Jump to content

dratewka.

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 14h 57m 1s

Community Reputation

22 Nowicjusz

About dratewka.

  • Rank
    Świeżak

Informacje o Profilu

  • Nick
    slajdenek=D
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    lubelskie
  • Zainteresowania
    sos, ciuchy i borciuchy

Recent Profile Visitors

279 profile views
  1. dratewka.

    Niektóre rakiety wsparcia, które zbugują się w suficie (w momencie use_class punkt wyrzutu rakiety znajduje się w teksturze) działają na zasadzie min przyklejonych do sufitu xD https://gfycat.com/FirmFancyImperialeagle @down, no tak, ja wiem jak to działa, bardziej chodzi mi o to, że pozwala to np na minowanie wsparciem niskiego przejścia(na dole mina, podskakujesz nad nią i wpadasz na rakietę przyklejoną do sufitu )
  2. Drugi singiel zapowiadający nadchodzącą płytę.
  3. dratewka.

    bo na serwerze znajdzie się perk blokujący dmg od awp? xD! Na serwerze jest rykoszet, co więcej - jest nawet klasa niszcząca miny - czy z tego powodu ludzie nie grają saperami? No nie sądzę. Jest też betonowa głowa - czy z tego powodu ludzie nie grają juanami? Nie, nie grają nimi bo to ściek klasa XDDDDDDD (taki żarcik ;-)) Aktualnie jak na serwerze jest więcej niż 3 snajperów to robi się dosyć nieprzyjemnie - bo najzwyczajniej w świecie ciężko jest ich skontrować. Chyba nie zaprzeczysz, że ciężko ci było strzelać do elitarnych z AK i dlatego wjechał w tym sezonie elitarny ( ͡° ͜ʖ ͡°). Kiedyś u nas na codzie były 2-3 perki z odpornością awp, były też perki blokujące noże itp i nikt z tego względu nie płakał, tylko przestawiał swoją grę na szukanie perków z innymi broniami na przykład.
  4. dratewka.

    Bóg deagla - proponuje wywalić dodatkowy dmg, skoro mamy 1/1 w głowę i dodać w zamian za to odporność na awp. Pozwoli to np peeknąć mid, bez obaw że jakiś wcelowaniec nas zgasi. Also, nie chcę tworzyć nowego postu, proponuję lekko podnieść widzialność w perku zestaw szpiega, bo imo jest on troche zbyt op na pewnych mapach. Picrel. https://imgur.com/a/FHlt2gX
  5. dratewka.

    Jest wsparcie, demolitions, saper, myśliwy + klasy z bonusami do granatów, wydaję mi się, że to wystarczająca ilość klas z 'wybuchowym asortymentem'. APOCOTEKOLORYKOLEGO? Wygląda jakby to pisał 10latek.
  6. dratewka.

    Klasa nie jest martwa, tylko wymagająca. Musisz sobie sam stwarzać sytuację np. skracać, zaskakiwać bo jak zaczniesz się strzelać z ump po dachach na westwoodzie to wiadomo, że kaplica. Dodatkowo jak potrafisz dobrze ją kontrolować i przecinać po głowie to jest naprawdę spoko opcją do kontrowania snajperów, komandosów(nie zepsujcie tego, plox). Nie wspominając już o tym, że jak masz AWP snajper/granat1/2 i perki pod instakill to możesz nastakować się neutralizacjami i jesteś nie do zabicia. A i chciałbym jeszcze dodać, że UMP >>> FAMAS/SRALIL
  7. dratewka.

    Dodatkowo grasz na perfidnym aimie. http://414339.node52.pukawka.pl/dem-de_island-1553282176-1553283730.zip http://414339.node52.pukawka.pl/dem-de_westcoast_go-1553280589-1553282154.zip
  8. dratewka.

    Kiedyś na dawnym serwerze przedstawiłem propozycję zmiany zdobywania expa przez medyka, o dziwo pomysł przyjęto z entuzjazmem, ale ostatecznie nic z tego nie wyszło bo sieć upadła. Levelup'owanie medykiem jest bardzo żmudne, bo jednak exp za zabójstwa, assysty, miejsca w topce > wskrzeszanie i healowanie. Jeżeli medyk ma być supportem, to moim zdaniem rekompensatą za nieporęczną broń powinno być coś co nazwę 'HEALTH INSURANCE'. Otóż oprócz tego doświadczenia co dostaję teraz, można byłoby uzależnić dodatkowy exp za zabójstwa/asysty/plant/defuse paki, od osoby ożywionej. Przykładowo, gracz A zostaje wskrzeszony przez gracza B, gracz A zabija(dostaje należny exp), a gracz B otrzymuję dzięki temu x% expa gracza A (nad tym trzeba jednak posiedzieć, żeby wyliczyć odpowiednie wartości). Dodatek taki sprawi, że medycy zaczną mądrzej dobierać osoby do wskrzeszenia (pozbędziemy się przypadku, gdzie medyk za wszelką cenę wskrzesza cię w polu walki, byle tylko dostać exp), ale przede wszystkim medyk zacznie dostawać większą ilość expa. Zmiana broni nie jest żadnym rozwiązaniem, bo mp9 < galil, a każda kolejna broń lepsza od galila, będzie zaburzała balans klasy. Jak ja grałem równolegle na starcie kgb i pamiętam, że żaden medyk nie był nade mną w topce, a grałem mało, bo sesja. Byli tylko ci co nie spali po nocach. + tak dobrze się expi medykiem, że jest ich zawrotna ilość w topce x-D
  9. dratewka.

    Twój nick: dratewka. Nick podejrzanego*: Lv.35 AIM BOOST Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:208641374 via https://classicffa.gameme.com/playerinfo/717381 Data (dzien, gg:mm) zajścia: - Twój dowód*: http://414339.node52.pukawka.pl/dem-de_dust2-1550342074-1550343707.zip Rodzaj cheata*: wallhack, wspomaganie strzalania Nazwa mapki: dust2 Czasy podejrzanych akcji*: o tym niżej. Zgłaszałem go wiele razy, ale brak reakcji. Ogólnie typ se gra przy adminach po parę map i nic XD. Opisałem to w rozpisce niżej, ale koleś przy strzałach z awp, robi nienaturalne ruchy myszką, mianowicie celownik leci do góry jakby próbował lockować na głowę. Dla mnie to przykład chujowego czita. Dodatkowo chamsko leci na wallhacku. 00:46 - 2 strzały idealnie w tempo, przy obu strzałach widać nienaturalny przeskok celownika, który będzie się powtarzał przy prawie wszystkich jego trafieniach. 01:01 - o tym właśnie mówię - w momencie oddania strzału celownik podskakuje jak gdyby szukał głowy 01:21 - kolejny skok po trafieniu 01:24 - na pewniaka wychyla bs - bez sprawdzania goose'a - strzał spalony 01:27 - w tej sytuacji wie o jeszcze jednym 01:30 - skok przy strzale, od tej pory nie będę już o nich wspominał, bo jak już napisałem - skok ten widoczny jest niemal przy każdym strzale 02:44 - w poprzedniej rundzie nie sprzwdził goose'a, teraz już tak - widzi model 03:42 - strzał spalony - idealnie w tempo 04:21 - wychylenie od razu na model - przeciwnik mógłby stać wszędzie, on jednak wybrał bezbłędnie miejsce cteka 04:30 - czego akurat celuje w Diasa, który stoi niestandardowo na murku? Myślę, że każdy w tej sytuacji, jeżeli próbował by strzału w skoku to szukałby rywala na środku bs 04:56 - strzał spalony 05:00 - wie, że za brama wciąż czeka dwóch, nieco spóźniony model 06:39 - szybkie spojrzenie na model, ale widocznie odpuszcza skanowanie 07:51 - kolejny strzał w tempo 08:03 - widzi model na szorcie, więc bezpiecznie się oddala 08:13 - widział cteka po lewo, modeluje tego po prawo xD spalone 08:22 - równie dobrze ten granat mógłby rzucić pod skrzynkę, ale po co skoro widzi, że tam clear 08:34 - szybki przegląd ścian (rundę temu zrobił to samo) 08:45 - chamsko wychyla na dwa modele mimo, że mogli być ustawieni na tym bsie wszędzie 09:13 - bez komentarza - pali 09:28 - "kurwa podejdzie ten kucyk czy nie?" 09:35 - "ufff.. jednak podszedł" xD 11:39 - może i widzał głowę cteka za autem, ale dlaczego wcelowuje sie w nadbiegający model innego cteka? 11:46 - widzi model ASAXa 12:00 - widzicie to zachowanie? przypomina golda, który panikuje na widok fraga, a to przecież urodzony snajper 12:17 - nie zdążył, ale mimo to czeka na model za bramą 12:19 - gdy widzi nadbiegającego przeciwnika to lekko podnosi celownik, następnie strzał w tempo 12:29 - model 12:42 - wjeżdża jak do siebie 12:47 - czekał na oszusta, ten jednak zrobił go w chuja 14:00 - nogi kolegi z drużyny nie są przeszkodą żeby zobaczyć model 14:21 - akurat zjarany ma lepsze haxy - już zbanowany 15:50 - ewidentny wallhack cała ta runda spalona 17:31 - hehe - bez komentarza - wallhack 18:25 - lock - głowa 19:12 - strzał w gracza wbiegającego na drugie tempo przez smoke'a 20:45 - wodzi celownikiem za pierwszym modelem, szybki frag na drugim modelu 20:59 - widząc podbiegający model szybko się cofa 22:58 - nie potrafi strzelić najprostszego fraga, ale typa przez mida wyciąga 24:09 - obstawiam wallhack aniżeli słuchawki 24:29 - lock - głowa 25:32 - po raz kolejny robi to samo - widzi model - rzuca granat - nie widzi więc przeskakuje na szort 26:00 - spalone fragi edit. @RyKoS o popatrz, faktycznie. Akurat z rana sprawdzałem, czy może przez noc nie dostał bana, i później już nie patrzyłem. No nic, temat można zamknąć, a typek już na pewno nie ma czego tu szukać. Do usłyszenia bo na pewno jeszcze coś tutaj skrobnę
  10. dratewka.

    Nie wiem czy ty się kolego czegoś nawąchałeś czy co, ale powiedz ty mi jak mam brać cię na poważnie i cokolwiek ci odpowiedzieć, jeżeli cale twoje 'demo' opiera się na domysłach i niedorzecznościach. Poświeciłem 11 minut swojego czasu i kompletnie nic ciekawego tam nie przedstawiasz na mnie. Przykładowo pokazujesz jak no początku rundy stoję wcelowany w jedno z dwóch wyjść, z których może wyjść terro - NO KURWA CZITER JEBANY CIEKAWE SKOND WIE. A ta akcja z 11:41 jest po prostu 'perełką' tej twojej rozpiski XDDDDDDDDDDD. Popatrz, że Pappa tak samo tam celuje? Pewnie jest odpalony! Nie, to ty jesteś jakimś brązem który nie korzysta z radaru, nie wie co się dzieje na mapie, nie wie jak może zachować się przeciwnik. A te głowy z zoo z wczoraj najzwyklejsze w świecie, może jakbyś pograł trochę na innych modach niż deathrun, albo przynajmniej strzelał na tym codzie oprócz stawiania jak tard min, to może coś by z ciebie było. EDIT, dałem sobie szanse i dotarłem do 16 minuty. Jak wejdziesz sobie do gry i odpalisz meczyk, albo wjedziesz na jakiś serwer, to w lewym górnym rogu ekranu masz takie coś, co się nazywa radar. I tam zazwyczaj jest położenie twoich sojuszników, zespotowanych rywali, paka itp. I mój drogi kolego. Używanie tego radaru w grze przydaje się właśnie w takich rundach. Zobaczyłem że ostatni antyterrorysta co tam holdował (Alien) padł, więc prędzej czy później trzeba się będzie spodziewać rywala na plecach. I tak też było. Obracanie to po prostu bug gotv - tak samo jak podskakujące ręce i to, że nie mam na głowie celownika a mimo to strzelam głowę. Soboty nie widziałem, bo przyleciał na duchu, także nie spodziewałem się go tam, dopiero w późniejszych rundach zwracałem uwagę na plecy, czy nie przyleciał gdzieś na resp duchem. No kurwa serio, mam ci tłumaczyć takie proste rundy?
  11. dratewka.

    nick; slajden numer; 17
  12. dratewka.

    Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy. @Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern?
  13. dratewka.

    http://sketchtoy.com/68857627 słonik
  14. dratewka.

    ulala, Ogólnie to podpisuje się w całości pod tym co tutaj napisałeś. Przed świętami miałem trochę wolnego czasu i akurat tak się złożyło, że wypadł też w tym czasie reset, i potrafiłem przesiedzieć 7h na serwerze grając sobie jakąś fun2play klaską. Ostatnio wszedłem w ten weekend, dostałem dwie kulki od pułkownika w ciało po których padłem i stwierdziłem, że jednak poczekam na reset. Na ten moment, jeżeli nie poświęcisz/zaplanujesz odpowiednio dużo czasu na grę, tak nawet nie masz co liczyć na zabawę i przyjemność z grania. Już nawet nie wspominając o tym, że musisz wybrać jakąś surową klasę z AK/M4. Ale w sumie to gratuluję playerbase'u, bo np teraz top1 kręci 50+ fragów, a na serwerze jest wciąż 25+ osób dostających lanie od jednego gracza(notabene słabego), ja już dawno bym nie wytrzymał i wyszedł.
  15. dratewka.

    No to nowy usp wydaję się dużo bardziej silniejszy. Grałbym. Co do obserwatora to zostawiłbym go takim jaki jest + może dodałbym dmg do p250, bo poza tym nic nie ma na close range. A co np z bogiem deagle'a, albo pistolerem i niemożliwością otrzymania broni z perków? No a grałeś bogiem? Jedna z klas bazująca głownie na skillu i szczęściu, a czasami to nie wystarcza. Przydałaby się jakaś pasywka w stylu redukcji dmg o x%, albo odpornosci na snajperki? Nie stanie się przez to jakimś op gównem, a zawsze to łatwiej wychylić. Fajnie by było gdybyscie poza wyzerowaniem punktów, wyzerowali całe gameme(fragi itp.)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines