(Pl)BoBo

Użytkownik
  • Content count

    275
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10d 22h 50m 44s

4 Followers

About (Pl)BoBo

  • Rank
    BoBo
  • Birthday 05/14/98

Informacje o Profilu

  • Nick
    BoBo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 350
  • Lokacja
    Krk
  • Zainteresowania
    sport
  • Steam Custom URL
    Pl_BoBo

Metody kontaktu

  • GG
    57612446

Recent Profile Visitors

1298 profile views
  1. Nie stać Cię na taki samochód najwyżej Fiat 125p Lubie placki
  2. Do okoła bloku/domu Chce nowego kompa
  3. Dostaniesz wodę Chce nowa bete
  4. Dzięki , to przygotuj - A ja poszukam jakiegoś galileo , lub eog ( nie jestem pewien czy tak się to pisze ) , pije do pluginu na wybór mapy ponieważ często wyskakuje w trakcie rozgrywki co skutkuje byle jakim wyborem .
  5. Był weekend , sprawy prywatne od wtorku do dziś nie pozwalały mi na odpisywanie . Dokładnie , więc ja proponuje szlifować klasy zwykłe/premium badziewne wywalić/ew dodać za nią inną , a skiny do dodania/zamiany + mapy ogarnę i dam info - najwyżej się je zmieni .
  6. Tak plugin był który dodaje lvl , ale nie działał tak sprawnie jak o tym się mówi/pisze - Będzie lepszy /freelvl (ustawię info przy wejściu na serwer gracz o tym będzie informowany) . Serek to co napisałeś jak nitro nosem xd spoko ;D - Możemy zrobić , klasycznego Cod ale będzie trzeba zaczynać od podstaw - czyli tworzyć opisywać dodawać klasy i od podstaw jeszcze raz pisze xD tzn Wsparcie ogniowe staty [...] przelicznik [...] opis [...] . Jeżeli będziecie skłonni pomóc jak w tym momencie tylko 22godziny temu , to daMY radę . Co do ekipy serwera , przydało by się żeby na serwerze się "działo" czyli mikro , beka , rywalizacja .
  7. Klany , są wyłączone ze względu na to że w klanach przeważnie była elita serwera premka , vip + za full ulepszony klan statystyki i większy exp . Ewentualnie będziecie mogli ulepszyć system klanów , gdy Darker wstawi ss'y Menu klanów . Lub już teraz przedstawić jak to widzicie ;D . Edit Mamy osoby które znają się na tych skinach z go ? I ew za ktore podmienić/dodać z obecnych . Ja ich wgl nie ogarniam.
  8. Ludzie między innymi wychodzą , bo wyczuwają przepaść między lvl/skillem często coś takiego zauważam (teraz wiem , że nie jestem sam) . Ale na to raczej nic nie porazimy grasz=lvl , a to drugie trzeba mieć xD . Z Reklamą myślę , że trzeba wystartować jak najszybciej ale jeżeli to nie pomoże - Będę bezradny . (edit) Będziemy *
  9. Możliwe do zrobienia , tylko żeby potem nie było że Kapitan wyróżnia się na tle klas - lub może zabijać z "daleka" i "bliska" .
  10. Zgadzam sie ze skarga serka ale tez wez pod uwage ze jako najsatrszy na tym serwie siedze dosyc dlugo i w miare oganriam amx wiec prosze o rozwazenie mego powrotu do grona adminow

    1. Kasia!

      Kasia!

      To nadal nie jest PW. ;)

  11. siema dlaczego nie mam admina ??

    1. (Pl)BoBo
    2. Kasia!

      Kasia!

      Tak btw to nie jest PW. ;)

  12. Jest tak samo , zależy to od przypadku ;d @S3ReK nie mnie to oceniać , ale już wyjaśniłem .
  13. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoje podanie zostało przyjęte. Aby otrzymać admina napisz do opiekuna serwera, a następnie po otrzymaniu admina wpisz się w tym temacie Nie masz rangi wejdź PozdrawiamyAdministracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  14. Przyjęte jednak przypuszczam , że nie będzie z Tobą tak jak to pisał @Ktoś. . Witam w ekipie
  15. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoja skarga została przyjęta! PozdrawiamyAdministracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów