Kaczorek 58 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) Twój nick: Kaczorek (:|>* Wiek: 16, skończone Kilka słów o Tobie: Mam na imię Kacper, wołają Kaczy jak kto woli, w cs-a gram od 5 lat bodajże. Interesuje się piłką (każdą), sportem, e-sportem. Dlaczego starasz się o tę funkcję?: Staram się o tą funkcję, gdyż czasami gdy jestem na serwerze ludzie zachowują się jak "zwierzęta". Skracają, wyzywają się itp. A admina brak na serwerze. Więc chciałbym tego zaprzestać. Dużo ludzi mnie kojarzy na serwerze, Ci starsi i Ci nowi, więc popularność jest na +. Chciałbym wspomnieć, że jest to 2 podanie jakie kiedykolwiek pisałem i z poprzedniej funkcji admina zrezygnowałem z powodu braku czasu, aczkolwiek teraz mam go o wiele więcej :). Czy posiadasz doświadczenie jako admin?: Tak, posiadam i to właśnie na tym serwerze. Znajomość AMX (dobra, słaba / 1-10): Mocne 8 (nie które rzeczy wymagają tylko powtórzenia) Staż w grze: 5lat Link do Twojego GameTrackera: http://www.gametracker.com/player/Kaczorek (%3A|>*/193.33.176.143:27015/ Ile czasu możesz poświęcać serwerowi? (dni robocze, weekendy):Dni robocze pn-pt. od 2-5/6 h, w weekendy ile moge. (nawet do 12 h) Czy uiścisz składkę adminowską?: Jeśli będzie taka potrzeba, nie mam nic przeciwko. Pozdrawiam, Kaczorek Btw. GT bedzie roslo z kazdym dniem Edytowane 4 Maja 2017 przez Kaczorek 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewcia 155 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Jestem za okresem próbnym. Jest dość ogarnięty, bycie adminem nie jest mu obce, a w tej chwili ktoś do pomocy by się przydał. Minusem jest słabe GT, ale myślę, że warto dać mu szansę na poprawę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...