce w dół (tym co przewijacie strone do dołu) wasza postać na chwilę kucnie, ale po co? Odpowiedź jest prosta - lepsze wybicie na wyskoczniach. Gdy lecicie na wyskocznie i już jej dotykacie (np. projektocs2) używacie scrolla w dół i wasza postać dostaje maksymalnie dużego speeda bez specjalnej pracy. Szalenie przydatne do bicia rekordów na projektosie i innych tego typu mapkach. c) Hud_draw czyli zniknięcie napisów z ekranu. W konsoli: 1. "bind x "Hud_draw 0"" (piszemy jedne pazurki) 2. "bind z "hud_draw 1"" (również jedne piszemy) Działa to tak: Jeśli klikniemy x dostajemy jakby zastrzyk fps'ów (+/- 50), ale nie widzimy napisów na ekranie, chatu itp. Dlatego jeśli umrzemy klikamy z i znowu wszystko widzimy, ale mamy mało fps'ów. Bind polecany dla zaawansowanych graczy, którzy biją rekordy, a każdy fps jest na wagę złota. Poradnik CAŁKOWICIE by Dawid. Bazowałem na swojej wiedzy. Zakaz rozpowszechniania bez zgody autora. JEŚLI SIĘ POMYLIŁEM TO POPRAWCIE MNIE W KOMENTARZACH Z GÓRY DZIĘKI. Wszelkie sugestie również zapraszam do publikowania w tym temacie.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines