Skocz do zawartości

Wywiad z JayMcKenzie'm - pilnym uczniem z FFA!


Marina.

Rekomendowane odpowiedzi

pre_1486922540__pre_1486921901__jay1.png

 
Marina. - Witajcie moi drodzy! Dzisiaj goszczę JayMcKenzie'go, admina naszego FFA! Przedstaw nam się i opowiedz coś o sobie.
 
JayMcKenzie - Witam wszystkich. Mam na imię Kuba, mam 18 lat i pochodzę z niewielkiej miejscowości w województwie pomorskim. Obecnie jestem uczniem trzeciej klasy liceum o profilu mat-fiz-inf.
 
Marina. - Liceum, a szczególnie o tym profilu musi być trudne, jak jest u Ciebie z nauką?
 
JayMcKenzie - Od wielu lat jest do mnie "przyczepiana" naklejka bardzo zdolnego, ale równie bardzo leniwego. Gdybym poświęcał chociaż odrobinę czasu na naukę, to spokojnie mógłbym być w czołówce klasowej czy nawet szkolnej, ale mi się najzwyczajniej w świecie nie chce. Za 3 miesiące matura i powoli zaczynam odczuwać wszystkie braki w wiedzy, co powoduje u mnie wzmacniający się lęk przed owym egzaminem.
 
Marina. - Obawiasz się matury? A może konkretnie jakiegoś przedmiotu?
 
JayMcKenzie - Jeśli chodzi o przedmioty na poziomie podstawowym to nie obawiam się kiepskiego wyniku z żadnego z przedmiotów. Zarówno z matematyki, jak i z angielskiego czuję się bardzo dobrze, a j. polski bazuje głównie na tym, kto będzie oceniał Twój arkusz. Gorzej z przedmiotami na poziomie rozszerzonym: jak podstawowa matma nie sprawia mi większych kłopotów, to bardziej rozbudowane zadania na poziomie rozszerzonym to już jest dla mnie ciężki orzech do zgryzienia, mam problemy z prawidłową interpretacją treści zadania. Podchodzę również do rozszerzonej informatyki i angielskiego, ale w tych przypadkach czuję się dość pewnie. Najgorzej jest właśnie z rozszerzoną matematyką.
 
Marina. - Ale nie zapominajmy również o przyjemnościach! Skoro matura to i studniówka! Uczestniczyłeś w swoim "pierwszym balu"? usmiech.gif