Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie- Topek, v2


Topek

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick : Topek
2. Imię : Kacper
3. Wiek : 17 lat
4. Znajomość  AMX (1-10 ):  8/10
5. Sprawny i działający mikrofon : Posiadam.
6. Opłata admina (składka) [tak/nie]**:  Tak
8. Parę słów o sobie ** : Mam na imię Kacper, mam 17lat, jestem uczciwym graczem, potrafię odróżnić cheatera od skill'a, często gram, lecz czasami są sytuacje w których nie mogę, między innymi przez to że jestem mechanikiem motocyklowym i muszę też poświęcać czas na dorabianie sobie na własne potrzeby, oczywiście mam też dziewczynę, która też czasami, uważa że za dużo gram, ale ta sytuacja nie zdarza się często, najbardziej na weekendzie kiedy jest u mnie :D Cóż tu więcej powiedzieć o sobie, może to że lubię zapie*dalać hah :D 
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem** : Ze względu że gram w godzinach szkolnych, tak jak dziś siedzę od godziny 9 na kompie w szkole, i zauważyłem że wbiło akurat dziś chyba z 5 cheaterów przez których inni gracze wychodzili z serwera, i serwer był pusty, postaram się to zmienić aby gracze na naszym serwerze byli 24h na dobę, myślę że spełnię wasze oczekiwania :) 
10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID : 0:0:36732211
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze : od 2-4h dziennie 
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy) : pon-pt [od 10-00:00] week [najczęściej nocki, a tak to 12-21 jakoś]
13. Staż w Counter-Strike 1.6 : a z 4 lata
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków) : Tak
 
Edytowane przez Topek
Dodanie Steam ID
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem na Tak

Bywa często teraz,co dla mnie jest wielkim plusem.Da się z nim pogadać czy pośmiać,bezkonfliktowy ogólnie sądzę że można dac mu szansę,chociaż na ten okres próbny na 2 tygodnie :)

Powodzonka :3

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach