Jump to content

dratewka.

VIP
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14
  • Time Online

    22d 2h 36m 15s

dratewka. last won the day on January 7

dratewka. had the most liked content!

Community Reputation

238 Milutki

4 Followers

About dratewka.

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Informacje o Profilu

  • Nick
    naczelny hejter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    sos, ciuchy i borciuchy

Recent Profile Visitors

3,192 profile views

  1. Hej, jest to mój ostatni post, dlatego chciałbym się z wami pożegnać. Dziękuję za te dwa lata, a w szczególności dziękuję osobom z SGO. Chłopaki jesteście super, nie zmieniajcie się. Na serwer może czasami wpadnę. Ciężko odciąć się od serwera, kiedy przez te dwa lata, trzymałem csa na dysku tylko ze względu na niego. Tak, wiem - nikt kurwa nie pytał : ' ) Twój nick: slajden Nick podejrzanego*: ProfesjonalnyNarciarz Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:525415928 Data (dzien, gg:mm) zajścia: sobota, po 12 Twój dowód*: niżej Rodzaj cheata*: wh Nazwa mapki: de_dust2 Czasy podejrzanych akcji*: niżej IP /Nazwa serwera: cod http://414339.node46.pukawka.pl/dem-de_dust2-1605956417-1605958049.zip 03:13 - przypadkowy strzał w model, generalnie taki strzał nie robi wrażenia jednak jako całokształt dema myślę, że warto zaznaczyć 03:36 - informacja o co najmniej jednym wrogu na midzie, próba wcelowania w lewą stronę mida następnie szuka celownikiem modelu po prawej 03:55 - strzał bardzo szybki, oddany niemal w tempo 04:23 - nienaturalny placement celownika, który ląduje w okolicach gracza będącego na rusztowaniu Wszystkie strzały przez bramę strzelane są w tempo, na serwerze bez modyfikacji można to ogarnąć strzelając na sekundy, jednak na codzie nie ma opcji ze względu na różne wartości kondycji 07:27 - strzał w tempo - spalone 10:58 - strzał oddany w tempo - spalone 11:11 - strzał w tempo - spalone, swoją drogą pierwszy raz widziałem, żeby ktoś trzymał celownik tak wysoko xD Tą akcję widziałem również z pozycji gracza na serwerze, więc nie ma mowy o "SŁABYM TIKREJCIE XD" 12:15 - zbyt szybko, zbyt pewnie, później baituje kolegów z drużyny 14:12 - strzał w tempo 16:25 - próba strzału w tempo, jednak przeciwnik robi mu psikusa i ostatecznie się zatrzymuje https://gfycat.com/pl/officialfeistydragon Frag nie padł następnie chwila konsternacji XDDD Czy mi się chce rozpisywać dalej?
  2. Link do dema z którego zrobiłem gifa - http://414339.node46.pukawka.pl/dem-de_mirage-1605003689-1605005255.zip Jutro odniosę się zarówno do tego gifa jak i do dema, no chyba że ktoś wcześniej przerwie ten marny spektakl. Cya.
  3. Wchodzi na serwer osoba z takim KD Która wraca po przerwie i momentalnie przeobraża się w bestię Nie jest to efekt oczywiście treningów, tylko tandetnych cheatów. link A takich strzałów nie powstydził by się nawet sam pasza. https://gfycat.com/pl/impeccablejaggedfeline NAWET RUCHU W KIERUNKU GŁOWY NIE BYŁO XDDD
  4. Twój nick: ten od zadymy Nick podejrzanego*: Owczar ツ Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:555205536 Data (dzien, gg:mm) zajścia: 2020-09-10 po 19 Twój dowód*: http://414339.node43.pukawka.pl/dem-de_inferno2-1599757115-1599758726.zip Rodzaj cheata*: wh/aim Nazwa mapki: inferno2 Czasy podejrzanych akcji*: below IP /Nazwa serwera: cod Oglądałem niektóre akcje będąc na serwerze, ale z powodu tego, że demo jest w bardzo słabej jakości to skupię się na rozpatrywaniu dema tylko pod kątem wallhacka, żeby nie było żadnych niedopowiedzeń, że akcje z rozpiski nie pokrywają się z tym, co widziałem. Konto założone pod koniec czerwca tego roku. 00:56 - celownik zdecydowanie zbyt wysoko, gdy dobiega model szybko go koryguje i ustawia na poziomie głowy 01:17 - strzał w tempo do gracza będącego na kompletnej niewidce z perku - po tej akcji można skończyć oglądanie i wydać werdykt, ale idźmy dalej 02:43 - kompletnie nie miał kontroli nad mostem, przeciwnik mógł stać wszędzie, jednak podejrzany podejmuję trafną decyzję dwukrotnego zprefireowania gracza za workami 02:49 - szukał głowy za tym workiem 02:54 - bardzo szybki strzał oddany na jigglujący model 02:57 - sprawdzenie ścian, to znaczy sprawdzenie czy żaden rywal nie znajduje się na plecach 03:05 - to samo co przy czasie 02:54, polecam wyłączyć x-ray do tej akcji 03:40 - szukanie modelu za daszkiem 04:36 - zamiast wchodzić wcelowanym w wejście, podejrzany woli być wcelowany w model gracza za ścianą 04:42 - robi bardzo spaloną rzecz - w momencie gdy dwa modele odbiegają od wejścia, podejrzany planuje skrócić ich pozycję, jednak gdy nadbiega trzeci - zatrzymuje się i oddaje do niego strzał w tempo 07:25 - nie jest w żaden sposób przejęty, że nie ma kontroli nad tą częścią mapy, idzie po prostu po swoje, to znaczy po dwa afki 07:32 - pewny peek na gracza afk 10:17 - trzy strzały, wszystkie trzy nienaturalne, ostatni nawet zbyt szybki 10:25 - następnie zmanierowana próba zamaskowania podejrzanych strzałów 11:11 - zabawna sytuacja, przeciwnik schodzi ze schodków w dół i podejrzany z automatu opuszcza celownik spodziewając się takiego zagrania 15:00 - bardzo szybki strzał oddany w tempo 15:17 - tak samo jak wyżej, zbyt szybka reakcja 16:55 - akcja spalona 18:42 - poszedł prosto po fraga, wiedząc, że dookoła było czysto, poprzednia akcja peekowania gracza na vanie również mocno spalona - dalej mogłoby być ciekawie w sytuacji retake 4v4, jednak mina okazała się silniejsza 19:50 - całe to sprawdzanie domku kurwi klocem i widać, że jest mocno wymuszone, podejrzany pod koniec bardziej skupił się na minach (których nie było), niż na samych przeciwnikach. 19:57 - następnie pewny wjazd na most, nie zważając na nic dookoła 20:08 - strzał oddany zbyt szybko 20:14 - "gość jest turboszybki" - nie da się zaprzeczyć xD 20:45 - popis spalonych strzałów, druga sprawa - wie o ilości przeciwników, a trzecia - wie o graczu za vanem (21:00) 22:00 - a tak wygląda strzelanie podejrzanego bez haxa - czasami zapomina, że trzeba kliknąć lpm 23:21 - sprawdzenie ściany, czyli jak daleko są przeciwnicy i czy uda mu się peeknąć zanim oni to zrobią 23:33 - bezbłędny peek na model 23:37 - to skanowanie ściany z 23:21 pozwala podejść mu bliżej, bo przecież widział tylko jednego przeciwnika za ścianą, ale poddaje się bo a) smoke i głupio w niego pruć, b)admin i głupio go zabić w taki sposób 24:11 - albo się zagapił, albo miał tą akcję pod pełną kontrolą patrząc na jej finał 24:50 - popis spalonych peeków 25:50 - to samo co wyżej 25:58 - zauważcie w jaki sposób i jak wysoko trzyma ten celownik 26:13 - a w momencie gdy gracz schodzi z beczek, postanawia go magicznie obniżyć i już trzymać na poziomie głowy Jest jeszcze jedno demo, które jest z jednej strony nudne, ale z drugiej zabawne, ponieważ podejrzany kompletnie nie zna mapy i wychodzi wcelowany na modele, które jednak znajdują się za ścianą.
  5. Nie jest to post poruszający stricte błędy, chciałem po prostu rzucić kilka uwag, które przyszły mi na myśl podczas obecnej edycji. Co najmniej trzy razy na serwerze włączał się 30fps mode, czyli klatki u każdego gracza przez dwie - trzy rundy capowały się do 30. Sytuacja dosyć uciążliwa, chociaż bardzo rzadka. Nie wiem czy inni też to odczuli, ale w stosunku do poprzedniej edycji, serwer czasami staje się niestabilny i dropy fpsow są gigantyczne. Niektóre misje, w moim przypadku trzy, skończyły się PRZED ich ukończeniem. W misji sprzedaj 10 perków(?), wykonało mi misję w momencie 7/10 sprzedanych perków. Z kolei przy misji 6 zabójstw bez umierania, zaliczyło mi misję przy pierwszym fragu (tutaj zaznaczam, że nie było sytuacji w której zrobiłem 5k w poprzedniej rundzie, na pewno w poprzedniej rundzie zginąłem). Trzecia misja to zarabianie dolarów i wykonałem ją również przed zgromadzeniem odpowiedniej ilości. Nie znalazłem zależności pomiędzy tymi sytuacjami, więc wątpię by w jakiś sposób mogłoby zostać to abusowne. Granat z perku tajemnica generała można użyć 4 razy na rundę, w momencie gdy będziemy posiadali odpowiednią ilość pieniędzy. Pierwsze użycie perkowe, następne za dokupienie granatu w sklepie, a dwa kolejne granaty dostajemy przy losowaniu nowej wartości perku. Przezroczystość modeli tt (dla klas komandos, mcdriver, zestawu szpiega) na mapie office jest mocno podkręcona. Szahid. Wbiłem w tej edycji tylko tą klasa 90lv i postać potrzebuje konkretnego debuffa w momencie gdy korzysta z broni z perków (pmy, shotguny). Najprostszym sposobem będzie wyłączenie szansy na wybuch przy broniach z perku, ale Karol będzie pewnie kręcił nosem na kolejną pętle xD
  6. hymn na dziś ludzie są niczym duchy dla mnie, to jest beznadzieją ludzie są niczym, duchy dla mnie nie istnieją
  7. Wyjdę na hipokrytę ponieważ miałem się już więcej w dziale codmoda nie udzielać, jednak chciałem się podzielić kilkoma refleksjami. Czemu? Osoby odpowiedzialne za serwer(opiekunowie, być może admini) wymyślili rotację klas i narzucili na siebie presję dodawania co sezon coraz to nowszych wynalazków. Było by to w porządku, gdyby mieli te klasy rozpisane na 2 - 3 edycje do przodu, albo chociaż zarysowany plan, jak je w razie czego zmieniać. I teraz najważniejsze - zamiast dyskutować o tym co już jest na serwerze od dawna i zastanawiać się dlaczego daną klasą nikt nie gra to skupiamy się na właśnie takich Navi Silach czy Kapitanach i te klasy stają się priorytetem xD Wracając. To pytanie powinno brzmieć trochę inaczej, mianowicie - jaki jest sens grania postaciami pod int do 90 levela? Tak na prawdę, to gdyby nie przeniesienia, to na serwerze nikt nawet takimi postaciami by nie grałXD. Obecnie na serwerze jest zbyt wiele klas, które mają gigantyczny damage(wszystkie klasy premium, hitmany, ciche itp) by klasy pod int z nimi rywalizowały. Rozdasz statystyki w hp zamiast int - nie będziesz w stanie nic zrobić z tego, pod co zostałeś stworzony. Rozdasz statystki int zamiast hp - będziesz oneshotowany. Rozdasz po połowie - to wciąż zbyt mało by jakkolwiek wykorzystać ten int. Dodatkowo klasy które potrzebują reworka. Cichy - grałem w ostatnim sezonie i trochę się zdziwiłem, że klasa w takim stanie jest wciąż na serwerze. Combo +25dmg w głowę + bicie w plecy się kumulują przez co potrafisz bić 150+dmg głowy na pierwszym levelu. Imo nie powinno to mieć miejsca. Dodatkowo ma to wpływ na perki z broniami, gdzie na pmach potrafi ta klasa bić chory dmg w głowę. Admirał - ciekawy pomysł, ale to za mało. Assasyn - jak dobrze pamiętam to pułkownik który również był premium miał +10 dmg od 50 levela, a ta klasa nie dość że znika i nie ma perku by to skontrować, to jeszcze bije taki giga dmg od pierwszego levela, sztos. Maestro - litości, nikt zemstą fame nie gra, a ktoś miałby grać tą klasą? Hitman - zmniejszenie przelicznika na późniejszych levelach, bo chyba 1/1 z usp w głowę to trochę broken, nie? Kapitan - podporucznik > kapitan, grałem obiema klasami. Pamiętam jak każdy wyśmiewał i negował zachowanie Virtuala, teraz na serwerze takich Virtuali jest sporo. No cóż, takie czasy, tylko nasuwa się pytanie, czy to nie jest działanie na niekorzyść serwera.
  8. "ten rap to dwa ognie, jak nie łapią to są słabi"
     

     

  9. Link do dema - http://414339.node43.pukawka.pl/dem-de_island-1596375128-1596376698.zip Zaraz doślę rozpiskę i edytuję post. ISLAND 02:25 - zmierza w kierunku gracza za filarem, możliwy przypadek 02:49 - później idzie po dwóch graczy, w późniejszej fazie dema pokazuje, że te dwie decyzje nie są spowodowane kontrolą mapy tylko graniem pod wh 03:11 - 1/4 strzał głowy zanim wychylił 03:33 - przeciwnik peekuje, później cofa, a podejrzany już wie, że nie peeknie z powrotem, modelując go przez ścianę 03:45 - po nieudanym one tapie patrzy na model schowany za skrzynką, jednak w późniejszej walce decyduje się peekować jeszcze na inny model, o którym nie mógł wiedzieć 05:51 - model snajpera chyba pojawił się przez chwilę na radarze, co nie zmienia faktu, że podejrzany idealnie potrafi się w niego wcelować 10:44 - popis umiejętności widzenia przez ściany i czekania na przeciwników 12:14 - głowa? 12:18 - pali strzelając w model za teksturą 13:23 - wjazd na bombsite, podejrzany znów wie gdzie, co i kiedy patrzeć :OOO 14:58 - widział gracza w przedsionku jeszcze zanim zaczął strzelać z deagla, poprzedni frag na midzie również lekko spalony 15:09 - odczytał bezbłędnie reakcje przeciwnika i wyczekał go z dołu :szok: 17:30 - olewa kompletnie wszystko, by wyjść na model, później czeka na jeszcze jeden, a na samym końcu przeflickowuje głowę za smokiem do końca mapy afczy Powiedzmy, że dzisiaj dzień dziecka i w prezencie drugie demo. http://414339.node43.pukawka.pl/dem-workshop_1567184235_hd_office_remade-1596376700-1596378327.zip OFFICE2 01:03 - normalnie bym się do tej akcji nie przyczepił, jednak po tym co już tutaj napisałem, wniosek jest jeden - ON WIE :szok: 03:30 - głowa przez smoke na graczu który biegnie na pełnej xD 04:32 - wręcz podręcznikowe zachowania gracza z wallem, widząc nadbiegający model, robi unik 06:12 - trochę go podpuściłem w tej rundzie, nie dałem mu powodu do tego, żeby myślał, że to skrócę, jednak on doskonale wiedział jak się zachowam 06:37 - trochę pali 06:44 - widzi nadbiegające dwa modele 08:12 - bardzo dziwne zachowanie 09:05 - unik przed modelem przeciwnika 11:19 - spalone, przeładowany informacjami skąd i kiedy 13:19 - przeciwnik niby strzelił, ale to wciąż nie tłumaczy dlaczego skanował dokładnie na model gracza, zresztą cała ta runda kurwi wallem 14:25 - ładuje do niego ziomek, ale on wcelowuje się w wbiegający na korytarz model ??? 14:30 - skan z pizdy 16:25 - modeluje obvious gracza za smokiem 18:30 - obvious 18:42 - dwa modele, ten drugi taki obvious że to chuj xD na tym zakończę, bo nie chcę mi się dalej Nie wstyd ci pisać odwołanie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines