(Pl)BoBo 104 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) 1. Nick:BoBo 2. Imię:Rafał 3. Wiek:18 4. Znajomość AMX (1-10): 10 5. Sprawny i działający mikrofon:Tak 6. Składka (tak/nie): Tak 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/BoBo/193.33.176.143:27015/ 8. Czy używałeś wspomagaczy (AD, SH, itp.) (TAK/NIE) jeżeli tak, to jakich: Tak, slow monions , speed hack , a resztę widziałem i potrafię rozpoznać . 9. Parę słów o sobie **: Siema jestem Rafał , Uczę się w Technikum Samochodowym . Interesuje się sportem i od niedawna złapało mnie hobby na ftp , pluginy no konkretnie czytam o tym dość sporo :D . 10. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jak może część administratorów widzi , ostatnio pogrywam sobie u Was na serwerze , uwierzcie mi , że o różnych godzinach bo czasem nie mogę zasnąć ;/ .Niekiedy są sytuacje , że nie ma admina i koledzy skracają etc . Ogólnie będę strzec porządku na serwerze ( o ile zostanę przyjęty do team ) . 11. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: Tak , STEAM_0:1:40967195 12. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2 góra 3 godzinki , ale wiadomo czasem więcej . 13. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Są to przeróżne godziny jak wspomiałem w podpkt. 10 . Rano , popołudnie , wieczór . 14. Staż w Counter-Strike 1.6: już będzie z 9 lat . 15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak . ** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) (edit) https://cdn.meme.am/cache/instances/folder670/43926670.jpg Edytowane 18 Stycznia 2017 przez (Pl)BoBo 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keszkeszeszke 250 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Na Tak: [+]Aktywność na serwerze, [+]Wiek, [+]Amx,(serio 10 ?) [+]Steam, [-]Słabo się rozpisałeś w punkcie 9, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...