Skocz do zawartości

[COD] Dziennik zmian


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Kolejne zmiany testowe

  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Maksymalny boost dla odległości 1.6x
  • [ZMIANY W KLASIE] Złodziej
    • Z 1/11 na 1/10 szansy na wyrzucenie broni
  • [ZMIANY W KLASIE] Medyk
    • Strzykawka na start
    • 16 XP za ożywienie i
      +1 XP za każde 10 poziomów ożywionego gracza (jeżeli poziom ofiary będzie mniejszy niż Medyka, policzy poziom Medyka) - poprawka
      10% za każde kolejne zrespienie w rundzie
-_-,

Dodatkowe poprawki

  • ClassicPass
    • Od teraz nie kończy/nalicza misji gdy gracz nie ma klasy (nie ma już skrzynek xp, a tak to gracze będą tracić xp)
    • Zmniejszono wymagania niektórych misji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [RESZTA] ClassicPass
    • Jeżeli gracz nie zdobędzie minimum, będzie mógł je odebrać, lecz otrzyma dany procent nagrody (musi mieć minimum 15% progresu)
  • [RESZTA] COD
    • Dodano TOP4 (losowy gracz), który otrzyma 350 xp + 2 monety. Będzie wliczać się w misje z top mapy
  • [RESZTA] Wymiana
    • Poprawiono translację
    • Dodano opcję blokowania otrzymywania opcji wymiany
  • [RESZTA] Root
    • Poprawiono komunikaty z roota
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [RESZTA] Silnik
    • Dodano głośność efektów pod config i poprawiono ich wartości
  • [RESZTA] !gracz
    • Dodano informacje o klanie gracza
  • [RESZTA] Mała Mapa
    • Zablokowano możliwość wywołania małej mapy by zostało za mało czasu do końca mapy
  • [PERK] Tarcza SWAT | [KLASA] Obrońca
    • Dodano odporność na HE
  • [KLASA] Medyk
    • Zmieniono 0.1 na 0.2 xp/lvl przy wskrzeszeniu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [KLASA] Wsparcie Ogniowe
    • Poprawiono zliczanie obrażeń w zależności od odległości rażenia
    • Zmniejszono mnożnik dmg dla odległości z 0.00125 na 0.001 (max nie został zmieniony)
  • [KLASA] Seryjny Zabójca
    • Wprowadzono zmiany w szansie (te o których pisałem w poście z 3 marca)
  • [KLASA] Złodziej
    • Wprowadzono zmiany w szansie (te o których pisałem w poście z 3 marca)
  • [KLASA] Strażnik
    • Poprawiono losowanie (już finalna wersja)
  • [KLASA] El Pistolero
    • Poprawiono wybór pistoletów z menu
  • [KLASA] Amadeusz
    • Obrażenia per inteligencja biorą od teraz pod uwagę odległość rażenia
-_-,

Dodano informacje o Amadeuszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [KLASA] Wsparcie Ogniowe
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
    • Zmniejszono o 5% dmg dla najdalszej odległości rażenia
      W nowym sezonie najpewniej będzie wyglądać to tak, że ten stały dmg oraz przelicznik zostaną zmniejszone, ALE zwiększony zostanie boost zależny od odległości (skrócenei sytuacji z nawaleniem rakiet pod nogi)
  • [PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
  • [KLASA] Plutonowy
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
    • Obszar wykrycia pozostaje nadal ten sam, LECZ pole rażenia zostało zwiększono o 50 jednostek
    • Obrażenia są zależne od odległości w jakiej znajduje się gracz. Dla najdalszej odległości to 80% obrażeń
  • [PERK] Claymore
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
    • Obszar wykrycia pozostaje nadal ten sam, LECZ pole rażenia zostało zwiększono o 50 jednostek
    • Obrażenia są zależne od odległości w jakiej znajduje się gracz. Dla najdalszej odległości to 80% obrażeń
  • [KLASA] Saper
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
    • Obrażenia są zależne od odległości w jakiej znajduje się gracz. Dla najdalszej odległości to 80% obrażeń
  • [KLASA] Szahid
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
  • [PERK] Tajemnica Szahida
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
  • [PERK] Bombowy Talib
    • Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

NOWA EDYCJA

01.04.2023r. 13:00

[PL]
To podsumowanie także zmian w tym sezonie.

  • [RESZTA] TOP3 Mapy
    • Gdy liczba fragów jest taka sama, sprawdza score graczy
    • Dodano TOP4 - losowy gracz
  • [RESZTA] Wymian/Oddawanie Perk
    • Dodano możliwość zablokowania otrzymywania próśb w ustawieniach
  • [RESZTA] Misje
    • Poprawiono wczytywanie się misji
    • Dodano sprawdzanie czy gracz na pewno wybrał klasę (wcześniej była skrzynka xp, więc nie trzeba było mieć klasy)
    • Dodano nowe typy misji
    • Dodano dwie nowe misje dla każdego tygodnia (cięższe niż zwykłe). Będzie można zdobyć dwie dodatkowe gwiazdki co tydzień
    • Można odbierać nagrody z misji globalnych nawet jeśli nie ukończyliśmy minimum. Otrzymamy wtedy dany procent nagrody
    • Nowe misje tygodniowe
  • [RESZTA] Informacja o aktywnym skillu
    • Informacja będzie pojawiać się tylko gdy gracz żyje
  • [RESZTA] Silnik COD
    • Poprawiono dźwięki wybuchów oraz dostosowano je do odległości
  • [RESZTA] !gracz
    • Dodano informacje o klanie gracza
  • [RESZTA] Mała mapa
    • Zablokowano możliwość votowania mapy gdy zostało mało czasu do zmiany mapy
    • Dodano dwie nowe mapy fy_snow oraz fy_pool_day

 

[KLASY]

  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • DMG/INT dla HE zależne są teraz od odległości między wybuchem granatu, a trafionym graczem - im dalej, tym są one mniejsze
    • 1.0 DMG/INT zamiast 0.8 DMG/INT
    • Dla maksymalnej odległości rażenia zadaje tylko 40% obrażeń, czyli przy 500j zadaje 0.4 DMG/INT, przy 250j już 0.7 DMG/INT
  • [ZMIANY W KLASIE] El Pistolero
    • Poprawiono wybór pistoletów z menu !pistol
  • [ZMIANY W KLASIE] Medyk
    • Dodano strzykawkę na start
    • Poprawiono nagrody za ożywianie graczy
      • 16 XP na start
      • +1 XP za każde 5 poziomów ofiary lub 5 poziomów Medyka jeśli ma on wyższy poziom od ofiary
      • +10% więcej XP za każdą kolejną ożywioną osobę podczas danej rundy
  • [ZMIANY W KLASIE] Obrońca
    • Dodano odporność na HE
  • [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy
    • Zwiększono pole rażenia o 50j
    • Obrażenia zależne są teraz od odległości gracza względem wybuchu
  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • Obrażenia zależne są teraz od odległości gracza względem wybuchu
  • [ZMIANY W KLASIE] Seryjny Zabójca
    • Wprowadzono nowy typ szansy, która w przypadku braku trafień, zwiększa szansę, a gdy często trafiamy, zmniejsza ją
  • + [ZMIANY W KLASIE] Snajper
    • Dodano 1.3x DMG od 110 LVL
  • + [ZMIANY W KLASIE] Strażak
    • Dodano blokowanie 20% obrażeń z COD
  • + [ZMIANY W KLASIE] Szahid
    • Obrażenia zależne są teraz od odległości gracza względem wybuchu
  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Poprawiono błąd z wybuchaniem rakiet w normalnych miejscach, np: na overpass
    • Zmniejszono obrażenia rakiet:
      • 30 DMG na 20 DMG
      • 0.7 DMG/INT na 0.45 DMG/INT
    • Dodano boost zależny od odległości (0.002 DMG/J)
      • Im dalej będzie od nas rakieta, tym większe obrażenia zadamy.
      • Przy 300j różnicy (a tyle wynosi pole rażenia rakiety) boost będzie wynosił 1.6x
      • Ma to na celu ukrócić strzelanie pod siebie
      • Maksymalny boost został zwiększony z 1.6x do 2.5x (zmniejszono obrażenia rakiet, więc zwiększono dla nich boost)
  • [ZMIANY W KLASIE] Złodziej
    • Zwiększono szansę na rozbrojenie z 1/11 na 1/10
      *To nowy typ szansy, która w przypadku braku trafień, zwiększa szansę, a gdy często trafiamy, zmniejsza ją
  • [KLASA USUNIĘTA] Elektryk
  • [KLASA USUNIĘTA] Mędrzec
  • + [KLASA USUNIĘTA] Elitarny Komandos
  • + [NOWA KLASA] Tester
    • Bronie
      • Brak
    • Statystyki
      • Życie: 10
      • Inteligencja: 0
      • Szybkość: 10
      • Wytrzymałość: 5
    • Opis
      • Losowa broń (główna+pistolet) co rundę
      • Dodatkowe obrażenia zależne od broni
      • Szansa 1/4 na odrodzenie po śmierci
  • + [NOWA KLASA] Rusher
    • Bronie
      • Nova
      • P250
    • Statystyki
      • Życie: 5
      • Inteligencja: 0
      • Szybkość: 10
      • Wytrzymałość: 10
    • Opis
      • Podwójny skok
      • 1.4x speed na skillu, który odnawia się gdy gracz z niego nie korzysta
      • Speed przez maksymalnie 10 sekund
  • + [NOWA KLASA] Hitman (PREMIUM)
    • Bronie
      • USP
      • MP5
    • Statystyki
      • Życie: 15
      • Inteligencja: 0
      • Szybkość: 10
      • Wytrzymałość: 10
    • Opis
      • Raz na rundę może się teleportować na plecy wroga. Dostępne 15 sekund PO starcie rundy
      • Ubranie wroga
      • Ciche kroki
      • 1.5x ammo w MP5 / USP
      • 1.3x DMG z MP5 w głowę lub plecy
      • 1.5x DMG z USP w głowę lub plecy

[PERKI]

  • [ZMIANY W PERK] Claymore
    • Zwiększono pole rażenia o 50j
    • Obrażenia zależne są teraz gracza względem wybuchu
  • [ZMIANY W PERK] Tarcza SWAT
    • Dodano odporność na HE
  • [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Poprawiono błąd z wybuchaniem rakiet w normalnych miejscach, np: na overpass
    • Zmniejszono obrażenia rakiet:
      • 60 DMG na 40 DMG
      • 0.6 DMG/INT na 0.4 DMG/INT
    • Dodano boost zależny od odległości (0.002 DMG/J)
      • Im dalej będzie od nas rakieta, tym większe obrażenia zadamy.
      • Przy 300j różnicy (a tyle wynosi pole rażenia rakiety) boost będzie wynosił 1.6x
      • Ma to na celu ukrócić strzelanie pod siebie
      • Maksymalny boost został zwiększony z 1.6x do 2.5x (zmniejszono obrażenia rakiet, więc zwiększono dla nich boost)
  • + [ZMIANY W PERK] Tarcza SWAT
    • Poprawiono blokowanie obrażeń z COD dla HE
  • [NOWY PERK] Zaskoczenie
    • Raz na 35 sekund możesz teleportować się na plecy wroga
    • Dostępne 15 sekund PO starcie rundy
-_-,

Osoby które kupiły klasę Elitarny Komandos mogą wymienić ją na inną klasę PREMIUM

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

Update pojawić się powinien dzisiaj w godzinach nocnych Wgrane

  • [PERK] Dezuli v2
    • Zmieniono szansę z 1/5 na 1/10 (oczywiście dostosowane do nowego sposobu na szansę, więc ze spadkiem wartości przy braku trafień)
    • Dodano losowy DMG 5-10
  • [KLASA] Hitman
    • Zablokowano teleportowanie się na graczu, do którego teleportował sioę już Hitman w danej rundzie
    • Zablokowano tepanie graczy z perkiem Tarcza SWAT
  • [KLASA] Tester
    • Dodano Nano Dum Dum na PM / Scout / AWP
  • [KLASA] Plutonowy
    • (BETA) Zablokowano stawianie claymore niedaleko innych claymore (min 150j)
    • Zwiększono przelicznik INT/DMG z 0.5 na 0.6
    • 2 claymore na start
  • [KLASA] Amadeusz
    • Z 5 na 10 DMG z MP5 na start
    • 60%->50% maksymalnej straty dla DMG/INT z HE
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [RESZTA] Sklep za monety
    • Mnożnik punktów klanu można kupić teraz tylko raz na mapę
  • [PERK] Tajemnica Szahida
    • Zablokowano na klasie Szahid
  • [PERK] Zestaw Skrytobójcy
    • Zablokowano na klasie Cichy Zabójca
  • [PERK] Zestaw Leczniczy
    • Zablokowano na klasie Oficer
  • [PERK] Zaskoczenie
    • Dodano blokadę tp gdy ofiara ma Tarcze SWAT/Obrońce
  • [PERK] **NOWY PERK** Wściekły Arek
    • 1-2 sekund nieśmiertelności na 1hp po uzyciu [Use_Perk]
  • [KLASA] Strzelec Wyborowy
    • Zmieniono broń na Famas
  • [KLASA] Amadeusz
    • 1.0 do 0.9 (tak miało być po ostatniej zmianie, ale nie wpisałem tego)
  • [KLASA] Pułkownik
    • Poprawiono błąd z sytuacją gdy gracz ma więcej hp niż jego max dla leczenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

[PL]

  • [RESZTA] Misje
    • Dodano poprawki optymalizacyjne
  • [PERK] Tajemnica Asasina
    • Dodano cooldown zamiast ilości użyć
  • [PERK] Laser
    • Zablokowano zadawanie dmg na Tarczy SWAT/Obrońcy
  • [KLASA] Tester
    • Poprawki w kodzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [KLASA] Wsparcie Ogniowe
    • Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j
    • Zmieniono dodawanie rakiet. Zamiast +1 co 50 lvl, +1 od 100 LVL i +2 od 150 LVL
    • Zwiększono cooldown z 4.8 do 8 sekund
  • [PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j
    • Zwiększono cooldown z 4 do 8 sekund
  • [RESZTA] Silnik
    • Poprawiłem drobne błędy w silniku po ostatnich zmianach
  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

NOWA EDYCJA

29.04.2023r. 13:00

[PL]

To podsumowanie także zmian w tym sezonie.

  • [RESZTA] Sklep za monety
    • Mnożnik punktów klanu można kupić teraz tylko raz na mapę
  • [RESZTA] Misje
    • Dodano poprawki optymalizacyjne
    • Zmniejszono xp z misji
    • Dodano nowe typy misji
  • [RESZTA] Silnik
    • Dalsze poprawki związane z działaniem silnika COD

[KLASY]

  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • 60%->50% maksymalnej straty dla DMG/INT z HE
    • 0.9 na 0.8 DMG/INT
    • +20 DMG na start z HE
  • [ZMIANY W KLASIE] Tester
    • Dodano Nano Dum Dum na PM / Scout / AWP
    • Dodano informację o dodatkowej ilości DMG
    • Zmieniono obrażenia dla broni
  • [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy
    • Zablokowano stawianie claymore niedaleko innych claymore (min 150j)
    • Zwiększono przelicznik INT/DMG z 0.5 na 0.6
    • 2 claymore na start
  • [ZMIANY W KLASIE] Strzelec Wyborowy
    • Zmieniono broń na Famas
  • [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik
    • Poprawiono błąd z sytuacją gdy gracz ma więcej hp niż jego max dla leczenia
  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j
    • Zmieniono dodawanie rakiet. Zamiast +1 co 50 lvl, +1 od 100 LVL i +2 od 150 LVL
    • Zwiększono cooldown z 4.8 do 8 sekund
  • [NOWA KLASA] Elitarny Komandos
    • Bronie
      • TEC9
      • FLASH
    • Statystyki
      • Życie: 15
      • Inteligencja: -25
      • Szybkość: 60
      • Wytrzymałość: 0
    • Opis
      • 1/1 z kosy
      • Podwójny skok
      • Jest w połowie niewidzialny na nożu oraz Tec9.
      • Pociski go nie spowalniają na kosie
  • [USUNIĘTA KLASA] Hitman

[PERKI]

  • [ZMIANY W PERK] Dezuli v2
    • Zmieniono szansę z 1/5 na 1/10 (oczywiście dostosowane do nowego sposobu na szansę, więc ze spadkiem wartości przy braku trafień)
    • Dodano losowy DMG 5-10
  • [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szahida
    • Zablokowano na klasie Szahid
  • [ZMIANY W PERK] Zestaw Skrytobójcy
    • Zablokowano na klasie Cichy Zabójca
  • [ZMIANY W PERK] Zestaw Leczniczy
    • Zablokowano na klasie Oficer
  • [ZMIANY W PERK] Zaskoczenie
    • Dodano blokadę tp gdy ofiara ma Tarcze SWAT/Obrońce
  • [ZMIANY W PERK] Tajemnica Assasyna
    • Dodano cooldown zamiast ilości użyć
  • [ZMIANY W PERK] Laser
    • Zablokowano zadawanie dmg na Tarczy SWAT/Obrońcy
  • [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j
    • Zwiększono cooldown z 4 do 8 sekund
  • [NOWY PERK] Wściekły Arek
    • 1-2 sekund nieśmiertelności na 1hp po uzyciu [Use_Perk]
  • [NOWY PERK] Elitarne Buty
    • Dodatkowe 30 punktów kondycji
    • Odporność na slowdown po trafieniu
  • Like 2
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

[PL]

  • [RESZTA] Muzyka MVP
    • Zaktualizowano plugin do najnowszej wersji
    • Kluczową zmianą dla graczy jest to, że old teraz mogą ustawić losowe mvp unikalne
  • [KLASA] Obrońca
    • Poprawiono odporność na HE
  • [KLASA] Wsparcie Ogniowe
    • Poprawiono ilość rakiet
  • [PERK] Tarcza SWAT
    • Poprawiono odporność na HE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

PL

  • [RESZTA] Pokazywanie obrażeń
    • Zaktualizowano plugin
  • [PERK] Betonowa Głowa / Bóg Deagle
    • Poprawiono omijanie blokady przez Boga Deagle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

26.05.2023r. 18:00

[PL]

To podsumowanie także zmian w tym sezonie.

  • [OGÓLNE] Mapy
    • Dodano RTV
    • Dodano nowe mapy
  • [OGÓLNE] Misje
    • Zmieniono misje globalne
    • Dodano nowe misje

 

[KLASY]

  • [ZMIANY W KLASIE] Obrońca
    • Poprawiono odporność na HE
  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Poprawiono ilość rakiet
  • [ZMIANY W KLASIE] Rusher
    • Dodano 1.15x (1.25x od 100 LVL) DMG
  • [ZMIANY W KLASIE] Tester
    • Od 100 lvl co rundę losuje mu skilla: szansa na zamrożenie, podbicie, oślepienie, zatrucie, odrzucenie
  • [ZMIANY W KLASIE] Snajper
    • Po otrzymaniu obrażeń znika i otrzymuje 1.3x szybkości na 2 sekundy (jednorazowo)
  • [ZMIANY W KLASIE] El Pistoler
    • Doszło do zmiany w losowości

[PERKI]

  • [ZMIANY W PERK] Tarcza SWAT
    • Poprawiono odporność na HE
  • [ZMIANY W PERK] Betonowa Głowa / Bóg Deagle
    • Poprawiono omijanie blokady przez Boga Deagle
  • [ZMIANY W PERK] Grochówa Wojskowa
    • Poprawiono dodatkowe obrażenia
  • [ZMIANY W PERK] Dezuli.exe v2
    • Poprawiono dodatkowe obrażenia
  • [ZMIANY W PERK] Dmuchany Bombelek
    • Poprawiono dodatkowe obrażenia
  • [ZMIANY W PERK] Tajemnicza Peleryna
    • Poprawiono dodatkowe obrażenia
-_-,

Zapomniałem dopisać, że El Pistolero także uległ zmianie, a dokładniej zgodnie z tym co napisałem w temacie z nowym sezonem, zmieniłem tą losowość i fajnie jakbyście dali feedback czy teraz także tak często wchodzi czy jednak nie

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

Zgodnie z tym co ustaliliśmy w temacie związanym z tym sezonem

[PL]

  • [ZMIANY W KLASIE] Tester
    • Zwiększono obrażenia dla PM/Shotgun/Snajperek
  • [ZMIANY W KLASIE] Rusher
    • Dodano XM1014
  • [ZMIANY W PERK] Claymore (przetarcie szlaków)
    • Poprawka pod nabijanie użyć skilli
  • [EVENT] Słoniki
    • Po zabójstwie mamy szansę, że z gracza wypadnie słonik
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [OGÓLNE] Silnik
    • Dodano sortowanie perków
  • [OGÓLNE] Głosowanie na mapę
    • Przedłużono czas z 20 na 45 sekund
  • [PERK ZWYCIĘZCY] Zemsta Grochówki
  • [OGÓLNE] Dodano nowe mapy
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

23.06.2023r. 18:00

[PL]

  • [OGÓLNE] Misje
    • Zmniejszono xp z misji globalnych
    • Zmieniono czas ważności nagród
  • [OGÓLNE] Silnik
    • Dodano sortowanie perków w menu
    • Zmniejszono ilość maksymalnych punktów inteligencji ze 150 na 100
    • Dodano skrót !k dla menu klas
  • [OGÓLNE] Głosowanie na mapę
    • Wydłużono czas głosowania na mapę z 20 na 45 sekund
  • [OGÓLNE] Mapy
    • Dodano nowe mapy

 

[KLASY]

  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • 0.1 -> 0.15 DMG/INT z MP5
    • 0.85 -> 1.15 DMG/INT z HE
  • [ZMIANY W KLASIE] El Pistolero
    • Usunięto instakill
    • Stały mnożnik: 1.5 -> 1.75 (1.7 -> 2.0 od 100 LVL0
  • [ZMIANY W KLASIE] Oficer
    • Dodano TaGrenade
  • [ZMIANY W KLASIE] Oszust
    • Inteligencja na start 15 -> 0
    • Kondycja na start 0 -> 10
    • Wytrzymałość na start 0 -> 5
    • Dodatkowy teleport co 20 INT, a nie 30
  • [ZMIANY W KLASIE] Piroman
    • 0.1 -> 0.13 DMG/INT z szansy na podpalenie
  • [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy
    • 0.6 -> 0.8 DMG/INT z Claymore
    • Zmniejszono zdrowie claymore
  • [ZMIANY W KLASIE] Rusher
    • Mnożnik obrażeń tylko na NOVA
  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • 2 miny na start (zamiast 3)
    • +1 mina co 50 INT
    • 1.0 -> 1.3 DMG/INT z miny
  • [ZMIANY W KLASIE] Strażak
    • +8 DMG jako obrażenia z COD, a nie z gry dla Bizona
  • [ZMIANY W KLASIE] Snajper
    • 0.008 -> 0.01 DMG/INT ze Snajperek (bez HS)
  • [ZMIANY W KLASIE] Strzelec Wyborowy
    • 1.4 -> 1.6x DMG zadawanego zamrożonym
  • [ZMIANY W KLASIE] Rambo
    • 0.1 -> 0.15 DMG/INT z FAMAS
    • 0.1 -> 0.15 DMG/INT w SMOKE
  • [NOWA KLASA] Sanitariusz
    • Opis
      • Posiada strzykawkę (+1 od 50lvl / +2 od 100)
      • Omija 70% redukcji wytrzymałości
      • W promieniu 300j dodaje strzykawkę graczom z drużyny [Use_Class]
      • 1 na rundę (+1 od 50lvl / +2 od 100 lvl)
      • 20s cooldown oraz działa 20s po starcie.
    • Bronie:
      • ELITE
      • P90
    • Statystyki
      • Zdrowie: 15
      • Kondycja: 5
      • Redukcja: 5
      • Inteligencja: 0
  • [NOWA KLASA] Zwiadowca
    • Opis
      • Co 5 sekund regeneruje 5 HP (7 HP od 50 LVL)
      • Raz na rundę może cofnąć się na spawn i odzyskać 75% swojego maksymalnego HP
    • Bronie:
      • Fiveseven
      • AUG
    • Statystyki
      • Zdrowie: 15
      • Kondycja: 5
      • Redukcja: 5
      • Inteligencja: 0
  • Like 2
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  • [KLASA] Zwiadowca
    • Zablokowano tp z hostem
    • Od teraz powrót na resp zwraca 75% max hp tylko gdy mamy go mniej niż 75%
  • [KLASA] Sanitariusz
    • Poprawiono błąd z bronią
    • Dodano 5 DMG na start +1 DMG za każdego healthshot (max 15)
  • [KLASA] Strzelec Wyborowy
    • Zablokowano przeskakiwanie slota w przypadku zdobycia snieżki po zabójstwie
  • [**NOWA KLASA**] Partyzant
    • Opis
      • Podświetlenie wrogów w odległości 400j
      • Raz na rundę ma szansę 1/4 (1/3 od 100) na wskrzeszenie
      • Po ożywieniu jego max hp wynosi 70% (nie mniej niż 100 HP)
      • 1.4x DMG oznaczonym wrogom
    • Bronie:
      • GLOCK
      • GALILAR
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ostatnie poprawki

  • [ZMIANY W KLASIE] Oszust
    • Zablokowano teleport gdy w bliskiej odległości jest sojusznik
  • [ZMIANY W PERK] Claymore
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT
  • [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT z rakiety
  • [ZMIANY W PERK] Trucizna Rudzielca
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT dla otrucia
  • [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szahida
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT dla wybuchu
    • Zwiększono odległość rażenia dla wybuchu
  • [ZMIANY W PERK] Hulk
    • Zmniejszono utratę inteligencji
  • [ZMIANY W PERK] Ogniste Naboje
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT dla podpalenia
  • [ZMIANY W PERK] Napój energetyczny
    • Zwiększono dodatkowy DMG
  • [ZMIANY W PERK] Naboje Pułkownika
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT
  • [ZMIANY W PERK] Moduł Odrzutowy
    • Zwiększono przelicznik mocy skok per int
  • [ZMIANY W KLASIE] Tester/Kapitan
    • Poprawiono omijanie neutralizacji Kapitana na Testerze

NOWE

  • [ZMIANY W KLASIE] Sanitariusz
    • Poprawiono cooldown
  • [ZMIANY W PERK] Support Nagojih
    • Poprawiono max hp
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [OGÓLNE] Informacje o graczach (!gracz)
    • Dodano przekierowanie do opisu klasy, którą gra sprawdzana osoba
  • [OGÓLNE] Silnik
    • W opisie klas można od razu wybrać klasę, którą przeglądamy
    • Dodano xp/monety za uratowanie hosta
    • Zwiększono xp za plant/defuse bomby
    • W statach limit bierze pod uwagę statystykę klasy
  • [OGÓLNE] Claymore
    • Poprawiono claymore
  • [OGÓLNE] Sklep za dolary
    • Zestaw granatów dodaje Amadeuszowi Molo, a nie HE
  • [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper
    • Redukcja 0 na start
    • Zdrowie -10 na start
    • Kondycja -10 na start
  • [ZMIANY W KLASIE] El Pistolero
    • 1.3x (1.5x od 100 LVL) DMG z Pistoletów
    • Dodano 1/12 szansy na zadanie 40% (50% od 100 LVL) maksymalnego HP ofiary
  • [ZMIANY W KLASIE] Zwinny
    • +6 DMG na start (+10 od 100 LVL)
  • [ZMIANY W KLASIE] Szahid
    • Zwiększono pole rażenia z wybuchu
  • [ZMIANY W KLASIE] Oszust
    • Dodano sprawdzanie pozycji Oszusta przy teleporcie, tak by nie doprowadzić do innych kolizji poza samym sojusznikiem
    • Jeżeli teleportowany przez Ciebie gracz zostanie zabity, otrzymasz asystę
  • [ZMIANY W KLASIE] Tester
    • Poprawka dla omijania wytrzymałości, etc
  • [ZMIANY W KLASIE] Strażak
    • Poprawiono odbijanie instakill
  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Zmniejszono cooldown do 6s
    • 25 zamiast 20 DMG na start
    • Zmniejszono utratę dmg względem odległości z 0.35 na 0.3
  • [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik
    • Odnawia 5% zadanych obrażeń (max 20 HP)
  • [ZMIANY W KLASIE] Rambo
    • +10 DMG na start z FAMAS
  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • Zmniejszono widoczność min
  • [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Zmniejszono cooldown do 6s
  • [ZMIANY W PERK] Duch
    • [BETA] W przypadku teleportacji w zablokowane miejsce, gracz jest teleportowany do początkowej lokalizacji - testowo, jeśli  się nie sprawdzi, to po prostu dodam zabijanie takiego gracza
  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[PL]

  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • Poprawiono sam obiekt miny
  • [ZMIANY W PERK] Wybuchowe Naboje
    • Nie zadają obrażeń Tarczy SWAT i Obrońcy
  • [OGÓLNE] Miny/Claymore
    • Zmieniono sposób sprawdzania min/claymore w okolicy
  • [OGÓLNE] Sanitariusz
    • Poprawiono cooldown
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

NOWA EDYCJA

21.07.2023 18:00

[PL]

Podsumowanie zmian w sezonie oraz nowe rzeczy

  • [OGÓLNE] Silnik
    • Poprawiono komunikat przy TOP mapy
    • Przebudowano silnik pod nowe opcje klas
    • W opisie klas można od razu wybrać klasę, którą przeglądamy
    • Dodano xp/monety za uratowanie hosta
    • Zwiększono xp za plant/defuse bomby
    • W statach limit bierze pod uwagę statystykę klasy
  • [OGÓLNE] Informacje o graczach (!gracz)
    • Dodano przekierowanie do opisu klasy, którą gra sprawdzana osoba
  • [OGÓLNE] Miny, claymore, repliki
    • Poprawiono sprawdzanie odległości od podobnych obiektów, tak by nie doszło do ich stackowania
    • Udostępniono adminom narzędzie, które pozwala sprawdzić do kogo należy obiekt oraz możliwość usunięcia go
  • [OGÓLNE] Sklep za dolary
    • Zestaw granatów dodaje Amadeuszowi Molo, a nie HE
  • [OGÓLNE] Misje
    • Zmieniono misje
    • Zmniejszono xp z misji

 

[KLASY]

  • [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper
    • Zmiana w statystykach:
      • Redukcja 0 na start
      • Zdrowie -10 na start
      • Kondycja -10 na start
  • [ZMIANY W KLASIE] Medyk
    • Dodano nowy sposób respienia graczy
      • Zamiast sm_wskrzes używamy +use [E]
      • Zamiast zwłok mamy nagrobek, który leży (by nie przeszkadzać w grze)
      • Nagrobki graczy, których można zrespić są podświetlone i widać je w danej odległości także przez ściany
  • [ZMIANY W KLASIE] Oszust
    • Dodano sprawdzanie pozycji Oszusta przy teleporcie, tak by nie doprowadzić do innych kolizji poza samym sojusznikiem
    • Jeżeli teleportowany przez Ciebie gracz zostanie zabity, otrzymasz asystę
  • [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik
    • Odnawia 5% zadanych obrażeń (max 20 HP)
  • [ZMIANY W KLASIE] Sanitariusz
    • Dodano 5 DMG na start +1 DMG za każdego healthshot (max 15)
    • Poprawiono cooldown
  • [ZMIANY W KLASIE] Saper
    • Zmniejszono widoczność min
  • [ZMIANY W KLASIE] Szahid
    • Zwiększono pole rażenia z wybuchu
    • Poprawiono wybuchające naboje
  • [ZMIANY W KLASIE] Tester
    • Poprawiono omijanie neutralizacji Kapitana na Testerze
    • Poprawka dla omijania wytrzymałości, etc
  • [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe
    • Zmniejszono cooldown do 6s
    • 25 zamiast 20 DMG na start
    • Zmniejszono utratę dmg względem odległości z 0.35 na 0.3
  • [ZMIANY W KLASIE] Zwiadowca
    • Usunięto powrót na resp
    • Dodano pełną niewidzialność raz na rundę, która trwa 15 sekund
      • Nie możemy atakować/używać perków
      • Po zakończeniu się czasu lub wykorzystaniu ponownie skill, cofa nas w miejsce gdzie rozpoczęliśmy
  • [ZMIANY W KLASIE] Zwinny
    • +6 DMG na start (+10 od 100 LVL)
  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • Zmniejszono przelicznik INT/DMG dla HE z 1.15 na 1.1
  • [KLASA USUNIĘTA] El Pistolero
  • [KLASA USUNIĘTA] Oficer
  • [KLASA USUNIĘTA] Strażak
  • [NOWA KLASA] Kamikaze
    • Opis
      • Po użyciu skilla ma 2.5 sekundy nieśmiertelności
      • Po śmierci wybucha i zadaje 100 DMG
      • +8 DMG (12 od 75 LVL) z Elite
    • Bronie
      • Elitki
    • Statystyki
      • Zdrowie: 10
      • Kondycja: 15
      • Inteligencja: 0
      • Redukcja: 0
  • [NOWA KLASA] Specjalista
    • Opis
      • 80% redukcji obrażeń w HS
      • Odporność na flash
      • 1.25x DMG w HS
    • Bronie
      • Galilar
      • Glock
    • Statystyki
      • Zdrowie: 5
      • Kondycja: 5
      • Inteligencja: 0
      • Redukcja: 10

 

[PERK]

  • [ZMIANY W PERK] Claymore, Wsparcie Rakietowe, Trucizna Rudzielca, Ogniste Naboje, Naboje Pułkownika
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT
  • [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szahida
    • Zwiększono przelicznik DMG/INT
    • Zwiększono odległość rażenia
  • [ZMIANY W PERK] Hulk
    • Zmniejszono utratę inteligencji
  • [ZMIANY W PERK] Napój energetyczny
    • Zwiększono dodatkowy DMG
  • [ZMIANY W PERK] Moduł Odrzutowy
    • Zwiększono przelicznik mocy skok per int
  • [ZMIANY W PERK] Support Nagojih
    • Poprawiono max hp
  • [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe
    • Zmniejszono cooldown do 6s
  • [ZMIANY W PERK] Duch
    • W przypadku teleportacji w zablokowane miejsce, gracz jest teleportowany do początkowej lokalizacji - testowo, jeśli  się nie sprawdzi, to po prostu dodam zabijanie takiego gracza
  • [ZMIANY W PERK] Wybuchowe Naboje (to samo tyczy się Szahida)
    • Nie zadają obrażeń Tarczy SWAT i Obrońcy
  • [ZMIANY W PERK] Moc SMG
    • Zwiększono losowość obrażeń w perk: 8-14
  • [NOWY PERK] EMP
    • Blokuje użycie wszystkich skilli klas/perkow do końca rundy. Niszczy się po użyciu
  • [NOWY PERK] Anty Zaskoczenie
    • Nie otrzymuje obrażeń w plecy
  • [NOWY PERK] Kosmonauta
    • Podwójny skok
    • Mniejsza grawitacja
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  • [ZMIANY W PERK] Ojciec Powrót
    • Dodano sprawdzanie pozycji powrotu by nie doprowadzić do kolizji (np: gdy ktoś coś tam postawi)
  • [ZMIANY W PERK] Szybki Ben
    • Poprawiono opis
  • [ZMIANY W KLASIE] Medyk
    • Dodano respienie w miejscu gdzie stoi medyk
    • 15% zamiast 10% za każdego kolejnego zrespionego gracza
    • Poprawiono respienie się nagrobków
  • [ZMIANY W KLASIE] Kamikaze
    • Wybuch po użyciu skilla gdy skończy się czas
  • [ZMIANY W PERK] Kosmonauta
    • Poprawiono grawitację

+ małe sprostowanie, bo @ Canciante sobie dopiero dzisiaj przypomniał, że Kamikaze miał wybuchać po nieśmiertelności, a nie zawsze

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

18.08.2023r. 18:00

[PL]

  • [OGÓLNE] Silnik COD
    • Dodano komendę !bron, która pozwala wyszukiwać klasy z daną bronią, np: !bron m4a4
    • Poprawiono opisy klas
  • [OGÓLNE] Misje
    • Zmieniono sposób sprawdzania typu mapy
    • Misje mają od teraz etapy (3, chyba że ich progress jest mniejszy niż 6), które odpowiednio przechodzimy, a za które otrzymujemy nagrody
    • Zwiększono progres wymagany dla misji, lecz przez fakt dodania etapów, gracze którzy mniej grają i tak będą mogli zgarnąć xp/monety
    • Ilość monet oraz xp podana w menu określa teraz nasz progres i informuje też o stracie np: gdy wykonujemy misje z poprzednich tygodni (dokładnie wiemy ile dostaniemy po odebraniu)
    • Poprawiono opis w menu startu
    • Nagrody z misji odbieramy teraz po 4 dniach od ich startu
    • Gwiazdkę otrzymujemy za wykonanie CAŁEJ MISJI, a nie za dany etap
  • [OGÓLNE] Tryb Deathmatch
    • Gdy jest mniej niż 10 osób, można zagrać tryb deathmatch z obniżonymi wartościami xp/monet
    • Tylko w godzinach 23-10
    • Zablokowano na nim perki, które dają xp
    • Zablokowano podkładanie bomby oraz hosty
  • [OGÓLNE] Mapy
    • Zaktualizowano mapcykl
    • Dodano nowe boosty map
    • Dodano wykluczenia małych map dla vote

 

[PERKI]

  • [ZMIANY W PERK] Zwój Powrotu
    • Poprawiono komunikat o złej lokacji
  • [ZMIANY W PERK] Fala Śmierci
    • Dodano informacje po użyciu perk
  • [ZMIANY W PERK] Mefedron
    • Dodano informację u ofiary po zabiciu
    • Wykluczono ostatnio zabitą osobę z mefedronu przy kolejnym sprawdzeniu
  • [ZMIANY W PERK] Nalot
    • Dodano informację u ofiary po zabiciu
  • [ZMIANY W PERK] Piorun Zeusa
    • 3 pioruny które zadają 100 DMG
  • [ZMIANY W PERK] Support Nagojih -> Adrenalina
    • 25 HP za zabicie
  • [ZMIANY W PERK] AWP Sniper
    • Zablokowano na Elitarnym Snajperze
  • [ZMIANY W PERK] Ruletka
    • Poprawiono nadawanie perków
  • [USUNIĘTY PERK] Tensai Adista
  • [NOWY PERK] Niewidka Zappera
    • Jesteś w pełni niewidoczny gdy kucasz w bezruchu z kosą w ręce

 

[KLASY]

  • [ZMIANY W KLASIE] Oszust
    • Dodano komunikat u gracza teleportowanego
  • [ZMIANY W KLASIE] Rambo
    • 0.15 DMG/INT -> 0.1 DMG/INT
  • [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz
    • 1.1 -> 0.9 DMG/INT z HE
  • [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper
    • Zdrowie: -10 -> -20
    • Speed: -10 -> -20
    • Redukcja: 0 -> -10
  • [USUNIĘTA KLASA] Kamikaze
  • Like 5
  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel

NOWA EDYCJA

09.09.2023r. 14:00

Tym razem jest to chyba (od lipca to już 3 xD) już ostatni sezon przed CS 2. Tworząc mod w cs 2 będę bazował już na tym co wypracowaliśmy w ciągu tych paru sezonów

[PL]

  • [OGÓLNE] Deathmatch
    • Poprawiono wyłączanie
    • -85% punktów klanu
    • -85% xp
    • -90% kasy podczas DM
  • [OGÓLNE] Misje
    • Odbiór nagród z misji jest niedostępny tylko w pierwszym tygodniu. W kolejnych odbiera się już je normalnie
  • [OGÓLNE] Klany
    • Przepisano stare klany
    • Maksymalny poziom klanu to teraz 50
    • Usuwanie klanów jest teraz pod komendą
    • Przy zapraszaniu gracza, nie wywołuje się już menu, a informacja na czat by akceptować zaproszenie. Jeden gracz może mieć maksymalnie 5 zaproszeń jednocześnie
    • Dodane zostaną wojny klanów
    • Podzielono fragi na DM i normalne
    • Dodano statystykę: użytkownicy klanu
    • Gracze nie stracą teraz pkt przy wychodzeniu z klanu
    • Punkty klanu zdobywa się teraz za zabicie osób w klanie
      10 za gościa z klanu
      12 za gościa z innego klanu
  • [OGÓLNE] COD
    • Zmniejszono lekko xp
  • [ZMIANY W KLASIE] Rambo
    • Zmniejszono DMG z +10 na +5 DMG
  • [ZMIANY W KLASIE] Szahid
    • Zmniejszono DMG i szansę dla wybuchu
  • [NOWA KLASA] Elektryk
    • Bronie
      • Famas
      • Elite
      • Taser
    • Statystyki
      • Zdrowie 15
      • Speed 5
      • Inteligencja 0
      • Wytrzymałość 5
    • Opis
      • Taser (odnawia się co 7 sekund)
      • 1/1 z Tasera
      • +5 DMG z Famas
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności