Skocz do zawartości

Propozycja Balansu Klas by Boom?!


Samobójca

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mag:
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Posiada zamrażające pociski (max. 2)
- Latarka, która oświetla niewidzialnych (standardowo na F)
- Posiada Fireballe, które zadają 65dmg + inta*1.5
 

[Klasa niegrywalna przez graczy, fireball często się buguje w przejściach czy zamkniętych pomieszczeniach uderzając w sam nie wiem co. Proponuję zmniejszyć rozmiar Fireballa]
 
2. Druid.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalność

 
- Posiada wbudowaną regeneracje HP (9 hp co 3 sekundy)
- Na (v) posiada fiolkę leczniczą, jednorazowo ulecza 80 HP
- Potrafi zmienić się w Wilkołaka lub Szkielet'a, Wybór po wpisaniu /druid

[Klasa grywalna przez graczy, jednak opłacalna jest chyba jedynie w TT moim zdaniem ze względu na zwiększony damage oraz redukcję obrażeń]
 
 
3. Paladyn.
HP: 115
Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Inteligencja

 
- Posiada LongJumpy (6) z każdym 25 inty dodatkowy skok
- Na nożu ładuje magiczne pociski (max 4) znacznie zwiększają szansę trafienia w głowę
- Posiada platynową zbroję, w której wbudowane jest 1/6 na odbicie pocisku

[Zbalansowana]
 
 
4. Barbarzyńca.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Zabijając przeciwnika dostaje: 20 HP, 50 pancerza oraz odnawia się cały magazynek
- Na nożu ładuje pancerz, który odbija pociski (max 4)
- Minus 5 od szybkości

[Klasa niegrywalna, proponuję zlikwidować to -5 do szybkości i dodać np +10damage z pistoletów]
 
 
5. Zabójca.
HP: 115
Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Grawitacja

 
- Nie słychać jego kroków
- Na nożu w miejscu ładuje niewidzialność
- Posiada 7% na wyrzucenie swojego przeciwnika w powietrze
- Zwinność + 10

[Zbalansowana, grywalna]
 
6. Nekromanta.
HP: 135
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Zdolność wysysania energii z wrogów, zyskując przy tym 40 HP
- Potrafi wskrzesić gracza z swojej drużyny oraz wysysać swoje ofiary zyskując przy tym doświadczenie
- Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP
- Ładowanie na nożu ulecza pobliskich sojuszników w tym siebie

[Zbalansowana,grywalna]
 
7. Ninja.
HP: 105
Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Adrenalina

 
- Posiada 5x mniejszą grawitacje (wysokie skoki)
- Jest bardzo słabo widoczny (niemal niewidzialny)
- Posiada tylko nóz, z którego atakuje
- Dodatkowo posiada 10 małych nożyków, którymi rzuca z daleka (zadając ciekawy DMG)

[Praktycznie niegrywalna, jeśli ktoś już nią gra to osoby niezdające sobie sprawy z tego jaki błąd popełniają. Proponuję zwiększyć niewidzialność tak jak u zniewolonego, bo w chwili obecnej ninja jest (żeby nie użyć wulgaryzmów) do pupy. No i dałbym +60 szybkości na początek bo ninja stoją na respie i się ładują żeby mieć szansę kogolwiek zabić.]
 

8. Łowca.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Adrenalina

 
- Główną jego cechą jest posiadanie potężnej kuszy (aktywacja Nóż + R)
- Potrafi postawić pułapki z granatów
- Wbudowane 15% szans na to, że po strzale przeciwnik zostawia za sobą ślad
- Na nożu ładuje zestaw granatów
- Wbudowany podwójny DMG z HE
- Obrażenie lepsze o 15%

 
9. IMP.
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Na nożu (PPM - prawy przycisk myszy) teleportuje się co 3 sek.
- Ładuje szybkość na nożu (bez limitu) nawet w czasie biegu
- Posiada 10% szans na to, że jego przeciwnikowi zmieni się broń na nóż
- Posiada 5% szans na wyssanie kasy z przeciwnika 400$

[Grywalna, jednak proponuję zlikwidować możliwość teleportowania się impem za TxT]
 
 
10. Zjawa.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Siła

 
- Posiada Wewnętrzny wybuch (rozprucie rywala) 6% zadaje 40 HP + inta
- Widoczność zredukowana do 90
- Posiada 10% redukcji obrażeń

[Zbalansowana,Grywalna]
 
11. Scavenger.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Adrenalina

 
- Posiada ubranie przeciwnika (kameleon)
- Raz na runde może uciec na resp (nóż + R) zyskując przy tym całe HP
- Posiada +5 DMG
- Redukcja obrażeń -5
- Posiada wbudowane +5 do speeda

[Zbalansowana,Grywalna]
 
12. Duriel.
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

 
- Posiada korzenie blokujące rywala (ładowanie na nożu)
- Inferno aktywacja na (v) zadaje 70 obrażeń + inta
- Posiada + 15 DMG od tyłu
- Odporność 1/x z HE (co któryś HE nie zada mu obrażeń)

[Niegrywalna, aczkolwiek uważam, że ze względu na korzenie jak i inferno klasa jest zbalansowana, no może czas trwania korzeni to przesada. Myślę że 3 sek wystarczy]
 
13. Baal.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Posiada Hak (v) 
- Wbudowane 33% szans na odnowienie magazynku po zabiciu przeciwnika
- Posiada 2 tryby noża (sztylet życia i miecz szczęścia) wybór po wpisaniu /baal
- Posiada 2 podskoki w powietrzu

[Grywalna, zbalansowana. Moją propozycją jest jedynie to aby hak działał również w biegu a nie tylko bezruchu]
 

14. Khazra.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Posiada Fale Ognia aktywacja na v lub nóż + R zadaje z niej duży DMG w zależności od inty
- Posiada 14% szans na podpalenie przeciwnika
- Na nożu raz na rundę ładuje + 10 DMG

[Grywalna, Zbalansowana]
 
15. Diablo
HP: 135
Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalnośc

 
- Szybsze przeładowanie broni o 50%
- 10% na oślepienie wroga
- Dostaje komplet granatów na start
- Gdy postrzeli rywala w głowę regeneruje mu się 25 hp

[No... powiedzmy że okej :)]
 
16. Demonolog
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Na V lub Nóż + R uderza błyskawicą, która zadaje 65 hp + ilośc inteligencji
- Po śmierci wybucha w odległości 100 od siebie zabierając 40 hp + ilośc inteligencji
- 7% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi.
- Stojąc z nożem ładuje itemy (raz na rundę)

[Grywalna aż zanadto. Najbardziej OP klasa na serwerze ze względu na piorun, ale da się to obejść klasami Zjawa,Ninja,Zabójca,Zniewolony bo na niewidzialnych błyskawica nie działa więc luz]
 
17. Sluga Zniszczenia
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Na V lub Nóż + R uderza piorunem, który zadaje 65 hp + ilośc inteligencji*1.5
- Na nożu podwaja sobie magazynek w broni ( przykładowo z 20 na 40 naboi )
- Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy.

[Grywalna, aczkolwiek dodał bym jakiegoś buffa w postaci -15 damage w głowę czy coś podobnego do redukcji np. -5 damage]
 
18. Andariel
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

 
- Na Nóż + R może uzyc Kuli Plasmy ( raz na 20 sekund ) , obrażenia zależą od inteligencji.
- Na nożu ładuje trujące pociski ( max 2 )
- Za zabicie regeneruje mu się 30 hp

[Nikt tym nie gra, nie spotkałem się z tym by ktokolwiek grał tą profesją. Proponuję zmniejszyć czas oczekiwania na skilla, albo dodać jakiegoś buffa]
 
19. Siewca Zaglady
HP: 112
Najważniejsze Statystyki: Witalnośc, Zręcznośc

 
- na V aktywuje Implikacje Energii - regeneracja hp ( co 15 sekund )
- Na nożu ładuje wytrzymałośc itemów ( 1/2 szans )
- Na Nóż + R może wyciągnac wyrzutnie rakiet.
- Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci)

 

[Tu się nie wypowiem bo NIGDY nie grałem tą klasą, no chyba żeby coś potestować]
 
20. Pustoszyciel
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc

 
- Na Nóż + R może korzystac z rakiet samonaprowadzających ( DMG zależne od inteligencji )
- Ma 12% na strzał pociskiem, który powoduje wybuch granatów ( HE, FB ) posiadanych przez rywala ( kolejno oślepia / wybucha )
- Jest odporny na upadki z wysokości

[Rakiety to DNO, ten insta z granatami działa tylko wtedy kiedy ktoś ma granaty a no zazwyczaj ktoś je już wyrzuca po drodze, a odporność na upadki z wysokości to chyba tylko na mapę de_rats. Jak najbardziej powinna dostać ta klasa buffa. Jeszcze nikogo nie widziałem by ktoś grał tą profesją]
 
