Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]podanie rolooo


rolooo

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:  rolooo , na serwerze Faza rolooo 
2. Imię: Kamil 
3. Wiek: 22 
4. Znajomość Sourcebans (1-10):  w go nie miałem do czynienia  z Adminowaniem ale myślę że to jest tak samo proste jak w 1.6 .  
5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 
6. Składka (tak/nie): narazie nie gdyż jestem biednym studentem ale w najbliższym czasie postarał bym się to ogarnąć. 
7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/551011
8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Kamil studiuję i pracuję w wolnych chwilach czyli wieczorami gram w csa na FFA jak i ze swoją drużyną. spędziłem na tej serwerowni z 3 lata z tego większość czasu byłem Adminem na 1.6 postanowiłem się przenieść z 1.6 na go chciał bym również zrobić to z Adminem bo co to za gra bez Adminowania ;)
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Adminem chciał bym zostać żeby pomóc w walce z gośćmi których jara odpalanie śmigła , oraz chciałbym pomagać w trzymaniu porządku na serwerze bo nie toleruje syfu a grając czesto nie ma Admina i dosyć ciężko się gra z trolami albo odpałami. 
10. Steam_ID : STEAM_0:1:168992700
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: to zależy od szkoły i pracy ale staram się być codziennie ;)
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): raczej wieczorami weekendy czasem mogę wbić z rana. 
13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: z 2 lata już będzie,mało ale  za to w 1.6 będzie z 10 lat a to praktycznie to samo. 
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak Na tej sieci jak i byłem również opiekunem dd2. 
** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)