Skocz do zawartości

Wysoki ping


Sebek35

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Mam problem z wysokim pingiem na Polskich serwerach Cs Go. Mój ping wynosi 100-115 tylko na Polskich serwerach.Gdy gram turniej lub inny zagraniczny serwer to ping jest 15-25. Może znajdzie się ktoś sprytny i podpowie co mogę zrobić,żeby obniżyć ping? 

Mój sprzęt: Intel i7 6700, płyta MSI Z270 Gaming Carbon. Grafika GeForce GTX 970, Pamięć 16 giga, system Windows 10 Home

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko tak samo działa, dlatego mimo że nie znam się na budowie cs:go wypowiem się. Otóż niezależnie od sprzętu, systemu czy innych gówienek typu nowy cfg i bla bla.. Jeżeli masz problem z pingiem to jest wina jedynie twojego dostawcy, może być liderem w kraju w pobieraniu, przykładem orange 21 mb / s (niegdyś top 1 w rankingach speed test , teraz 5 ). Ale ten jeden szczegół nie składa się na całość, jest moc ale mankamenty mogą być gdzie indziej - ping.

I tutaj się o to rozchodzi, pakiety lecą gdzieś za granicę i stąd są zwyżki pingu.

Ja tutaj Ci coś zacytuje, trochę tego jest ale można się połapać o co dokładnie chodzi. Ale przed tym, jest taki program jak WTFast , warto spróbować przed czytaniem tego ;] Heh, ale musisz  sobie coś uświadomić i pamiętaj że nie tylko orange ma taki problem bo co 2 sieć tak działa. Chyba że masz sieć radiową jak ja, wyników dużych nie ma, 8 mb /s , upload 4 /s , ale ping 7-13 .

 

 

Cytuj