diil 83 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) 1. Nick: gp* 2. Imię: Grzegorz 3. Wiek: 23 4. Znajomość AMX (1-10): myśle ze spokojnie 8 5. Sprawny i działający mikrofon: tak 6. Składka: tak 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/gp%2A/193.33.177.101:27156/ 8. Parę słów o sobie **: Nazywam sie Grzesiek, moim głównym zainteresowaniem sa sztuki walki oraz siłownia, z zawodu jestem informatykiem, lecz nie wyobrazam sobie pracy w zawodzie :D w wolnym czasie od treningow i silowni regeneruje sie przed CS'em :D Ci co graja ze mna dlugo wiedza duzo wiecej :) 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Wiele osob mnie do tego namawiało, a poza tym spedzam dosc duzo czasu na serwerze i wydaje mi sie ze przydałaby sie pomocna dloń z mojej strony 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: tak, ale gram na NS 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: roznie, czasami nawet po 5godz xd 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): różnie, ale przeważnie rano i wieczorem (caly tydzien) 13. Staż w Counter-Strike 1.6: okolo 6 lat, teraz po przerwie gram moze pol roku 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak, miałem swoja sieć serwerów ** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Edytowane 8 Lutego 2017 przez diil 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemciooo 608 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Na tak +Amxx +Wiek +GT +rozpisane @edit Szkoda, że zostanie odrzucenie ze względu na odpowiedz :/ Edytowane 8 Lutego 2017 przez ->NeM0o_! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...