

dratewka.
Użytkownik-
Zawartość
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czas online
2d 20h 39m 54s
Reputacja
15 PoczątkującyO dratewka.

-
Tytuł
Świeżak
Informacje o Profilu
-
Nick
Pan o wielu nickach
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
144 wyświetleń profilu
-
Twój nick: dratewka. Nick podejrzanego*: Lv.35 AIM BOOST Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:208641374 via https://classicffa.gameme.com/playerinfo/717381 Data (dzien, gg:mm) zajścia: - Twój dowód*: http://414339.node52.pukawka.pl/dem-de_dust2-1550342074-1550343707.zip Rodzaj cheata*: wallhack, wspomaganie strzalania Nazwa mapki: dust2 Czasy podejrzanych akcji*: o tym niżej. Zgłaszałem go wiele razy, ale brak reakcji. Ogólnie typ se gra przy adminach po parę map i nic XD. Opisałem to w rozpisce niżej, ale koleś przy strzałach z awp, robi nienaturalne ruchy myszką, mianowicie celownik leci do góry jakby próbował lockować na głowę. Dla mnie to przykład chujowego czita. Dodatkowo chamsko leci na wallhacku. 00:46 - 2 strzały idealnie w tempo, przy obu strzałach widać nienaturalny przeskok celownika, który będzie się powtarzał przy prawie wszystkich jego trafieniach. 01:01 - o tym właśnie mówię - w momencie oddania strzału celownik podskakuje jak gdyby szukał głowy 01:21 - kolejny skok po trafieniu 01:24 - na pewniaka wychyla bs - bez sprawdzania goose'a - strzał spalony 01:27 - w tej sytuacji wie o jeszcze jednym 01:30 - skok przy strzale, od tej pory nie będę już o nich wspominał, bo jak już napisałem - skok ten widoczny jest niemal przy każdym strzale 02:44 - w poprzedniej rundzie nie sprzwdził goose'a, teraz już tak - widzi model 03:42 - strzał spalony - idealnie w tempo 04:21 - wychylenie od razu na model - przeciwnik mógłby stać wszędzie, on jednak wybrał bezbłędnie miejsce cteka 04:30 - czego akurat celuje w Diasa, który stoi niestandardowo na murku? Myślę, że każdy w tej sytuacji, jeżeli próbował by strzału w skoku to szukałby rywala na środku bs 04:56 - strzał spalony 05:00 - wie, że za brama wciąż czeka dwóch, nieco spóźniony model 06:39 - szybkie spojrzenie na model, ale widocznie odpuszcza skanowanie 07:51 - kolejny strzał w tempo 08:03 - widzi model na szorcie, więc bezpiecznie się oddala 08:13 - widział cteka po lewo, modeluje tego po prawo xD spalone 08:22 - równie dobrze ten granat mógłby rzucić pod skrzynkę, ale po co skoro widzi, że tam clear 08:34 - szybki przegląd ścian (rundę temu zrobił to samo) 08:45 - chamsko wychyla na dwa modele mimo, że mogli być ustawieni na tym bsie wszędzie 09:13 - bez komentarza - pali 09:28 - "kurwa podejdzie ten kucyk czy nie?" 09:35 - "ufff.. jednak podszedł" xD 11:39 - może i widzał głowę cteka za autem, ale dlaczego wcelowuje sie w nadbiegający model innego cteka? 11:46 - widzi model ASAXa 12:00 - widzicie to zachowanie? przypomina golda, który panikuje na widok fraga, a to przecież urodzony snajper 12:17 - nie zdążył, ale mimo to czeka na model za bramą 12:19 - gdy widzi nadbiegającego przeciwnika to lekko podnosi celownik, następnie strzał w tempo 12:29 - model 12:42 - wjeżdża jak do siebie 12:47 - czekał na oszusta, ten jednak zrobił go w chuja 14:00 - nogi kolegi z drużyny nie są przeszkodą żeby zobaczyć model 14:21 - akurat zjarany ma lepsze haxy - już zbanowany 15:50 - ewidentny wallhack cała ta runda spalona 17:31 - hehe - bez komentarza - wallhack 18:25 - lock - głowa 19:12 - strzał w gracza wbiegającego na drugie tempo przez smoke'a 20:45 - wodzi celownikiem za pierwszym modelem, szybki frag na drugim modelu 20:59 - widząc podbiegający model szybko się cofa 22:58 - nie potrafi strzelić najprostszego fraga, ale typa przez mida wyciąga 24:09 - obstawiam wallhack aniżeli słuchawki 24:29 - lock - głowa 25:32 - po raz kolejny robi to samo - widzi model - rzuca granat - nie widzi więc przeskakuje na szort 26:00 - spalone fragi edit. @RyKoS o popatrz, faktycznie. Akurat z rana sprawdzałem, czy może przez noc nie dostał bana, i później już nie patrzyłem. No nic, temat można zamknąć, a typek już na pewno nie ma czego tu szukać. Do usłyszenia bo na pewno jeszcze coś tutaj skrobnę
-
Nie wiem czy ty się kolego czegoś nawąchałeś czy co, ale powiedz ty mi jak mam brać cię na poważnie i cokolwiek ci odpowiedzieć, jeżeli cale twoje 'demo' opiera się na domysłach i niedorzecznościach. Poświeciłem 11 minut swojego czasu i kompletnie nic ciekawego tam nie przedstawiasz na mnie. Przykładowo pokazujesz jak no początku rundy stoję wcelowany w jedno z dwóch wyjść, z których może wyjść terro - NO KURWA CZITER JEBANY CIEKAWE SKOND WIE. A ta akcja z 11:41 jest po prostu 'perełką' tej twojej rozpiski XDDDDDDDDDDD. Popatrz, że Pappa tak samo tam celuje? Pewnie jest odpalony! Nie, to ty jesteś jakimś brązem który nie korzysta z radaru, nie wie co się dzieje na mapie, nie wie jak może zachować się przeciwnik. A te głowy z zoo z wczoraj najzwyklejsze w świecie, może jakbyś pograł trochę na innych modach niż deathrun, albo przynajmniej strzelał na tym codzie oprócz stawiania jak tard min, to może coś by z ciebie było. EDIT, dałem sobie szanse i dotarłem do 16 minuty. Jak wejdziesz sobie do gry i odpalisz meczyk, albo wjedziesz na jakiś serwer, to w lewym górnym rogu ekranu masz takie coś, co się nazywa radar. I tam zazwyczaj jest położenie twoich sojuszników, zespotowanych rywali, paka itp. I mój drogi kolego. Używanie tego radaru w grze przydaje się właśnie w takich rundach. Zobaczyłem że ostatni antyterrorysta co tam holdował (Alien) padł, więc prędzej czy później trzeba się będzie spodziewać rywala na plecach. I tak też było. Obracanie to po prostu bug gotv - tak samo jak podskakujące ręce i to, że nie mam na głowie celownika a mimo to strzelam głowę. Soboty nie widziałem, bo przyleciał na duchu, także nie spodziewałem się go tam, dopiero w późniejszych rundach zwracałem uwagę na plecy, czy nie przyleciał gdzieś na resp duchem. No kurwa serio, mam ci tłumaczyć takie proste rundy?
-
nick; slajden numer; 17
-
Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy. @Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern?
-
http://sketchtoy.com/68857627 słonik
-
ulala, Ogólnie to podpisuje się w całości pod tym co tutaj napisałeś. Przed świętami miałem trochę wolnego czasu i akurat tak się złożyło, że wypadł też w tym czasie reset, i potrafiłem przesiedzieć 7h na serwerze grając sobie jakąś fun2play klaską. Ostatnio wszedłem w ten weekend, dostałem dwie kulki od pułkownika w ciało po których padłem i stwierdziłem, że jednak poczekam na reset. Na ten moment, jeżeli nie poświęcisz/zaplanujesz odpowiednio dużo czasu na grę, tak nawet nie masz co liczyć na zabawę i przyjemność z grania. Już nawet nie wspominając o tym, że musisz wybrać jakąś surową klasę z AK/M4. Ale w sumie to gratuluję playerbase'u, bo np teraz top1 kręci 50+ fragów, a na serwerze jest wciąż 25+ osób dostających lanie od jednego gracza(notabene słabego), ja już dawno bym nie wytrzymał i wyszedł.
-
No to nowy usp wydaję się dużo bardziej silniejszy. Grałbym. Co do obserwatora to zostawiłbym go takim jaki jest + może dodałbym dmg do p250, bo poza tym nic nie ma na close range. A co np z bogiem deagle'a, albo pistolerem i niemożliwością otrzymania broni z perków? No a grałeś bogiem? Jedna z klas bazująca głownie na skillu i szczęściu, a czasami to nie wystarcza. Przydałaby się jakaś pasywka w stylu redukcji dmg o x%, albo odpornosci na snajperki? Nie stanie się przez to jakimś op gównem, a zawsze to łatwiej wychylić. Fajnie by było gdybyscie poza wyzerowaniem punktów, wyzerowali całe gameme(fragi itp.)
