xMrHaski 2 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Mam pomysl ze by nekromanta miał co 20 inteligencji albo co 10 wiekszy zasieg leczenia i ozywiania i zeby szanse za zabieranie zycia za strzal kosztowaly mniej za mane 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelooo 2 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Nie rozumiem co masz na myśli z zasięgiem leczenia i ożywiania? Może po prostu skrócić czas wraz z wzrostem inta? A co do ulepszania postaci, wszystkie są drogie. Ja bym zostawiał w spokoju ulepszanie za manę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMrHaski 2 Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 chodzi oto ze nekromanta mosi stac na swoim sojuszniku zeby ozywic a oto chodzi ze co 20 inteligencji ten zasieg sie zwieksza czyli ze mozna coraz bardziej z daleka ozywiac itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia! 3 386 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Powstał już identyczny watek. ZAMYKAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi