Miłosz 2 789 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Nazwa pluginu: SemiclipEx, version 1.0 Opis pluginu: Moduł ten pozwala graczom i pociskom przejść przez wszelkie byty, dodatkowo istnieje możliwość kontrolowania tego z pluginu. Cvary: - Komendy: - Dodatkowe informacje: Przykładowy plugin #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <SemiclipEx> #define PLUGIN "SemiclipEx Test" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "hzqst" public PM_ShouldCollide(playerindex, entindex) { if(!is_user_alive(entindex) || playerindex == entindex) return 1; if(get_user_team(playerindex) == get_user_team(entindex)) return 0; return 1; } public ShouldCollide(playerindex, entindex) { new ret; if(!is_user_alive(entindex) || playerindex == entindex) ret = 1; else if(get_user_team(playerindex) == get_user_team(entindex)) ret = 0; else ret = 1; forward_return(FMV_CELL, ret); return FMRES_SUPERCEDE; } public AddToFullPack_Post(es_handle,e,ent,host,hostflags,player,pSet) { if(PM_ShouldCollide(host, ent) == 0) { set_es(es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT); } return FMRES_HANDLED; } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... SCE_RegisterForward(func_PM_ShouldCollide, "PM_ShouldCollide"); register_forward(FM_ShouldCollide, "ShouldCollide") //Just for client-side prediction register_forward(FM_AddToFullPack,"fw_AddToFullPack_Post",1) } Instalacja pluginu: Standardowa . Wrzuć wszystko do cstrike. Link do pobrania: SemiclipEx_full.zip Autor / Źródło: Alliedmods.net Edytowane 16 Marca 2017 przez Miłosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.