Skocz do zawartości

[COD] Dziennik zmian


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[PL]
Wgrane

  • [KLASA] Piroman
    Poprawiono atakującego przy obrażeniach z postawionego na ziemi mołotowa
  • [KLASA] Mędrzec
    Usunięto logi
  • [PERK] Tajemnica Szahida
    Zwiększono zasięg do 350j, lecz sam wybuch nie dziala na osoby, których nie widac, np: są za ścianą
  • [PERK] Throwing Knife
    Poprawiono losowanie wartości perk
  • [PERK] Support Nagojih
    Naprawiono maksymalne hp
  • [CLASS] Medyk/Najemnik
    Naprawiono maksymalne hp
  • [OGÓLNE] Poprawiono opisy klas/perków
  • [OGÓLNE] Przebudowano pluginy od sourcebans i dodano komendy pomocnicze dla adminów
  • [MENU] Zaktualizowano plugin i dodano nowe opcje

[EN]

Added

  • [CLASS] Piroman
    Fix attacker id for molotov from class skill
  • [CLASS] Mędrzec
    Removed logs
  • [PERK] Tajemnica Szahida
    Increased range to 350 units, but explode doesnt deal damage to player who are example behind the wall
  • [PERK] Throwing Knife
    Fix random perk value
  • [PERK] Support Nagojih
    Fix max health
  • [CLASS] Medyk/Najemnik
    Fix max health
  • [OTHER] Fix classes/perks desc
  • [OTHER] Sourcebans plugins have been updated and addde new commands for admins
  • [MENU] Plugins updated and add new options
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]
Aktualizacja wgrana

  • [MENU] Ustawienia
    Dodano przypisywanie na stałe broni dla Najemnika oraz El Pistolero
  • [MENU] Komendy
    Naprawiono błąd z brakiem przekierowania do komendy po kliknięciu
  • [MENU] Konkurs
    Zaktualizowano menu konkursów
  • [CLASS] Strzelec Wyborowy
    Zmieniono broń z MP7 na AUG
  • [INNE] Rezerwacja slota
    Przebudowano plugin i dodano nowe informacje przy kick

[EN]
Added

  • [MENU] Settings
    Added save weapon/pistol for class Najemnik and El Pistolero
  • [MENU] Commands
    Fixed redirect to command from menu item
  • [MENU] Events
    Events menu has been updated
  • [CLASS] Strzelec Wyborowy
    Changed MP7 to AUG
  • [OTHER] Slot reservation
    Plugin updated and added new information to kick
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]
WGRANO

  • [SILNIK] COD
    Zmieniono sposób usuwania broni po starcie rundy (optymalizacja)
    Poprawiono sortowanie TOP3 mapy
    Poprawki techniczne
    Zmniejszono mnożnik xp za dmg zadane osobie z większym poziomem
  • [OGÓLNE] Boost map
    Zmieniono boostowane mapy
  • [OGÓLNE] Menu
    Zaktualizowano listę komend
  • [KLASY] Medyk
    Usunięto warunek sprawdzający dla apteczek (czy istnieje obiekt między apteczką, a graczem istnieje obiekt, np: ściana)

#EDIT

  • [KLASA] El Pistolero
    Poprawiono zapisywanie broni
  • [PERK] Tajemnica Oszusta
    Dodano cooldown
  • [RESZTA] Misje
    Poprawiono misje z rynkiem
  • [SILNIK] COD
    Poprawiono warmup
     

[EN]
UPLOADED

  • [ENGINE] COD
    Weapon remove on round start has been changed (optimizing)
    Fix top3 map sort
    Other fixes
    DMG multiplier (for deal damage enemy with a higher lvl) decreased
  • [OTHER] Map Boost
    Changed maps in boost xp/coins
  • [OTHER] Menu
    Commands updated
  • [CLASS] Medyk
    Removed check condition for medkit (block heal when there is object between player and medkit)

#EDIT

  • [CLASS] El Pistolero
    Fixed weapon save
  • [PERK] Tajemnica Oszusta
    Added cooldown
  • [OTHER] Mission
    Fixed market mission
  • [ENGINE] COD
    Fixed warmup
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]
WGRANO

  • [PERK] Betonowa Głowa
    Naprawiono błąd z Bogiem Deagle
  • [PERK] Nalot
    Naprawiono zaliczanie fragów
  • [PERK] Tajemnica Szpiega
    Poprawki w kodzie
  • [KLASA] Szpieg
    Poprawki w kodzie
  • [KLASA] Elektryk
    Famas zamiast M249
  • [KLASA] Lekki Żołnierz
    Po zniszczeniu repliki, nową można położyć po 5s
  • [KLASA] Medyk
    Naprawiono błąd z leczeniem po zrespieniu gracza

#EDIT

  • [KLASA] Lekki Żołnierz
    Cooldown do 3s
  • [KLASA] El Pistolero
    Naprawiono wybór pistoletów
  • [KLASA] Medyk
    Naprawiono maksymalne hp

 

[EN]
UPLOADED

  • [PERK] Betonowa Głowa
    Fixed Bog Deagle instakill
  • [PERK] Nalot
    Fixed frags counting
  • [PERK] Tajemnica Szpiega
    Code fix
  • [PERK] Szpieg
    Code fix
  • [CLASS] Elektryk
    M249 -> FAMAS
  • [CLASS] Lekki Zolnierz
    New replic can be put after 5s
  • [CLASS] Medyk
    Fixed heal after revive teammate

#EDIT

  • [CLASS] Lekki Żołnierz
    Cooldown to 3s
  • [CLASS] El Pistolero
    Fixed choose pistol
  • [CLASS] Medyk
    Fixed map hp
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

5.11.2022r. godz. 13:00

[PL]

Klasy:

  • [ZMIANA KLASY] Elektryk
    po trafieniu przeciwnika 5 razy wystrzeliwuje piorun zadający 50 dmg (nie paraliżuje i nie nakłada CD na use_class)
  • [ZMIANA KLASY] Piroman
    Mołotow ze skilla jest w 100% niewidzialny
  • [ZMIANA KLASY] Komandos
    Otrzymane obrażenia nie spowalniają go tylko na kosie
  • [USUNIĘCIE KLASY] Partyzant
  • [USUNIĘCIE KLASY] MacGyver
  • [NOWA KLASA] Rambo [PREMIUM]
    • Opis
      • +5 (+0.1 DMG/INT) z Famas
      • Podwójny skok
      • Zmniejszona widoczność
      • Dym ze smoke zadaje 5 (+0.1 DMG/INT) DMG
    • Bronie:
      • Famas
      • FiveSeven
    • Statystyki
      • HP: 10
      • Inteligencja: 5
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 10
  • [NOWA KLASA] Hitman [NORMALNA]
    • Opis
      • 2x (3.5x od 100 LVL) DMG w HS
      • Nie słychać jego kroków
      • Ammo za fraga
    • Bronie:
      • USP
    • Statystyki
      • HP: 5
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 10

Perki:

  • [ZMIANA PERK] Bombowy Talib
    Zaktualizowano translacje
  • [NOWA WERSJA PERK] Bumpmine
    Dostaje bumpmine z gry i nie otrzymuje dmg z upadku
  • [NOWY PERK] Zemsta Kurczaka
    Może postawić jednego kurczaka [Use_Perk]. Zabity kurczak wybucha i zadaje 120 DMG
  • [NOWY PERK] Niepoprawny Hitbox
    Co rundę losuje dany hitbox i w ten hitbox gracz otrzymuje 200%% DMG, a w inne 40-60% DMG
  • [NOWY PERK] Zdrapka
    Po użyciu [Use_Perk] dodaje od 7000$ do 35000$. Niszczy się po użyciu
  • [NOWY PERK] DogTag
    Po śmierci wypada nieśmiertelnik i zabija wroga, który go dotknie, a następnie ożywia właściciela w tym miejscu
  • [NOWY PERK] Laser
    Możesz postawić jeden laser, który po trafieniu wroga wybucha i zadaje mu 150 DMG
  • [NOWY PERK] Zlecenie Sticza
    Po zabiciu 3 graczy od tyłu, otrzymujesz 20 000$, 100 monet i 2000 xp. Usuwa się po wypełnieniu

Reszta:

 

[EN]

CLASS:

  • [CLASS CHANGE] Elektryk
    Each 5 hits deal 50 DMG from lighntning bolt (no paralyzed and update cooldown to Use_Class)
  • [CLASS CHANGE] Piroman
    Molotov from class skill is full invisible
  • [CLASS CHANGE] Komandos
    When equip a knife, damage doesnt slow it down
  • [REMOVE CLASS] Partyzant
  • [REMOVE CLASS] MacGyver
  • [NEW CLASS] Rambo [PREMIUM]
    • Description
      • +5 (+0.1 DMG/INT) by Famas
      • Multijump
      • Less visibility
      • Smoke deal 5 (+0.1 DMG/INT) DMG
    • Guns:
      • Famas
      • FiveSeven
    • Stats:
      • HP: 10
      • Intelligence: 5
      • Defence: 0
      • Speed: 10
  • [NEW CLASS] Hitman [NORMAL]
    • Opis
      • 2x (3.5x at 100 LVL) DMG each headshot
      • Silent footsteps
      • Full clip for a frag
    • Bronie:
      • USP
    • Statystyki
      • HP: 5
      • Intelligence: 0
      • Defence: 0
      • Speed: 10

Perk:

  • [PERK CHANGE] Bombowy Talib
    Translation updated
  • [PERK NEW VERSION] Bumpmine
    Add bumpmine and immune to fall damage
  • [NEW PERK] Zemsta Kurczaka
    Can put one chicken [Use_Perk]. Killed chicken explode and deal 120 DMG
  • [NEW PERK] Niepoprawny Hitbox
    Each round get random hitbox which you get 200%% DMG, but in other hitbox you get 40-60% DMG
  • [NEW PERK] Zdrapka
    After use [Use_Perk] add 7000$-35000$. Destroys after use
  • [NEW PERK] DogTag
    Drop dogtag after death and when enemies touch it, will die and owner will be respawn there
  • [NEW PERK] Laser
    You can put one laser. When laser hit enemy, explode and deal him 150 DMG
  • [NEW PERK] Zlecenie Sticza
    After kill 3 enemies from back, you get 20 000$, 100 coins and 2000 xp

Reszta:

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [PERK] DogTag
    Naprawiono resp
  • [PERK] Niepoprawny hitbox
    Naprawiono losowanie hitbox
  • [KLASA] Szpieg
    Usunięto tag
  • [KLASA] Oszust
    Usunięto tag
  • [KLASA] Hitman
    Mnoznik dmg działa tylko na USp

[EN]

Uploaded

  • [PERK] DogTag
    Fix respawn position
  • [PERK] Niepoprawny hitbox
    Fix set new random hitbox on round start
  • [CLASS] Szpieg
    Remove ClanTag
  • [CLASS] Oszust
    Remove ClanTag
  • [CLASS] Hitman
    DMG multiplier for USP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [PERK] Claymore (nowa wersja)
    Możesz postawić go jak laser i wybucha gdy w jego okolicy pojawią się wrogowie
  • [PERK] BumpMine
    Dodano usuwanie bumpmine

[EN]

Uploaded

  • [PERK] Claymore (new version)
    You can put it anywhere like a laser and explode when players are nearby
  • [PERK] BumpMine
    Bumpmines removed when player drop/replace perk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

03.12.2022r. 13:00

[PL]

KLASY:

  • [NOWA KLASA] Komandos (Darmowa)
    • Opis
      • 1/1 z PPM na kosie
      • Doublejump
      • W odróżnieniu do Elitarnego Komandosa, zadane obrażenia go spowalniają
    • Bronie
      • Deagle
    • Statystyki
      • HP: 5
      • Inteligencja: -25
      • Wytrzymałość: -10
      • Kondycja: 55
  • [USUNIĘTA KLASA] Hitman
  • [ZMIANY W KLASIE] Komandos (Premium)
    • Zmiana nazwy z Komandos na Elitarny Komandos (#Snajper)
    • Zmiana broni z Deagle na Tec9
    • Dodano flash
  • [ZMIANY W KLASIE] Lekki Żołnierz (Premium)
    • +3 DMG zamiast +4 (+6 od lvl)
    • Postawiony klon zabiera 10% HP
    • Zablokowano strzelanie przez replikę
  • [ZMIANY W KLASIE] Kapitan (Premium)
    • Usunięto neutralizację pocisków
    • Dodano nanopancerz
    • 1 laser na start (+1 co co 75 lvl)
      Laser zadaje 150 DMG gdy dotknie wiązką gracza i wybucha
  • [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper (Premium)
    • Dodano flash
    • Zmiana broń na P250
  • [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik (Premium)
    • Zmiana w dmg: +3 na start (+1 co 30 lvl)
    • Dodano flash
  • [ZMIANY W KLASIE] Strażak
    • Dodano flash
  • [ZMIANY W KLASIE] Snajper
    • Dodano flash
  • [ZMIANY W KLASIE] Szpieg
    • Dodano flash
  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • Dodano flash
  • [ZMIANY W KLASIE] Medyk
    • Usunięto dodatkowe obrażenia dla ludzi w okręgu apteczki
    • Usunięto hp za ożywienie
    • Apteczka od teraz leczy sojuszników, ale zatruwa wrogów w jej obrębie (10dmg/tick)
  • [ZMIANY W KLASIE] Admirał
    • Zmieniono statystyki: HP z 25 na 10 | Wytrzymałość z 0 na 5 | Kondycja z 0 na 5
    • Zmniejszono obrażenia do 1.4x DMG gdy HP spadnie poniżej 50% i tylko dla AK47
  • [ZMIANY W KLASIE] Najemnik
    • Leczy maksymalnie 40 zamiast 45 HP
  • [ZMIANY W KLASIE] Seryjny Zabójca
    • Usunięto 1/7 szans na podwójne DMG
    • Zmiana na 1/5 szans na podwójny DMG w głowę
    • Po podrzuceniu wroga do góry, zadaje mu 20 DMG
  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • Usunięto dodatkowy cooldown na HE
    • Obrażenia z HE nie są teraz stałe, a dodatkowe, więc działa na nie armor, wytrzymałość, etc
    • Zwiększono obrażenia HE dla inteligencji z 0.4 do 0.5 DMG/INT
  • [ZMIANY W KLASIE] Strzelec Wyborowy
    • Zmniejszono dodatkowe obrażenia z 1.8x na 1.4x na zamrożonym graczu
    • Dodano limit użyć skilla: 1 na start (+1 co 50 lvl)
  • [ZMIANY W KLASIE] Cichy Zabójca
    • Usunięto dodatkowe obrażenia w głowę
    • Zwiększono zadawane obrażenia obrażenia w plecy do 1.4x
  • [ZMIANY W KLASIE] Assasin
    • Usunięto 5 dodatkowych obrażeń
    • Dodano szansę 1/10 (1/9 od 80 lvl) na oślepienie wroga
  • [ZMIANY W KLASIE] Złodziej
    • Zmieniono broń na P90

RESZTA:

  • [OGÓLNE] Rozdzielono klasy PREMIUM
  • [OGÓLNE] Dodano komendę !losskina, która pozwala od razu kupić los na skina
  • [MISJE] Dodano nowe misje
  • [MISJE] Zaktualizowano cennik odbioru nagród, rozdzielono klasy premium
  • [SILNIK] Zmniejszono procent dla wytrzymałości z 0.3% na 0.2% za punkt
  • [SILNIK] Dodano informację o aktywnym skillu klasy/perku
    • Na czacie pojawi się informacja, że Twój skill jest już dostępny
  • [SILNIK] Zmniejszono mnożnik dla xp za zadanie danych obrażeń gdy atakujemy osobę z większym poziomem
  • [SILNIK] Poprawiono forwardy odpowiadające za nadanie rzeczy z perku
  • [SILNIK] Poprawki w kodzie przy rejestrowaniu klas/perków

 

 

[EN]

CLASS:

  • [NEW CLASS] Komandos (Free)
    • Description
      • 1/1 by knife (RMB)
      • Doublejump
    • Weapons
      • Deagle
    • Stats
      • HP: 5
      • Intelligence: -25
      • Defence: -10
      • Speed: 55
  • [REMOVE CLASS] Hitman
  • [CLASS CHANGE] Komandos (Premium)
    • Changed name from Komandos to Elitarny Komandos (#Snajper)
    • Changed weapon from Deagle to Tec9
    • Added flash
  • [CLASS CHANGE] Lekki Zolnierz (Premium)
    • +3 DMG instead +4 (+6 at given lvl)
    • Put replice take himt 10% HP
    • Block shoot through replice
  • [CLASS CHANGE] Kapitan (Premium)
    • Remove bullets neutralization
    • Add nanopancerz
    • 1 laser on start (+1 each 75 lvl)
      Laser deals 150 DMG when laser beam hit enemy
  • [CLASS CHANGE] Elitarny Snajper (Premium)
    • Added Flash
    • Changed pistol to P250
  • [CLASS CHANGE] Pułkownik (Premium)
    • Changed damage: +3 on start (+1 each 30 lvl)
    • Added Flash
  • [CLASS CHANGE] Strażak
    • Added Flash
  • [CLASS CHANGE] Snajper
    • Added Flash
  • [CLASS CHANGE] Szpieg
    • Added Flash
  • [CLASS CHANGE] Saper
    • Added Flash
  • [CLASS CHANGE] Medyk
    • Removed addition damage in medkit range
    • Removed hp for revive
    • Medkit heal teammates and poison enemies (10 dmg/tick)
  • [CLASS CHANGE] Admirał
    • Changed stats: HP from 25 to 10 | Defence from 0 to 5 | Speed from 0 to 5
    • Changed multiplier damage to 1.4x DMG by AK47 when he has <= 50% HP
  • [CLASS CHANGE] Najemnik
    • Max heals: 40 to 45 HP
  • [CLASS CHANGE] Seryjny Zabojca
    • Removed 1/7 chance to double damage
    • Changed to 1/5 chance to double damage for headshot
    • When he toss enemy, deals 20 DMG
  • [CLASS CHANGE] Amadeusz
    • Removed cooldown on HE
    • Removed const damage on HE
    • Changed HE intelligence damage from 0.4 to 0.5 dmg/int
  • [CLASS CHANGE] Strzelec Wyborowy
    • Change damage on frozen player from 1.8x to 1.4x
    • Added skill limit: 1 on start (+1 each 50 lvl)
  • [CLASS CHANGE] Cichy Zabojca
    • Removed damage with headshot
    • Changed damage on back to 1.4x
  • [CLASS CHANGE] Assasin
    • Removed +5 damage
    • Added 1/10 (1/9 at 80 lvl) chance to blind enemy
  • [CLASS CHANGE] Zlodziej
    • Changed weapon to P90

RESZTA:

  • [MISSION] Added new missions
  • [MISSION] Upgraded awards from mission and seperate premium class
  • [ENGINE COD] Changed percent for stat defence from 0.3% to 0.2%
  • [ENGINE COD] Added information about active perk/class skill
    • If your cooldown will pass, plugin print you message about it
  • [ENGINE COD] Redued multiplier xp from damage when victim has higher level
  • [ENGINE COD] Fix forwards
  • [OTHER] Added command !losskina to buy "ticket" on skin
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [MISJE] Skrócono ilość skoków do 100 na wykonanie
  • [MISJE] Dwie misje w kolejnych tygodniach zostały zmienione
  • [KLASA] Szpieg
    Poprawiono pobieranie spawnów do tp
  • [KLASA] Kapitan
    Zmieniono wykrywanie dotyku wiązki - powinno być dokładniejsze/szybsze
  • [PERK] Laser
    Zmieniono wykrywanie dotyku wiązki - powinno być dokładniejsze/szybsze

[EN]

Added

  • [MISSION] Number of jump has been reduced to 100
  • [MISSION] Changed two missions for the next weeks
  • [CLASS] Szpieg
    Fixed get spawn for teleport
  • [CLASS] Kapitan
    Changed beam touch - should be fasted and more accurate
  • [PERK] Laser
    Changed beam touch - should be fasted and more accurate
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [KLASA] Kapitan
    • Poprawiono sprawdzanie drużyny podczas ataku laserem
    • Gdy właściciel lasera nie będzie dostępny na serwerze, wykona atak bez przydzielonego właściciela
  • [KLASA] Złodziej
    • Naprawiono błąd z podmienianiem broni podczas scope'owania
  • [PERK] Rozbrojenie
    • Naprawiono błąd z podmienianiem broni podczas scope'owania
  • [PERK] Laser
    • Poprawiono sprawdzanie drużyny podczas ataku laserem
    • Gdy właściciel lasera nie będzie dostępny na serwerze, wykona atak bez przydzielonego właściciela
  • [PERK] Naboje Krwiopijcy
    • Zablokowano perk na klasie Najemnik
  • [RESZTA] Dodano nowe mapy
    • de_santorini
    • de_piranesi
    • de_kyrenia
    • de_dust2_winter
    • de_mirage_winter
    • de_westwood_csgo
    • de_eldorado_csgo_b5
    • cs_night_borough

[EN]

Added

  • [CLASS] Kapitan
    • Fixed team checking before attack from laser
    • When laser owner will be disconnected, laser attack without owner (all players)
  • [CLASS] Zlodziej
    • Fixed error with changed weapon during enable scope
  • [PERK] Rozbrojenie
    • Fixed error with changed weapon during enable scope
  • [PERK] Laser
    • Fixed team checking before attack from laser
    • When laser owner will be disconnected, laser attack without owner (all players)
  • [PERK] Naboje Krwiopijcy
    • Blocked perk on class Najemnik
  • Added new maps
    • de_santorini
    • de_piranesi
    • de_kyrenia
    • de_dust2_winter
    • de_mirage_winter
    • de_westwood_csgo
    • de_eldorado_csgo_b5
    • cs_night_borough
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [KLASA] Najemnik (nowa wersja)
    • Leczy 20% zadanego HP (maksymalnie 20 za jednym razem)
    • Może mieć maksymalnie 300 HP
    • !guns pozostaje bez zmian
  • [KLASA] Lekki Żołnierz
    • Dodano blokowanie dmg z cod gdy gracz skanuje replikę swojego teammate lub swoją
  • [KLASA] Kapitan
    • Poprawiono sam wybuch lasera
  • [PERK] Laser
    • Poprawiono sam wybuch lasera
  • [SILNIK] Dodano xp za zabicie z hs
  • [MISJE] Zmniejszono wymagania dalszych misji
  • [MISJE] Misja ze skokami stała się teraz misją rozegraj x rundy, lecz progres pozostał (gdy ktoś miał więcej niż 100, ustawiono 99)
  • [SKLEP MONETY] Zmieniono kolejność opcji

[EN]

Added

  • [CLASS] Najemnik (new version)
    • 20% damage to health (max 20 hp for one hit)
    • Max 300 hp
    • !guns is the same
  • [CLASS] Lekki Żołnierz
    • Added block cod dmg when player scan his or teammates replic
  • [CLASS] Kapitan
    • Fixed laser explosion
  • [PERK] Laser
    • Fixed laser explosion
  • [ENGINE] Added xp for kill with hs
  • [MISSION] Reduced requirements for given missions
  • [MISSION] Jump mission has been changed. Now is player given rounds (if your requirements is higher than 100, set 99)
  • [COIN SHOP] Changed sort item
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [RESZTA] Pod komendą !gracz możemy sprawdzić jaką klasą gra dana osoba, jakie ma statystyki oraz perk
    !gracz <nick> pozwala nam od razu przejść do danego gracza

[EN]

Added

  • [OTHER] New command !gracz - choose player from menu and check his class, stats and perk
    !gracz <nick> to show info about player with this nickname
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [PERK] Tajemnica Szpiega
    • Wgrano nową wersję
  • [PERK] Laser
    • Poprawiono rzadki błąd z podwójnym dmg z lasera
  • [KLASA] Kapitan
    • Poprawiono rzadki błąd z podwójnym dmg z lasera

 

[EN]

Added

  • [PERK] Tajemnica Szpiega
    • Added new version
  • [PERK] Laser
    • Fixed problem with double damage
  • [KLASA] Kapitan
    • Fixed problem with double damage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [KLASA] Lekki Zołnierz
    • Zmiana w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 10
  • [KLASA] Kapitan
    • Zmiana w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 15
    • 1/2 szansy na 2x obrażeń z lasera
  • [KLASA] Pulkownik
    • Zmiana w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 15
      • Kondycja: 10
    • Leczy się za 15% zadanych obrażeń (hp max 20 na hita) - bierze pod uwagę maksymalne hp
  • [KLASA] Elitarny Snajper
    • Zmiana w statystykach
      • Życie: -10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: -20
      • Kondycja: -10
    • Usunięto 1.4x obrażeń
    • 1/1 z AWP
  • [KLASA] Elitarny Komandos
    • Zmiana w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: -25
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 60
  • [KLASA] Rambo
    • Zmiana w statystykach
      • Życie: 25
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 5
    • Ammo za fraga

 

[EN]

Added

  • [CLASS] Lekki Zołnierz
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Speed: 10
  • [CLASS] Kapitan
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 15
    • 1/2 chance to 2x dmg by laser
  • [KLASA] Pułkownik
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 15
      • Speed: 10
    • Heals 15% of damage dealt (max 20 HP) - get player max hp
  • [CLASS] Elitarny Snajper
    • Stats changed
      • Health: -10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: -20
      • Speed: -10
    • Removed 1.4x damage
    • 1/1 by AWP
  • [CLASS] Elitarny Komandos
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: -25
      • Reduction: 0
      • Speed: 60
  • [CLASS] Rambo
    • Stats changed
      • Health: 25
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 5
    • Full clip for a frag
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [KLASA] Admiral
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 5
  • [KLASA] Amadeusz
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 5
    • +7 DMG (+0.1 DMG/INT) z MP5
    • +30 DMG (+0.5 DMG/INT) z HE
  • [KLASA] Bog Deagle
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 10
    • Zmniejszono cooldown do 10 sekund
  • [KLASA] Cichy Zabojca
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 15
    • 1.2x DMG w głowę od 75 LVL
  • [KLASA] Elektryk
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 5
    • Zmiana mnożnika dla pioruna ze skilla z 0.5 na 0.9
    • Paraliż z 1.5s na 1s
    • Piorun z ataku od 8 zamiast 5 trafień
    • Usunięto oślepienie dla pioruna z ataku
  • [KLASA] El Pistolero
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 5
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 20
    • Dodano rewolwer do menu
    • 1/15 z pistoletów
  • [KLASA] Medrzec
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 15
    • 90% widzialności po otrzymaniu obrażeń przez 2 sekund (10 sekundowy cooldown)
    • 1 na start (+1 co 50 LVL)
  • [KLASA] Medyk
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 25
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 0
    • Zwiększono zasięg apteczki o 100 jednostek
    • Wskrzeszenie daje 20 XP
  • [KLASA] Najemnik
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 25
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 0
    • Trafienie w głowę leczy maksymalnie 30 HP
  • [KLASA] Obronca
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 25
      • Kondycja: 0
  • [KLASA] Oszust
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 0
  • [KLASA] Piroman
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 10
  • [KLASA] Seryjny Zabójca
    • Zwiększono obrażenia po podrzuceniu do 35 DMG
  • [KLASA] Snajper
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 5
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 10
  • [KLASA] Wsparcie Ogniowe
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 10
    • 3 rakiety (+1 co 40 LVL)
    • Rakieta zadaje 30 DMG (+0.6 DMG/INT)
    • +7 DMG (+11 od 75 LVL) z MP5
  • [KLASA] Szahid
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 5
    • Po śmierci wybucha, zadając 60 (100 od 75 LVL) DMG. Pole rażenia 250 jednostek

 

[EN]

Added

  • [CLASS] Admiral
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 5
  • [CLASS] Amadeusz
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 5
    • +7 DMG (+0.1 DMG/INT) by MP5
    • +30 DMG (+0.5 DMG/INT) by HE
  • [CLASS] Bog Deagle
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 10
    • Changed skill cooldown to 10 seconds
  • [CLASS] Cichy Zabojca
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 15
    • 1.2x DMG in headshot at 75 LVL
  • [CLASS] Elektryk
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 5
    • Changed damage multiplier on skill from 0.5 to 0.9
    • Paralysis from 1.5 second to 1 second
    • Changed lightning attack hit from 5 to 8
    • Remove blind effect from ligntning attack hit
  • [CLASS] El Pistolero
    • Stats changed
      • Health: 5
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 20
    • Added revolver to menu
    • 1/15 by pistols
  • [CLASS] Medrzec
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 15
    • 90% visible after take damage for 2 seconds (cooldown 10 seconds)
    • 1 on start (+1 each 50 LVL)
  • [CLASS] Medyk
    • Stats changed
      • Health: 25
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 0
    • Increased medkit range by 100 units
    • Revive give 20 XP
  • [CLASS] Najemnik
    • Stats changed
      • Health: 25
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 0
    • If hit headshot he heal max 30 HP for deal damage
  • [CLASS] Obronca
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 25
      • Speed: 0
  • [CLASS] Oszust
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 0
  • [CLASS] Piroman
    • Stats changed
      • Health: 15
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 10
  • [CLASS] Seryjny Zabójca
    • Increased damage from bump to 35 DMG
  • [CLASS] Snajper
    • Stats changed
      • Health: 5
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 10
  • [CLASS] Wsparcie Ogniowe
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 10
    • 3 rockets (+1 each 40 LVL)
    • Rocket damage 30 DMG (+0.6 DMG/INT)
    • +7 DMG (+11 at 75 LVL) with MP5
  • [CLASS] Szahid
    • Stats changed
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 5
    • Explode after death and deal 60 (100 at 75 LVL) enemies in range 250 units
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [KLASA] Strzelec Wyborowy
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 5
    • Dodano decoy, który zamraża wrogów
    • 1 -> 2 zamrożenia na start
  • [KLASA] Złodziej
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 10
    • Zmniejszono szansę na zmianę broni na kosę do stałego 1/13
    • Co 5 trafień zabiera 5 ammo
  • [KLASA] Szpieg
    • Zmieniono M4A4 na Galilara
    • 1/3 zamiast 1/2 na kradzież/zniszczenie perk
  • [KLASA] Strażak
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 5
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 0
      • Kondycja: 20
    • +12 DMG z Bizon
    • Odbicie instakill 1/2 od 100 LVL
  • [KLASA] Straznik
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 5
    • Po zabiciu otrzymuje 10 ammo jeśli ma mniej niż 10
    • Po cofnięciu się ze skilla otrzymuje 90% widzialności na 2.5 sekundy
  • [KLASA] Zwinny
    • Zmiany w statystykach
      • Życie: 0
      • Inteligencja: 0
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 20
    • Usunięto dodatkowe DMG
    • Dodano podwójny skok
    • Omija blokadę odbijania instakill, neutralizacji, wytrzymałość i inne redukcje obrażeń

 

[EN]

Added

  • [CLASS] Strzelec Wyborowy
    • Changed stats
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 5
    • Added freezing decoy
    • 1 -> 2 freeze on start
  • [CLASS] Złodziej
    • Changed stats
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 10
    • Decreased chance change weapon to knife to 1/13 (constant)
    • After 5 hits steal 5 ammo
  • [CLASS] Szpieg
    • Changed M4A4 to Galilar
    • 1/2 -> 1/3 chance to steal/destroy perk
  • [CLASS] Strażak
    • Changed stats
      • Health: 5
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 0
      • Speed: 20
    • +12 DMG with Bizon
    • Reflect instakill 1/2 od 100 LVL
  • [CLASS] Straznik
    • Changed stats
      • Health: 10
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 10
      • Speed: 5
    • 10 bullets after killing an enemy if there was less in a clip
    • After use Use_Class has 90%% invisibile for 2.5 seconds
  • [CLASS] Zwinny
    • Changed stats
      • Health: 0
      • Intelligence: 0
      • Reduction: 5
      • Speed: 20
    • Removed +DMG
    • Added doublejump
    • Ignore enemy's damage reduction (instakill blocking too)
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [KLASA] Zwinny
    • Podwójny skok od 70 INT
  • [KLASA] Strażak
    • Usunięto 1/2 od 100 LVL
  • [KLASA] Elektryk
    • Mnożnik dla pioruna z 0.9 na 0.8
  • [RESZTA] Silnik COD
    • Zmniejszono ilość xp potrzebną na dany poziom o 10%

 

[EN]

Added

  • [CLASS] Zwinny
    • Doublejump at 70 INT
  • [CLASS] Strażak
    • Removed 1/2 at 100 LVL (reflect instakill)
  • [CLASS] Elektryk
    • Decreased ligthning damage from 0.9 to 0.8
  • [OTHER] COD
    • Deincreased xp for level by 10%
  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Wgrano

  • [RESZTA] Klany
    • Zmieniono menu członkow klanu
    • Depozyt będzie teraz informował o całkowitej wpłacie na rzecz klanu
    • Dodano informację o ostatniej wpłacie jako osobną informacje (wcześniej było to jako depozyt)
    • Poprawiono pokazywanie informacji o immunitecie

 

[EN]

Added

  • [OTHER] Clan
    • Changed member clan menu
    • Deposit has information about all deposit now
    • Added last deposit information
    • Fixed information about immunity
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

NOWA EDYCJA

07.01.2023r. 13:00

[PL]

  • [RESZTA] Silnik
    • Zmieniono tabelkę xp (zmniejszono ilość potrzebnego xp)
    • Zmniejszono otrzymywany xp
  • [RESZTA] Misje
    • Dodano nowe misje
    • Skrócono misje o tydzień
    • Zmieniono xp otrzymywane za misje
  • [RESZTA] Tygodniowe boosty
    • Zmniejszono boost
    • Usunięto boost ogólny oraz od 150 lvl
  • [RESZTA] TOP3 Mapy
    • Gdy liczba graczy jest mniejsza niż 5, gracze otrzymują 50% nagrody
  • [RESZTA] VIP
    • Zmniejszono boost xp z 1.75x do 1.7x

KLASY

  • [ZMIANA W KLASIE] Seryjny Zabojca
    • Zmieniono szansę na 2x dmg w HS z 1/5 na 1/3
    • Zmieniono szansę na uderzenie z Ak z 1/10 na 1/9, lecz DMG zmniejszono do 28
  • [ZMIANA W KLASIE] Cichy Zabojca
    • 1.2x DMG w HS od 50 LVL
    • 1.5x DMG w HS od 125 LVL
  • [ZMIANA W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Zwiększono zasięg z 200j na 270j
  • [ZMIANA W KLASIE] Kapitan
    • Usunięto odporność na instakill
    • Dodano 1 neutralizację pocisków na start (+1 co 50 wytrzymałości)
    • Neutralizacja blokuje cały pocisk
  • [ZMIANA W KLASIE] Medyk
    • Zmniejszono ilość otrzymywanego xp z ożywienia oraz leczenia
  • [ZMIANA W KLASIE] Piroman
    • Dodano spowolnienie dla molotov z umiejętności
  • [USUNIĘTA KLASA] Shayetet 13
  • [USUNIĘTA KLASA] Asasyn
  • [NOWA KLASA] Kapral
    • Statystyki
      • Inteligencja: 0
      • Zdrowie: 5
      • Wytrzymałość: 5
      • Kondycja: 15
    • Bronie:
      • UMP45
      • P250
    • Opis
      • 10% redukcji obrażeń
      • +3 DMG (+6 od 50 LVL) z UMP45
      • 1/5 szansy na zadanie 130% DMG
      • 1/8 szansy na obrócenie wroga
  • [NOWA KLASA] Oficer
    • Statystyki
      • Inteligencja:10
      • Zdrowie: 10
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 5
    • Bronie:
      • P250
      • M4A1S
    • Mniej widoczny
    • Raz na rundę może się uleczyć
    • 1/9 (1/8 od 75 LVL) szansy na oślepienie

PERKI

  • [ZMIANY W PERK] Ultra Focus
    • Zmniejszono ilość xp
  • [ZMIANY W PERK] Wiedza Ziomkow
    • Zmniejszono ilość xp
  • [ZMIANY W PERK] Zlecenie Siwej
    • Zmniejszono ilość xp
  • [ZMIANY W PERK] Zlecenie Sticza
    • Zmniejszono ilość xp
  • [ZMIANY W PERK] Zmielony Strzelec
    • Zmniejszono ilość xp
  • [ZMIANY W PERK] Medyk Squbany
    • Zmniejszono ilosć xp za ożywienie
  • [ZMIANY W PERK] Lowca Glow
    • Zmniejszono ilość xp za strzał w głowę
  • [ZMIANY W PERK] Sakiewka Shaolin
    • Zmniejszono ilość xp

 

EN

  • [OTHER] COD
    • Reduced amount of xp needed
    • Reduced received xp
  • [RESZTA] Mission
    • Added new missions
    • Removed fifth week
    • Changed received xp
  • [RESZTA] Week boost
    • Reduced boost
    • Removed boost for all lvl and at 150 lvl
  • [RESZTA] TOP3 Map
    • When map has small than 5 players, top3 get 50% xp/coins
  • [RESZTA] VIP
    • Redcued boost xp z 1.75x do 1.7x

CLASS

  • [CLASS CHANGE] Seryjny Zabojca
    • Changed chance on 2x dmg to HS from 1/5 to 1/3
    • Changed chance to hit by AK from 1/10 to 1/9 and reduced damage to 28
  • [CLASS CHANGE] Cichy Zabojca
    • 1.2x DMG in HS at 50 LVL
    • 1.5x DMG in HS at 125 LVL
  • [CLASS CHANGE] Wsparcie Ogniowe
    • Increased range from 200u to 270u
  • [CLASS CHANGE] Kapitan
    • Removed immune to instakill
    • Added 1 bullets neutralization on start (+1 each 50 reduction)
    • Neutralization block all bullet damage
  • [CLASS CHANGE] Medyk
    • Reduced receive amount of xp for revive and heal
  • [CLASS CHANGE] Piroman
    • Added slow enemy when they touch burn from skill molotov
  • [REMOVED CLASS] Shayetet 13
  • [REMOVED CLASS] Asasyn
  • [NEW CLASS] Kapral
    • Stats
      • Intelligence: 0
      • Health: 5
      • Reduction: 5
      • Speed: 15
    • Weapons:
      • UMP45
      • P250
    • Opis
      • 10% damage reduction
      • +3 DMG (+6 at 50 LVL) by UMP45
      • 1/5 chance to deal 130% DMG
      • 1/8 chance to rotation enemy
  • [NEW CLASS] Oficer
    • Stats
      • Intelligence: 0
      • Health: 10
      • Reduction: 10
      • Speed: 5
    • Weapons:
      • P250
      • M4A1S
    • less visibility
    • Once on round can heal
    • 1/9 (1/8 at 75 LVL) chance to blind enemy

PERKI

  • [PERK CHANGE] Ultra Focus
    • Reduce receive amount of xp
  • [PERK CHANGE] Wiedza Ziomkow
    • Reduce receive amount of xp
  • [PERK CHANGE] Zlecenie Siwej
    • Reduce receive amount of xp
  • [PERK CHANGE] Zlecenie Sticza
    • Reduce receive amount of xp
  • [PERK CHANGE] Zmielony Strzelec
    • Reduce receive amount of xp
  • [PERK CHANGE] Medyk Squbany
    • Reduce receive amount of xp for revive
  • [ZMIANY W PERK] Łowca Głów
    • Reduce receive amount of xp for headshot hit
  • [ZMIANY W PERK] Sakiewka Shaolin
    • Reduce receive amount of xp
  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu odblokował(a) ten temat

Została dodana do gry komenda 
!cc /cc
!czat /czat

która pozwala na ustawienie koloru czatu (tylko dla adminów), oraz wyboru tagu przy nicku na czat, oraz tagu w tabeli.

Wprowadzone zostały zmiany również na U@, zamiana estetyczna, kolor oraz informacja czy na u@ pisał admin bądź gracz.

Zmiany w mapach

Małe Mapy:

  • cs_extraction - usunięta
  • de_desertbase_mc - usunięta
  • de_nuketown - usunięta
  • mcdonalds_defuse - usunięta
  • cs_horror2 - usunieta
  • de_chimera - usunięta
  • de_gracia - dodana  LINK
  • de_rainfall - dodana LINK
  • de_shred - dodana LINK

Normalne Mapy:

  • de_aztec_be - usunieta
  • de_overpass (zimowy) - usunięta
  • de_train_be_csc - usunięta
  • de_anubis - usunięta
  • de_ancient - usunięta
  • de_piranesi - usunięta
  • de_bastion2 - usunięta
  • de_castle - usunięta
  • cs_cruise - usunięta
  • de_slate - usunięta
  • de_tangerine_b2_17 - usunięta
  • de_malibu_vc - usunięta
  • de_highcall2 - usunięta
  • cs_night_borough - usunięta
  • csco_nuke - usunięta
  • de_mirage (zimowy) - usunięta
  • classic_dust2_winter - usunięta
  • de_overpass (zwykły) - dodany
  • de_mirage (zwykły) - dodany
  • de_kiwicore - dodana LINK
  • de_prodigy - dodana LINK
  • de_sienna - dodana LINK
  • de_cotroceni - dodana LINK
  • de_nuketec (przerobiony aztec)  dodana - LINK
  • Like 2
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu zablokował(a) ten temat
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

04.02.2023r. 13:00

[PL]

  • [RESZTA] Silnik
    • Od 175 lvl zmniejszono ilość potrzebnego xp
  • [RESZTA] Misje
    • Nowe misje
    • Zmiana w xp z misji:
      • 100% xp dla misji wykonanej w jej tygodniu
      • 70% xp dla misji wykonanej w następnym tygodniu
      • 50% xp dla misji wykonanej 2 tygodnie później
      • 30% xp dla misji wykonanej 3 tygodnie później
    • Jeżeli wykonasz misję z pierwszego tygodnia w 4 tygodniu (ostatnim), otrzymasz z niej tylko 30% xp
    • Jeżeli wykonasz misje z pierwszego tygodnia w 2 tygodniu, otrzymasz z niej tylko 70% xp

[KLASY]

  • [USUNIĘTA KLASA] Kapral
  • [NOWA KLASA] Plutonowy
    • Statystyki:
      • Inteligencja: 0
      • Życie: 10
      • Wytrzymałość: 10
      • Kondycja: 5
    • Bronie
      • P250
      • Nova
    • Claymore na start
    • Claymore zadaje 70 DMG (+0.5 DMG/INT)
    • +1 claymore co 75 LVL
  • [ZMIANY W KLASIE] Admiral
    • 1.4x DMG gdy HP spadnie poniżej 75% zamiast 50% (z AK47)
  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • Zmniejszono DMG MP5 z 7 na 5
    • Usunięto startowe 30 DMG z HE
    • Zwiększono przelicznik DMG HE z 0.5 na 0.7
    • Zmniejszono czas odnowienia HE z 25 na 20s
  • [ZMIANY W KLASIE] Bog Deagle
    • Zwiększono redukcję z 60% na 70%
  • [ZMIANY W KLASIE] Elektryk
    • Piroun ze skilla paraliżuje 0.5 a nie 1s
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT ze skilla na 0.7
  • [ZMIANY W KLASIE] Komandos
    • Stałe 50% widzialności na kosie
  • [ZMIANY W KLASIE] Oszust
    • Zmiany w statystykach z
      HP: 15 | INT: 0 | WYT: 10 | KON: 0
      na
      HP: 10 | INT: 15 | WYT: 0 | KON: 0
  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • Odporność na claymore
  • [ZMIANY W KLASIE] Snajper
    • Usunięto AWP
    • Dodano podwójny skok
    • 1.2x DMG (+0.008% DMG/INT) ze scout
    • 2x DMG w HS ze scout
  • [ZMIANY W KLASIE] Strażnik
    • Zmniejszono czas niewidzialności z 2.5s na 2s
    • Dodano cooldown 5s
  • [ZMIANY W KLASIE] Strzelec Wyborowy
    • Zmieniono broń na MP9
  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Przyśpieszono rakiety o 20%
    • Rakieta zadaje 1.5x DMG jeśli atakujący i ofiara oddaleni są od siebie o 1200j
    • +1 rakieta co 50 LVL zamiast co 40 LVL
  • [ZMIANY W KLASIE] Zwinny
    • Dodano podwójny skok
    • 10 ammo za fraga gdy ma mniej niż 10 ammo
  • [ZMIANY W KLASIE] Złodziej
    • Zwiększono szansę na rozbrojenie do 1/11
  • [ZMIANY W KLASIE] Szpieg
    • Zmniejszono szansę na kradzież/zniszczenie perk z 1/2 na 1/4 (1/3 od 100 LVL0
  • [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper
    • Zmiany w statystykach z
      HP:-10 | INT:0 | WYT:-20 | KON:-10
      na
      HP:-20 | INT:0 | WYT:-10 | KON:-20
  • [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik
    • Zmniejszono leczenie za trafienie z 15% na 10%
  • [ZMIANY W KLASIE] Lekki Żołnierz
    • Usunięto tracenie hp po postawieniu repliki
    • Replika otrzymuje 75% HP gracza
  • [ZMIANY W KLASIE] Kapitan
    • 1 neutralizacja na start
    • Odświeża neutralizacje co fraga (zawsze max 1)
    • Zmniejszono DMG z lasera do 70 DMG (0.5 DMG/INT)
    • Przy 150 INT 1/3 szansy na 2x DMG z lasery
  • [ZMIANY W KLASIE] Rambo
    • Dodano smoke

[PERKI]

  • [ZMIANY W PERK] Throwing Knife
    • Zmniejszono cooldown do 0.8s
  • [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szpiega
    • Wartość losowa dla szansy od 1/1-3
  • [ZMIANY W PERK] Scout
    • Dodano 50% DMG więcej w headshot
  • [ZMIANY W PERK] Dog Tag
    • Zmniejszono dystans dla wywołania dotyku

 

 

[EN]

  • [OTHER] COD
    • From 175 lvl xp has been reduced
  • [OTHER] Mission
    • New missions
    • Change xp:
      • 100% xp for winning missions in the active weekfor win missions in active week
      • 70% xp for winning mission from previous week
      • 50% xp for winning mission from 2 previous weeks
      • 30% xp for winning mission from 3 previous weeks

[CLASS]

  • [REMOVED CLASS] Kapral
  • [NEW CLASS] Plutonowy
    • Stats:
      • Intelligence: 0
      • Health: 10
      • Defuce: 10
      • Speed: 5
    • Weapons
      • P250
      • Nova
    • Claymore on start
    • Claymore deal 70 DMG (+0.5 DMG/INT)
    • +1 claymore each 75 LVL
  • [CLASS CHANGE] Admiral
    • 1.4x DMG when below 75%% HP by AK47.\nFull clip for a frag
  • [CLASS CHANGE] Amadeusz
    • Reduced DMG MP5 from 7 to 5
    • Removed start 30 DMG by HE
    • Increased DMG by HE from 0.5 to 0.7
    • Regains HE 20 seconds after use
  • [CLASS CHANGE] Bog Deagle
    • Increased reduction from 60% to 70%
  • [CLASS CHANGE] Elektryk
    • Piroun from skill paralized changed from 1s to 0.5
    • Increased DMG/INT for skill to 0.7
  • [CLASS CHANGE] Komandos
    • Const 50% visibility on knife
  • [CLASS CHANGE] Oszust
    • Stats changed
      HP: 15 | INT: 0 | WYT: 10 | KON: 0
      na
      HP: 10 | INT: 15 | DEF: 0 | SPD: 0
  • [CLASS CHANGE] Saper
    • Immune on claymore
  • [CLASS CHANGE] Snajper
    • Removed AWP
    • Added doublejump
    • 1.2x DMG (+0.008% DMG/INT) by scout
    • 2x DMG in HS by scout
  • [CLASS CHANGE] Strażnik
    • Reduction invisibile time from 2.5s to 2s
    • Added cooldown 5s
  • [CLASS CHANGE] Strzelec Wyborowy
    • Changed weapon to MP9
  • [CLASS CHANGE] Wsparcie Ogniowe
    • Increased rocket speed by 20%
    • Rockets deal 1.5x DMG if distance between attacker/victim is more than 1200j
    • +1 rocket each 50 LVL
  • [CLASS CHANGE] Zwinny
    • Added doublejump
    • 10 ammo for frags when has than less 10 ammo
  • [CLASS CHANGE] Zlodziej
    • Increased chance to 1/11
  • [CLASS CHANGE] Szpieg
    • Reduction chance to steal/destroy perk from 1/2 to 1/4 (1/3 at 100 LVL)
  • [CLASS CHANGE] Elitarny Snajper
    • Stats change
      HP:-10 | INT:0 | WYT:-20 | KON:-10
      na
      HP:-20 | INT:0 | DEF:-10 | SPD:-20
  • [CLASS CHANGE] Pulkownik
    • Zmniejszono leczenie za trafienie z 15% na 10%
  • [CLASS CHANGE] Lekki Zolnierz
    • Removed lost health after put replica
    • Replica has 75% HP his owner
  • [CLASS CHANGE] Kapitan
    • 1 neutralization on start
    • 1 neutralization for frags (can have only 1 neutralization)
    • Reduction DMG by laser to 70 DMG (0.5 DMG/INT)
    • At 150 INT 1/3 chance to deal 2x DMG by laser
  • [CLASS CHANGE] Rambo
    • Added smoke

[PERKI]

  • [PERK CHANGE] Throwing Knife
    • Reduced cooldown to 0.8s
  • [PERK CHANGE] Tajemnica Szpiega
    • Added random value for perk 1/1-3
  • [PERK CHANGE] Scout
    • Added +50% DMG for headshot
  • [PERK CHANGE] Dog Tag
    • Reduction distance for trigger touch
  • Like 2
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • Dodano nowe skiny ze skrzynki: Revolution Case
  • Dodano nowy kit muzyczny: Denzel Curry, ULTIMATE
  • Dodano możliwość zmiany koloru nick przez VIP
  • Dodano możliwość ustawienia nazwy klasy w tag na czat
  • Zamieniono de_aztec_be na de_nukeaztec

[EN]

  • Added new skins from case: Revolution Case
  • Added new music kic: Denzel Curry, ULTIMATE
  • Added change color name for VIP
  • Added option in chat tag: class name
  • Changed de_aztec_be to de_nukeaztec
  • Like 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

04.03.2023r. 13:00

[PL]

W tym sezonie zamierzam wprowadzać zmiany także w jego trakcie, o czym będę oczywiście informował - mowa o dodatkach jak misje/klany, itp

  • [SILNIK] Xp
    • Zmniejszono xp o 5%
  • [SILNIK] Skrzynka XP
    • Od teraz skrzynka będzie służyć tylko i wyłącznie xp z eventów
  • [SILNIK] Tygodniowy boost xp
    • Naniesiono poprawki względem boostów tygodniowych (od teraz to 50/90/120)
  • [RESZTA] Misje
    • Zmieniono misje
    • XP jest przypisywany automatycznie do klasy (nie skrzynki)
  • [RESZTA] Klasy/Perki/Misje
    • Naniesiono poprawkę dla wszystkich klas/perków/misji, które sprawdzają czy doszło do ataku zza pleców

 

    [KLASY]

    • [ZMIANY W KLASIE] Medyk
      • Poprawiono odległość ożywiania/apteczek dla wysokości
      • Dodano +0.8j/INT dla zasięgu apteczki
    • [ZMIANY W KLASIE] Cichy Zabojca
      • Zmieniono 1.5x DMG w HS od 125 LVL na 1.35x DMG w HS od 100 LVL
    • [ZMIANY W KLASIE] Piroman
      • Zmieniono 1/3 szansy z molo po śmierci na 1/1
    • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
      • Zmniejszono odległość na boost obrażeń z rakiety z 1200j na 800j
    • [ZMIANY W KLASIE] Straznik
      • [TESTOWO] Szansa dalej pozostaje na tym samym poziomie, lecz przy częstych trafieniach podbija ją do max 1/16 i skraca co trafienie aż do 1/8 (resetuje się po rundę
    • [ZMIANY W KLASIE] Obronca
      • Zwiększono redukcję z 20% do 25%
    • [ZMIANY W KLASIE] Seryjny Zabojca
      • Nie może podrzucić gdy gracz już jest w powietrzu (tutaj mój błąd, bo nie powinno to tak działać i na początku myślałem, że chodzi Wam oto, że tak często wchodzi, że spadasz i znowu Cię podrzuca)
    • [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy
      • 1.2x (1.3x od 100 LVL) z Nova
    • [ZMIANY W KLASIE] Elektryk
      • Zmieniono ilość potrzebnych trafień na piorun z 8 na 7
      • Zwiększono obrażenia z tego pioruna z 50 na 55
    • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
      • Zwiększono mnożnik obrażeń z HE z 0.7 na 0.8 DMG/INT

    [PERKI]

    • [ZMIANY W PERK] Dezuli v2
      • Zmniejszono losowość wartości z 5-10 na 5-8
      • Nie może podrzucić gdy gracz już jest w powietrzu (tutaj mój błąd, bo nie powinno to tak działać i na początku myślałem, że chodzi Wam oto, że tak często wchodzi, że spadasz i znowu Cię podrzuca)
    • [ZMIANY W PERK] Półobrot Payona
      • Zmniejszono losowość wartości z 5-10 na 5-8
    • [ZMIANY W PERK] Zlecenie Sticza
      • Zmieniono zliczanie zabójstw w plecy na zabójstwa z headshot
    • [ZMIANY W PERK] Naboje Strażnika
      • [TESTOWO] Szansa dalej pozostaje na tym samym poziomie, lecz przy częstych trafieniach podbija ją do max 1/16 i skraca co trafienie aż do 1/8 (resetuje się po rundę
    • [NOWY PERK] Dmuchany Bombelek
      • 1 Replika (50%% HP gracza)
      • 5-8 dodatkowych obrażeń
    • [NOWY PERK] Nauka Dzabola
      • Dodaje 125 XP za fraga oraz 80 XP za asystę
    • Like 5
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • Właściciel

    Chwile pograłem, więc pora na parę poprawek

    Update powinien pojawić się dzisiaj w nocy lub jutro rano

    [PL]

    • [RESZTA] Wymiana/Oddawanie Perk
      • Dodano możliwość zablokowania otrzymywania perków od innych graczy (w menu ustawień)
    • [RESZTA] Zaktualizowano qAdvert
    • [RESZTA] Zaktualizowano anty cheat
    • [RESZTA] Misje
      • Dodano sprawdzanie czy doszło do poprawnego wczytania danych misji - powtórzenie cyklu
    • [KLASY/PERKI] Informacja o aktywnym skill
      • Dodano sprawdzanie czy gracz żyje
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • Właściciel

    [PL]

    • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
      • Zmniejszono cooldown rakiety z 5s na 4.3s
      • Zwiększono przelicznik dmg/int dla rakiety z 0.6 na 0.7
      • Zmieniono boost dla odległości - od teraz gdy odległość między wybuchem, a atakującym będzie wynosiła więcej niż 400j, wartość tę (obniżoną o 400j) pomnoży przez 0.00125x, czyli przy 800j dalej będzie to 1.5x
    • [POPRAWKI W PERK] Dmuchany Bombelek
      • Poprawiono blokade na Lekkim Żołnierzu
    -_-, (edytowane)

    Poprawka do Wsparcia Ogniowego

    • Do boost maksymalnie 800j (bo tyle było wtedy dla 1.5x)
    • Zwiększono zasięg rażenia z 270 na 300j
    • Obrażenia zależne od odległości gdzie minimum to 75% (dla 300j) i im bliżej wybuchu, tym ten % większy aż do 100%, które zadaje rakieta

     

    Dodano też nowe mapy typu cs_

    Edytowane przez -_-
    • Like 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności