Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 14 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Małe podsumowanie po resecie Dodam, że to wszystkie klasy, które występowały! 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) Kilka zmian, które wejdą wraz z kolejnym sezonem. Zapraszam do dyskusji, z chęcią usłysze też wasze opinie i propozycję. 1. Snajper od 100 lvl 1/1 2. Klasa: Zwiadowca Opis: Posiada umiejętność, która cofa Cię na respa i odnawia 75% całkowitego hp[use_class] Statystyki: INT 20, HP 10, Wytrzy 0, Kondycja 10 Bronie: Galil i P250 3.Klasa: PodporucznikOpis: Neutralizuje 2 pociski na rundę, 2 razy więcej DMG w plecy, Ubranie wroga Statystyki: INT 20, HP 15, Wytrzy 15, Kondycja 5 Bronie: UMP45 CZ75A flashbang 4. Klasa: Admirał Opis: Double jump, co 5 sek leczy 10 HP (co 50 lvl leczy o 10 HP więcej ), magazynek za zabicie Statystyki: INT 0, HP 20, Wytrzy 10, Kondycja 10 Bronie: Famas I USP-S 5.Klasa: USP Mejster Opis: Ciche kroki na USP, szansa na krytyczny strzał z USP 1/4, 1/2 krytyk w głowę,pełny magazynek oraz 10hp za zabójstwo, +10 dmg z USP Statystyki: INT 0, HP 20, Wytrzy 0, Kondycja 20 Bronie: USP-S 6.Klasa: Weteran Opis: Omijasz redukcje obrażeń przeciwnika, odporny na granaty, odporny na instakilla Statystyki: INT 0, HP 30, Wytrzy 10, Kondycja 20 Bronie: XM1014 oraz CZ75A 7.Klasa: Wsparcie Ogniowe Opis: Dostaje dwie rakiety na start, co 60 lvl dosatje 1 rakietę Statystyki: INT 0, HP 20, Wytrzy 30, Kondycja 0 Bronie: MP5 i Five-Seven Bez zmian, zmienić tylko dmg z rakiet, żeby miały wiekszy obszar rażenia 8.Klasa: Furiat [P] Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, gdy ma poniżej 30 hp zadaje 1,5x więcej dmg Statystyki: INT 0, HP 20, Wytrzy 20, Kondycja 15 Bronie: AK47 i Five-Seven 9.Klasa: Obserwator Opis: Posiada Scout 40DMG + (INT), 1/4 oraz 1/2 na +100 lvl szansy na zadanie potrójnego DMG, podwójny skok Statystyki: INT 0, HP 20, Wytrzy 0, Kondycja 5 Bronie: SSG08 i P250 10. Skoczek oraz El.Pistolero do usunięcia 11. Perki: Tajemnica wroga: Dostajesz ubranie wroga oraz medishoota, jesteś nie widoczny na radarze Adrenalina: Regenerujesz od 40 do 50 Hp za fraga Perk skillowiec do usuniecia Tajemnica admirała zmiana nazwy na Tajemnica KGB Edit 1 : Podprucznik: Za zabicie dostaje +1 neutralizacje, lecz może posiadać max 4 w ciągu rundy (4/5) i oczywiście ma ten DMG za strzał od tyłu 2. Jesli o USP chodzi to kryty w jeden połączyć ( dac mu 1/3) , +15 dmg z USP i usunac HP za killa 3. Z obserwatora wywalamy krytyki i dajemy +30 dmg + int na start a od 50 lvl +50 dmg + int 4. Weteran po zablokowaniu instakilla znika celownik osobie, która go trafila, usunac odpornosc na granaty 5. Admirał będzie miał szybkostrzelność EDIT2 (mały błąd się wkradł) : Podporucznik: 1 neutralizacja pocisku na start, za zabicie dostaje +1 neutralizacje, lecz może posiadać max 4 w ciągu rundy, znika celownik przeciwnika w momencie zneutralizowania pocisku Wetearn: powrót do pierwszej opcji Pamiętajcie, że nie jest to ostateczna wersja update, który zostanie wgrany i może on wyglądać jeszcze inaczej. Edytowane 20 Października 2018 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) Ja proponuję podreperować myśliwego i hasassyna bo jak na dla mnie są za słabe albo mało zbalansowane w stosunku co do innych klas a to są SP, wyżej wymienione klasy jak najbardziej +1 😉 lecz co do sniper'a preferował bym 1/1 na 75lv bo i tak wciąż nie ma porównania do e.s jak i 100lv wbić bez vipa to kozak. To tylko moje zdanie 🤗 Edit Wiadomo kiedy będzie następny sezon? 😘 @Donek gram komandosem od resetu i posiadam 81lv, jest bardzo ciężko wyexpic ten 100lv bez vipa, więc serio wolę 11zl zainwestować i kupić e.s niż expic snipera do 100 Edytowane 20 Października 2018 przez 2styKot 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) 23 minuty temu, 2styKot napisał: Ja proponuję podreperować myśliwego i hasassyna bo jak na dla mnie są za słabe albo mało zbalansowane w stosunku co do innych klas a to są SP, wyżej wymienione klasy jak najbardziej +1 😉 lecz co do sniper'a preferował bym 1/1 na 75lv bo i tak wciąż nie ma porównania do e.s jak i 100lv wbić bez vipa to kozak, . To tylko moje zdanie 😘 Niezbyt rozumiem co masz na myśli pisząc,że są zbyt "słabe" bądź mało "zbalansowane". Klasa która jest niewidoczna na kucaku+ 1/1PPM z teca bodajże też ma 1/x na insta+ jest najszybsza na full kondy bądź jedna z najszybszych jest słaba? . Myśliwy klasa która ma ciche kroki ma krytyka dps w plecy o ile się nie mylę+magazynek i hp za zabicie miny gdy wejdziesz widać Cie przez ściany no jak dla mnie klasy SP są bardzo dobre . Co do snajpera nie ma co porównywać do klasy premium klas darmowych a od 100lvl jak najbardziej na +.Do zmian w next edycji oczywiście +1 Xd Za tydzień nowa edycja planowo @2styKot Może inaczej do tego podejdę niż Ty. Możesz kupić sb elitarnego odrazu i fajnie nie każdy wydaje pieniążki na grę jeśli ma czas by wbić 100lvl na snajperze to to zrobi i wyjdzie na to samo. Lecz jest też inny sposób wbić 100lvl na klasie np. Chuligan czy KGB itp. i przenieść sb. lvl za 6.15 czy tam 6.50 Edytowane 20 Października 2018 przez Donek 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) 10 minut temu, 2styKot napisał: lecz co do sniper'a preferował bym 1/1 na 75lv bo i tak wciąż nie ma porównania do e.s jak i 100lv wbić bez vipa to kozak. Zobaczymy jak będzie sprawa wyglądała w tym sezonie, może to ulegnie zmianie. 10 minut temu, 2styKot napisał: Wiadomo kiedy będzie następny sezon? Zależy ilu będzie graczy na serwerze Edytowane 20 Października 2018 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 EDIT 1 !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 5 minut temu, Donek napisał: Niezbyt rozumiem co masz na myśli pisząc,że są zbyt "słabe" bądź mało "zbalansowane". Klasa która jest niewidoczna na kucaku+ 1/1PPM z teca bodajże też ma 1/x na insta+ jest najszybsza na full kondy bądź jedna z najszybszych jest słaba? . Myśliwy klasa która ma ciche kroki ma krytyka dps w plecy o ile się nie mylę+magazynek i hp za zabicie miny gdy wejdziesz widać Cie przez ściany no jak dla mnie klasy SP są bardzo dobre . Co do snajpera nie ma co porównywać do klasy premium klas darmowych a od 100lvl jak najbardziej na +.Do zmian w next edycji oczywiście +1 Xd Za tydzień nowa edycja planowo 1/1 z awp na 1lv to bardziej na sp Wolę zabulic 11zl na elitarnego niż expic 100lv na sniperze xd A co do myśliwego chciałbym tutaj dać porównanie z cichym zabójca różnią się minimalnie lecz myśliwy jest za sianko, ja chcę tylko pomoc nie pogorszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bane 64 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 6 godzin temu, RyKoS napisał: 5.Klasa: USP Mejster Opis: Ciche kroki na USP, szansa na krytyczny strzał z USP 1/4, 1/2 krytyk w głowę,pełny magazynek oraz 10hp za zabójstwo, +10 dmg z USP Statystyki: INT 0, HP 20, Wytrzy 0, Kondycja 20 Bronie: USP-S 6 godzin temu, RyKoS napisał: 2. Jesli o USP chodzi to kryty w jeden połączyć ( dac mu 1/3) , +15 dmg z USP i usunac HP za killa Moim zadniemu zostawiłbym mu dodatkowy DMG/Kryt z USP na późniejszych poziomach klasa będzie całkowicie niegrywalna biorąc pod uwagę wytrzymkę i to, że reszta klas ma główna broń ta zmiana jedynie zabije tę klasę całkowicie. Wiem po swoim błędzie z tą klasą na serwerowni, która już nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 8 minut temu, Bane napisał: Moim zadniemu zostawiłbym mu dodatkowy DMG/Kryt z USP na późniejszych poziomach klasa będzie całkowicie niegrywalna biorąc pod uwagę wytrzymkę i to, że reszta klas ma główna broń ta zmiana jedynie zabije tę klasę całkowicie. Przeciez on dostanie +15 dmg a zamiast kryta 1/4 w cialo i 1/2 w glowe to bedzie 1/3 we wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) No to nowy usp wydaję się dużo bardziej silniejszy. Grałbym. Co do obserwatora to zostawiłbym go takim jaki jest + może dodałbym dmg do p250, bo poza tym nic nie ma na close range. A co np z bogiem deagle'a, albo pistolerem i niemożliwością otrzymania broni z perków? No a grałeś bogiem? Jedna z klas bazująca głownie na skillu i szczęściu, a czasami to nie wystarcza. Przydałaby się jakaś pasywka w stylu redukcji dmg o x%, albo odpornosci na snajperki? Nie stanie się przez to jakimś op gównem, a zawsze to łatwiej wychylić. Fajnie by było gdybyscie poza wyzerowaniem punktów, wyzerowali całe gameme(fragi itp.) Edytowane 20 Października 2018 przez dratewka. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 1 minutę temu, dratewka. napisał: albo pistolerem i niemożliwością otrzymania broni z perków? El.Pistolero do usunięcia. A co ma być z Bogiem Deagla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Proponował bym do SuperPremium MYSLIWY dodać AK+M4 z tłumikiem [ 2 Bronie by Miał ] + 5/7 DMG dodatkowo, a Usunąć 1/5 krytyka, a resztę umiejętności zostawić tak jak była, ponieważ to raz na milion razy wejdzie, a nie oszukujmy się klasa SUPER PREMIUM musi się czymś różnić od pozostałych a jest porównywalna z klasą darmową cichym zabójcą a myśliwy jest płatny To Tylko Propozycja moja na następną edycje coda Pozdrawiam ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 21 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 W dniu 20.10.2018 o 17:41, dratewka. napisał: Fajnie by było gdybyscie poza wyzerowaniem punktów, wyzerowali całe gameme(fragi itp.) Tak, bedzie reset, ale zwykły, czyli ten co zawsze W dniu 20.10.2018 o 17:41, dratewka. napisał: No a grałeś bogiem? Jedna z klas bazująca głownie na skillu i szczęściu, a czasami to nie wystarcza. Przydałaby się jakaś pasywka w stylu redukcji dmg o x%, albo odpornosci na snajperki? Nie stanie się przez to jakimś op gównem, a zawsze to łatwiej wychylić. Staramy się zminimalizować losowość, lecz też nie na każdą klasę jest pomysł. Odnośnie Boga Deagle, jeszcze nie rozmawiałem. Do resetu sporo czasu i w tym czasie planuje jeszcze sporo poprawek w samym silniku (zgodnie z tym co pisałem o nowym COD, a raczej silniku na nim bazującym, który można sprawdzić na HARD 101 - testówka) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) W dniu 20.10.2018 o 17:41, dratewka. napisał: No a grałeś bogiem? Jedna z klas bazująca głownie na skillu i szczęściu, a czasami to nie wystarcza. Przydałaby się jakaś pasywka w stylu redukcji dmg o x%, albo odpornosci na snajperki? Nie stanie się przez to jakimś op gównem, a zawsze to łatwiej wychylić. 1/1 gdy trafisz w głowę,pełny magazynek za zabójstwo, odporny na granaty gdzie na tej klasie jest losowość ??? Grałem często Bogiem Deagla i klasa ta jest skierowana głównie do zabawy i dla osób potrafiących grać Deaglem. Ale pomyślimy jeszcze... Edytowane 21 Października 2018 przez RyKoS 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) W dniu 20.10.2018 o 14:32, Donek napisał: Co do Boga deagla proponuje niekończące się ammo albo zwinne palce, odporny na granaty i na Instakille @EDIT dajcie mu zestaw granatów albo nawet nic bo jest dobrze zbalansowany zobacz te bugi z wytrzymałoscia co mati napisal Edytowane 22 Października 2018 przez 2styKot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 1 godzinę temu, 2styKot napisał: Co do Boga deagla proponuje niekończące się ammo albo zwinne palce, odporny na granaty i na Instakille Odporny na granaty już jest, a magazynek ma za fraga pełny. Odporność na insta ma Weteran od nowego sezonu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 (edytowane) Proponuję zrobic w tym sezonie kondycje 1=1 @EDIT gdzieś przczytalem ze było 1.2 za duzo i ze daliscie 0.8 to teraz 1=1.0 Edytowane 24 Października 2018 przez 2styKot 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Kilka zmian, które wejdą wraz z nowym sezonem: 1. Weteran : Wchodzi do Premium, 2. Klasa Generał: Wchodzi do zwykłych klas Opis: Ma szanse 1/5 na respawn ( max 2 razy na rundę ), +3 DMG, Statystyki: INT 0, HP 15, Wytrzy 10, Kondycja 20 Bronie: M4A4 Fiveseven 3. Pułkownik Klasa: Pułkownik [P] Opis: Regenerujesz 15HP po zabiciu wroga, DMG= LVL*0,12 Statystyki: INT 5, HP 25, Wytrzy 15, Kondycja 15 Bronie: AK47 M4A1-S USP-S 4. PodporucznikJedna blokada na start dodać w opisie, że znika mu celownik 5. HashassynHP z 10 do 40 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Proponuję w nowym sezonie podporuczników zrobić tylko X2 neutralizujące strzały nie więcej nie mniej. 4 odbicia to za dużo ta klasa robią po 50+ fragów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Aktualizacja: 4. HashassynHP zmiana z 10 na 20 5. Medyk - Zwiększyć bazowe HP o 10, Usunąć coldown z apteczek, żeby było można stawiać kilka na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi