Skurwiel biały miś 3 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) Witam serdecznie, jako jedyny Lord aktywnie grający na serwerze chciałbym się popłakać Obecny stan: +20% do prędkości poruszania 30% szansy na zakrwawienie ekranu 150 pancerza Regeneracja 13HP co 3 sekundy Rozwój za manę: +5% do zakrwawienia +50(?) do armora +szansa na odnowienie magazynku (po fragu jak się domyślam) To po kolei: Prędkość poruszania: niby fajna, ale ustepuje znacząco Upadłemu, jedyny sposób na wykorzystanie tej zdolności to maksowanie zwinności żeby ten przelicznik działał z jak największą wartością - porzucanie siły, co jednoznacznie oznacza papierową postać spadającą na 3 strzały Zakrwawienie, nie jest to ani tak kłopotliwe jak oślepienie, ani jak moc ciemności, ani nawet moc tsunami, dostałem parę razy od gracza, który miał item moc krwi i powiem tylko że gdyby działało jak ciemność czy oślepienie - całkowicie zasłaniało ekran byloby jakos do zniesienia, obecnie - mocno useless 150 pancerza, ok jest argument, że im więcej pancerza tym większa odporność na skille, odnoszę wrażenie, że procentowa odporność na dmg byłaby lepszym wyborem, szczególnie dla klasy premium Regeneracja - upadły ma 5hp/3sek, druid ma 9, lord ma 13 jak na klasę premium nie jest to wynik oszałamiający Odnowienie magazynku, w necie można na tym slocie znaleźć zwiększanie dmg w głowę, opcja z magazynkiem wymusza niejako granie na rush z full speedem, p90 i co zostanie to w adrenaline/zdrowie, tego chyba nikt nie chce, tym bardziej ze chociażby taki upadły może taką taktykę też wdrożyć, bez konieczności ustawiania statystyk w ten sposób Odniesienie do innych klas premium - Zniewolony - niewidka na nożu przebija wszystkie bonusy lorda 1v1, dodajmy do tego magiczny pancerz i wszystkie bonusy Lorda nie mają podjazdu - Upadły - linki, 110% dmg i do tego 5hp/3sek regenu, krytyczne obrażenia na deser, trochę nastackowane trzeba przyznać - Nithalak - przed nerfem bez komentarza, nawet po nerfie lustrzany pancerz i +7dmg do obrażen to sporo więcej niż ma do dyspozycji Lord Podsumowując: Przewaga Lorda w szybkości nie daje tyle co linka, niewidka czy lustrzany pancerz 150 armora nie wydaje mi się tak znaczące jak redukcja dmg, gdyby te dwie cechy zastąpić Zakrwawienie ekranu nie jest na tyle uciążliwe dla przeciwnika, żeby traktować to jako atut, nawet mimo wysokiej szansy na wejście Regenerację w nieco mniejszym stopniu posiada druid będąc , w jeszcze mniejszym posiada Upadły mając także szereg innych bonusów, lepszych niż bonusy Lorda Jeżeli Lord ma być klasą, która nie ładuje się na nożu, nie posiada skilli to bonusy do postaci powinny być na tyle zwiększone żeby rekompensowały brak skilli aktywnych i ładowania. Dodatkowo wbudowana umiejętność zakrwawiania, która jest słabsza niż umiejętności do pozyskania z itemów czyli oślepienie i ciemność to słaby żart. Jeżeli zestawimy Lorda z Diablo - drugą klasą (darmową), która nie posiada skilli aktywnych, to posiada on odwracanie, które nie oszukujmy się ma O WIELE większy wpływ na przeciwnika niż kolorujące na czerwono, a nie zakrywające czerwonym kolorem ekran zakrwawienie. To chyba nie przypadek że brakuje innych graczy grających tą klasą i mimo że na początku słyszałem, że to słaba klasa premium to po znerfieniu Nithalaka, który był w opinii wielu zbyt mocny nie zdecydowano się jeszcze na buff Lorda, w końcu zarówno buffy jak i nerfy dążą do balansowania. Problem polega na tym, że na brak nerfa narzeka każdy, którego dana klasa pokonuje na serwerze, na brak buffa narzekają tylko grający, w tym konkretnym przypadku JEDEN grający. Pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2019 przez Skurwiel biały miś 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 6 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 @Bane + na ten moment dodano do niego krwawienie gdy zostanie trafiona szansa na krwawienie ekranu jako taki lekki boost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi