Samobójca 115 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 1. Mag:HP: 125 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Posiada zamrażające pociski (max. 2) - Latarka, która oświetla niewidzialnych (standardowo na F) - Posiada Fireballe, które zadają 65dmg + inta*1.5 [Klasa niegrywalna przez graczy, fireball często się buguje w przejściach czy zamkniętych pomieszczeniach uderzając w sam nie wiem co. Proponuję zmniejszyć rozmiar Fireballa] 2. Druid.HP: 120 Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalność - Posiada wbudowaną regeneracje HP (9 hp co 3 sekundy) - Na (v) posiada fiolkę leczniczą, jednorazowo ulecza 80 HP - Potrafi zmienić się w Wilkołaka lub Szkielet'a, Wybór po wpisaniu /druid [Klasa grywalna przez graczy, jednak opłacalna jest chyba jedynie w TT moim zdaniem ze względu na zwiększony damage oraz redukcję obrażeń] 3. Paladyn.HP: 115 Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Inteligencja - Posiada LongJumpy (6) z każdym 25 inty dodatkowy skok - Na nożu ładuje magiczne pociski (max 4) znacznie zwiększają szansę trafienia w głowę - Posiada platynową zbroję, w której wbudowane jest 1/6 na odbicie pocisku [Zbalansowana] 4. Barbarzyńca.HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Zabijając przeciwnika dostaje: 20 HP, 50 pancerza oraz odnawia się cały magazynek - Na nożu ładuje pancerz, który odbija pociski (max 4) - Minus 5 od szybkości [Klasa niegrywalna, proponuję zlikwidować to -5 do szybkości i dodać np +10damage z pistoletów] 5. Zabójca.HP: 115 Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Grawitacja - Nie słychać jego kroków - Na nożu w miejscu ładuje niewidzialność - Posiada 7% na wyrzucenie swojego przeciwnika w powietrze - Zwinność + 10 [Zbalansowana, grywalna] 6. Nekromanta.HP: 135 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Zdolność wysysania energii z wrogów, zyskując przy tym 40 HP - Potrafi wskrzesić gracza z swojej drużyny oraz wysysać swoje ofiary zyskując przy tym doświadczenie - Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP - Ładowanie na nożu ulecza pobliskich sojuszników w tym siebie [Zbalansowana,grywalna] 7. Ninja.HP: 105 Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Adrenalina - Posiada 5x mniejszą grawitacje (wysokie skoki) - Jest bardzo słabo widoczny (niemal niewidzialny) - Posiada tylko nóz, z którego atakuje - Dodatkowo posiada 10 małych nożyków, którymi rzuca z daleka (zadając ciekawy DMG) [Praktycznie niegrywalna, jeśli ktoś już nią gra to osoby niezdające sobie sprawy z tego jaki błąd popełniają. Proponuję zwiększyć niewidzialność tak jak u zniewolonego, bo w chwili obecnej ninja jest (żeby nie użyć wulgaryzmów) do pupy. No i dałbym +60 szybkości na początek bo ninja stoją na respie i się ładują żeby mieć szansę kogolwiek zabić.] 8. Łowca.HP: 120Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Adrenalina - Główną jego cechą jest posiadanie potężnej kuszy (aktywacja Nóż + R)- Potrafi postawić pułapki z granatów- Wbudowane 15% szans na to, że po strzale przeciwnik zostawia za sobą ślad- Na nożu ładuje zestaw granatów- Wbudowany podwójny DMG z HE- Obrażenie lepsze o 15% 9. IMP.HP: 125 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Na nożu (PPM - prawy przycisk myszy) teleportuje się co 3 sek. - Ładuje szybkość na nożu (bez limitu) nawet w czasie biegu - Posiada 10% szans na to, że jego przeciwnikowi zmieni się broń na nóż - Posiada 5% szans na wyssanie kasy z przeciwnika 400$ [Grywalna, jednak proponuję zlikwidować możliwość teleportowania się impem za TxT] 10. Zjawa.HP: 120 Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Siła - Posiada Wewnętrzny wybuch (rozprucie rywala) 6% zadaje 40 HP + inta - Widoczność zredukowana do 90 - Posiada 10% redukcji obrażeń [Zbalansowana,Grywalna] 11. Scavenger.HP: 120Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Adrenalina - Posiada ubranie przeciwnika (kameleon)- Raz na runde może uciec na resp (nóż + R) zyskując przy tym całe HP- Posiada +5 DMG- Redukcja obrażeń -5 - Posiada wbudowane +5 do speeda [Zbalansowana,Grywalna] 12. Duriel.HP: 125 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Posiada korzenie blokujące rywala (ładowanie na nożu) - Inferno aktywacja na (v) zadaje 70 obrażeń + inta - Posiada + 15 DMG od tyłu - Odporność 1/x z HE (co któryś HE nie zada mu obrażeń) [Niegrywalna, aczkolwiek uważam, że ze względu na korzenie jak i inferno klasa jest zbalansowana, no może czas trwania korzeni to przesada. Myślę że 3 sek wystarczy] 13. Baal.HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Posiada Hak (v) - Wbudowane 33% szans na odnowienie magazynku po zabiciu przeciwnika - Posiada 2 tryby noża (sztylet życia i miecz szczęścia) wybór po wpisaniu /baal - Posiada 2 podskoki w powietrzu [Grywalna, zbalansowana. Moją propozycją jest jedynie to aby hak działał również w biegu a nie tylko bezruchu] 14. Khazra.HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Posiada Fale Ognia aktywacja na v lub nóż + R zadaje z niej duży DMG w zależności od inty - Posiada 14% szans na podpalenie przeciwnika - Na nożu raz na rundę ładuje + 10 DMG [Grywalna, Zbalansowana] 15. DiabloHP: 135 Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalnośc - Szybsze przeładowanie broni o 50% - 10% na oślepienie wroga - Dostaje komplet granatów na start - Gdy postrzeli rywala w głowę regeneruje mu się 25 hp [No... powiedzmy że okej :)] 16. DemonologHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Na V lub Nóż + R uderza błyskawicą, która zadaje 65 hp + ilośc inteligencji - Po śmierci wybucha w odległości 100 od siebie zabierając 40 hp + ilośc inteligencji - 7% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi. - Stojąc z nożem ładuje itemy (raz na rundę) [Grywalna aż zanadto. Najbardziej OP klasa na serwerze ze względu na piorun, ale da się to obejść klasami Zjawa,Ninja,Zabójca,Zniewolony bo na niewidzialnych błyskawica nie działa więc luz] 17. Sluga ZniszczeniaHP: 120 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Na V lub Nóż + R uderza piorunem, który zadaje 65 hp + ilośc inteligencji*1.5 - Na nożu podwaja sobie magazynek w broni ( przykładowo z 20 na 40 naboi ) - Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy. [Grywalna, aczkolwiek dodał bym jakiegoś buffa w postaci -15 damage w głowę czy coś podobnego do redukcji np. -5 damage] 18. AndarielHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Na Nóż + R może uzyc Kuli Plasmy ( raz na 20 sekund ) , obrażenia zależą od inteligencji. - Na nożu ładuje trujące pociski ( max 2 ) - Za zabicie regeneruje mu się 30 hp [Nikt tym nie gra, nie spotkałem się z tym by ktokolwiek grał tą profesją. Proponuję zmniejszyć czas oczekiwania na skilla, albo dodać jakiegoś buffa] 19. Siewca ZagladyHP: 112 Najważniejsze Statystyki: Witalnośc, Zręcznośc - na V aktywuje Implikacje Energii - regeneracja hp ( co 15 sekund ) - Na nożu ładuje wytrzymałośc itemów ( 1/2 szans ) - Na Nóż + R może wyciągnac wyrzutnie rakiet. - Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci) [Tu się nie wypowiem bo NIGDY nie grałem tą klasą, no chyba żeby coś potestować] 20. PustoszycielHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc - Na Nóż + R może korzystac z rakiet samonaprowadzających ( DMG zależne od inteligencji ) - Ma 12% na strzał pociskiem, który powoduje wybuch granatów ( HE, FB ) posiadanych przez rywala ( kolejno oślepia / wybucha ) - Jest odporny na upadki z wysokości [Rakiety to DNO, ten insta z granatami działa tylko wtedy kiedy ktoś ma granaty a no zazwyczaj ktoś je już wyrzuca po drodze, a odporność na upadki z wysokości to chyba tylko na mapę de_rats. Jak najbardziej powinna dostać ta klasa buffa. Jeszcze nikogo nie widziałem by ktoś grał tą profesją] 21. TalicHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Zręcznośc, Witalnośc - Na Nóż + R może aktywowac Aurę ( Ofensywną lub Defensywną, wybór pod komendą /talic ) - Z każdym trafionym strzałem regeneruje mu się 5 HP - Na nożu porusza się znacznie szybciej niż pozostali [Grywalna, możliwość upgradowania za mane ilości wysysanego hp jest okej] 22. Zniewolony ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc - Na V aktywuje Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich - Gdy ma wyciągnięty nóż jest niewidoczny - Ma 30% na zatrzęsienie rywala ekranem [Moim zdaniem obszarówka powinna mieć taki zasięg, na ile sięga okrąg. Pozatym jest okej] 23. Lord de Seis ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręcznośc - Dostaje 150 pancerza na start - Regeneruje swoje życie o 13 hp co 3 sekundy - Dostaje bonus 20% do szybkości - Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu go w głowę [Zbalansowana,Grywalna] 24. Upadły ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc - Ma line za pomocą, której może przyciągac się do ścian ( Uzycie V ) - Posiada auto BH - Zadaje 10% więcej dmg - Co 10 sekund regeneruje sobie 10 hp - Ma 10% na krytyczne obrażenia ( podwojone obrażenia ) [W menu za manę pisze, że po ulepszeniu szansa na krytyk wynosi 33% co jest bzdurą, lina często się buguje, zwiększyłbym leczenie do 5hp na 3sek, jest zbalansowana] 25. Nihlathak ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund ) - Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 8 sekund ) - Przybliżenie jak w Aug na większości broni ( Użycie V ) [I jest mój ulubieniec i powód założenia tego tematu. Proponuję albo zbuffować Nithalaka, albo wywalić go z premek bo płacić jeszcze za to żeby tym grać to marnotractwo pieniędzy. PRZYBLIŻENIA nikt nie używa, fireballe bugują się jak na magu, a pancerz ładuje się zdecydowanie zbyt długo. Przedstawię moją propozycję na tą klasę: 25. Nihlathak ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund ) - Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 6 sekund ) - Latarka do ujawniania niewidzialnych (kontrklasa na niewidzialnych bo jest tylko jedna "pseudo MAG" - +5 damage z M4/AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki4225 0 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 W sumie można by takie coś zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro495 11 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Fajny balans. Natomiast propozycją ode mnie będzie Usuniecie widoczności kosy (TAK DA SIE TO ZROBIĆ!) Perk pierscien jakies tam daje 5 hp i niewidzialność ale nic z tego jak np biega sobie sama awp hmmm cos tu chyba nie gra Myślę ze fajna opcja była by gravitka dla zabojcy jak i Zniewolonego Naprawienie perku który bugują gracze (chodzi o perk z wybuchaniem) zabijają sie wskrzesza takiego nekromanta i jeb całego teamu nie ma Oferta Nithalak Dostaje perk na start rundy 1/6 na krwawienie Krwawienie 3 obr na sekunde 1int=0.5 obr na sek Krawienie trwa 7 sek Hp:135 nóż +r dostaje 50 hp insta max 2 na runde Upadły Hp:130 regeneracja hp na nożu Niska gravitka 17% na krytyczny strzał dmg x2.5 nóż +r furia dostaje 10% speeda i 10% dmg furia trwa 20 sekund Dodanie klasy Orc : 500 hp na start ładowanie stacków hp na nożu (+100hp max 3 na runde dzięki czemu moze posiadac 800 hp) 5 long jumpów dmg z noża + inta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) 4 godziny temu, Samobójca napisał: 1. Mag:HP: 125 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Posiada zamrażające pociski (max. 2) - Latarka, która oświetla niewidzialnych (standardowo na F) - Posiada Fireballe, które zadają 65dmg + inta*1.5 [Klasa niegrywalna przez graczy, fireball często się buguje w przejściach czy zamkniętych pomieszczeniach uderzając w sam nie wiem co. Proponuję zmniejszyć rozmiar Fireballa] 2. Druid.HP: 120 Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalność - Posiada wbudowaną regeneracje HP (9 hp co 3 sekundy) - Na (v) posiada fiolkę leczniczą, jednorazowo ulecza 80 HP - Potrafi zmienić się w Wilkołaka lub Szkielet'a, Wybór po wpisaniu /druid [Klasa grywalna przez graczy, jednak opłacalna jest chyba jedynie w TT moim zdaniem ze względu na zwiększony damage oraz redukcję obrażeń] 3. Paladyn.HP: 115 Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Inteligencja - Posiada LongJumpy (6) z każdym 25 inty dodatkowy skok - Na nożu ładuje magiczne pociski (max 4) znacznie zwiększają szansę trafienia w głowę - Posiada platynową zbroję, w której wbudowane jest 1/6 na odbicie pocisku [Zbalansowana] 4. Barbarzyńca.HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Zabijając przeciwnika dostaje: 20 HP, 50 pancerza oraz odnawia się cały magazynek - Na nożu ładuje pancerz, który odbija pociski (max 4) - Minus 5 od szybkości [Klasa niegrywalna, proponuję zlikwidować to -5 do szybkości i dodać np +10damage z pistoletów] 5. Zabójca.HP: 115 Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Grawitacja - Nie słychać jego kroków - Na nożu w miejscu ładuje niewidzialność - Posiada 7% na wyrzucenie swojego przeciwnika w powietrze - Zwinność + 10 [Zbalansowana, grywalna] 6. Nekromanta.HP: 135 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Zdolność wysysania energii z wrogów, zyskując przy tym 40 HP - Potrafi wskrzesić gracza z swojej drużyny oraz wysysać swoje ofiary zyskując przy tym doświadczenie - Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP - Ładowanie na nożu ulecza pobliskich sojuszników w tym siebie [Zbalansowana,grywalna] 7. Ninja.HP: 105 Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Adrenalina - Posiada 5x mniejszą grawitacje (wysokie skoki) - Jest bardzo słabo widoczny (niemal niewidzialny) - Posiada tylko nóz, z którego atakuje - Dodatkowo posiada 10 małych nożyków, którymi rzuca z daleka (zadając ciekawy DMG) [Praktycznie niegrywalna, jeśli ktoś już nią gra to osoby niezdające sobie sprawy z tego jaki błąd popełniają. Proponuję zwiększyć niewidzialność tak jak u zniewolonego, bo w chwili obecnej ninja jest (żeby nie użyć wulgaryzmów) do pupy. No i dałbym +60 szybkości na początek bo ninja stoją na respie i się ładują żeby mieć szansę kogolwiek zabić.] 8. Łowca.HP: 120Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Adrenalina - Główną jego cechą jest posiadanie potężnej kuszy (aktywacja Nóż + R)- Potrafi postawić pułapki z granatów- Wbudowane 15% szans na to, że po strzale przeciwnik zostawia za sobą ślad- Na nożu ładuje zestaw granatów- Wbudowany podwójny DMG z HE- Obrażenie lepsze o 15% 9. IMP.HP: 125 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Na nożu (PPM - prawy przycisk myszy) teleportuje się co 3 sek. - Ładuje szybkość na nożu (bez limitu) nawet w czasie biegu - Posiada 10% szans na to, że jego przeciwnikowi zmieni się broń na nóż - Posiada 5% szans na wyssanie kasy z przeciwnika 400$ [Grywalna, jednak proponuję zlikwidować możliwość teleportowania się impem za TxT] 10. Zjawa.HP: 120 Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Siła - Posiada Wewnętrzny wybuch (rozprucie rywala) 6% zadaje 40 HP + inta - Widoczność zredukowana do 90 - Posiada 10% redukcji obrażeń [Zbalansowana,Grywalna] 11. Scavenger.HP: 120Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Adrenalina - Posiada ubranie przeciwnika (kameleon)- Raz na runde może uciec na resp (nóż + R) zyskując przy tym całe HP- Posiada +5 DMG- Redukcja obrażeń -5 - Posiada wbudowane +5 do speeda [Zbalansowana,Grywalna] 12. Duriel.HP: 125 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Posiada korzenie blokujące rywala (ładowanie na nożu) - Inferno aktywacja na (v) zadaje 70 obrażeń + inta - Posiada + 15 DMG od tyłu - Odporność 1/x z HE (co któryś HE nie zada mu obrażeń) [Niegrywalna, aczkolwiek uważam, że ze względu na korzenie jak i inferno klasa jest zbalansowana, no może czas trwania korzeni to przesada. Myślę że 3 sek wystarczy] 13. Baal.HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Posiada Hak (v) - Wbudowane 33% szans na odnowienie magazynku po zabiciu przeciwnika - Posiada 2 tryby noża (sztylet życia i miecz szczęścia) wybór po wpisaniu /baal - Posiada 2 podskoki w powietrzu [Grywalna, zbalansowana. Moją propozycją jest jedynie to aby hak działał również w biegu a nie tylko bezruchu] 14. Khazra.HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność - Posiada Fale Ognia aktywacja na v lub nóż + R zadaje z niej duży DMG w zależności od inty - Posiada 14% szans na podpalenie przeciwnika - Na nożu raz na rundę ładuje + 10 DMG [Grywalna, Zbalansowana] 15. DiabloHP: 135 Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalnośc - Szybsze przeładowanie broni o 50% - 10% na oślepienie wroga - Dostaje komplet granatów na start - Gdy postrzeli rywala w głowę regeneruje mu się 25 hp [No... powiedzmy że okej :)] 16. DemonologHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Na V lub Nóż + R uderza błyskawicą, która zadaje 65 hp + ilośc inteligencji - Po śmierci wybucha w odległości 100 od siebie zabierając 40 hp + ilośc inteligencji - 7% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi. - Stojąc z nożem ładuje itemy (raz na rundę) [Grywalna aż zanadto. Najbardziej OP klasa na serwerze ze względu na piorun, ale da się to obejść klasami Zjawa,Ninja,Zabójca,Zniewolony bo na niewidzialnych błyskawica nie działa więc luz] 17. Sluga ZniszczeniaHP: 120 Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła - Na V lub Nóż + R uderza piorunem, który zadaje 65 hp + ilośc inteligencji*1.5 - Na nożu podwaja sobie magazynek w broni ( przykładowo z 20 na 40 naboi ) - Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy. [Grywalna, aczkolwiek dodał bym jakiegoś buffa w postaci -15 damage w głowę czy coś podobnego do redukcji np. -5 damage] 18. AndarielHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Na Nóż + R może uzyc Kuli Plasmy ( raz na 20 sekund ) , obrażenia zależą od inteligencji. - Na nożu ładuje trujące pociski ( max 2 ) - Za zabicie regeneruje mu się 30 hp [Nikt tym nie gra, nie spotkałem się z tym by ktokolwiek grał tą profesją. Proponuję zmniejszyć czas oczekiwania na skilla, albo dodać jakiegoś buffa] 19. Siewca ZagladyHP: 112 Najważniejsze Statystyki: Witalnośc, Zręcznośc - na V aktywuje Implikacje Energii - regeneracja hp ( co 15 sekund ) - Na nożu ładuje wytrzymałośc itemów ( 1/2 szans ) - Na Nóż + R może wyciągnac wyrzutnie rakiet. - Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci) [Tu się nie wypowiem bo NIGDY nie grałem tą klasą, no chyba żeby coś potestować] 20. PustoszycielHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc - Na Nóż + R może korzystac z rakiet samonaprowadzających ( DMG zależne od inteligencji ) - Ma 12% na strzał pociskiem, który powoduje wybuch granatów ( HE, FB ) posiadanych przez rywala ( kolejno oślepia / wybucha ) - Jest odporny na upadki z wysokości [Rakiety to DNO, ten insta z granatami działa tylko wtedy kiedy ktoś ma granaty a no zazwyczaj ktoś je już wyrzuca po drodze, a odporność na upadki z wysokości to chyba tylko na mapę de_rats. Jak najbardziej powinna dostać ta klasa buffa. Jeszcze nikogo nie widziałem by ktoś grał tą profesją] 21. TalicHP: 125 Najważniejsze Statystyki: Zręcznośc, Witalnośc - Na Nóż + R może aktywowac Aurę ( Ofensywną lub Defensywną, wybór pod komendą /talic ) - Z każdym trafionym strzałem