Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE][PODANIE] Kaczorek (:|>*


Kaczorek

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick: Kaczorek (:|>*

Wiek: 16, skończone

Kilka słów o Tobie: Mam na imię Kacper, wołają Kaczy jak kto woli, w cs-a gram od 5 lat bodajże. Interesuje się piłką (każdą), sportem, e-sportem.

Dlaczego starasz się o tę funkcję?: Staram się o tą funkcję, gdyż czasami gdy jestem na serwerze ludzie zachowują się jak "zwierzęta". Skracają, wyzywają się itp. A admina brak na serwerze. Więc chciałbym tego zaprzestać. Dużo ludzi mnie kojarzy na serwerze, Ci starsi i Ci nowi, więc popularność jest na +. Chciałbym wspomnieć, że jest to 2 podanie jakie kiedykolwiek pisałem i z poprzedniej funkcji admina zrezygnowałem z powodu braku czasu, aczkolwiek teraz mam go o wiele więcej :).

Czy posiadasz doświadczenie jako admin?: Tak, posiadam i to właśnie na tym serwerze.

Znajomość AMX (dobra, słaba / 1-10): Mocne 8 (nie które rzeczy wymagają tylko powtórzenia)

Staż w grze: 5lat

Link do Twojego GameTrackera: http://www.gametracker.com/player/Kaczorek (%3A|>*/193.33.176.143:27015/

Ile czasu możesz poświęcać serwerowi? (dni robocze, weekendy):Dni robocze pn-pt. od 2-5/6 h, w weekendy ile moge. (nawet do 12 h)

Czy uiścisz składkę adminowską?: Jeśli będzie taka potrzeba, nie mam nic przeciwko.

 

Pozdrawiam, Kaczorek :)

 

 

Btw. GT bedzie roslo z kazdym dniem :)

Edytowane przez Kaczorek
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za okresem próbnym.

Jest dość ogarnięty, bycie adminem nie jest mu obce, a w tej chwili ktoś do pomocy by się przydał.

Minusem jest słabe GT, ale myślę, że warto dać mu szansę na poprawę. :) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również jestem za okresem próbnym ;)
+ Ogarnia
+ Często zgłasza mi na u@ jakieś przewinienia niesfornych graczy 
+ Miał już admina
+ Dobra znajomość amx
+ W amxbans tylko 1 ban 
-  Słabe GT 
 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach