MajuN 682 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam. Z dniem dzisiejszym 01.11.2017 na serwerze wprowadziliśmy zmiany, które mam nadzieję, przyjmą się z jeszcze lepszą aktywnością niż była do tej pory. Każda klasa, która do była na serwerze została zmieniona. Kilka klas zostało całkowicie usuniętych, natomiast w ich miejsce pojawiły się nowe. Dodatkowo został przywrócony stary exp, dzięki któremu gracze będą mogli szybciej osiągać swoje poziomy na ulubionych klasach, przez co nie będzie to tak monotonne. Poniżej znajduje się cała lista klas wraz z opisem i statystykami, które obecnie znajdują się na serwerze Klasy podstawowe: Rebeliant: Broń: MP9, USP-S Szansa na natychmiastowe zabicie 1/15. Posiada granat. Szansa na zadanie podwójnych obrażeń z niego 1/5. Inteligencja: -20 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 15 Wsparcie Ogniowe: Broń: P90, FiveSeven Posiada 3 rakiety [use_class], 70dmg +int. +3DMG od 20 poziomu. Inteligencja: 5 HP: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Saper: Broń: P90, P250 Posiada 3 miny [use_class], które zadają 100dmg +int. Szansa na postawienie niewidzialnej miny. Inteligencja: 10 HP: 5 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 5 Cichy zabójca: Broń: M4a1-s, USP-s 1/3 na zadanie 2x większych obrażeń w głowe. 50% więcej obrażeń w plecy. Inteligencja: 0 HP: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Defuser: Broń: AK-47, FiveSeven Niewidoczny na radarze. Gdy stanie na minie rozbraja ją. +3DMG przy kucnięciu. Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 0 Rusher: Broń: Nova hpk2000 Posiada 1/20 szans na wyrzucenie broni przeciwnika. Szansa na natychmiastowe zabicie 1/30 na 150 1/20. Inteligencja: 10 HP: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Weteran: Broń: xm1014, cz-75 Omija redukcje obrażeń przeciwnika. Odporny na granaty. Inteligencja: 0 HP: 30 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Seryjny zabójca: Broń: AK-47, USP-s. Posiada 1/5 na zadanie krytycznego pocisku. Inteligencja: 0 HP: 10 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 10 Terrorysta: Broń: Mac-10, Five Seven Posiada 2 flashe.+2 DMG na 20poziomie, +3 na 50poziomie. Inteligencja: -20 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 15 Jumper: Broń: Galil, P250 Posiada wbudowany moduł odrzutowy [use_class] oraz 2 skoki. Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 5 Szpieg: Broń: Możliwość kupienia każdego pistoletu. 1/5 na zadanie 2x większych obrażeń z pistoletu, posiada ubranie wroga. Inteligencja: 10 HP: 15 Wytrzymałość: -5 Kondycja: 0 Podporucznik: Broń: UMP45, cz-75 Neutralizuje 1 pocisk na rundę, zabicie dodaje jeden pocisk do neutralizacji. Posiada flashbang. 50% więcej DMG w plecy. Inteligencja: 0 HP: 5 Wytrzymałość: -10 Kondycja: -10 Medyk: Broń: Famas, Tec-9 Ożywienie 2 graczy [use_class], na 50lvl 3, 4 na 100lvl. Posiada 2 apteczki leczące 70HP +INT. Na 50lvl 3 apteczki. Inteligencja: 10 HP: 25 Wytrzymałość: 15 Kondycja: -5 Bóg Deagla: Broń: Desert Eagle Posiada +5DMG z broni. Natychmiastowe zabicie w głowę. Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 10. Chorąży: Broń: Mag-7, Tec-9 Posiada 1/20 na obrócenie przeciwnika. +3DMG z Maga, 1/30 na natychmiastowe zabicie 1/120 na 150. Inteligencja: -5 HP: 15 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 10 Krwiopijca: Broń: Mp7, Dual Berrety Dostaje 15hp za zabójstwo. 20% regeneracji HP za zadane obrażenia. Inteligencja: 0 HP: 30 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 15 Snajper: Broń: AWP, Desert Eagle Posiada 1/2 na natychmiastowe zabicie z AWP. Przy 75lvl natychmiastowe zabicie. Inteligencja: 0 HP: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: -10 Komandos: Broń: Deagle. Natychmiastowe zabicie PPM. Posiada 2 skoki. +3DMG z deagla. Inteligencja: -15 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 25 Obrońca: Broń: Negev, FiveSeven Posiada molotov, smoke. Na 20lvl +3DMG. Odporny na granaty. Inteligencja: 10 HP: 40 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Obserwator: Broń: Scout, P250. Posiada 100DMG +INT. Posiada 1/3 na zadanie 3x obrażeń. Inteligencja: 0 HP: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 5 Admirał: Broń: Famas, USP-s Za każde zabójstwo otrzymuje pełny magazynek oraz 10HP. Zmniejszona grawitacja. Inteligencja: 0 HP: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 10 Demolitons: Broń: SG556, hpk2000 Dostaje dynamit, który może zdetonować. [use_class] W trakcie śmierci detonuje się, co zadaje obrażenia na dany obszar. [taki sam zasięg jak dynamit] Inteligencja: 0 HP: 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 0 Komandor: Broń:M4A4, P250 Za każde zabójstwo dostaje 750$, gdy ginie traci 250$. Neutralizuje obrażenia obszarowe, odporny na granaty. Inteligencja: 5 HP: 20 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 0 Strzelec wyborowy: Broń: M4a1-s, USP-s Posiada 1/8 na zamrożenie. W trakcie zamrożenia zadaje 2x większe obrażenia. Inteligencja: 15 HP: 15 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 0 Grom: Broń: M4A4, FiveSeven Po otrzymaniu 50% obrażeń posiadanego życia staje się niewidzialny na 1s. Inteligencja: 10 HP: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 5 Technik: Broń: Galil, Tec-9 Posiada antyflasha. 1/8 na oślepienie przeciwnika. 1/5 na 50lvl. Posiada 2 flashe. Inteligencja: 5 HP: 10 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 0 Klasy Premium: [P]Elitarny Snajper: Broń: AWP, Desert Eagle Natychmiastowe zabicie z AWP. Podczas kucania jego widoczność spada do 40%. Dodatkowe obrażenia z Deagla +7. Inteligencja: 5 HP: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 [P]Pułkownik: Broń:AK-47, M4a1-s, USP-s Regenerujesz 10hp za zabójstwo oraz zadajesz 5DMG więcej. Inteligencja: 5 HP: 30 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 15 [P]Generał: Broń: M4a4, FiveSeven Posiada 1/4 na odrodzenie. (max 2 razy na runde) Dostajesz 15hp za zabójstwo. Posiada podwójny skok. Inteligencja: 0 HP: 25 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 [P] Zwiadowca: Broń: Famas, p250 Posiada umiejętność, która raz na rundę cofa Cię na respa i odnawia 50% całkowitego hp [use_class]. 1/4 na zadanie podwójnych obrażeń w głowę. +5dmg na start, +10dmg na 150. Inteligencja: 5 HP: 15 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 10 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi