orzeł 216 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) 1. Nick: سانتياغو 2. Imię: Kuba 3. Wiek: 16 (rocznikowo 17) 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 10 5. Sprawny i działający mikrofon**: TAK 6. Składka (tak/nie): NIE 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/642474 8. Parę słów o sobie **: Jestem uczniem klasy III gimnazjum, mieszkam w Lublinie, dobrze się uczę, jestem towarzyski. Lubię grać w gry komputerowe/na konsolę i spotykać się ze znajomymi. Interesuję się technologią, motoryzacją i sportem. W trudnych sytuacjach potrafię zachować zimną krew. Jestem opanowany. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Chciałbym przyczynić się do tego, aby panowała na serwerze miła atmosfera. Czasem się zdarza, że jest jakaś kłótnia, co psuje grę graczom obecnym na serwerze. Są też dzieci, które się wydzierają przez mikrofon co moim zdaniem jest okropne i bardzo przeszkadza w grze, a chciałbym takim sytuacjom zapobiegać. 10. Steam_ID: STEAM_0:0:169093975 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 15h tygodniowo myślę, że spokojnie 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze - 16:30 do 21:00 (czasem dłużej/krócej), Weekendy - 8:00 do 13:00 i wieczory od 18:00 do 0:00 około. 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 1200h 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): TAK, aktualnie posiadam ** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Pozdrawiam Araaab Edytowane 23 Marca 2017 przez Araaab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqi 17 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Znajomość SB + Działający mikrofon + Aktywność na serwie + Posiadanie admina + Jestem za okresem próbnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...