regeneruje mu się 5 HP - Na nożu porusza się znacznie szybciej niż pozostali [Grywalna, możliwość upgradowania za mane ilości wysysanego hp jest okej] 22. Zniewolony ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc - Na V aktywuje Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich - Gdy ma wyciągnięty nóż jest niewidoczny - Ma 30% na zatrzęsienie rywala ekranem [Moim zdaniem obszarówka powinna mieć taki zasięg, na ile sięga okrąg. Pozatym jest okej] 23. Lord de Seis ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręcznośc - Dostaje 150 pancerza na start - Regeneruje swoje życie o 13 hp co 3 sekundy - Dostaje bonus 20% do szybkości - Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu go w głowę [Zbalansowana,Grywalna] 24. Upadły ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc - Ma line za pomocą, której może przyciągac się do ścian ( Uzycie V ) - Posiada auto BH - Zadaje 10% więcej dmg - Co 10 sekund regeneruje sobie 10 hp - Ma 10% na krytyczne obrażenia ( podwojone obrażenia ) [W menu za manę pisze, że po ulepszeniu szansa na krytyk wynosi 33% co jest bzdurą, lina często się buguje, zwiększyłbym leczenie do 5hp na 3sek, jest zbalansowana] 25. Nihlathak ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund ) - Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 8 sekund ) - Przybliżenie jak w Aug na większości broni ( Użycie V ) [I jest mój ulubieniec i powód założenia tego tematu. Proponuję albo zbuffować Nithalaka, albo wywalić go z premek bo płacić jeszcze za to żeby tym grać to marnotractwo pieniędzy. PRZYBLIŻENIA nikt nie używa, fireballe bugują się jak na magu, a pancerz ładuje się zdecydowanie zbyt długo. Przedstawię moją propozycję na tą klasę: 25. Nihlathak ( PREMIUM )HP: 130 Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja - Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund ) - Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 6 sekund ) - Latarka do ujawniania niewidzialnych (kontrklasa na niewidzialnych bo jest tylko jedna "pseudo MAG" - +5 damage z M4/AK Radził bym pierw przeczytać co było proponowanie. było po obu stronach ma swoje zalety - podstawowy barba jedynie to dać 100% na odbicie i zmniejszyć ładowanie do max 2 pancerzy - - podstawowa klasa ( bez zmian) - to nie jest takie proste - - było pisane, grywalny jeszcze dodać mu nieśmiertelność i bezlik ammo ( nie przesadzajmy) podstawowy baal - - - niegrywalny grywalna - podstawa z 1.6 - powinno tak być - jest napisane ^^ nieaktualny opis, dodanie umiejętności maga jest bezsensownie jedynie to zmniejszyć czas ładowania lustrzanego odbicia 42 minuty temu, pozdro495 napisał: Fajny balans. Natomiast propozycją ode mnie będzie Usuniecie widoczności kosy (TAK DA SIE TO ZROBIĆ!)--- TAK Perk pierscien jakies tam daje 5 hp i niewidzialność ale nic z tego jak np biega sobie sama awp hmmm cos tu chyba nie gra--- BYŁO PISANE Myślę ze fajna opcja była by gravitka dla zabojcy jak i Zniewolonego--- /staty MOŻESZ DODAĆ Naprawienie perku który bugują gracze (chodzi o perk z wybuchaniem)--- BYŁO PISANE zabijają sie wskrzesza takiego nekromanta i jeb całego teamu nie ma Oferta Nithalak Dostaje perk na start rundy 1/6 na krwawienie Krwawienie 3 obr na sekunde 1int=0.5 obr na sek Krawienie trwa 7 sek Hp:135 nóż +r dostaje 50 hp insta max 2 na runde Upadły Hp:130 regeneracja hp na nożu Niska gravitka 17% na krytyczny strzał dmg x2.5 nóż +r furia dostaje 10% speeda i 10% dmg furia trwa 20 sekund Dodanie klasy Orc : 500 hp na start ładowanie stacków hp na nożu (+100hp max 3 na runde dzięki czemu moze posiadac 800 hp) 5 long jumpów dmg z noża + inta Oferta z klasami 3x dno ( beznadziejne propozycje ) TAKIE RZECZY PROSZĘ PISAĆ W DZIALE PROPOZYCJE Edytowane 31 Maja 2017 przez Op0rNiK0W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi