Jump to content

dratewka.

Użytkownik
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    5d 9h 15m 44s

dratewka. last won the day on May 4

dratewka. had the most liked content!

Community Reputation

46 Nowicjusz

2 Followers

About dratewka.

  • Rank
    Użytkownik

Informacje o Profilu

  • Nick
    slajdenek=D
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    lubelskie
  • Zainteresowania
    sos, ciuchy i borciuchy

Recent Profile Visitors

517 profile views

  1. dratewka.

    Twoje obecne konto nie ma nawet dwóch miesięcy, założone tydzień później po banicji konta niżej - https://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:501026498 Twoje poprzednie konto zbanowane 58 dni temu - https://steamcommunity.com/profiles/76561198930078537 Jeszcze wcześniejsze - to na którym masz najwięcej godzin zbanowane https://steamcommunity.com/id/4342465676878543/ Nie sugeruje, że masz czity, skądże, jedynie stwierdzam, że nie jesteś do końca godny zaufania.
  2. dratewka.

    Może jakiś warnik dla tego użytkownika? Dodatkowy perk do misji na dolary. Nazwa perku: do przedyskutowania Opis: Każdy strzał wysysa z konta przeciwnika losową ilość dolarów(w granicach rozsądku) i dodaje je nam. Powrót perku pod support ze zmienioną szansą. Poprzedni taki perk miał szansę 1/6 po zabójstwie, co imo jest bardzo małą szansą i przez całą mapę ożywialiśmy 2 - 3 graczy. Nazwa perku: tajemnica medyka. Opis perku: po zabójstwie przeciwnika 33% szans na zrespienie członka drużyny. Nazwa perku: feniks. Opis perku: po użyciu mamy 50% szans, że zrespimy się w miejscu gdzie padliśmy. Respimy się dopiero po 5 sekundach od użycia. Ostatnią propozycją miał być perk dropiący więcej punktów klanu, ale słyszałem, że ma być jakiś rework klanów więc się wstrzymam i poczekam na to co przygotował właściciel.
  3. dratewka.

    Jak wy chcecie, żeby opiekunowie wprowadzali jakieś sensowne zmiany, jak temat wisi już tydzień, i tylko jedna osoba wyraża opinię na temat danej klasy 😡 Ja pograłem trochę tymi pozmienianymi klasami i kilka moich spostrzeżeń. Powrót starego podporucznika ❤️ Klasa o największym potencjale i nie wiem dlaczego tak mało osób nim gra. Przecież neutralizację w połączeniu ze znikającym celownikiem to złoto. Algorytm 30 fragów na podporuczniku jest prosty. Na starcie jedna neutralizacja, więc szukasz jakiegoś samotnego snajpera do odjebania. Zabijasz i masz dwie, szukasz następnego gracza, o którym wiesz, że nie zbije ci ochronki. Zabijasz, masz 3 i wtedy polujesz na kogoś lepszego. Powtarzasz przez całą mapę. Co prawda to nie jest snajper, że stoisz w jednym miejscu, a fragi same wpadają. Medyk. Grałem nim na starcie edycji, zacząłem bogiem, wbiłem szybko 30, porzuciłem go na rzecz medyka, i udało mi się jeszcze dogonić czołówkę, mimo tych straconych map granych deaglem. Bardzo dobra postać po zmianie, myślałem początkowo, że M4 na medyku to za dużo, jednak broń bije tyle co nic i świetnie uzupełnia się ze wskrzeszeniami. Jedynie co mógłbym zaproponować, to jakiś przyjemny sygnał dźwiękowybnadany wskrzeszonemu graczowi. Na początku dosyć negatywnie podchodziłem do specjalisty, jednak po rozegraniu paru map i wbiciu 60levela, klasa z noheadem jest naprawdę mocna. Trzeba jednak szukać spotów, które zakryją ci tułów, i szukać perków pod HP. Imo wywalilbym ten szybki reload i dodał do tej klasy coś bardziej ciekawszego. Generał imo też na plus, jednak bardzo boli to, że odporność na instakille nie redukuje całości DMG, i od takiego esnajpera dostawałem po 122 dmg. W tej kwestii podporucznik >>>> generał, aczkolwiek całość jako klasa generał bardzo mi siada. O bogu deagla dużo nie napiszę, po zmianie jest o niebo lepszy, redukcja często daje nam gwarantowanego fraga, o ile typkowi nie wejdzie krytyk, albo insta. Gromem grałem najmniej i to co zauważyłem, że na początku najbardziej odstaje od reszty klas. Co prawda na 100 levelu jego granat spisuje się świetnie, ale weź wbij ten setny Tutaj muszę pochwalić pomysł właściciela z odbijaniem obrażeń przy wejściu w niewidkę, bardzo mi się to spodobało. Nie byłbym sobą gdybym w moim poście ograniczył się tylko na pozytywach ^^ Boli brak jakichkolwiek zmian na elitarnym, ostatnio z ciekawości wziąłem klasę bo robiłem misję i zrobiłem 40 fragow na 9 minut przed końcem, gdzie missowałem niektóre strzały, a przeciwnik miał generała z awp snajper. No kurła bardzo wymagająca i sprawiedliwa klasa. Zwinny. Uważałem, że hawkeye z M4 i znikającym longjumpem co 15s jest fair z jednego powodu. W momencie skoku i chwilę po wylądowaniu nasz spray jest w 80% niecelny, ograniczało to hawka w ten sposób, że musiał poczekać chwilę, gdzie ta chwila trwała na tyle długo, że ten schodził z niewidki. Teraz zwinny ma maca, broń z której może strzelać w powietrzu (będąc niewidzialnym), zaraz po upadku (będąc niewidzialnym) i spamować do tego głowy na całkowitej niewidce. Dodatkowo nie ma perku, żeby móc go zauważyć.
  4. dratewka.

    Proponuję naprawienie nadawania broni, albo zmianę pistoletu podporucznika na jakikolwiek. Obecnie jego p2000 jest nieco uciążliwe po stronie CT i w momencie, gdy nie mamy założonej tej broni w eq, po prostu nam ją wyrzuca na początku rundy. Denerwujące jest to z dwóch powodów. Jednym z nich to naboje w podstawowej broni - jest ich 25 i dosyć szybko się kończą, a później zostaje nam, albo szybko przeładować broń, albo rasz z nożem. Drugi powód, to niemożność zmiany broni z perków złoty deagle/miłość tsunami. edit. nie wiem od czego to zależy, ale dziś na duscie2 normalnie dostawałem p2000 do zestawu
  5. 'co teraz nie puszczę, czuje odruchowy wstręt,
    dlatego ostatnio cisza to mój ulubiony dźwięk'

  6. dratewka.

    Link: https://www.youtube.com/watch?v=_uu1M8dkIiQ Czas: 0:10 - 0:26 Link: https://www.youtube.com/watch?v=qUsm3PCoGIE Czas: 1:52 - 2:06 Link: https://www.youtube.com/watch?v=fFHZ0gireJo Czas: 0:18 - 0:32 Link: https://www.youtube.com/watch?v=k7SXWUALjPo&feature=youtu.be&t=80 Czas: 1:20 - 1:36 Link: https://www.youtube.com/watch?v=mDIqaGjdE-4 Czas: 0:30 - 0:45
  7. nowy larry flynt
  8. dratewka.

    Pjenkne to jest ❤️
  9. dratewka.

    Chciałbym, żeby ktoś na mnie kiedyś patrzył tak, jak Pan Poziomka na denaturat.
  10. dratewka.

    No tutaj akurat kłamiesz, bo ja mając 35 level, przy full inty biję po 160. Więc potrzeba jeszcze 40 punktów tj. 20 leveli. Tutaj wydaję mi się, że nie będzie złotego środka, tak jak przy każdej snajperce na codzie. Z jednej strony taka klasa będzie zmorą nowych graczy, bo będą padali od tego scouta na strzał, a z kolei ciężko będzie cokolwiek ugrać przeciwko komuś, kto ma full statystyk hp i bonusy hp z klanu. Co do betonowej głowy - okej - do czasu gdy dochodzi do takich sytuacji, gdzie ktoś stoi sobie za murkiem/skrzynką i wystaje mu tylko głowa.
  11. dratewka.

    Trochę mojego pierdolenia na temat grywalności po ostatnich zmianach. Podporucznik. Tak jak w kiedyś pisałem, że podporucznik jest naprawdę spoko opcją, tak w tym sezonie zrobiliście z niej kompletne gówno, które pewnie podzieli losy chuligana/kgb. Odporność na instakille - spoko, tylko po ostatnim update jest to raczej odporność na jeden instakill. Ukrywanie celownika po zablokowaniu insta. Poważnie? Mam się cieszyć, że komandosowi zniknie celownik i dzięki temu mnie nie zabije? Esnajperowi co zniknie? Scope? XD Dodatkowo ma gównoumpa, który jednak przed zmianą radził sobie dobrze w sytuacjach 1v1 przez właśnie znikanie celownika przeciwnikom i nastakowanym neutralizacjom, a teraz? Przegrywa się niemal każdy pojedynek. Poprzedni podporucznik, pomimo przebijania neutralizacji przez hasasyna/scouta/awpsnajper, nieporównywalnie lepszy od tego co jest teraz. Bóg deagla, ehhh. Jedyna klasa, która potrafi sprawić mi satysfakcję ze strzelania, dostaje w tym sezonie rykoszetem. Pojawiają się dwie klasy, które całkowicie potrafią kontrować i wykluczyć tę klasę z gry, a opiekun boi się dodać odporność na dmg od zwykłego snajpera, bo olaboga co to będzie, jak snajperki bendo zabijacxD (całkowicie pomijając kwestię, że taki snajper jak ma deagla, to sobie może onehitować w głowę osoby z <160hp?, bo tak dużo bije dgl) Chciałem przed resetem przedstawić propozycję buffa dla boga, ale teraz zastanawiam się, czy jest sens, skoro ktoś może sobie wziąć specjalistę i ruchać mnie w każdej sytuacji. Nie mam nic do tego serwera, ani do osób nim zarządzających(chociaż pewnie czasami takie sprawiam wrażenie, za co przepraszam), ale nie rozumiem dlaczego czasami robicie sobie pod górkę.
  12. dratewka.

    To nie jest jakiś duży bug(o ile to w ogóle bug), ale możecie na testówce sprawdzić groma i respienie jego granatów. Chodzi o to, że granat który się zrespi często potrafi 'wypaść' na ziemię, bo już mamy jeden w eq. To może nie jest teraz tak bardzo bolesne, ale w tamtym sezonie jak np Yashino(sorki jak przekręciłem) grał sobie gromem i bił z takiego granatu po 70-80, to teraz jak taki granat mamy pod sobą i jeden w ręku, pozwala na zadanie 2x takich obrażeń(3x jak kupimy w sklepiku zestaw xD), bo można wyrzucić granat jeden po drugim, a przeciwnik i tak daleko nie odskoczy.
  13. dratewka.

    vibe niesamowity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines