Kaczorek 58 Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 (edited) Twój nick: Kaczorek (:|>* Wiek: 16, skończone Kilka słów o Tobie: Mam na imię Kacper, wołają Kaczy jak kto woli, w cs-a gram od 5 lat bodajże. Interesuje się piłką (każdą), sportem, e-sportem. Dlaczego starasz się o tę funkcję?: Staram się o tą funkcję, gdyż czasami gdy jestem na serwerze ludzie zachowują się jak "zwierzęta". Skracają, wyzywają się itp. A admina brak na serwerze. Więc chciałbym tego zaprzestać. Dużo ludzi mnie kojarzy na serwerze, Ci starsi i Ci nowi, więc popularność jest na +. Chciałbym wspomnieć, że jest to 2 podanie jakie kiedykolwiek pisałem i z poprzedniej funkcji admina zrezygnowałem z powodu braku czasu, aczkolwiek teraz mam go o wiele więcej :). Czy posiadasz doświadczenie jako admin?: Tak, posiadam i to właśnie na tym serwerze. Znajomość AMX (dobra, słaba / 1-10): Mocne 8 (nie które rzeczy wymagają tylko powtórzenia) Staż w grze: 5lat Link do Twojego GameTrackera: http://www.gametracker.com/player/Kaczorek (%3A|>*/193.33.176.143:27015/ Ile czasu możesz poświęcać serwerowi? (dni robocze, weekendy):Dni robocze pn-pt. od 2-5/6 h, w weekendy ile moge. (nawet do 12 h) Czy uiścisz składkę adminowską?: Jeśli będzie taka potrzeba, nie mam nic przeciwko. Pozdrawiam, Kaczorek Btw. GT bedzie roslo z kazdym dniem Edited May 4, 2017 by Kaczorek 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ewcia 155 Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 Jestem za okresem próbnym. Jest dość ogarnięty, bycie adminem nie jest mu obce, a w tej chwili ktoś do pomocy by się przydał. Minusem jest słabe GT, ale myślę, że warto dać mu szansę na poprawę. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...