Skocz do zawartości

Zmiany


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Witam,

Z dniem dzisiejszym odbędzie się połączenie dwóch naszych cod'ow.

Prawda jest taka że nie potrzebne są dwa cod'y które są takie same i trzeba to zmienić.

 

Zasada jest prosta dodajecie własne pomysły na perki i klasy.

 

Co na razie zmieniłem?Dodałem premki z cod'a #1 bo tamte były lepsze,a podobno klasy na tym serwerze(Normalne) są lepsze.

 

Wiem że połowa z was się zdenerwuje ale idiotyzmem jest trzymanie tego na dwóch osobnych cod'ach skoro można zrobić jeden porządny.

 

Wszystkie premki/admini zostaną dodani na nowy serwer.

Wszystkie propozycje będę sprawdzane,a najlepiej jakbyście lajkowali posty tych graczy którzy mają fajne pomysły w tym temacie.

 

 

Zmiana IP niedługo nastąpi

 

 

Ci co chcą jeszcze wymienić godziny mają czas do jutra 22:00

 

Z góry przepraszam za problemy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris :

-1/10 z mp5

-1/5 deagle

Ghost sniper:

widocznosc podczas kucania z awp 20%

-awp 1/1 albo 1/2

-scout 1/1

Truciciel:

-1/3 na zatrucie poprzez trafienie wroga (specjalny model broni byloby fajnie)

-m4a1 1/10

Sentinel:

-3 rakiety

-awp 1/1

-deagle 1/6

Quars

-p90 1/10

-3 skoki

-zmniejszona gravitka

Kamikaze

-1/10 z tmp

-2 rakietki

-3 podskoki

Dziekuje za wszystkie za i przeciw klasy moze wam sie spodobaja zawsze mozna cos w nich poprawic ^^

 

 

przynajmniej z tego co widze jako jedyny nie dalem klas z innych serverow :P

no poza trucicielem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa [premium] Szpieg

 

Posiada 1/3 z deagla, ubranie wroga, 1/1 z he (1 he na runde) powdójny skok

 

 

Klasa [xxl] Elitarny Zabójca

 

Posiada 1/3 z m4'a1, totalna niewidzialność na nożu

 

 

Perk Utrata wzroku

opis: Gracz będzie miał 1/2-4 na utrate wzroku 2 osoby czyli, np ma cały czarny ekran na 2-3 sekundy

 

 

Perk Tajemnica Szpiega

opis: 1/2-3 szanse na odrodzenie się na respie wroga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zacznijmy od tych podstawowych klas :)

 

ZWYKŁE

 

1. ZWYKŁA  Major.

Opis klasy: Posiada mp5 1/13. 1/14 glock

 

2. ZWYKŁA Rakieciarz 

Opis klasy: Posiada UMP 1/12 + 2 rakiety.

 

3. ZWYKŁA Snajper

Opis klasy: Posiada 1/3 awp. 1/2 scout. 1/3 kosa PPM

 

4. ZWYKŁA Predator

Opis klasy: Posiada famas 1/12. 1/13 usp.

 

5. ZWYKŁA Komandos

Opis klasy: Posiada kose 1/1 PPM.

 

6. ZWYKŁA Ninja

Opis klasy: Posiada kose 1/2 PPM, mała grawitacja + 2 skoki 

 

7. ZWYKŁA Szturmowiec

Opis klasy: Posiada M4A1 1/13. AK47 1/13

 

8. ZWYKŁA Rusher

Opis klasy: Posiada m3 1/5-6, XM 10 1/6-7.

 

9. ZWYKŁA Kox

Opis klasy: Posiada m249 (krowa) 1/16-17. Za każdego fraga dostaje 1000 Hp.

 

10. ZWYKŁA Saper

Opis klasy: Posiada P90 1/14 i 2 miny.

 

KLASY OD LV

 

1. Kamper (5 k lv)

Opis klasy: Posiada awp 1/3. P228 1/11. SG552 1/13.

 

2. Tytan (15k lv)

Opis klasy: Posiada MAC-10 1/12. Mp5 1/13

 

3. Kozak (20 k lv)

Opis klasy: Posiada M4A1 1/13. AK47 1/14

 

4. Mistrz (40k lv)

Opis klasy: Posiada scout 1/1. M3 1/5. 2 rakiety 500 dmg(+inta)

 

 

PREMKI  (nowe i te z cod'a)

 

1.PREMKA Ajmer 

Opis klasy: Posiada M4A1 1/11. AK47 1/11. Ma zmniejszony rozrzut broni.

 

2.PREMKA Zawodowiec

Opis klasy: Posiada 1/1 awp. 1/2 scout. 1/5 deagle pół niewidka

 

3.PREMKA Assasin

Opis klasy: Posiada 1/1 kosa PPM. Pół niewidka

 

4.PREMKA Zwinny żołnierz 

Opis klasy: Posiada 1/9 TMP + 2 rakiety 500 dmg (+inta). Pół niewidka.

 

5.SUPER PREMKA Geniusz

Opis klasy: Posiada 1/1 awp. 1/4 XM10. Pół niewidka

 

6.SUPER PREMKA Profesjonalista 

Opis klasy: Posiada M4A1 1/10. 1/1 scout, przy kucaniu niewidka.

 

7. SUPER PREMKA Mały

Opis klasy: Posiada m249 1/14. 1/3-4 LPM.  1/1 PPM. Pół niewidka.

 

8. XXL Magik

Opis klasy: Posiada kose 1/1. Całkowita niewidka na kosie.

 

9.XXL Gangster 

Opis klasy: Posiada AK47 1/9-10. M3 1/4. Gail 1/9 + usuwa rozrzut broni. Pół niewidka.

 

10. XXL Kowboj

Opis klasy: Posiada 1/3 deagle. 1/1 he.  Całkowita niewidka. 

 

11. XXL Elitarny Zabójca (pozwolisz BOOTEK że ukradnę ci pomysł :)

Opis klasy: 1/1 Scout. 1/9 UMP. 1/8-9 M4A1. Pół niewidka

 

 

Wypowiadajcie się na temat tych klas :)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy mam złe przeczucia do klasy Magik :/ Zupełna niewidzialność to gry nie będzie 

 

A do klasy Kowbój to też człowieku nie może być totalnej niewidzialności na broniach, chyba, że masz na myśli nóż bo na nożu może być tylko żeby nie miało 1/1-2 z kosy :/

 

A co do ukradnięciu to nic się nie dzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Botek, Magik taki jest dobry ogólnie jestem za tym, żeby zostały dodane te wszystkie klasy które napisał Siwy. 
Tylko ja bym niektóre zmienił. 
 

10. XXL Kowboj

Opis klasy: Posiada 1/3 deagle. 1/1 he.  Całkowita niewidka. 

Zrobić 1/4-5 z deagla. 
 

9.XXL Gangster 

Opis klasy: Posiada AK47 1/9-10. M3 1/4. Gail 1/9 + usuwa rozrzut broni. Pół niewidka.

Spokojnie wystarczy M3 1/4 i Gail 1/9, Aka już nie trzeba do tej klasy. "eliminator" i pół niewidka jest ok.
 

4.PREMKA Zwinny żołnierz 

Opis klasy: Posiada 1/9 TMP + 2 rakiety 500 dmg (+inta). Pół niewidka.

Tą klase proponuje zmienić z PREMKI na SUPER PREMKE i dodać jej albo 2 skoki.

3.PREMKA Assasin

Opis klasy: Posiada 1/1 kosa PPM. Pół niewidka

Dodać 2 skoki to tej klasy i auto BH. Moim zdaniem to musi być dynamiczna klasa.




Ważne:
Zróbcie tak jak na starym COD było:
-statystyki gracza widać i prawym rogu a nie na środku ekranu,
-usuńcie plugin który pokazuje adminowi jakie kto perki dostaje bo to przeszkadza,
-wgrajcie ESP,
-usuńcie plugin w którym pokazuje kto jaką klasą gra (zbędne),
-admini i gracze na u@ niech piszą na zielono(łatwiej dostrzec kto pisze)
-dodanie pluginu z DR, dzięki któremu można przechodzić przez graczy z drużyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

SKlepikiem już się zajmuje

 

 

 

1. ZWYKŁA  Major.

Opis klasy: Posiada mp5 1/13. 1/14 glock

 

2. ZWYKŁA Rakieciarz 

Opis klasy: Posiada UMP 1/12 + 2 rakiety.

 

3. ZWYKŁA Snajper

Opis klasy: Posiada 1/3 awp. 1/2 scout. 1/3 kosa PPM

 

4. ZWYKŁA Predator

Opis klasy: Posiada famas 1/12. 1/13 usp.

 

7. ZWYKŁA Szturmowiec

Opis klasy: Posiada M4A1 1/13. AK47 1/13

 

8. ZWYKŁA Rusher

Opis klasy: Posiada m3 1/5-6, XM 10 1/6-7.

 

9. ZWYKŁA Kox

Opis klasy: Posiada m249 (krowa) 1/16-17. Za każdego fraga dostaje 1000 Hp.

 

10. ZWYKŁA Saper

Opis klasy: Posiada P90 1/14 i 2 miny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności