Złota Owca 624 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 1. Nick:Sequell** 2. Imię:Mateusz 3. Wiek:20 4. Znajomość AMX (1-10): 6/10 5. Sprawny i działający mikrofon:Tak 6. Składka (tak/nie):Tak 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/Sequell%2A%2A/193.33.177.87:27051/ 8. Parę słów o sobie **:Witam, jestem mateusz, mam 20 lat, mieszkam w katowicach. Studiuję bezpieczeństwo narodowe, jestem obecnie na 2 roku. Interesuję się motoryzacją i chciałbym zostać adminem tego serwera. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**:Siedzę na serwerze dosyć często i widzę, że większość adminów wogóle prawie nie wchodzi, tylko raco jeszcze coś robi, żeby serwer stał na nogach. Strażnicy też za bardzo nie porywają, a gracze robią fk i nie ma im kto dać bana.. Chcialem pomóc serwerowi , bo patrząc na to co się czasamo dzieje, to ręce opadają, a serwer brzydnie w oczach(nie doslownie). Uważam, że trzeba coś z tym zrobić ponieważ, czasami ludzi aż odrzuca od gry na serwerze, jak widzą to samo co ja. 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID:http://www.gametracker.com/player/Sequell%2A%2A/193.33.177.87:27051/ 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze:1,30 h dziennie 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):w dni robocze od 18-23, w weekendu od 16 do godzin wieczornyhc, czasami rano 13. Staż w Counter-Strike 1.6:2 lata 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shino 1 881 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 3 dni temu składałeś podanie na opiekuna, na razie odrzucam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...