Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 11 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Kolejne zmiany testowe [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe Maksymalny boost dla odległości 1.6x [ZMIANY W KLASIE] Złodziej Z 1/11 na 1/10 szansy na wyrzucenie broni [ZMIANY W KLASIE] Medyk Strzykawka na start 16 XP za ożywienie i +1 XP za każde 10 poziomów ożywionego gracza (jeżeli poziom ofiary będzie mniejszy niż Medyka, policzy poziom Medyka) - poprawka 10% za każde kolejne zrespienie w rundzie -_-, 11 Marca 2023 Dodatkowe poprawki ClassicPass Od teraz nie kończy/nalicza misji gdy gracz nie ma klasy (nie ma już skrzynek xp, a tak to gracze będą tracić xp) Zmniejszono wymagania niektórych misji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 12 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 [PL] [RESZTA] ClassicPass Jeżeli gracz nie zdobędzie minimum, będzie mógł je odebrać, lecz otrzyma dany procent nagrody (musi mieć minimum 15% progresu) [RESZTA] COD Dodano TOP4 (losowy gracz), który otrzyma 350 xp + 2 monety. Będzie wliczać się w misje z top mapy [RESZTA] Wymiana Poprawiono translację Dodano opcję blokowania otrzymywania opcji wymiany [RESZTA] Root Poprawiono komunikaty z roota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 [PL] [RESZTA] Silnik Dodano głośność efektów pod config i poprawiono ich wartości [RESZTA] !gracz Dodano informacje o klanie gracza [RESZTA] Mała Mapa Zablokowano możliwość wywołania małej mapy by zostało za mało czasu do końca mapy [PERK] Tarcza SWAT | [KLASA] Obrońca Dodano odporność na HE [KLASA] Medyk Zmieniono 0.1 na 0.2 xp/lvl przy wskrzeszeniu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 19 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 [PL] [KLASA] Wsparcie Ogniowe Poprawiono zliczanie obrażeń w zależności od odległości rażenia Zmniejszono mnożnik dmg dla odległości z 0.00125 na 0.001 (max nie został zmieniony) [KLASA] Seryjny Zabójca Wprowadzono zmiany w szansie (te o których pisałem w poście z 3 marca) [KLASA] Złodziej Wprowadzono zmiany w szansie (te o których pisałem w poście z 3 marca) [KLASA] Strażnik Poprawiono losowanie (już finalna wersja) [KLASA] El Pistolero Poprawiono wybór pistoletów z menu [KLASA] Amadeusz Obrażenia per inteligencja biorą od teraz pod uwagę odległość rażenia -_-, 20 Marca 2023 Dodano informacje o Amadeuszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 [PL] [KLASA] Wsparcie Ogniowe Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy Zmniejszono o 5% dmg dla najdalszej odległości rażenia W nowym sezonie najpewniej będzie wyglądać to tak, że ten stały dmg oraz przelicznik zostaną zmniejszone, ALE zwiększony zostanie boost zależny od odległości (skrócenei sytuacji z nawaleniem rakiet pod nogi) [PERK] Wsparcie Rakietowe Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy [KLASA] Plutonowy Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy Obszar wykrycia pozostaje nadal ten sam, LECZ pole rażenia zostało zwiększono o 50 jednostek Obrażenia są zależne od odległości w jakiej znajduje się gracz. Dla najdalszej odległości to 80% obrażeń [PERK] Claymore Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy Obszar wykrycia pozostaje nadal ten sam, LECZ pole rażenia zostało zwiększono o 50 jednostek Obrażenia są zależne od odległości w jakiej znajduje się gracz. Dla najdalszej odległości to 80% obrażeń [KLASA] Saper Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy Obrażenia są zależne od odległości w jakiej znajduje się gracz. Dla najdalszej odległości to 80% obrażeń [KLASA] Szahid Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy [PERK] Tajemnica Szahida Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy [PERK] Bombowy Talib Poprawiono dźwięk wybuchu rakiety. Zależy od miejsca wybuchu + jest cichszy 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 27 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 NOWA EDYCJA 01.04.2023r. 13:00 [PL] To podsumowanie także zmian w tym sezonie. [RESZTA] TOP3 Mapy Gdy liczba fragów jest taka sama, sprawdza score graczy Dodano TOP4 - losowy gracz [RESZTA] Wymian/Oddawanie Perk Dodano możliwość zablokowania otrzymywania próśb w ustawieniach [RESZTA] Misje Poprawiono wczytywanie się misji Dodano sprawdzanie czy gracz na pewno wybrał klasę (wcześniej była skrzynka xp, więc nie trzeba było mieć klasy) Dodano nowe typy misji Dodano dwie nowe misje dla każdego tygodnia (cięższe niż zwykłe). Będzie można zdobyć dwie dodatkowe gwiazdki co tydzień Można odbierać nagrody z misji globalnych nawet jeśli nie ukończyliśmy minimum. Otrzymamy wtedy dany procent nagrody Nowe misje tygodniowe [RESZTA] Informacja o aktywnym skillu Informacja będzie pojawiać się tylko gdy gracz żyje [RESZTA] Silnik COD Poprawiono dźwięki wybuchów oraz dostosowano je do odległości [RESZTA] !gracz Dodano informacje o klanie gracza [RESZTA] Mała mapa Zablokowano możliwość votowania mapy gdy zostało mało czasu do zmiany mapy Dodano dwie nowe mapy fy_snow oraz fy_pool_day [KLASY] [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz DMG/INT dla HE zależne są teraz od odległości między wybuchem granatu, a trafionym graczem - im dalej, tym są one mniejsze 1.0 DMG/INT zamiast 0.8 DMG/INT Dla maksymalnej odległości rażenia zadaje tylko 40% obrażeń, czyli przy 500j zadaje 0.4 DMG/INT, przy 250j już 0.7 DMG/INT [ZMIANY W KLASIE] El Pistolero Poprawiono wybór pistoletów z menu !pistol [ZMIANY W KLASIE] Medyk Dodano strzykawkę na start Poprawiono nagrody za ożywianie graczy 16 XP na start +1 XP za każde 5 poziomów ofiary lub 5 poziomów Medyka jeśli ma on wyższy poziom od ofiary +10% więcej XP za każdą kolejną ożywioną osobę podczas danej rundy [ZMIANY W KLASIE] Obrońca Dodano odporność na HE [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy Zwiększono pole rażenia o 50j Obrażenia zależne są teraz od odległości gracza względem wybuchu [ZMIANY W KLASIE] Saper Obrażenia zależne są teraz od odległości gracza względem wybuchu [ZMIANY W KLASIE] Seryjny Zabójca Wprowadzono nowy typ szansy, która w przypadku braku trafień, zwiększa szansę, a gdy często trafiamy, zmniejsza ją + [ZMIANY W KLASIE] Snajper Dodano 1.3x DMG od 110 LVL + [ZMIANY W KLASIE] Strażak Dodano blokowanie 20% obrażeń z COD + [ZMIANY W KLASIE] Szahid Obrażenia zależne są teraz od odległości gracza względem wybuchu [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe Poprawiono błąd z wybuchaniem rakiet w normalnych miejscach, np: na overpass Zmniejszono obrażenia rakiet: 30 DMG na 20 DMG 0.7 DMG/INT na 0.45 DMG/INT Dodano boost zależny od odległości (0.002 DMG/J) Im dalej będzie od nas rakieta, tym większe obrażenia zadamy. Przy 300j różnicy (a tyle wynosi pole rażenia rakiety) boost będzie wynosił 1.6x Ma to na celu ukrócić strzelanie pod siebie Maksymalny boost został zwiększony z 1.6x do 2.5x (zmniejszono obrażenia rakiet, więc zwiększono dla nich boost) [ZMIANY W KLASIE] Złodziej Zwiększono szansę na rozbrojenie z 1/11 na 1/10 *To nowy typ szansy, która w przypadku braku trafień, zwiększa szansę, a gdy często trafiamy, zmniejsza ją [KLASA USUNIĘTA] Elektryk [KLASA USUNIĘTA] Mędrzec + [KLASA USUNIĘTA] Elitarny Komandos + [NOWA KLASA] Tester Bronie Brak Statystyki Życie: 10 Inteligencja: 0 Szybkość: 10 Wytrzymałość: 5 Opis Losowa broń (główna+pistolet) co rundę Dodatkowe obrażenia zależne od broni Szansa 1/4 na odrodzenie po śmierci + [NOWA KLASA] Rusher Bronie Nova P250 Statystyki Życie: 5 Inteligencja: 0 Szybkość: 10 Wytrzymałość: 10 Opis Podwójny skok 1.4x speed na skillu, który odnawia się gdy gracz z niego nie korzysta Speed przez maksymalnie 10 sekund + [NOWA KLASA] Hitman (PREMIUM) Bronie USP MP5 Statystyki Życie: 15 Inteligencja: 0 Szybkość: 10 Wytrzymałość: 10 Opis Raz na rundę może się teleportować na plecy wroga. Dostępne 15 sekund PO starcie rundy Ubranie wroga Ciche kroki 1.5x ammo w MP5 / USP 1.3x DMG z MP5 w głowę lub plecy 1.5x DMG z USP w głowę lub plecy [PERKI] [ZMIANY W PERK] Claymore Zwiększono pole rażenia o 50j Obrażenia zależne są teraz gracza względem wybuchu [ZMIANY W PERK] Tarcza SWAT Dodano odporność na HE [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe Poprawiono błąd z wybuchaniem rakiet w normalnych miejscach, np: na overpass Zmniejszono obrażenia rakiet: 60 DMG na 40 DMG 0.6 DMG/INT na 0.4 DMG/INT Dodano boost zależny od odległości (0.002 DMG/J) Im dalej będzie od nas rakieta, tym większe obrażenia zadamy. Przy 300j różnicy (a tyle wynosi pole rażenia rakiety) boost będzie wynosił 1.6x Ma to na celu ukrócić strzelanie pod siebie Maksymalny boost został zwiększony z 1.6x do 2.5x (zmniejszono obrażenia rakiet, więc zwiększono dla nich boost) + [ZMIANY W PERK] Tarcza SWAT Poprawiono blokowanie obrażeń z COD dla HE [NOWY PERK] Zaskoczenie Raz na 35 sekund możesz teleportować się na plecy wroga Dostępne 15 sekund PO starcie rundy -_-, 31 Marca 2023 Osoby które kupiły klasę Elitarny Komandos mogą wymienić ją na inną klasę PREMIUM 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 [PL] Update pojawić się powinien dzisiaj w godzinach nocnych Wgrane [PERK] Dezuli v2 Zmieniono szansę z 1/5 na 1/10 (oczywiście dostosowane do nowego sposobu na szansę, więc ze spadkiem wartości przy braku trafień) Dodano losowy DMG 5-10 [KLASA] Hitman Zablokowano teleportowanie się na graczu, do którego teleportował sioę już Hitman w danej rundzie Zablokowano tepanie graczy z perkiem Tarcza SWAT [KLASA] Tester Dodano Nano Dum Dum na PM / Scout / AWP [KLASA] Plutonowy (BETA) Zablokowano stawianie claymore niedaleko innych claymore (min 150j) Zwiększono przelicznik INT/DMG z 0.5 na 0.6 2 claymore na start [KLASA] Amadeusz Z 5 na 10 DMG z MP5 na start 60%->50% maksymalnej straty dla DMG/INT z HE 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 [PL] [RESZTA] Sklep za monety Mnożnik punktów klanu można kupić teraz tylko raz na mapę [PERK] Tajemnica Szahida Zablokowano na klasie Szahid [PERK] Zestaw Skrytobójcy Zablokowano na klasie Cichy Zabójca [PERK] Zestaw Leczniczy Zablokowano na klasie Oficer [PERK] Zaskoczenie Dodano blokadę tp gdy ofiara ma Tarcze SWAT/Obrońce [PERK] **NOWY PERK** Wściekły Arek 1-2 sekund nieśmiertelności na 1hp po uzyciu [Use_Perk] [KLASA] Strzelec Wyborowy Zmieniono broń na Famas [KLASA] Amadeusz 1.0 do 0.9 (tak miało być po ostatniej zmianie, ale nie wpisałem tego) [KLASA] Pułkownik Poprawiono błąd z sytuacją gdy gracz ma więcej hp niż jego max dla leczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 [PL] [RESZTA] Misje Dodano poprawki optymalizacyjne [PERK] Tajemnica Asasina Dodano cooldown zamiast ilości użyć [PERK] Laser Zablokowano zadawanie dmg na Tarczy SWAT/Obrońcy [KLASA] Tester Poprawki w kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 [PL] [KLASA] Wsparcie Ogniowe Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j Zmieniono dodawanie rakiet. Zamiast +1 co 50 lvl, +1 od 100 LVL i +2 od 150 LVL Zwiększono cooldown z 4.8 do 8 sekund [PERK] Wsparcie Rakietowe Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j Zwiększono cooldown z 4 do 8 sekund [RESZTA] Silnik Poprawiłem drobne błędy w silniku po ostatnich zmianach 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 NOWA EDYCJA 29.04.2023r. 13:00 [PL] To podsumowanie także zmian w tym sezonie. [RESZTA] Sklep za monety Mnożnik punktów klanu można kupić teraz tylko raz na mapę [RESZTA] Misje Dodano poprawki optymalizacyjne Zmniejszono xp z misji Dodano nowe typy misji [RESZTA] Silnik Dalsze poprawki związane z działaniem silnika COD [KLASY] [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz 60%->50% maksymalnej straty dla DMG/INT z HE 0.9 na 0.8 DMG/INT +20 DMG na start z HE [ZMIANY W KLASIE] Tester Dodano Nano Dum Dum na PM / Scout / AWP Dodano informację o dodatkowej ilości DMG Zmieniono obrażenia dla broni [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy Zablokowano stawianie claymore niedaleko innych claymore (min 150j) Zwiększono przelicznik INT/DMG z 0.5 na 0.6 2 claymore na start [ZMIANY W KLASIE] Strzelec Wyborowy Zmieniono broń na Famas [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik Poprawiono błąd z sytuacją gdy gracz ma więcej hp niż jego max dla leczenia [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j Zmieniono dodawanie rakiet. Zamiast +1 co 50 lvl, +1 od 100 LVL i +2 od 150 LVL Zwiększono cooldown z 4.8 do 8 sekund [NOWA KLASA] Elitarny Komandos Bronie TEC9 FLASH Statystyki Życie: 15 Inteligencja: -25 Szybkość: 60 Wytrzymałość: 0 Opis 1/1 z kosy Podwójny skok Jest w połowie niewidzialny na nożu oraz Tec9. Pociski go nie spowalniają na kosie [USUNIĘTA KLASA] Hitman [PERKI] [ZMIANY W PERK] Dezuli v2 Zmieniono szansę z 1/5 na 1/10 (oczywiście dostosowane do nowego sposobu na szansę, więc ze spadkiem wartości przy braku trafień) Dodano losowy DMG 5-10 [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szahida Zablokowano na klasie Szahid [ZMIANY W PERK] Zestaw Skrytobójcy Zablokowano na klasie Cichy Zabójca [ZMIANY W PERK] Zestaw Leczniczy Zablokowano na klasie Oficer [ZMIANY W PERK] Zaskoczenie Dodano blokadę tp gdy ofiara ma Tarcze SWAT/Obrońce [ZMIANY W PERK] Tajemnica Assasyna Dodano cooldown zamiast ilości użyć [ZMIANY W PERK] Laser Zablokowano zadawanie dmg na Tarczy SWAT/Obrońcy [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe Zmniejszono odległość rażenia z 300j do 280j Zwiększono cooldown z 4 do 8 sekund [NOWY PERK] Wściekły Arek 1-2 sekund nieśmiertelności na 1hp po uzyciu [Use_Perk] [NOWY PERK] Elitarne Buty Dodatkowe 30 punktów kondycji Odporność na slowdown po trafieniu 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 [PL] [RESZTA] Muzyka MVP Zaktualizowano plugin do najnowszej wersji Kluczową zmianą dla graczy jest to, że old teraz mogą ustawić losowe mvp unikalne [KLASA] Obrońca Poprawiono odporność na HE [KLASA] Wsparcie Ogniowe Poprawiono ilość rakiet [PERK] Tarcza SWAT Poprawiono odporność na HE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 17 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 PL [RESZTA] Pokazywanie obrażeń Zaktualizowano plugin [PERK] Betonowa Głowa / Bóg Deagle Poprawiono omijanie blokady przez Boga Deagle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 25 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 NOWA EDYCJA 26.05.2023r. 18:00 [PL] To podsumowanie także zmian w tym sezonie. [OGÓLNE] Mapy Dodano RTV Dodano nowe mapy [OGÓLNE] Misje Zmieniono misje globalne Dodano nowe misje [KLASY] [ZMIANY W KLASIE] Obrońca Poprawiono odporność na HE [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe Poprawiono ilość rakiet [ZMIANY W KLASIE] Rusher Dodano 1.15x (1.25x od 100 LVL) DMG [ZMIANY W KLASIE] Tester Od 100 lvl co rundę losuje mu skilla: szansa na zamrożenie, podbicie, oślepienie, zatrucie, odrzucenie [ZMIANY W KLASIE] Snajper Po otrzymaniu obrażeń znika i otrzymuje 1.3x szybkości na 2 sekundy (jednorazowo) [ZMIANY W KLASIE] El Pistoler Doszło do zmiany w losowości [PERKI] [ZMIANY W PERK] Tarcza SWAT Poprawiono odporność na HE [ZMIANY W PERK] Betonowa Głowa / Bóg Deagle Poprawiono omijanie blokady przez Boga Deagle [ZMIANY W PERK] Grochówa Wojskowa Poprawiono dodatkowe obrażenia [ZMIANY W PERK] Dezuli.exe v2 Poprawiono dodatkowe obrażenia [ZMIANY W PERK] Dmuchany Bombelek Poprawiono dodatkowe obrażenia [ZMIANY W PERK] Tajemnicza Peleryna Poprawiono dodatkowe obrażenia -_-, 26 Maja 2023 Zapomniałem dopisać, że El Pistolero także uległ zmianie, a dokładniej zgodnie z tym co napisałem w temacie z nowym sezonem, zmieniłem tą losowość i fajnie jakbyście dali feedback czy teraz także tak często wchodzi czy jednak nie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 10 Czerwca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2023 Zgodnie z tym co ustaliliśmy w temacie związanym z tym sezonem [PL] [ZMIANY W KLASIE] Tester Zwiększono obrażenia dla PM/Shotgun/Snajperek [ZMIANY W KLASIE] Rusher Dodano XM1014 [ZMIANY W PERK] Claymore (przetarcie szlaków) Poprawka pod nabijanie użyć skilli [EVENT] Słoniki Po zabójstwie mamy szansę, że z gracza wypadnie słonik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 [PL] [OGÓLNE] Silnik Dodano sortowanie perków [OGÓLNE] Głosowanie na mapę Przedłużono czas z 20 na 45 sekund [PERK ZWYCIĘZCY] Zemsta Grochówki [OGÓLNE] Dodano nowe mapy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 22 Czerwca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2023 NOWA EDYCJA 23.06.2023r. 18:00 [PL] [OGÓLNE] Misje Zmniejszono xp z misji globalnych Zmieniono czas ważności nagród [OGÓLNE] Silnik Dodano sortowanie perków w menu Zmniejszono ilość maksymalnych punktów inteligencji ze 150 na 100 Dodano skrót !k dla menu klas [OGÓLNE] Głosowanie na mapę Wydłużono czas głosowania na mapę z 20 na 45 sekund [OGÓLNE] Mapy Dodano nowe mapy [KLASY] [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz 0.1 -> 0.15 DMG/INT z MP5 0.85 -> 1.15 DMG/INT z HE [ZMIANY W KLASIE] El Pistolero Usunięto instakill Stały mnożnik: 1.5 -> 1.75 (1.7 -> 2.0 od 100 LVL0 [ZMIANY W KLASIE] Oficer Dodano TaGrenade [ZMIANY W KLASIE] Oszust Inteligencja na start 15 -> 0 Kondycja na start 0 -> 10 Wytrzymałość na start 0 -> 5 Dodatkowy teleport co 20 INT, a nie 30 [ZMIANY W KLASIE] Piroman 0.1 -> 0.13 DMG/INT z szansy na podpalenie [ZMIANY W KLASIE] Plutonowy 0.6 -> 0.8 DMG/INT z Claymore Zmniejszono zdrowie claymore [ZMIANY W KLASIE] Rusher Mnożnik obrażeń tylko na NOVA [ZMIANY W KLASIE] Saper 2 miny na start (zamiast 3) +1 mina co 50 INT 1.0 -> 1.3 DMG/INT z miny [ZMIANY W KLASIE] Strażak +8 DMG jako obrażenia z COD, a nie z gry dla Bizona [ZMIANY W KLASIE] Snajper 0.008 -> 0.01 DMG/INT ze Snajperek (bez HS) [ZMIANY W KLASIE] Strzelec Wyborowy 1.4 -> 1.6x DMG zadawanego zamrożonym [ZMIANY W KLASIE] Rambo 0.1 -> 0.15 DMG/INT z FAMAS 0.1 -> 0.15 DMG/INT w SMOKE [NOWA KLASA] Sanitariusz Opis Posiada strzykawkę (+1 od 50lvl / +2 od 100) Omija 70% redukcji wytrzymałości W promieniu 300j dodaje strzykawkę graczom z drużyny [Use_Class] 1 na rundę (+1 od 50lvl / +2 od 100 lvl) 20s cooldown oraz działa 20s po starcie. Bronie: ELITE P90 Statystyki Zdrowie: 15 Kondycja: 5 Redukcja: 5 Inteligencja: 0 [NOWA KLASA] Zwiadowca Opis Co 5 sekund regeneruje 5 HP (7 HP od 50 LVL) Raz na rundę może cofnąć się na spawn i odzyskać 75% swojego maksymalnego HP Bronie: Fiveseven AUG Statystyki Zdrowie: 15 Kondycja: 5 Redukcja: 5 Inteligencja: 0 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 [KLASA] Zwiadowca Zablokowano tp z hostem Od teraz powrót na resp zwraca 75% max hp tylko gdy mamy go mniej niż 75% [KLASA] Sanitariusz Poprawiono błąd z bronią Dodano 5 DMG na start +1 DMG za każdego healthshot (max 15) [KLASA] Strzelec Wyborowy Zablokowano przeskakiwanie slota w przypadku zdobycia snieżki po zabójstwie [**NOWA KLASA**] Partyzant Opis Podświetlenie wrogów w odległości 400j Raz na rundę ma szansę 1/4 (1/3 od 100) na wskrzeszenie Po ożywieniu jego max hp wynosi 70% (nie mniej niż 100 HP) 1.4x DMG oznaczonym wrogom Bronie: GLOCK GALILAR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 2 Lipca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Ostatnie poprawki [ZMIANY W KLASIE] Oszust Zablokowano teleport gdy w bliskiej odległości jest sojusznik [ZMIANY W PERK] Claymore Zwiększono przelicznik DMG/INT [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe Zwiększono przelicznik DMG/INT z rakiety [ZMIANY W PERK] Trucizna Rudzielca Zwiększono przelicznik DMG/INT dla otrucia [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szahida Zwiększono przelicznik DMG/INT dla wybuchu Zwiększono odległość rażenia dla wybuchu [ZMIANY W PERK] Hulk Zmniejszono utratę inteligencji [ZMIANY W PERK] Ogniste Naboje Zwiększono przelicznik DMG/INT dla podpalenia [ZMIANY W PERK] Napój energetyczny Zwiększono dodatkowy DMG [ZMIANY W PERK] Naboje Pułkownika Zwiększono przelicznik DMG/INT [ZMIANY W PERK] Moduł Odrzutowy Zwiększono przelicznik mocy skok per int [ZMIANY W KLASIE] Tester/Kapitan Poprawiono omijanie neutralizacji Kapitana na Testerze NOWE [ZMIANY W KLASIE] Sanitariusz Poprawiono cooldown [ZMIANY W PERK] Support Nagojih Poprawiono max hp 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 7 Lipca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 [PL] [OGÓLNE] Informacje o graczach (!gracz) Dodano przekierowanie do opisu klasy, którą gra sprawdzana osoba [OGÓLNE] Silnik W opisie klas można od razu wybrać klasę, którą przeglądamy Dodano xp/monety za uratowanie hosta Zwiększono xp za plant/defuse bomby W statach limit bierze pod uwagę statystykę klasy [OGÓLNE] Claymore Poprawiono claymore [OGÓLNE] Sklep za dolary Zestaw granatów dodaje Amadeuszowi Molo, a nie HE [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper Redukcja 0 na start Zdrowie -10 na start Kondycja -10 na start [ZMIANY W KLASIE] El Pistolero 1.3x (1.5x od 100 LVL) DMG z Pistoletów Dodano 1/12 szansy na zadanie 40% (50% od 100 LVL) maksymalnego HP ofiary [ZMIANY W KLASIE] Zwinny +6 DMG na start (+10 od 100 LVL) [ZMIANY W KLASIE] Szahid Zwiększono pole rażenia z wybuchu [ZMIANY W KLASIE] Oszust Dodano sprawdzanie pozycji Oszusta przy teleporcie, tak by nie doprowadzić do innych kolizji poza samym sojusznikiem Jeżeli teleportowany przez Ciebie gracz zostanie zabity, otrzymasz asystę [ZMIANY W KLASIE] Tester Poprawka dla omijania wytrzymałości, etc [ZMIANY W KLASIE] Strażak Poprawiono odbijanie instakill [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe Zmniejszono cooldown do 6s 25 zamiast 20 DMG na start Zmniejszono utratę dmg względem odległości z 0.35 na 0.3 [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik Odnawia 5% zadanych obrażeń (max 20 HP) [ZMIANY W KLASIE] Rambo +10 DMG na start z FAMAS [ZMIANY W KLASIE] Saper Zmniejszono widoczność min [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe Zmniejszono cooldown do 6s [ZMIANY W PERK] Duch [BETA] W przypadku teleportacji w zablokowane miejsce, gracz jest teleportowany do początkowej lokalizacji - testowo, jeśli się nie sprawdzi, to po prostu dodam zabijanie takiego gracza 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 9 Lipca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 [PL] [ZMIANY W KLASIE] Saper Poprawiono sam obiekt miny [ZMIANY W PERK] Wybuchowe Naboje Nie zadają obrażeń Tarczy SWAT i Obrońcy [OGÓLNE] Miny/Claymore Zmieniono sposób sprawdzania min/claymore w okolicy [OGÓLNE] Sanitariusz Poprawiono cooldown 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 16 Lipca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 NOWA EDYCJA 21.07.2023 18:00 [PL] Podsumowanie zmian w sezonie oraz nowe rzeczy [OGÓLNE] Silnik Poprawiono komunikat przy TOP mapy Przebudowano silnik pod nowe opcje klas W opisie klas można od razu wybrać klasę, którą przeglądamy Dodano xp/monety za uratowanie hosta Zwiększono xp za plant/defuse bomby W statach limit bierze pod uwagę statystykę klasy [OGÓLNE] Informacje o graczach (!gracz) Dodano przekierowanie do opisu klasy, którą gra sprawdzana osoba [OGÓLNE] Miny, claymore, repliki Poprawiono sprawdzanie odległości od podobnych obiektów, tak by nie doszło do ich stackowania Udostępniono adminom narzędzie, które pozwala sprawdzić do kogo należy obiekt oraz możliwość usunięcia go [OGÓLNE] Sklep za dolary Zestaw granatów dodaje Amadeuszowi Molo, a nie HE [OGÓLNE] Misje Zmieniono misje Zmniejszono xp z misji [KLASY] [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper Zmiana w statystykach: Redukcja 0 na start Zdrowie -10 na start Kondycja -10 na start [ZMIANY W KLASIE] Medyk Dodano nowy sposób respienia graczy Zamiast sm_wskrzes używamy +use [E] Zamiast zwłok mamy nagrobek, który leży (by nie przeszkadzać w grze) Nagrobki graczy, których można zrespić są podświetlone i widać je w danej odległości także przez ściany [ZMIANY W KLASIE] Oszust Dodano sprawdzanie pozycji Oszusta przy teleporcie, tak by nie doprowadzić do innych kolizji poza samym sojusznikiem Jeżeli teleportowany przez Ciebie gracz zostanie zabity, otrzymasz asystę [ZMIANY W KLASIE] Pułkownik Odnawia 5% zadanych obrażeń (max 20 HP) [ZMIANY W KLASIE] Sanitariusz Dodano 5 DMG na start +1 DMG za każdego healthshot (max 15) Poprawiono cooldown [ZMIANY W KLASIE] Saper Zmniejszono widoczność min [ZMIANY W KLASIE] Szahid Zwiększono pole rażenia z wybuchu Poprawiono wybuchające naboje [ZMIANY W KLASIE] Tester Poprawiono omijanie neutralizacji Kapitana na Testerze Poprawka dla omijania wytrzymałości, etc [ZMIANY W KLASIE] Wsparcie Ogniowe Zmniejszono cooldown do 6s 25 zamiast 20 DMG na start Zmniejszono utratę dmg względem odległości z 0.35 na 0.3 [ZMIANY W KLASIE] Zwiadowca Usunięto powrót na resp Dodano pełną niewidzialność raz na rundę, która trwa 15 sekund Nie możemy atakować/używać perków Po zakończeniu się czasu lub wykorzystaniu ponownie skill, cofa nas w miejsce gdzie rozpoczęliśmy [ZMIANY W KLASIE] Zwinny +6 DMG na start (+10 od 100 LVL) [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz Zmniejszono przelicznik INT/DMG dla HE z 1.15 na 1.1 [KLASA USUNIĘTA] El Pistolero [KLASA USUNIĘTA] Oficer [KLASA USUNIĘTA] Strażak [NOWA KLASA] Kamikaze Opis Po użyciu skilla ma 2.5 sekundy nieśmiertelności Po śmierci wybucha i zadaje 100 DMG +8 DMG (12 od 75 LVL) z Elite Bronie Elitki Statystyki Zdrowie: 10 Kondycja: 15 Inteligencja: 0 Redukcja: 0 [NOWA KLASA] Specjalista Opis 80% redukcji obrażeń w HS Odporność na flash 1.25x DMG w HS Bronie Galilar Glock Statystyki Zdrowie: 5 Kondycja: 5 Inteligencja: 0 Redukcja: 10 [PERK] [ZMIANY W PERK] Claymore, Wsparcie Rakietowe, Trucizna Rudzielca, Ogniste Naboje, Naboje Pułkownika Zwiększono przelicznik DMG/INT [ZMIANY W PERK] Tajemnica Szahida Zwiększono przelicznik DMG/INT Zwiększono odległość rażenia [ZMIANY W PERK] Hulk Zmniejszono utratę inteligencji [ZMIANY W PERK] Napój energetyczny Zwiększono dodatkowy DMG [ZMIANY W PERK] Moduł Odrzutowy Zwiększono przelicznik mocy skok per int [ZMIANY W PERK] Support Nagojih Poprawiono max hp [ZMIANY W PERK] Wsparcie Rakietowe Zmniejszono cooldown do 6s [ZMIANY W PERK] Duch W przypadku teleportacji w zablokowane miejsce, gracz jest teleportowany do początkowej lokalizacji - testowo, jeśli się nie sprawdzi, to po prostu dodam zabijanie takiego gracza [ZMIANY W PERK] Wybuchowe Naboje (to samo tyczy się Szahida) Nie zadają obrażeń Tarczy SWAT i Obrońcy [ZMIANY W PERK] Moc SMG Zwiększono losowość obrażeń w perk: 8-14 [NOWY PERK] EMP Blokuje użycie wszystkich skilli klas/perkow do końca rundy. Niszczy się po użyciu [NOWY PERK] Anty Zaskoczenie Nie otrzymuje obrażeń w plecy [NOWY PERK] Kosmonauta Podwójny skok Mniejsza grawitacja 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 22 Lipca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 [ZMIANY W PERK] Ojciec Powrót Dodano sprawdzanie pozycji powrotu by nie doprowadzić do kolizji (np: gdy ktoś coś tam postawi) [ZMIANY W PERK] Szybki Ben Poprawiono opis [ZMIANY W KLASIE] Medyk Dodano respienie w miejscu gdzie stoi medyk 15% zamiast 10% za każdego kolejnego zrespionego gracza Poprawiono respienie się nagrobków [ZMIANY W KLASIE] Kamikaze Wybuch po użyciu skilla gdy skończy się czas [ZMIANY W PERK] Kosmonauta Poprawiono grawitację + małe sprostowanie, bo @ Canciante sobie dopiero dzisiaj przypomniał, że Kamikaze miał wybuchać po nieśmiertelności, a nie zawsze 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 NOWA EDYCJA 18.08.2023r. 18:00 [PL] [OGÓLNE] Silnik COD Dodano komendę !bron, która pozwala wyszukiwać klasy z daną bronią, np: !bron m4a4 Poprawiono opisy klas [OGÓLNE] Misje Zmieniono sposób sprawdzania typu mapy Misje mają od teraz etapy (3, chyba że ich progress jest mniejszy niż 6), które odpowiednio przechodzimy, a za które otrzymujemy nagrody Zwiększono progres wymagany dla misji, lecz przez fakt dodania etapów, gracze którzy mniej grają i tak będą mogli zgarnąć xp/monety Ilość monet oraz xp podana w menu określa teraz nasz progres i informuje też o stracie np: gdy wykonujemy misje z poprzednich tygodni (dokładnie wiemy ile dostaniemy po odebraniu) Poprawiono opis w menu startu Nagrody z misji odbieramy teraz po 4 dniach od ich startu Gwiazdkę otrzymujemy za wykonanie CAŁEJ MISJI, a nie za dany etap [OGÓLNE] Tryb Deathmatch Gdy jest mniej niż 10 osób, można zagrać tryb deathmatch z obniżonymi wartościami xp/monet Tylko w godzinach 23-10 Zablokowano na nim perki, które dają xp Zablokowano podkładanie bomby oraz hosty [OGÓLNE] Mapy Zaktualizowano mapcykl Dodano nowe boosty map Dodano wykluczenia małych map dla vote [PERKI] [ZMIANY W PERK] Zwój Powrotu Poprawiono komunikat o złej lokacji [ZMIANY W PERK] Fala Śmierci Dodano informacje po użyciu perk [ZMIANY W PERK] Mefedron Dodano informację u ofiary po zabiciu Wykluczono ostatnio zabitą osobę z mefedronu przy kolejnym sprawdzeniu [ZMIANY W PERK] Nalot Dodano informację u ofiary po zabiciu [ZMIANY W PERK] Piorun Zeusa 3 pioruny które zadają 100 DMG [ZMIANY W PERK] Support Nagojih -> Adrenalina 25 HP za zabicie [ZMIANY W PERK] AWP Sniper Zablokowano na Elitarnym Snajperze [ZMIANY W PERK] Ruletka Poprawiono nadawanie perków [USUNIĘTY PERK] Tensai Adista [NOWY PERK] Niewidka Zappera Jesteś w pełni niewidoczny gdy kucasz w bezruchu z kosą w ręce [KLASY] [ZMIANY W KLASIE] Oszust Dodano komunikat u gracza teleportowanego [ZMIANY W KLASIE] Rambo 0.15 DMG/INT -> 0.1 DMG/INT [ZMIANY W KLASIE] Amadeusz 1.1 -> 0.9 DMG/INT z HE [ZMIANY W KLASIE] Elitarny Snajper Zdrowie: -10 -> -20 Speed: -10 -> -20 Redukcja: 0 -> -10 [USUNIĘTA KLASA] Kamikaze 5 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 9 Września 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Września 2023 NOWA EDYCJA 09.09.2023r. 14:00 Tym razem jest to chyba (od lipca to już 3 xD) już ostatni sezon przed CS 2. Tworząc mod w cs 2 będę bazował już na tym co wypracowaliśmy w ciągu tych paru sezonów [PL] [OGÓLNE] Deathmatch Poprawiono wyłączanie -85% punktów klanu -85% xp -90% kasy podczas DM [OGÓLNE] Misje Odbiór nagród z misji jest niedostępny tylko w pierwszym tygodniu. W kolejnych odbiera się już je normalnie [OGÓLNE] Klany Przepisano stare klany Maksymalny poziom klanu to teraz 50 Usuwanie klanów jest teraz pod komendą Przy zapraszaniu gracza, nie wywołuje się już menu, a informacja na czat by akceptować zaproszenie. Jeden gracz może mieć maksymalnie 5 zaproszeń jednocześnie Dodane zostaną wojny klanów Podzielono fragi na DM i normalne Dodano statystykę: użytkownicy klanu Gracze nie stracą teraz pkt przy wychodzeniu z klanu Punkty klanu zdobywa się teraz za zabicie osób w klanie 10 za gościa z klanu 12 za gościa z innego klanu [OGÓLNE] COD Zmniejszono lekko xp [ZMIANY W KLASIE] Rambo Zmniejszono DMG z +10 na +5 DMG [ZMIANY W KLASIE] Szahid Zmniejszono DMG i szansę dla wybuchu [NOWA KLASA] Elektryk Bronie Famas Elite Taser Statystyki Zdrowie 15 Speed 5 Inteligencja 0 Wytrzymałość 5 Opis Taser (odnawia się co 7 sekund) 1/1 z Tasera +5 DMG z Famas 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi