Burmee 45 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) 1. Nick: Kamil ツ 2. Imię: Kamil 3. Wiek: 22 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 6/7 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak, posiadam. 6. Składka (tak/nie): Tak, oczywiście. 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/717857 8. Parę słów o sobie **: Cześć wszystkim. Jestem studentem IV roku medycyny ( studiuję zaocznie), na co dzień pracuję jako zastępca menadżera na jednej ze stacji paliw przy autostradzie A1. Z zamiłowania ogromny miłośnik muzyki POP, lubię także tennis, na co dowodem jest fakt, że często chodzę grać z moimi przyjaciółmi. Poza tym uwielbiam podróże ( szczególnie państwa Ameryki Północnej). Jestem osobą stanowczą i konsekwentną, nie lubię strasznie, jeśli ktoś owija w bawełnę i myśli, że jest mądrzejszy od wszystkich. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Przede wszystkim, aby wesprzeć grono obecnych administratorów, oraz spróbować w rozwoju serwera, wspomóc w nowych pomysłach, które przyczynią się do tego, że na serwerze będzie większa ilość graczy, tych stale grających a nie takich, którzy znajdą nasz serwer tylko przypadkiem. 10. Steam_ID: STEAM_1:1:150858936 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: W dni wolne od pracy, pomijając fakt, że mogę mieć dzień zaplanowany, to staram się być przez większość dnia (tj. 4-6 godzin) 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Ciężko sprecyzować, gram wtedy kiedy pozwala mi na to czas wolny od pracy oraz studiów. 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 525 godzin. 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak, posiadałem. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Pan Kamil 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoodie 25 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 +wiek +godziny +doświadczenie TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...