Pancio. 218 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 1. Nick: K3ndinh02. Imię: Mateusz3. Wiek: 164. Znajomość komend admina (0-10): 8-9 (ale bardziej 9)5. Sprawny i działający mikrofon: Tak6. Parę słów o sobie **: Jestem młodym chłopakiem lubiącym grać w gry komputerowe. Liczę z tym coś więcej niż tylko umilanie sobie czasu. Z aktywności fizycznych gram w rugby. Trenuję ponad 5 lat i mam szanse pojechać na Mistrzostwa Europy. Trenuję w moim rodzinnym mieście. Klub nazywa się Orkan Sochaczew. Jestem dobrym uczniem lecz leniwym (xD). Chodzę do najlepszej szkoły w moim mieście, rekomendowanej.7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Po pierwsze chce banować cheaterów których teraz jest dużo a po drugie chce aby na serwerze było jak najlepiej.8 Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Tak z 5-6 godzin (głownie w ciągu całego weekendu) możliwe że nieco więcej.9. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Głównie weekend.10. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Na tym ok. 660 godzin, a ogólnie ponad 1500 godz. 11. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Nie ( będę się starał o guarda na Jailbreak CSGO ). 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleyu 144 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Na tak +mutacja +wiek -słaba aktywność ostatnio na jb,jakby tak to wyglądało na only mirage to długo byś się adminem nie cieszył +znajomość sb JESTEM ZA OKRESEM PRÓBNYM 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEFEDRON TO ZIOMAL 5 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 (edited) +wiek -dostępny tylko w weekendy Okres próbny zdecydowanie. (tak) Edited November 22, 2017 by MEFEDRON TO ZIOMAL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...