 
21. Talic
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Zręcznośc, Witalnośc

 
- Na Nóż + R może aktywowac Aurę ( Ofensywną lub Defensywną, wybór pod komendą /talic )
- Z każdym trafionym strzałem regeneruje mu się 5 HP
- Na nożu porusza się znacznie szybciej niż pozostali

[Grywalna, możliwość upgradowania za mane ilości wysysanego hp jest okej]
 
22. Zniewolony ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc

 
- Na V aktywuje Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich
- Gdy ma wyciągnięty nóż jest niewidoczny
- Ma 30% na zatrzęsienie rywala ekranem

[Moim zdaniem obszarówka powinna mieć taki zasięg, na ile sięga okrąg. Pozatym jest okej]
 
 
23. Lord de Seis ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręcznośc

 
- Dostaje 150 pancerza na start
- Regeneruje swoje życie o 13 hp co 3 sekundy
- Dostaje bonus 20% do szybkości
- Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu go w głowę

[Zbalansowana,Grywalna]
 
24. Upadły ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc

 
- Ma line za pomocą, której może przyciągac się do ścian ( Uzycie V )
- Posiada auto BH
- Zadaje 10% więcej dmg
- Co 10 sekund regeneruje sobie 10 hp
- Ma 10% na krytyczne obrażenia ( podwojone obrażenia )

[W menu za manę pisze, że po ulepszeniu szansa na krytyk wynosi 33% co jest bzdurą, lina często się buguje, zwiększyłbym leczenie do 5hp na 3sek, jest zbalansowana]
 
25. Nihlathak ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

 
- Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund )
- Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 8 sekund )
- Przybliżenie jak w Aug na większości broni ( Użycie V )

[I jest mój ulubieniec i powód założenia tego tematu. Proponuję albo zbuffować Nithalaka, albo wywalić go z premek bo płacić jeszcze za to żeby tym grać to marnotractwo pieniędzy. PRZYBLIŻENIA nikt nie używa, fireballe bugują się jak na magu, a pancerz ładuje się zdecydowanie zbyt długo.

Przedstawię moją propozycję na tą klasę:

25. Nihlathak ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

- Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund )
- Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 6 sekund )

- Latarka do ujawniania niewidzialnych (kontrklasa na niewidzialnych bo jest tylko jedna "pseudo MAG"

- +5 damage z M4/AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny balans.
Natomiast propozycją ode mnie będzie
Usuniecie widoczności kosy (TAK DA SIE TO ZROBIĆ!)
Perk pierscien jakies tam daje 5 hp i niewidzialność ale nic z tego jak np biega sobie sama awp hmmm cos tu chyba nie gra
Myślę ze fajna opcja była by gravitka dla zabojcy jak i Zniewolonego 
Naprawienie perku który bugują gracze (chodzi o perk z wybuchaniem)
zabijają sie wskrzesza takiego nekromanta i jeb całego teamu nie ma

Oferta 
Nithalak 
Dostaje perk na start rundy 
1/6 na krwawienie 
Krwawienie 3 obr na sekunde   1int=0.5 obr na sek
Krawienie trwa 7 sek 
Hp:135
nóż +r dostaje 50 hp insta max 2 na runde

Upadły
Hp:130
regeneracja hp na nożu
Niska gravitka 
17% na krytyczny strzał dmg x2.5 
nóż +r furia
dostaje 10% speeda i 10% dmg furia trwa 20 sekund

Dodanie klasy 
Orc :
500 hp na start 
ładowanie stacków hp na nożu (+100hp max 3 na runde dzięki czemu moze posiadac 800 hp)
5 long jumpów
dmg z noża + inta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Samobójca napisał:

1. Mag:
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Posiada zamrażające pociski (max. 2)
- Latarka, która oświetla niewidzialnych (standardowo na F)
- Posiada Fireballe, które zadają 65dmg + inta*1.5
 

[Klasa niegrywalna przez graczy, fireball często się buguje w przejściach czy zamkniętych pomieszczeniach uderzając w sam nie wiem co. Proponuję zmniejszyć rozmiar Fireballa]
 
2. Druid.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalność

 
- Posiada wbudowaną regeneracje HP (9 hp co 3 sekundy)
- Na (v) posiada fiolkę leczniczą, jednorazowo ulecza 80 HP
- Potrafi zmienić się w Wilkołaka lub Szkielet'a, Wybór po wpisaniu /druid

[Klasa grywalna przez graczy, jednak opłacalna jest chyba jedynie w TT moim zdaniem ze względu na zwiększony damage oraz redukcję obrażeń]
 
 
3. Paladyn.
HP: 115
Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Inteligencja

 
- Posiada LongJumpy (6) z każdym 25 inty dodatkowy skok
- Na nożu ładuje magiczne pociski (max 4) znacznie zwiększają szansę trafienia w głowę
- Posiada platynową zbroję, w której wbudowane jest 1/6 na odbicie pocisku

[Zbalansowana]
 
 
4. Barbarzyńca.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Zabijając przeciwnika dostaje: 20 HP, 50 pancerza oraz odnawia się cały magazynek
- Na nożu ładuje pancerz, który odbija pociski (max 4)
- Minus 5 od szybkości

[Klasa niegrywalna, proponuję zlikwidować to -5 do szybkości i dodać np +10damage z pistoletów]
 
 
5. Zabójca.
HP: 115
Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Grawitacja

 
- Nie słychać jego kroków
- Na nożu w miejscu ładuje niewidzialność
- Posiada 7% na wyrzucenie swojego przeciwnika w powietrze
- Zwinność + 10

[Zbalansowana, grywalna]
 
6. Nekromanta.
HP: 135
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Zdolność wysysania energii z wrogów, zyskując przy tym 40 HP
- Potrafi wskrzesić gracza z swojej drużyny oraz wysysać swoje ofiary zyskując przy tym doświadczenie
- Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP
- Ładowanie na nożu ulecza pobliskich sojuszników w tym siebie

[Zbalansowana,grywalna]
 
7. Ninja.
HP: 105
Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Adrenalina

 
- Posiada 5x mniejszą grawitacje (wysokie skoki)
- Jest bardzo słabo widoczny (niemal niewidzialny)
- Posiada tylko nóz, z którego atakuje
- Dodatkowo posiada 10 małych nożyków, którymi rzuca z daleka (zadając ciekawy DMG)

[Praktycznie niegrywalna, jeśli ktoś już nią gra to osoby niezdające sobie sprawy z tego jaki błąd popełniają. Proponuję zwiększyć niewidzialność tak jak u zniewolonego, bo w chwili obecnej ninja jest (żeby nie użyć wulgaryzmów) do pupy. No i dałbym +60 szybkości na początek bo ninja stoją na respie i się ładują żeby mieć szansę kogolwiek zabić.]
 

8. Łowca.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Adrenalina

 
- Główną jego cechą jest posiadanie potężnej kuszy (aktywacja Nóż + R)
- Potrafi postawić pułapki z granatów
- Wbudowane 15% szans na to, że po strzale przeciwnik zostawia za sobą ślad
- Na nożu ładuje zestaw granatów
- Wbudowany podwójny DMG z HE
- Obrażenie lepsze o 15%

 
9. IMP.
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Na nożu (PPM - prawy przycisk myszy) teleportuje się co 3 sek.
- Ładuje szybkość na nożu (bez limitu) nawet w czasie biegu
- Posiada 10% szans na to, że jego przeciwnikowi zmieni się broń na nóż
- Posiada 5% szans na wyssanie kasy z przeciwnika 400$

[Grywalna, jednak proponuję zlikwidować możliwość teleportowania się impem za TxT]
 
 
10. Zjawa.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Siła

 
- Posiada Wewnętrzny wybuch (rozprucie rywala) 6% zadaje 40 HP + inta
- Widoczność zredukowana do 90
- Posiada 10% redukcji obrażeń

[Zbalansowana,Grywalna]
 
11. Scavenger.
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Zręczność, Adrenalina

 
- Posiada ubranie przeciwnika (kameleon)
- Raz na runde może uciec na resp (nóż + R) zyskując przy tym całe HP
- Posiada +5 DMG
- Redukcja obrażeń -5
- Posiada wbudowane +5 do speeda

[Zbalansowana,Grywalna]
 
12. Duriel.
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

 
- Posiada korzenie blokujące rywala (ładowanie na nożu)
- Inferno aktywacja na (v) zadaje 70 obrażeń + inta
- Posiada + 15 DMG od tyłu
- Odporność 1/x z HE (co któryś HE nie zada mu obrażeń)

[Niegrywalna, aczkolwiek uważam, że ze względu na korzenie jak i inferno klasa jest zbalansowana, no może czas trwania korzeni to przesada. Myślę że 3 sek wystarczy]
 
13. Baal.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Posiada Hak (v) 
- Wbudowane 33% szans na odnowienie magazynku po zabiciu przeciwnika
- Posiada 2 tryby noża (sztylet życia i miecz szczęścia) wybór po wpisaniu /baal
- Posiada 2 podskoki w powietrzu

[Grywalna, zbalansowana. Moją propozycją jest jedynie to aby hak działał również w biegu a nie tylko bezruchu]
 

14. Khazra.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Posiada Fale Ognia aktywacja na v lub nóż + R zadaje z niej duży DMG w zależności od inty
- Posiada 14% szans na podpalenie przeciwnika
- Na nożu raz na rundę ładuje + 10 DMG

[Grywalna, Zbalansowana]
 
15. Diablo
HP: 135
Najważniejsze Statystyki: Siła, Witalnośc

 
- Szybsze przeładowanie broni o 50%
- 10% na oślepienie wroga
- Dostaje komplet granatów na start
- Gdy postrzeli rywala w głowę regeneruje mu się 25 hp

[No... powiedzmy że okej :)]
 
16. Demonolog
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Na V lub Nóż + R uderza błyskawicą, która zadaje 65 hp + ilośc inteligencji
- Po śmierci wybucha w odległości 100 od siebie zabierając 40 hp + ilośc inteligencji
- 7% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi.
- Stojąc z nożem ładuje itemy (raz na rundę)

[Grywalna aż zanadto. Najbardziej OP klasa na serwerze ze względu na piorun, ale da się to obejść klasami Zjawa,Ninja,Zabójca,Zniewolony bo na niewidzialnych błyskawica nie działa więc luz]
 
17. Sluga Zniszczenia
HP: 120
Najważniejsze Statystyki: Inteligencja, Siła

 
- Na V lub Nóż + R uderza piorunem, który zadaje 65 hp + ilośc inteligencji*1.5
- Na nożu podwaja sobie magazynek w broni ( przykładowo z 20 na 40 naboi )
- Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy.

[Grywalna, aczkolwiek dodał bym jakiegoś buffa w postaci -15 damage w głowę czy coś podobnego do redukcji np. -5 damage]
 
18. Andariel
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

 
- Na Nóż + R może uzyc Kuli Plasmy ( raz na 20 sekund ) , obrażenia zależą od inteligencji.
- Na nożu ładuje trujące pociski ( max 2 )
- Za zabicie regeneruje mu się 30 hp

[Nikt tym nie gra, nie spotkałem się z tym by ktokolwiek grał tą profesją. Proponuję zmniejszyć czas oczekiwania na skilla, albo dodać jakiegoś buffa]
 
19. Siewca Zaglady
HP: 112
Najważniejsze Statystyki: Witalnośc, Zręcznośc

 
- na V aktywuje Implikacje Energii - regeneracja hp ( co 15 sekund )
- Na nożu ładuje wytrzymałośc itemów ( 1/2 szans )
- Na Nóż + R może wyciągnac wyrzutnie rakiet.
- Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci)

 

[Tu się nie wypowiem bo NIGDY nie grałem tą klasą, no chyba żeby coś potestować]
 
20. Pustoszyciel
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc

 
- Na Nóż + R może korzystac z rakiet samonaprowadzających ( DMG zależne od inteligencji )
- Ma 12% na strzał pociskiem, który powoduje wybuch granatów ( HE, FB ) posiadanych przez rywala ( kolejno oślepia / wybucha )
- Jest odporny na upadki z wysokości

[Rakiety to DNO, ten insta z granatami działa tylko wtedy kiedy ktoś ma granaty a no zazwyczaj ktoś je już wyrzuca po drodze, a odporność na upadki z wysokości to chyba tylko na mapę de_rats. Jak najbardziej powinna dostać ta klasa buffa. Jeszcze nikogo nie widziałem by ktoś grał tą profesją]
 
 
21. Talic
HP: 125
Najważniejsze Statystyki: Zręcznośc, Witalnośc

 
- Na Nóż + R może aktywowac Aurę ( Ofensywną lub Defensywną, wybór pod komendą /talic )
- Z każdym trafionym strzałem regeneruje mu się 5 HP
- Na nożu porusza się znacznie szybciej niż pozostali

[Grywalna, możliwość upgradowania za mane ilości wysysanego hp jest okej]
 
22. Zniewolony ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc

 
- Na V aktywuje Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich
- Gdy ma wyciągnięty nóż jest niewidoczny
- Ma 30% na zatrzęsienie rywala ekranem

[Moim zdaniem obszarówka powinna mieć taki zasięg, na ile sięga okrąg. Pozatym jest okej]
 
 
23. Lord de Seis ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręcznośc

 
- Dostaje 150 pancerza na start
- Regeneruje swoje życie o 13 hp co 3 sekundy
- Dostaje bonus 20% do szybkości
- Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu go w głowę

[Zbalansowana,Grywalna]
 
24. Upadły ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zwinnośc

 
- Ma line za pomocą, której może przyciągac się do ścian ( Uzycie V )
- Posiada auto BH
- Zadaje 10% więcej dmg
- Co 10 sekund regeneruje sobie 10 hp
- Ma 10% na krytyczne obrażenia ( podwojone obrażenia )

[W menu za manę pisze, że po ulepszeniu szansa na krytyk wynosi 33% co jest bzdurą, lina często się buguje, zwiększyłbym leczenie do 5hp na 3sek, jest zbalansowana]
 
25. Nihlathak ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

 
- Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund )
- Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 8 sekund )
- Przybliżenie jak w Aug na większości broni ( Użycie V )

[I jest mój ulubieniec i powód założenia tego tematu. Proponuję albo zbuffować Nithalaka, albo wywalić go z premek bo płacić jeszcze za to żeby tym grać to marnotractwo pieniędzy. PRZYBLIŻENIA nikt nie używa, fireballe bugują się jak na magu, a pancerz ładuje się zdecydowanie zbyt długo.

Przedstawię moją propozycję na tą klasę:

25. Nihlathak ( PREMIUM )
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Inteligencja

- Na Nóz + R uderza kulami niebios, które zabierają 65 hp + int*1.5 ( co 20 sekund )
- Ładowanie na nożu 2 lustrzanych odbic ( czas ładowania 6 sekund )

- Latarka do ujawniania niewidzialnych (kontrklasa na niewidzialnych bo jest tylko jedna "pseudo MAG"

- +5 damage z M4/AK

  1. Radził bym pierw przeczytać co było proponowanie.
  2. było
  3. po obu stronach ma swoje zalety 
  4. -
  5. podstawowy barba jedynie to dać 100% na odbicie i zmniejszyć ładowanie do max 2 pancerzy 
  6. -
  7. -
  8. podstawowa klasa ( bez zmian)
  9. -
  10. to nie jest takie proste 
  11. -
  12. -
  13. było pisane, grywalny 
  14. jeszcze dodać mu nieśmiertelność i bezlik ammo  ( nie przesadzajmy) podstawowy baal 
  15. -
  16. -
  17. -
  18. niegrywalny
  19. grywalna
  20. -
  21. podstawa z 1.6
  22. -
  23. powinno tak być 
  24. -
  25. jest napisane ^^ nieaktualny opis, dodanie umiejętności maga jest bezsensownie jedynie to zmniejszyć czas ładowania lustrzanego odbicia 
42 minuty temu, pozdro495 napisał:

Fajny balans.
Natomiast propozycją ode mnie będzie
Usuniecie widoczności kosy (TAK DA SIE TO ZROBIĆ!)--- TAK
Perk pierscien jakies tam daje 5 hp i niewidzialność ale nic z tego jak np biega sobie sama awp hmmm cos tu chyba nie gra---  BYŁO PISANE 
Myślę ze fajna opcja była by gravitka dla zabojcy jak i Zniewolonego--- /staty MOŻESZ DODAĆ
Naprawienie perku który bugują gracze (chodzi o perk z wybuchaniem)--- BYŁO PISANE
zabijają sie wskrzesza takiego nekromanta i jeb całego teamu nie ma 

Oferta 
Nithalak 
Dostaje perk na start rundy 
1/6 na krwawienie 
Krwawienie 3 obr na sekunde   1int=0.5 obr na sek
Krawienie trwa 7 sek 
Hp:135
nóż +r dostaje 50 hp insta max 2 na runde

Upadły
Hp:130
regeneracja hp na nożu
Niska gravitka 
17% na krytyczny strzał dmg x2.5 
nóż +r furia
dostaje 10% speeda i 10% dmg furia trwa 20 sekund

Dodanie klasy 
Orc :
500 hp na start 
ładowanie stacków hp na nożu (+100hp max 3 na runde dzięki czemu moze posiadac 800 hp)
5 long jumpów
dmg z noża + inta 

Oferta z klasami 3x dno ( beznadziejne propozycje )

TAKIE RZECZY PROSZĘ PISAĆ W DZIALE PROPOZYCJE

Edytowane przez Op0rNiK0W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Kasia! zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności