Fresh321 0 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 1. Serwer:Cs-Classic cod 45k2. Nick: Pro100WCzache3. Imię: Maciek4. Wiek:185. Znajomość Amxx(0/10):7/106. Mikrofon(Tak/Nie):tak7. Składka(Tak/Nie):tak8. Czas spędzony na forum:malo ale nadrobie to szybko.9. Opisać siebie:jestem maciek mam 18 lat ,interesuje sie sportem mecze ,siatkowka,noga i td ,jestem z zawodu kucharzem kocham gotowac moge gotowac godzinami w wolnym czasie zajmuje sie kulturystyka z kolegami .10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera:poniewaz gram juz sporo zara 80h jestem aktywny pomoge wam z cziterami czesto gram wiec bede ogarnial serwer jak bede mogl ,admini i td .11. Linki do reklam:12. Co zrobisz gdy:-Ktoś używa dopalaczy:zalezy co jezeli aim to ban odrazu jezeli wh to wchodze na spekta obserwuje jezeli wh daje ssy-Gdy ktoś nadużywa micro:daje mute graczowi lub kicka -Nadużywa Kultury na serwerze:ban za obaze 13. Platforma Cs(Non Steam/Steam):steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylym cie 11 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Jestem na nie:-brak reklam- pierwszy post i od razu podanie//Edit-spam w temacie. wiem ze nie powinno sie pisac w podaniach ale ,admini na serwerze siewam przydadza gram duzo,posty nadbije w swojim czasie one nie sanajwazniejsze,reklamy zrobie zara kącze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresh321 0 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 wiem ze nie powinno sie pisac w podaniach ale ,admini na serwerze sie wam przydadza gram duzo,posty nadbije w swojim czasie one nie sa najwazniejsze,reklamy zrobie zara kącze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...