Jump to content
Sign in to follow this  
-_-

[NDM CS:GO] Dziennik zmian

Recommended Posts

  1. Poprawiono informacje w HUD związana z ładowaniem skilli
  2. Zmieniono Kuszę
  3. Poprawiono szansę naćpania dla Siewcy
  4. Poprawienie opisu Rakiety
  5. Zaktualizowanie listy broni w questach
  6. Poprawiono wartości w rozwoju za manę u Talica, ponieważ były one błędne
  7. Poprawiono pułapki Łowcy. Od teraz działają sprawniej + oddziaływują na nie różnego rodzaju wybuchu/obrażenia co wprowadza większy realizm
  8. Dodano informacje o blokadzie sprzedaży itemu gdy jest mniej osób
  9. Poprawiono szansę w loterii
  10. Poprawiono przenoszenie XP
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono misje 3 w akcie I
  • Poprawiono błąd z podpalaniem khazry
  • Przebudowany został kod odpowiedzialny za runy - translacja / lepsze działanie i pewne poprawki w wyświetlaniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono błąd ze sprawdzaniem grup Steam by nadać im dodatkowy XP
  • Zablokowano atak sojuszników na granat Łowcy
  • Stworzono rozbudowane menu wraz z dokładnym opisem (po usunięciu motd przez Valve nie było niczego co mogłoby wyjaśnić modyfikację i funkcje jakie są na serwerze). Oferuje on dostęp do wielu opcji z poziomu samej komendy !menu, w której znajdziemy też kategorię z opisem, w której znajdują się opisy danych funkcji jak np: Czym jest mana, złoto, jak zdobyć runę, na czym polega modyfikacja itd. Menu będzie stale rozbudowywane tak by umożliwić nowym graczom jak najlepsze miejsce zdobycia informacji
  • Zablokowano autosnajperki
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Rozbudowano menu o nowe opcje i dodano nowe informacje, które mają pomóc nowym graczom:
    Dokładny opis run
    Dokładny opis itemów
  • Usunięto zbędny kod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja która wejdzie dzisiaj wieczorem

  • Dodano kolejne opcje do menu serwera
  • Dodano informacje na czat o komendzie !menu
  • Poprawiono funkcje odpowiedzialną za płatność maną
  • Zaktualizowano cały sklep za złoto (skille, market, bronie, itd)
  • Zniewolony - zmniejszono obszar krzyku i wydłużono czas ładowania skilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja została wgrana w dniu 23.10.2018 (19:39)

  • Pozbywam się powoli zewnętrznych pluginów, które wykorzystuje silnik, a których nie musi wykorzystywać. Zacząłem od kwestii broni i zmianą na pewno ulegną klasy posiadająca odnowienie ammo za zabicie, a także questy, w których sprawdzana jest broń gracza.
  • Poprawiono lekko główne menu złota
  • Zaktualizowano funkcję "XP za full serwer"
  • Usunięto defuse
  • Zmieniono funkcję odpowiadająca za dmg dla klas, które wykorzystują szansę losową z bronią xm1014 - uszczuplenie kodu i poprawki związane z losowością
  • Cały kod odpowiedzialny za questy został zmieniony
  • Zmianie ulegnie też kod odpowiedzialny za XP - zauważyłem pewne błędy, a raczej niedociągnięcia, które zostaną poprawione. System nagród za lvl oraz sam XP będzie działać teraz sprawniej + 
  • ("Łał, w końcu") -> po długim czasie udało mi się ogarnąć nowy sposób ukrywania graczy na radarze, ponieważ poprzedni nie działał już poprawnie
  • Ninja
    Poprawienie niewidzialności
    Ukrywanie na radarze działa teraz poprawnie
  • Poprawiono funkcję odpowiedzialną za koniec rundy i zliczanie XP dla drużyny, która wygrała, a także zmieniono wymaganą ilość gracy by ten XP otrzymać
  • Poprawiono funkcję odpowiedzialną za śmierć gracza - poprawiono zliczanie XP oraz zmieniono wymaganą ilość graczy by otrzymać XP
  • Khazra
    Poprawiono przelicznik int na DMG przy fali ognia
    Zmniejszono obszar atakowania

 

Update zostanie wgrany 20.10-21.10

Musicie wybaczyć, lecz update wejdzie trochę później. Naszło mnie na edycję questów oraz całej funkcji odpowiedzialnej za DMG .

 

Ważna informacja

Jako iż aktualizacja jest naprawde duża i wymagała ode mnie dużo roboty zwłaszcza przy translacji, mogą wystąpić w niej jakieś błędy w różnych miejscach, np: przy translacji lub w samym kodzie. Proszę zwracać uwagę na informacje wyświetlane na czacie, menu, itp, zwłaszcza w przypadku questów.
Mam też prośbę do graczy tego serwera:
Proszę, nie piszcie do mnie na PW w sprawie propozycji, ponieważ od tego jest dział na forum. Codziennie pisze do mnie parę osób w sprawie propozycji, które powinny być omawiane w temacie. Jeżeli chcemy sprawnie działać na korzyść serwera, to proszę zastosować się do tego. Jestem człowiekiem, nie maszyną i robię też przy innych serwerach. Gdyby każdy gracz danego serwera miałby tak do mnie pisać, to musiałbym siedzieć 24/7 i jeszcze grać na kazdym serwerze, a więc zabrakłoby mi czasu w tych 24h (24h to za mało na ogarnięcie tego wszystkiego).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem dzisiaj z Pukawką i dzisiaj w nocy serwer zostanie przeniesiony do innej serwerowni, a wraz z tym będzie działać na wyższym pakiecie z indywidualnym portem.

IP powinno zaktualizować się samo, lecz jeśli tak się nie stanie, proszę użyć tego adresu IP: 54.38.134.12:27015

 

Po przeniesieniu serwera, dodam też informację o domenie, którą będzie można wpisywać zamiast IP (nie będzie trzeba wpisywać cyferek)

 

 

NOWE IP SERWERA:
54.38.134.12:27015
lub
ndm.cs-classic.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa aktualizacja

  • Poprawiono ustawianie speed oraz widzialności
  • Zwiększono czas odnowienia skilla u Upadłego na 2 sekundy
  • Ze względu na małą ilość graczy, wyłączono warunek sprawdzający ilość graczy

 

15 godzin temu, -_- napisał:

Rozmawiałem dzisiaj z Pukawką i dzisiaj w nocy serwer zostanie przeniesiony do innej serwerowni, a wraz z tym będzie działać na wyższym pakiecie z indywidualnym portem.

IP powinno zaktualizować się samo, lecz jeśli tak się nie stanie, proszę użyć tego adresu IP: 54.38.134.12:27015

 

Po przeniesieniu serwera, dodam też informację o domenie, którą będzie można wpisywać zamiast IP (nie będzie trzeba wpisywać cyferek)

 

 

NOWE IP SERWERA:
54.38.134.12:27015
lub
ndm.cs-classic.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny update

  • Poprawiono całą funkcję odpowiedzialną za ładowanie skilli
  • Poprawiono skill ładowany na klasie Sługa Zniszczenia (działa sprawniej)
  • Poprawiono nazwę broni elite w misjach
  • Zmniejszono odnowienie skilla dla Upadłego

To nie koniec. Wejdzie jeszcze parę poprawek

 

Aktualizacja wgrana

 

I kolejny raz informuje:

W dniu 24.10.2018 o 20:17, -_- napisał:

Rozmawiałem dzisiaj z Pukawką i dzisiaj w nocy serwer zostanie przeniesiony do innej serwerowni, a wraz z tym będzie działać na wyższym pakiecie z indywidualnym portem.

IP powinno zaktualizować się samo, lecz jeśli tak się nie stanie, proszę użyć tego adresu IP: 54.38.134.12:27015

 

Po przeniesieniu serwera, dodam też informację o domenie, którą będzie można wpisywać zamiast IP (nie będzie trzeba wpisywać cyferek)

 

 

NOWE IP SERWERA:
54.38.134.12:27015
lub
ndm.cs-classic.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • W WERSJI BETA (To ważne) wejdzie poprawka dla używania skilli skanujących. Od teraz skille dla których nierealnym jest taki skan, nie będą mogły tego robić (np: Khazra i jego fala ognia, która przenika przez ściany)
  • Przepisana na nowo została funkcja odpowiedzialna za używanie skilli z komendy "sm_skill"
  • Dodano translację w funkcji odpowiedzialnej za używanie skilla klasy z "sm_skill"
  • Poprawienie ładowania skilli
  • Poprawiono informacje o brakującym złocie i manie
  • Poprawiono kolor w HINT dla informacji o użytym skillu - jest czytelniejszy

 

Zaznaczę, że update nie został wgrany. Wymaga jeszcze sporo pracy, a to co napisałem to dopiero początek z tym związany.

Starałem się sprawdzić jak najdokładniej wszystkie skille, lecz mogłem gdzieś się pomylić. Na pewno jeszcze będzie parę drobnych zmian z tłumaczeniem dla wiadomości ukazywanych w HINT

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono kod odpowiedzialny za ładowanie skill na nożu
  • Siewca
    Poprawiono rakietę
    Zmieniono model rakiety, tak by to wyglądało jak rakieta
    Dodano specjalny efekt dymu za rakietą by wyglądała bardziej realistycznie
    Powiększono DMG z rakiety -> Start (100.0) + inteligencja (1.5*int) gdzie maksymalna inteligencja to 40, a wiec 1.5*40 = 60
  • Poprawiono tekst wyświetlany w informacjach o modyfikacji

 

Siewca i jego rakieta:

 

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono XP za bycie w gildi oraz informację, która wyświetlana jest graczom
  • Nowy sposób ładowania skilli
  • Zablokowano ładowanie skilli na rozgrzewce

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Sklep za dolary został przepisany na nowo
  • Poprawiono szansę na drop many/runy po zabójstwie
  • Zmieniono wygląd ładowania skilli
  • Zmieniono minę 
  • Poprawiono itemy związane z premią co rundę
  • Poprawiono totemy

 

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono menu klasy: Łowca, Talic, Baal
  • Poprawiono kod odpowiedzialny za bind sm_useitem
  • Zmieniłem kod odpowiedzialny za wyświetlanie itemów, tak by można było go dowolnie tłumaczyć w pliku z translacją + zmieniono tłumaczenia angielskich nazw itemów
  • Przepisano na nowo kod odpowiedzialny za nadawanie itemów
  • Stworzono translację dla opisu i nazwy itemów
  • Zaktualizowano kod odpowiedzialny za wyświetlanie co jakiś czas informacji związanych ze statystykami gracza, maną itd w HINT
  • Dodano specjalne warunki w wyświetlaniu HINT, TAK by jedna nie powodowała znikania poprzedniej

+ zaczynam pracę nad poprawą trochę modyfikacji, ponieważ wiele rzeczy niekoniecznie w CS:GO ma sens, tak jak miało w 1.6 i trzeba to poprawić

 

To kolejny bardzo duży update, a to wiąże się z tym, że mogą wystąpić jakieś problemy!

 

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Dodano translację dla opisu klas
  • Dodano translację dla menu statystyk
  • Poprawiono resetowanie statystyk oraz dodano zabezpieczenie dla zbyt dużej ilośc pkt statystyk 

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono zapis/wczytywanie danych
  • Poprawiono top mapy
  • Poprawiono i dodano translację dla 2x w nocy
  • Usunięto warunek sprawdzający ilość graczy

 

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duża paczka zmian

  • Eventy:
    Poprawiono kod odpowiedzialną za śmierć gracza oraz liczniki w nim zawarte
    Poprawiono kod z rozbrajanie bomby i dodano translacje
    Poprawiono kod z plantowanie bomby i dodano translacje
    Poprawiono kod odpowiedzialny za spawn gracza oraz liczniki w nim zawarte, a także dodano translację
    Poprawiono kod odpowiedzialny za odporność na flash
    Poprawiono kod odpowiedzialny za sprawdzanie broni, ustalania w niej tzn ładowanie skilli, itd itd
    Poprawiono kod odpowiedzialny za koniec mapy i dodano translację
    Poprawiono kod odpowiedzialny za koniec rundy
    Poprawiono kod odpowiedzialny za start rundy
    Poprawiono kod odpowiedzialny za (nazwijmy to:) łapanie hostów
  • Usunięto darmowego VIP nadawanego co mapę (na razie)
  • Poprawiono parę rzeczy w zapisie, ponieważ w pewnych miejscach używałem HINT, lecz był on tam zbędny i lepiej wygląda to na czat
  • Poprawiono tłumaczenie pewnych tekstów, głównie związanych z używaniem itemów
  • Poprawiono zliczanie ludzi w gildii oraz bez niej
  • Poprawiono resetowanie statystyk
  • Poprawiono resetowanie się zmiennej odpowiedzialnej za skille i dodano nowe, dla itemów, tak by nie blokować użyć skilli itemów gdy użyje się skilla na klasie
  • Poprawiono kod odpowiedzialny za nadawanie szybkości na graczu (zapewne wejdzie jeszcze parę aktualizacji z tym związanych)
  • Poprawiono wyświetlanie ładowania skilla ("rzadki" przypadek w którym się nie pokazywał)
  • Poprawiono kod odpowiedzialny za obrażenia + dodano translację dla niektórych opcji
  • Poprawiono odbijanie obrażeń
  • Poprawiono, a zarazem zmieniono wczytywanie klas dla menu wyboru klas
  • Poprawiono runę Alabaster, która niepoprawnie redukowała na sobie obrażenia zadane przez wroga, który MIAŁ już runę
  • Poprawiono kod odpowiedzialny za zatruwanie, zamrażanie, unieruchamianie, spowolnienie

 

Aktualizacja wgrana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines