Sozzak 16 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Jeżeli chodzi o zabawe w chowanego jest bardzo dużo ludzi co sobie podpowiada. Myślę że fajną opcją by było że tt'ki którzy nie żyja moga obserwowac tylko ct'ków. Uniknie sie wtedy podpowiadania na tej zabawie. @Polar Wątpie, że będzie jakaś możliwość jeżeli oczywiście też nie będzie wolnej kamery. @Fikussssss Nie znam się na tym, lecz myślę, że dało by radę takie coś napisać, że rangi administracyjne nie mają tego. A jeżeli by się dało to wiem, że trochę czasu by to zajeło Edytowane 16 Października 2017 przez Sozzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Hmmm ciekawe Popieram pomysł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsukuyomi 629 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Była już opcja, że po śmierci na chowanym był czarny ekran. W sumie nie wiem, czemu to zostało usunięte. Co do twojej propozycji jestem jak najbardziej na Tak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoLaR 223 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Jak dla mnie propozycja jest taka 5/10 bo zawsze bdz sie dalej dało podpowiedzieć. Jak dla mnie powinno być tak jak kiedyś, aby ekran był czarny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...