-
Okej w takim razie czekam na jakieś przykłady moich innych prowokacji? Wgl czego? Jakich kurwa prowokacji? Po prostu zapytałem(bo wcześniej widziałem jak np używają razem z Peterem komunikatorów) w grzeczny sposób i dostałem bez żadnego ostrzeżenia zbanowany, nawet jeśli to mój pierwszy ban.
-
1. Twój Nick: slajden 2. Kto zawinił? (admin/gracz): admin 3. Nick oskarżonego: bliks 4. Steam_ID oskarżonego STEAM_1:1:3269899 5. Data i godzina zdarzenia 10-06-18 21:57 6. Mapa: dust2002 7. Opis sytuacji: Na pytanie "kio, po ile teraz UB chodzi" dostałem bana za obraze(?) 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie) jeszcze nie ma
-
Cooldowny wskrzeszeń i apteczek działają na siebie wzajemnie i nie można jednocześnie postawić apteczki i wskrzesić sojusznika, co jest gównem i trzeba wybierać pomiędzy dolekaniem się, a wskrzeszeniem sojusznika.
-
Ja widzę to tak, usuwacie mu instakilla, dodajecie dmg od inty jak u snajpera i przywracacie niewidkę na kucaka, i wtedy oczywiście może zostać na premce zwykłej, żeby właściciel zarobił chociaż na reklamę. A co do następnej edycji proponuję: -buff boga deagla poprzez dodanie mu defensywki(odporność na awp), a wywalenia odpa na granaty co jest imo useless po nerfie amadeusza - klasa zostanie taka sama, jednak łatwiej będzie nią wychylić -wydłużenie cd u hawka do 15s(zignoruj jak już to jest wprowadzone), daje to 4 skoki na minute, a nie jak teraz 6 -zmiana dynamitu dema na taki, który będzie można również detonować po śmierci + dodanie 1/8 na zadanie AOE pobliskim graczom, zadając 50+int dmg w promieniu x unitów(do ustalenia) Nie, nie trzeba umieć grać, wystarczy posiedzieć trochę na respie, trochę wyczekiwać na piksel i pewnie pod koniec nawet 3 miejsce wpadnie. ale na takie pierdolenie to muszę zareagować. pokaż mi jedną klasę którą wpuścisz na pierwszym levelu pomiędzy 100lv i będzie w stanie zabijać te setne na lajcie, bo elitarny akurat jest taką klasą, że byle gówno nią zabija @Hanrays Jesteś turbo dzbanem, że porównujesz coda do mma, gdzie nie masz dodatkowej kondycji, awp nie zabija cie skanem w nogę, a żeby zabić takiego snajpera potrzebujesz 4 kulek w ciało, a jedną w głowę, a co do drugiej części - skąd sobie masz przypominać skoro nawet nie wiesz kim jestem? a no i wciąż nie podałeś tej klasy
-
Ja rozpisałem go już wcześniej, jednak przed wrzuceniem go na forum wolałem się z kimś skonsultować, żeby się nie wywinął. Wrzucam copy paste całości bo nie chcę mi się tego zmieniać. Zaznaczę, ze pierwsze demo jest chyba z pierwszego dnia jego pojawienia się na serwerze po przerwie i od tej pory on sobie spokojnie grał i nawet wynagrodziliście mu gierkę adminem, chapeau bas XDDDDDDDD "Najpierw jego statystyki https://classicffa.gameme.com/playerinfo/661393, https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/661393 Patrz na ten procent strzałów w głowę przy jego celności. Jebie na kilometr. Tylko jego problem polega na tym, że jego movement/gamesense jest na poziomie bota(zobaczysz na demach), co właśnie jest już wchuj podejrzane, bo zawsze skillowy typ łączy dobry aiming, movement i gamesense, a on czasami nie potrafi zapanować nad sensem myszki i przykładowo przy skrecie o 60 stopni celownik laduje na polowie sciany i dopiero po chwili koryguje go. Zresztą zobacz sam: https://www115.zippyshare.com/v/CI1pFcsQ/file.html Na szybko to rozpisałem i sporo rzeczy nie uwzględniałem, ale raczej nie będziesz miał z tym problemu żeby to wyłapać.02:20 - imo spalone03:29 - nawet nie mierzył w niego, szybki lock i głowa06:01 - niezły gamesense jak na kata06:41 - celownik swoje, tracking za głową06:54 - obv jak chuy07:12 - movement sosnowiec09:03 - pali ścianę; dwa następne fragi też spalone09:19 - CTek na walku, a on nie może się zdecydować kiedy na niego wychylić, a jak już to robi to ofc dwie kule zawsze prosto w głowę nawet przy skoku CT10:00 - no nie mogę, taka bestia a strefuje jak worek cementu10:22 - xD, up10:34 - lock na głowę w locie, szybki jest10:35 - tutaj właśnie jego gra typowo silverowa; następne fragi też na niezłym refleksie, że potrafi przewidzieć skok przeciwnika i skontrować spray11:19 LOL, czy on właśnie pomylił drzwi? 13:20 - o ile rozumiem walk po bsie i to że mógł mnie słyszeć jak podchodzę biblie, to skąd wie o CT przy ścianie? normalny gracz wyczekiwałby typa z bibli w takim momencie15:36 - wychyla na pewniaka na typa który ustawia się w nieszablonowy sposób w połowie drogi, przecież każdy by się go tam spodziewał, nie?18:16 - sokole oko18:22 - wirtuoz cs'a czy seba spod żabki?18:30 - gamesense niesamowity, serio19:21 - zawsze jedna pestka zabłąka się i trafi w głowę nawet w takiej sytuacji19:24 - a teraz wbita na pełnej bo wie że clear 20:50 - wie o nim21:35 - nie sądze że ogarnia na tyle radar, że wie, że CT zamienił tam się miejscami z T, wie o nim21:40 - dwie głowy zawsze w punkt22:34 - lock, next imo też22:03 - strzał obok - lock - głowa22:15 - niezły flick Dodatkowe: http://414339.node92.pukawka.pl/dem-de_dust2002-1538127152-1538128757.zipWbija od połowy18:58 - nie wytrzymał19:39 - jeszcze nie wychylił a już zabija20:10 - +/-20:19 - pewnie widział że idą i skręca w lewo żeby nie wychodzić na otwartą przestrzeń24:10 - wie o nimhttp://414339.node92.pukawka.pl/dem-de_kabul_b4-1538051491-1538053126.zipPopis głów z deagle'a" Zawsze kisłem gdy słyszałem komentarze osób na serwerze uważających go za boga xDDDDDD Edit: tam na infernie jest taka akcja, jak kolo pomylił na drugim środku drzwi i chciał wejść do domku przez drzwi które były zwykłą teksturą, japierdole XDDD
- 5 odpowiedzi
-
- dobre
- nieporozumienie
- (i 5 więcej)
-
Z góry zaznaczam, że nigdy nie bawiłem się w portowanie map itp, ale nie da się tego jakoś ponownie zaimplementować? Bo z ciekawości wszedłem na jakiś łotewski serwer gdzie leciało eldorado i nikogo nie wyrzuciło, to samo było z ratsem, a problem z mapami jest, i to ogromny. W kółko grane te same standardowe mapy, przykładowo agency była grana DWA razy od początku edycji(może więcej, ale na pewno nie przy mnie) a taki cache jest grany dwa razy w ciągu 3 godzin. https://gamebanana.com/maps/173761 - de_portico_go https://gamebanana.com/maps/183396 - de_inferno2 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=126446777 de_seaside https://gamebanana.com/maps/173557 de_dust4ever_go https://gamebanana.com/maps/157657 de_austria https://gamebanana.com/maps/173645 de_frost https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=286072922 de_dustec https://gamebanana.com/maps/188406 de_dust3 https://gamebanana.com/maps/198916 stary dust(ten dust co jest<znaczy chyba nawet już nie ma XD> to w chuj fpsow żre) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=837166877 cs_assault https://gamebanana.com/maps/191204 de_castle(tutaj jest lekko spierdolony bs i mapka strasznie t-sided, ale spoko opcja do napierdalanki 14v14) + te mapki które były przed craszami jak uda się to naprawić(west,eldo,westcoast itepe) jak będzie pozytywny odzew to jeszcze dodam parę perełek, tylko muszę poszperać w pamięci bo folder z mapami czyściłem niedawno, a nie zrobiłem bakapu 😈
-
Będzie jakaś informacja n/t tego czy kondycja będzie ruszana czy pozostanie bez zmian? Bo do tej pory jeszcze jakoś dało się to przeboleć, że pomimo że jest to bardziej medium serwer, to i tak każdy biega jak na jakimś easy 30000lv codzie , ale wraz z wprowadzeniem: Już teraz mogę wam powiedzieć, że najemnik(chodzi o szanse na krytyk) + aktualny stan kondycji + p90 + jakikolwiek perk pod szybkość/dmg = rozpierdol i nawet nie będzie jak tego skontrować
-
odświeżam, a może akurat ktoś trafi na coś dla siebie u mnie akurat ostatnio cała płytka katowana, żaden sezonowiec tfu