Maus 833 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Witam, problemik taki, że jak wchodzę na większość serwerów tsa, w tym CSC to wyskakuje mi "Połączenie z serwerem nie powiodło się", tylko parę serwerów mi działa, ktoś coś? @tNk 1. 3.2.1 2. Nowy laptop 3. 10 64 bit, wszystko zaktualizowane Na innym komputerze i laptopie wszystko ładnie działa ;/ Pobrałem starsze wersje ts'a i nic nie dało 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tNk 45 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) 1. Którą wersję tsa masz? 2. Mam ten sam problem po przejściu na stary dysk 3. Jaki system, czy zaktualizowane sterowniki @Maus Spróbuj starszą wersję ts'a bez nowej ikonki, niektórym to pomagało. Postaram się to rozkminić na dniach, jak znajdę rozwiązanie to podeślę info, ale jeżeli masz innego kompa czy coś to sprawdź, bo mi na lapku wszystko ładnie śmigało - win 8.1, na pc na SSD win10 też, ale że 2 dyski mi padły niefortunnie to korzystam obecnie ze starego na pc z win7 nieoryginalnym i myślałem, że to może być główną przyczyną. Osobiście przy nowej wersji tsa, coś mi się wyświetlało o braku jakiejś biblioteki, stara się odpala, ale nie da się łączyć z serwerami. Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez tNk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maus 833 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 PROBLEM ROZWIĄZANY. Na net-speak sprawdziłem i "Osoby, które po aktualizacji klienta TS3 mają problem z połączeniem do serwerów, muszą zaktualizować czas oraz strefę czasową w swoich komputerach. Ten prosty zabieg po stronie klientów rozwiązuje problem z brakiem możliwości nawiązania połączenia do serwerów." Zmieniłem i git XD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi