Skocz do zawartości

UPDATE / wasze pomysły


RyKoS

Kilka pytań dotyczących klas  

27 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy Snajper powinien stracić 1/1 od 100 lvl'a ?

    • TAK
      13
    • NIE
      14
  2. 2. Czy klasa Medyk wymaga zmian?

    • TAK
      20
    • NIE
      7
  3. 3. Czy klasa Bóg Deagla wymaga zmian?

    • TAK
      19
    • NIE
      8
  4. 4. Czy klasa GROM wymaga zmian ?

    • TAK
      16
    • NIE
      11
  5. 5. Czy klasa Generał wymaga zmian ?

    • TAK
      22
    • NIE
      5


Rekomendowane odpowiedzi

1. Czy Snajper powinien stracić 1/1 od 100 lvl'a ?

Oczywiście że na nie gdyż klasa była już raz nerfiona mianowicie zostały jej zmniejszone dps + bodajże przelicznik inteligencji na dmg niestety nie mam pojęcia ile inteligencji jest potrzebne by uzyskać 1/1 ale myślę że jest to w granicach 65-76lvl`a idąc full w int. Co za tym idzie? Dopiero po uzyskaniu wystarczającej ilości punktów inteligencji mamy możliwość rozdawania np. hp/kondycje.Niby wszystko w porządku. Zgodzę się,aczkolwiek po uzyskaniu 100lvla co jest nie oszukujmy się troszkę trudne grając typowo snajperem bo szczerze nie widziałem ich jakoś dużo na serwerze a takiego co sam wbił 100 lvl w tej edycji by mieć 1/1 bez dawania w inteligencje chyba nawet nie ma. Nie mam pojęcia czy planowane by było np. od 120 lvla 1/1? Jeśli tak czemu by nie z tym że proponowałbym powrót do starego przelicznika inteligencji na dmg jeśli faktycznie został on zmieniony.

2. Czy klasa Medyk wymaga zmian?

Tutaj oddałem głos na tak z racji iż jest troszkę słaba pod względem dmg jaki sobą reprezentuje oraz mało grywalna przez graczy. Ktoś może powiedzieć że medyk nie musi zabijać tylko podnosić swoich oczywiście takie w końcu ma zadanie,ale czy każdy by chciał tylko grać jako typowy support w naszej drużynie? Otóż nie. Proponowałbym dodanie może jakiegoś dmg od inteligencji czy też od poziomu może zmiana broni na jakąś inna by coś zmieniła. Tak na prawdę nie wiem co można by zmienić by była bardziej grywalna gdyż sam nią nie gram.

3. Czy klasa Bóg Deagla wymaga zmian?

Oczywiście że nie potrzebuje zmian z racji iż posiada on już 1/1 na w głowę dodatkowo magazynek za zabicie +30hp bodajże za zabicie poprzez głowę oraz o ile się nie mylę dodatkowy dmg z deagla :)

4. Czy klasa GROM wymaga zmian ?

Również nie wiem jak do końca uzasadnić swój głos gdyż poszedł on na Tak,że wymaga zmiany,lecz klasa która ma HE oraz 0.75*lvl dmg z niego + HE co 30 sekund oraz potrafi znikać na 3 sekundy po otrzymaniu dmg (nie wiem czy jest to jednorazowe czy co każdy otrzymany dmg) jest w miarę dobra? Nie wiem może pomogło by 1/4 na zabicie z he? A może minimalnie lepszy przelicznik tego + skrócenie czasu odnowy granatu? Tutaj nie mam za dużo do powiedzenia.

5. Czy klasa Generał wymaga zmian ?

 Tak i tutaj mam pomysł mianowicie usunąć mu 1/x nie pamietam ile na odrodzenie się w zamian można mu dodać jako iż jest to generał granat taktyczny (chociaż w sumie nie wiem co ma to do tego :P) bądź zostawić mu to odradzanie ale w zamian usunąć ograniczenie na rundę + może z 2 dmg dać na 5dmg?

 

Nie mam pojęcia tak na prawdę dlaczego te klasy zostały wybrane.Ja bym proponował dodanie:

Elitarnego snajpera ponieważ troszkę szkoda iż został znerfiony ze względu na to że jest teraz grany przez większość.. Można powiedzieć że to przecież tylko -25 kondycji niby tak ale jeden nie celny strzał i nim uciekniemy zginiemy 5x :D

Wsparcie ogniowe z racji że jest przelicznik inteligencji na dmg jest zbyt mocny i osoba bez klanu który nie ma hp dane bądź perku zwiększający ilość hp pada na rakietke.

I to w sumie na tyle mam nadzieję że jakoś da się to zrozumieć oraz czekam na argumenty innych ankietowanych :D

 

 

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
17 godzin temu, DonSalerii napisał:

Nie mam pojęcia tak na prawdę dlaczego te klasy zostały wybrane.Ja bym proponował dodanie:

Takie ankiety będą dla wszystkich klas

PS: Co do Snajpera, to bardziej chodzi oto, że po wbiciu 75 LVL statystyka inteligencja nie ma najmniejszego sensu i można pójść w coś innego. Rozmawiałem z opiekunami na ten temat już jakiś czas temu i uważam, że robienie takich akcji z klasami jest słabe w odniesieniu do nowego gracza

Chciałem tylko sprostować te dwie rzeczy

@SnuFFy XP do 35 lvl został zwiększony kilkukrotnie. Ludzie na zwykłych klasach teraz wbijają nawet 40 lvl w ciągu mapy

Dodatkowo zwiększono XP. Teraz za zabicie kogoś z top lvl można dodać 30 lvl na raz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj właśnie jest ten problem z awpami, niby zostały stworzone do bicia w ciało na hit na normalnym serwerze. No właśnie, ale czy tak samo powinno to wygladac na CODdzie, gdzie gracz nie ma 100 HP i basic kondycji?

Model AWP 1/1 imo wypacza sens tej modyfikacji, bo po co wtedy jakieś levelowanie i rozdawanie statystyk w hp/wytrzymke? Przykładowo @Mahesvara na najbardziej tank klasie,  pada do esnajperów na 20levelach jak mucha, a ludzie na normalnych klasach z topki nie dają mu często rady. Nie ważne czy ściana, noga, ręką, kolega z drużyny, 10000hp - awp wszystko przebije.

Czy osoba, która wbiła setny level, snajperem może się szczycić mianem hardcore'a? No nie, to nie jest żaden wyczyn, i mówię to z pozycji osoby, która kiedyś mocno mainowała snajpera(najlepsze nsy w mieście, zaraz po CK ^^).  Jestem pewny, że dużo wolniej zrobiłbyś to klasą z m4, a co dopiero jakimś saperem XD

Ja jestem za tym, żeby odchodzić całkowicie od instakilli, co już się w sumie zadziało na dwóch perkach, i czekam na moment, w którym będę mógł spokojnie zagrać, bez rollowania nanopancerza.

Co do groma zagłosowałem na nie. M4, mocny granat do obijania i niewidka pomagającą przy 1v1 dają spoko połączenie, ale teraz widzę, że dajecie mu mp9, dafuq???

Generałem nigdy nie grałem, więc też nie wiem co w tej klasie gracze chcą zmienić. Słyszałem aby narzekanie na morfinę, więc proponuje zmianę morfiny, że pod use_skill mamy możliwość wskrzeszenia siebie w miejscu gdzie padliśmy raz na rundę, z szansą 33.33%? A jeżeli mowa o wskrzeszeniu - gdzie się podział taki perk, że po zabiciu przeciwnika mamy szansę na revive kolegi z drużyny? 

Rozumiem, że podporucznik idzie do kasacji, skoro nie ma o nim w ankiecie mowy? XD

Można wiedzieć, kto zagłosował, że medyk nie potrzebuje zmian? Ta osoba wbiła kiedykolwiek medykiem level większy niż 5?

edit:

 

Godzinę temu, RyKoS napisał:

4. GROM

Kolejny wynik, który mnie zadziwia bo klasa jest mocna, ale jej problemem jest broń, ponieważ osoba, które chce m4a1s wybiera Cichego.

Moim zdaniem PMy powinny być dodawane do klas które mają jakieś ability pozwalające fragować, a broń ma im w tym pomagać. Tak jak wsparcie/saper opierają sie w głównej mierze na fragowaniu z ich codmod_skill, tak grom nie posiada takiej możliwości i zostaje tak na prawdę z chujową bronią(10dmg w ciało, w obrońcę czasami po 5 XD!) i granatem, który robi coś dopiero na 75+lv. To samo jest z obecnym podporucznikiem.

Godzinę temu, RyKoS napisał:

Celem medyka jest wsparcie teamu ( leczenie / podnoszenie ), zdobycie fraga na rundę ( co spokojnie umożliwia galil). 

Myślisz, że robienie 10 fragów na mapę i podwojenie ilości zgonów sojuszników zachęca do grania medykiem? Podnosisz teammateów i częściej słyszysz 'na chuj mnie podnosisz' niż 'dziękuje'. A jak nie podnosisz to nie expisz. Co do tego piątego levela - ja na każdej edycji gram więcej niż 3 klasami - w tej edycji nie grałem, ale w poprzedniej i owszem i przy 75lv dałem sobie po prostu spokój. Zero frajdy - wskrzeszasz graczy by za chwilę wleciała w ciebie i grupę wskrzeszonych osób rakieta/granat/awp.

Co do awp, czyli w sumie po staremu? Zero zmian? W takim razie nie wiem czy potrzebne będą kolejne ankiety. Po co buffować inne klasy, jak serwer będzie oferował takiego elitarnego. To jest też odpowiedź na pytanie dlaczego na serwerze jest tak mało zwykłych snajperów - czy dla kogoś 10zł na miesiąc to dużo? I dlatego też na serwerze wciąż ludzie będą stackować klasy i wybierać te, które można powiedzieć, że będą grały za nich - wsparcie zamiast medyka, elitarnego zamiast furiata/myśliwego(porównajcie takiego myśliwego do elitarnego XD) itp.
 

Godzinę temu, RyKoS napisał:

Nie kazdy dobrze gra z awp a samo 1/1 z awp nie sprawi, ze kazdy bedzie TOP1 mapy.

No ale jak nie sprawi? Mało jest graczy, którzy na normalnych klasach z karabinem nie potrafią przebić bariery 10 fragów, a po przerzuceniu się na elitarnego potrafią robić top1. Chyba serio muszę zaprosić paru kumpli na nowy sezon i za sponsorować im elitarnego, tylko nie wiem czy wszyscy będą się wtedy tak dobrze bawić jak my.

W kontekście mówiłem o elitarnym, zero, a nie czekaj..ograniczenie levelowe, to na pewno coś zmieni.
 

Edytowane przez dratewka.
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co do snajpera to mam tylko i wyłącznie zdanie na temat instakilli, tak jak zauważył już slajden. Instakille są bez sensu. Po co lvlować na takim serwerze, skoro wjedzie chłop lvl1 elitarny snajper i wykosi dużo osób? Specjalnie wczoraj wieczorem wbiłem na końcie kolegi, szybki tutorial i premka. Po 2 rundach grania esnajperem miałem już 34 lvl XD

2. Tak wymiana zmian. Galil na blisko nie jest wcale taką słabą bronią. Ja bym tutaj możliwość self heala, takiego jaki mamy na perku (klikasz przycisk i ci daje full hp)

3. Bóg deagla dałem na tak, tylko i wyłącznie dlatego, że jeżeli nie trafimy głowy, to gówno zrobimy, zwłaszcza na lvle wyższe niż 30.

4. Grom wymaga zmian, bo miał dobrą broń, a teraz jest do niczego ta klasa.

5. Morfina w klasie się nie sprawdza. Zabrać odradzanie się z jakąś tam wartością 1/x, a dodać coś co urozmaici mu gameplay. Może dodać mu betonowe ciało na 5 sekund po użyciu?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Snajper ogółem nie powinien posiadać instakilla. Początek edycji był tak zawalony Elitarnymi Snajperami, którzy musieli jedynie stanąć w miejscu i kampić wpatrzonym w dany róg aby nazbierać sobie fragi, bo nawet jako osoba która słabo z takiej broni strzela, może ujebać jedynie w małego palca u stopy jak nocny wypad do łazienki o kant framugi i tak zabije, co jest denerwujące zwłaszcza ze względu na ich ilość, bo po co nabijać poziom na innej klasie jak ta jest taka OP?

2. Dałem na tak, ale nie wiem jak.

3. Większy DMG w ciało ew. szansa na nieco większy dmg.

4. Zjebaliście z tą zmianą broni, kto wpadł na tak debilny pomysł? Przywrócić także insta na granaty - 1/3, 1/4.

Edytowane przez freunde bobby
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Medyk potrzebuję większego dmg, może od określonego lvl'a, czy coś.

4. Grom po zmianach jest totalnym gównem, jeśli ma zostać to mp7 to trzeba dodać większy dmg koniecznie.

5. Skoro perk tajemnica Generała ma 1/x na zabicie z granatu to czemu nie wbudować tego w tą klase zamiast respienia ? 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Snajper oraz E. Snajper 

Obecnie największym problemem klasy Snajper jest to, że po wbiciu 100 lvl'a ma 1/1 z awp więc jego Inteligencja jest useless. Z głosowania wynika, że 1/1 zostaję więc tak będzie, ale 1/1 będzie miał w momencie, w którym wbije 100 lvl oraz jak będzie posiadał 150 INT ( taki podwójny warunek). Największym problemem E.Snajpera jest to, że na start zabija każdego co może być wkurzające. Dodanie E.Snajpera do SP nie wchodzi w  grę bo kiedyś była ankieta i odpowiedź była jedna "NIE", zabranie mu 1/1 też jest marnym pomysłem bo w zwykłym Snajperze się na to nie zgodziliście :P. Musimy to jednak ograniczyć i prawdopodobnie będzie miał 1/1 od 25-50 lvl'a.

W dniu 18.05.2019 o 12:52, SnuFFy napisał:

Po co lvlować na takim serwerze, skoro wjedzie chłop lvl1 elitarny snajper i wykosi dużo osób

Nie kazdy dobrze gra z awp a samo 1/1 z awp nie sprawi, ze kazdy bedzie TOP1 mapy.

 

W dniu 18.05.2019 o 12:52, SnuFFy napisał:

Po 2 rundach grania esnajperem miałem już 34 lvl XD

XD slaby research. W kazdym sezonie im "glebiej w las" tym EXP wiekszy i wiekszy

 

2. MEDYK

Szczerze mówiąc trochę się dziwie wynikowi ankiety.  Celem medyka jest wsparcie teamu ( leczenie / podnoszenie ), zdobycie fraga na rundę ( co spokojnie umożliwia galil). 

W dniu 17.05.2019 o 20:40, DonSalerii napisał:

dmg od inteligencji

To nie przejdzie bo jest tego za dużo

 

W dniu 18.05.2019 o 00:03, dratewka. napisał:

Można wiedzieć, kto zagłosował, że medyk nie potrzebuje zmian? Ta osoba wbiła kiedykolwiek medykiem level większy niż 5?

A ty nim wbiłeś 5? Jakiś sezon wstecz grałem medykiem i jestem pewny na 100%, że jest to klasa, która najszybciej wbije się 50 lvl. trzymając się  z tyłu i podnosząc swoich + leczenie nabijasz dużo więcej EXP niż za fragi, a podnosić jest łatwiej niż zabijać.

Chcecie medyka, który będzie fragował? Spoko, ale znikną mu duże ilości apteczek i wskrzeszeń.

 

3. Bóg Deagle 

Wyszło, że chcecie zmian więc raczej będzie mocno przebudowany

 

4. GROM

Kolejny wynik, który mnie zadziwia bo klasa jest mocna, ale jej problemem jest broń, ponieważ osoba, które chce m4a1s wybiera Cichego. Obecnie ma on PM'a tylko w ramach testów do końca sezonu. Od kolejnego będzie miał inną broń.

23 godziny temu, freunde bobby napisał:

Zjebaliście z tą zmianą broni, kto wpadł na tak debilny pomysł? Przywrócić także insta na granaty - 1/3, 1/4.

Wulgaryzmy są niewskazane. Instakill nie wróci, bo z tą losowością to działa słabo. ( Chodzi ogólnie o losowość, że nie jest to sprawiedliwe)

 

5. GENERAŁ

Co tu dużo mówić, też do przebudowania. Może do usunięcia.

 

Dzis wieczorem pojawią się kolejne ankiety

 

 

 

 

 

EDIT:

xd?? 

@dratewka.

Cytat

Co do awp, czyli w sumie po staremu? Zero zmian?

Problemy z czytaniem ze zrozumieniem :P 

Edytowane przez RyKoS
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.05.2019 o 17:30, RyKoS napisał:

MEDYK

Szczerze mówiąc trochę się dziwie wynikowi ankiety.  Celem medyka jest wsparcie teamu ( leczenie / podnoszenie ), zdobycie fraga na rundę ( co spokojnie umożliwia galil). 

To nie przejdzie bo jest tego za dużo

 

A ty nim wbiłeś 5? Jakiś sezon wstecz grałem medykiem i jestem pewny na 100%, że jest to klasa, która najszybciej wbije się 50 lvl. trzymając się  z tyłu i podnosząc swoich + leczenie nabijasz dużo więcej EXP niż za fragi, a podnosić jest łatwiej niż zabijać.

Chcecie medyka, który będzie fragował? Spoko, ale znikną mu duże ilości apteczek i wskrzeszeń.

 

@dratewka.

Zwiększenie dmg na Medyku nie ma sensu. Dajmy 50 pkt w dmg bije 100-110 w głowę i 29-35 w ciało z galia (gdy ktoś jest bez wytrzymki) jak na postać która jest suppem dmg jest w sam raz. Gram dość dużo Medykiem w tej edycji i powiem czego mi na nim brakuje. 

1.Brak większej ilości apteczek po 80 lvl. 

Proponuję dodać 6 apteczek i wskrzeszen na  130-150 lvl . (lvl do wyboru) 

2. Szybka śmierć podaczas pomagania drużynie. 

Proponuję mu dodać szanse na odrodzenie 1/5 -8. Skoro to medyk i może innych wskrzesić to czemu nie dać szansy na wskrzeszenie siebie? Oczywiście ta propozycja powinna być rozważana tylko gdy generał zostanie przebudowany. 

@RyKoS nie wiem co tam na razie wymyśliłes lub co masz w planach dla tej klasy więc daje propozycje. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności