Jump to content

dratewka.

VIP
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15
  • Time Online

    22d 7h 9m 59s

dratewka. last won the day on February 8

dratewka. had the most liked content!

Community Reputation

278 Milutki

5 Followers

About dratewka.

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Informacje o Profilu

  • Nick
    naczelny hejter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    sos, ciuchy i borciuchy

Recent Profile Visitors

3,690 profile views

  1. Syndrom sztokholmski? Żadnego głosu za usunięciem Charliego? Klasa do usunięcia + powód: Charly, pisałem o nim w ostatnim poście. Zbyt mocny w early, po nerfie będzie zbyt słaby overall. Klasy do zmiany: Saper - nie pamiętam kiedy ostatni raz w sposób nieintencjonalny wszedłem w jego minę. Proponuję powrót do szansy na niewidzialną minę kosztem zmniejszenia przelicznika. Wsparcie rakietowe - klasa która w sumie stała się memem. Proponuję na tyle, na ile jest to możliwe poprawienie rakiet, w takim sensie, żeby rakiety zadawały obrażenia w większym obszarze. Nie wiem czy którakolwiek klasa będąca na serwerze, sprawiła mi większy fun z gierki niż te dwie + bóg deagla. Bo już ile można patrzeć na tych spoconych pułkowników i cichych. Dodatkowo: Kapitan - usunięcie +5 dodatkowego dmg. Klasa z AK ORAZ bardzo mocnymi umiejętnościami defensywnymi nie potrzebuje dodatkowych obrażeń. Cichy - należy zadać sobie pytanie, czy 130 dmg w głowę to nie jest przypadkiem zbyt dużo - tym bardziej, że w early ONESHOTUJESZ w głowę. Nowa klasa: Żadnych nowych klas, w pierwszej kolejności powinniśmy się zająć tymi, które aktualnie są na serwerze. Broń jaką chcę w nowej klasie: Umiejętność*: Dostępność*: Poza tematem - dodanie do menu kradzieży perku Szpiega trzecią opcję - NIC. Często bywa tak, że grając Szpiegiem muszę albo ukraść albo zniszczyć perk graczowi, a ja przykładowo nie chcę ani kraść, ani niszczyć itemów słabszym graczom.
  2. To co napisałeś jest po prostu nieprawdą i niepotrzebną hiperbolą. Jeśli prześledzisz klasy będące na serwerze to okaże się, że prawie każda klasa ma 3 umiejętności. Wyjątkiem są klasy które skalują swoje umiejętności wraz z levelem. Dla porównania pierwsze lepsze z brzegu: Charly nieśmiertelność/oślepienie na 0.5 s, zwiększone pole rażenia z granatów, +50 hp po zabiciu oślepionego, Najemnik wysysanie hp z wroga, +hp za fraga, wybór dowolnej broni, Admirał dodatkowy dmg poniżej 50% hp, podwójny skok, refill ammo po zabiciu, Amadeusz, o którym zresztą wspomniałeś dodatkowy dmg od int na mp5, dodatkowy dmg od int na granacie, granat co 20 sekund, Zdarza się również, że klasa posiada więcej niż trzy umiejętności - czy to kwalifikuje ją do tego, żeby była premką? No nie. Szpieg granat WH, szansa na zrespienie na spawnie przeciwnika, +8dmg z obrzyna, ubranie wroga, niszczenie/kradzież perków, niewidoczny na radarze, dalej Obrońca, Strzelec Wyborowy. Przechodząc do samej klasy. Wyjścia są tak na prawdę dwa i w sumie jedno wynika z drugiego. Generalnie Charly zrobiony jest w taki sposób, że tragiczna broń, która bije po 17 w ciało na początku edycji połączona jest z bardzo mocnym nejdem pozwalającym obijać rywali i pół sekundową nieśmiertelnością która przedłuża czas reakcji. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to co pokazałem w tej edycji grając Charlym, nie każdy będzie w stanie powtórzyć, bo nieśmiertelność wcale nie gwarantuje fraga z uwagi na fakt, że posiadamy ZŁOTEGO FAMASA z małym damagem, który strzela wszędzie, tylko nie tam gdzie nasz celownik. Osobiście uważam, że żadna klasa nie powinna na pierwszym levelu zabierać z granata tyle hp ile Charly zabiera obecnie. Dlatego logicznym rozwiązaniem będzie dodanie skalowania granatu wraz ze wzrostem levela. Problem w tym, że na późniejszych levelach (bo po tej zmianie nikt nie będzie brał tej klasy jako starter na początek edycji) jest dużo więcej lepszych rozwiązań i mało kto będzie decydował się grać tą klasą, tylko ze względu na mocny granat. Rozwiązanie - wziąć pod uwagę wynik ankiety, która zorganizowana była jeszcze przed poprzednią edycją. Gracze zagłosowali za usunięciem Charliego więc po prostu proponuje usunąć go w następnej edycji i nie męczyć się nad próbą zbalansowania tej postaci. Robię sobie małą przerwę od coda związaną ze studiami i pracą, ale po powrocie chciałbym zobaczyć na serwerze działającego Boga Deagla. Co mam na myśli. Od pewnego czasu mam wrażenie, że redukcja tej klasy omijana jest przez klasy mające dmg od inta - na przykład Amadeusza. Mam także wrażenie(być może mylne, ponieważ nie mam mocy by to sprawdzić), że klasa nie redukuje dodatkowych obrażeń z perków czyli np +10dmg z perku nie jest doliczana do obrażeń z broni i redukowana. Klasa ma swój urok, głownie taki, że nie jest dla wszystkich, dlatego fajnie by było, gdyby działała poprawnie.
  3. dratewka.

    ESKA TIVI

    so if you talkin trash meet that fuckin compact
  4. lubię was 

    1. Show previous comments  1 more
    2. Qubek

      Qubek

      HAHAHA 

    3. -_-

      -_-

      Haha, a Ciebie nikt nie lubi

    4. dratewka.

      dratewka.

      szczególnie cziterzy ;(

  5. dratewka.

    Prosba o UN

    Przede wszystkim, czym jest Little Anti-Cheat. Jest to plugin który przez dwa lata był użytkowany przez autora na prywatnych serwerach i przez ten okres cały czas był rozwijany. Kiedy przestał bawić się w swoje serwery, postanowił udostępnić swój projekt dla community, ale nie zaprzestał go rozwijać i pracuje nad nim do dziś. O tym jak wartościowe jest to narzędzie świadczą liczby i wcale nie trzeba ich szukać daleko. 35 stron zbanowanych kont, 687 banów w dwa miesiące - tylko na cs-classic. Trzy(?) odwołania, żadnego UB. Pamiętam, że Karol w którymś odwołaniu przedstawił suche liczby jak to wygląda i że za większością tych banów szły później VACbany. Dodatkowo warto wspomnieć, że z tego narzędzia korzystają nie tylko polskie sieci, ale także wiele sieci europejskich. Przez plugin zostałeś rozpoznany jako suspected of using an aimbot. Z tego co się orientuje, jest to najbardziej bezpieczny detect, powodujący niewielki odsetek tak zwanych - false positive - czyli graczy zbanowanych bezpodstawnie. Dlaczego? Aimbot Detect bazuje na 4-5 czynnikach, które bierze pod uwagę przy ocenie akcji gracza, dodatkowo by zostać oznaczonym przez plugin trzeba spełnić OKREŚLONE warunki. To wszystko jest do sprawdzenia w kodzie, czy na forum AM, jak @-_- chce to powie jakie kryteria trzeba spełnić albo po jakim czasie dany detect się resetuje i plugin odrzuca gracza. Niemniej ja nie chcę przyczynić się do tego, ze w jakiś sposób ktoś znajdzie rozwiązanie na pomijanie tych kryteriów. I żeby była jasność. Żeby spełnić te kryteria i zostać oznaczonym przez plugin trzeba się serio postarać. Na codzie plugin jest od dwóch(?) tygodni. Przez ten czas grali dobrzy gracze pokroju @Dezuli czy @DonSalerii i z tego co mi wiadomo, nie utworzyli swoim zachowaniem żadnego wpisu, nie dostali również bana. Ja również starałem się bardzo triggerować ten plugin, ale jak widać, żadnych efektów w postaci bana. Dlaczego tak się dzieje. Plugin nie bierze pod uwagę tego, czy gracz strzela w głowę, nogi czy ucho. Plugin wychwytuje tak zwane perfecty - czyli strzały idealne co do 1 ticku. O tyle ma łatwiej, że działa po stronie serwera i ma pełen obraz tego, co robi użytkownik w przeciwieństwie do tego co widzimy na GOTV. Prostym przykładem, że nie trzeba strzelać głów by plugin wychwycił podejrzane zachowanie jest historia tego gracza, który grając AWP strzelał na tyle podejrzanie, że plugin go zbanował. O słuszności bana świadczy fakt, że zbanowany koleś grał już u nas i dostał bana również za cheaty i to w 2018 roku. Ale jak zaznacza autor pluginu, głównym zadaniem narzędzia ma być pomoc w ocenianiu graczy, więc przygotowałem małą rozpiskę. Polowałem na ciebie jakoś od lutego. Na dowód tego mam dwa gify[1][2], które zrobiłem właśnie w tamtym okresie. Mam dema zarówno z tamtego okresu, ale mam też dema z tej edycji i na tych demach chciałbym się skupić. Muszę ci jednak pogratulować, bo wytrwale grałeś jebanym negevem i średnio mogłem złapać cię za rączkę; aż do wczoraj. cs_assault2 http://414339.node46.pukawka.pl/dem-workshop_1616636112_cs_assault2-1615834537-1615836129.zip 00:37 - dosłownie reaguje na buta rywala 00:58 - szejki celownika; z tego co zauważyłem szejki te są spowodowane tym, że aimbot nakłada własny adjustment by lepiej kontrolować strzały do przeciwnika - warto zauważyć, że te szejki są mocno mechaniczne 01:05 - może tylko na moich ustawieniach tak jest, ale ja za chuja nie jestem w stanie zobaczyć przez szybę rywala; "spec_show_xray" = "0" 01:10 - dwie osoby wyskakują z wentów, on spodziewa się jeszcze jednej, o której nie może wiedzieć; kończy prefire'em na graczu w wencie 01:47 - 5 rywali żywych, wie o jednym, nie sprawdza góry; przyda się później 01:55 - po raz kolejny reaguje na skrawek modelu, nie mógł go słyszeć ponieważ przeciwnik gra na cichych krokach 01:56 - następnie będąc pod presją pali strzał do cichego strzelając do niego prefire'em 04:06 - strzał na Dezulim mocno spalony 04:48 - bardzo szybka reakcja na model za szybą 05:33 - szybki przegląd ścian 05:50 - spalony peek na gracza z cichymi krokami o którym nie mógł wiedzieć 05:51 - co robi po killu, zamiast patrzyć na potencjalne miejsca z których może wyjść przeciwnik, reaguje na modele znajdujące się pod nim 05:55 - kolejny mechaniczny szejk celownika, ten szejk nie rozwalił mu recoila, a pozwolił na zdobycie fraga, zacne 06:45 - szejki celownika 06:54 - nie ma przeciwnika w polu widzenia aima -> nie ma szejków; przeciwnik się pojawia -> następuje szejk 08:06 - zostaje 1v1, przeciwnik jest na dachu; igik podejmuje spaloną decyzję i peekuje bezpośrednio na model przeciwnika, pomimo, że przeciwnik mógł być w każdym możliwym miejscu na dachu 10:04 - mechaniczny szejk celownika W tej akcji warto spojrzeć na placement celownika, który znajduje się na poziomie nóg przeciwnika. Gdy przeciwnik pojawia się w polu widzenia aima, celownik momentalnie przeskakuje na poziom głowy i tam jej szuka. 11:03 - +/- bo jednak słychać rywala na drabinie 11:19 - bardzo szybka reakcja na gracza z cichymi krokami 11:33 - następnie pali prefire na kolejnym graczu z cichymi krokami; ważne jest to, że pierwszy raz sprawdził tę pozycję od początku mapy i dziwnym trafem był tam przeciwnik o którym nie mógł wiedzieć 11:47 - kolejne spalone zachowanie; wali serię z negeva do przeciwnika, przestaje i wznawia w najlepszym możliwym momencie, dając mu przy tym prefire 12:19 - podchodzić na nożu w tym miejscu jest dosyć niebezpiecznie, jednak nie dla niego ponieważ wszystko widzi i ma pod kontrolą 12:34 - widząc, że przeciwnik odpuszcza, ponawia wspinaczkę 13:32 - reakcja na gracz z cichymi krokami + szejki 14:22 - reakcja na skrawek modelu 17:36 - próbuje peekować modele, ale widzi że się nie da 17:52 - mechaniczny szejk na graczu 19:05 - przeciwnik wybiega przez drzwi, on panikuje i idzie do tyłu 23:15 - SPALONE, nie widzi go, a mimo to reaguje 25:03 - tracking/przypadek +/- 25:10 - tracking/przypadek +/- 25:37 - kolejna szybka reakcja cs_office http://414339.node46.pukawka.pl/dem-workshop_1567184235_hd_office_remade-1616182185-1616183796.zip 00:34 - pierwsza minuta dema, przesiadka z negeva na m4 i pierwszy widoczny szejk celownika na model 01:35 - nie sprawdza tak naprawdę nic, biega sobie i patrzy na ściany 01:37 - nie jest zainteresowany nawet wejściami z których może wylecieć przeciwnik, celownik non stop na ścianach/nogach 01:48 - widoczny przeskok 01:53 - pozycjonując się w taki sposób robi cały czas uniki przed rywalami 02:03 - wbiega z prefire'em w gracza na cichych krokach 02:05 - następnie robi to samo na kolejnym graczu, też z cichymi krokami, oba fragi spalone, oba z widocznymi szejkami 03:00 - podbiega wsparcie z rakietą, on momentalnie się wycofuje i chowa z granatem w ręku 03:51 - następnie wszystkie te trzy fragi na niezłym refleksie strzelając do przeciwników w tempo 04:53 - zawahanie w stylu - którego gracza wybrać? 04:55 - następnie kręcenie kółek celownikiem 06:43 - dlaczego tak robi? tym bardziej, że tego gracza nie słyszy? 06:50 - widzi, że przeciwnik idzie w drugie szyby, więc koryguje celownik i podnosi go do góry 06:56 - po raz kolejny, co chce osiągnąć tym peekiem? 07:03 - strzał na niezłym refleksie, niemal w tempo 07:50 - kolejny raz, nic nie jest sprawdzane, chodzenie na chama i patrzenie na ściany 08:01 - wyczekanie gracza Sakku, pomimo że ten wszedł po drabinie na shifcie 08:03 - konkretny refleks z predykcją 09:19 - dlaczego nie idzie dalej? bo wie o rywalu po lewo, a głupio się spalić ; ) Dodatkowo wie jaką klasą gra, więc cofnął się jeeszcze dalej, by nie oberwać rakietą 09:57 - śmieszne sprawdzenie cornerów i focus na konkretną strefę 09:59 - sokole oko 10:16 - dlaczego przeszedł na około tego kontenera? 10:21 - szejki 12:30 - świetna predykcja 13:07 - ściany, ściany, ściany, a i modele za nimi 13:22 - szejk szukający głowy 13:24 - pref, możliwe, że na czuja; +/- 13:27 - kolejny dziwny zamach celownikiem, myślałem że cs premiuje precyzje a nie randomowe ruchy celownikiem 18:17 - zawadiacki unik przed przeciwnikiem dalej są nudy + dostał eliminator więc uważam, że nie ma sensu rozpatrywać dema dalej Jeżeli ktoś chce dalej bronić idola, proszę bardzo, ale najpierw zapoznajcie się z demami i tym co napisałem. Nie zapraszam do dyskusji, bo w sumie nie ma o czym.
  6. Ten drugi nie powinien być na serwerze w ogóle, proof. Zerwał się z łańcucha i założył kolejne konto @-_-.
  7. Na początku chciałbym przesłać serdeczne podziękowania dla któregoś zjeba, który przyflexował się na serwerze, że podejrzany jest sprawdzany(skąd to wiem? z jego zachowania na demach i tego co pisał na czacie). Doprowadziło to w konsekwencji do tego, że podejrzany zaczął się pilnować, a na chwilę obecną przestał grać i pewnie czeka, aż sprawa ucichnie, a dotychczasowe dowody wygasną. Dlaczego to dla mnie takie ważne? Mam pewne podejrzenia co do tożsamości podejrzanego, że już tutaj był i pełnił pewne funkcje, więc można wnioskować, że wróci(każdy wraca), pytanie - kiedy? Jednak ten temat nie będzie traktował o tym kim podejrzany jest(przynajmniej w moich chorych urojeniach xD), a co zrobił. Nie wiem kiedy wróci, nie wiem do kiedy będę na serwerze, więc postanowiłem to wrzucić. Jako, że zawsze chciałem, żeby moje rozpiski były ciekawe to podzielę ją na dwie części. W pierwszej przedstawię gifa wraz z opisem sytuacji, w drugiej części znajdzie się sucha rozpiska. Postaram się, żeby kwestia nadania bana wynikała już z pierwszej części, a dalsza część była tylko gwoździem do trumny. Twój nick: hot przyjaciel twojej mamy Nick podejrzanego*: Ne ne ne Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:68065418 Data (dzien, gg:mm) zajścia: - Twój dowód*: nie było łatwo, tak jak wyżej wspomniałem - ktoś się rozpruł i podejrzany się pilnował; nie ukrywam, że trochę czasu zmarnowałem w poszukiwaniu tego jednego, do bólu spalonego dema - a dla mnie tylko takie dema są podstawą https://www46.zippyshare.com/v/qmACl71v/file.html bo link do dema wygasł Rodzaj cheata*: aim/wh Nazwa mapki: opisywany jest de_westwood Czasy podejrzanych akcji*: - IP /Nazwa serwera: cod Skąd moje zainteresowanie tym graczem? W poprzedniej edycji grałem tylko przez dwa pierwsze dni jednak od czasu do czasu sprawdzałem gameme i oceniałem jak wygląda sytuacja na serwerze. W połowie edycji pojawił się znikąd - on na białym koniu - i bez problemów wbił ~170lv bez bonusów do expa, robiąc przy tym niezłe statystyki - plasujące go w top5 gameme. Oczywiście wśród graczy pojawiały się pytania, czy to skill czy cheaty jednak podejrzany szybko rozwiewał ich wątpliwości, mówiąc, że ma wyskoki level na faceit :OO Rzeczywiście wysoki, brakuje tylko zera z tyłu. Dowody. Oglądając demo z westwooda po raz pierwszy byłem zdziwiony, ponieważ nie potrafiłem sobie wytłumaczyć dlaczego gracz podejmuje takie decyzje, a nie inne. Podejrzany w przeciwieństwie do innych dem, zachowywał się momentami irracjonalnie, czasami wręcz głupio. Jednak minuty dema upływały, a ja powoli zaczynałem rozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. Otóż, nie wiem czy @KamuiKirito domyśla się kim jest Ne ne, ale na demie z westwooda wyraźnie widać, że Ne ne ma jakiś do niego uraz i za każdym razem widząc Kamuiego w okolicy, za wszelką cenę próbuje go zabić. Jest to strasznie komiczne, ponieważ @KamuiKirito orał go jak dziwkę, nieświadomie podpuszczając, by podejrzany w tym co robił był bardziej obvious. Tak więc podejrzany obsesyjnie starał się zabijać Kamuiego, dostarczając przy tym takie akcje jak ta - https://streamable.com/uao62v Koleś widzi gościa na dachu, co więcej, on się mu świeci na radarze - jednak gdy Kamui pojawia się w polu widzenia wallhacka to podejrzany ma jeden cel - zabić go i uratować swoją urażoną dumę XDDD Dzięki @KamuiKirito za swoją nieświadomą pomoc, myślę, że ubteam na Ciebie czeka, zaraz po roli administratora na 1v1 ❤️ Reszta dowodów. 00:34 - runda rozgrzewkowa - podejrzany reaguje na kawałek modelu gracza - odkąd gram nigdy nie widziałem(a co za tym idzie - nigdy bym się nie spodziewał) na rozgrzewce rywala na tym dachu 00:50 - nie zdał obrażeń więc nie mógł wyspotować rywala - jest jednak na niego gotowy 00:52 - pewny peek na gracza 01:04 - odpuszcza dół skupiając się na dwóch modelach na górze 01:05 - 2 sekundowy lock na model (generalnie takie rzeczy są dziełem przypadku, tutaj jestem przekonany, że to był przypadek.exe) 01:10 - szóstka rywali żywych jednak podejrzanego nie interesuje lewa strona mapy 01:23 - goni za rywalem nie zwracając uwagi na cornery itp 01:29 - aim - oddaje spray - 2 pierwsze kule niecelne, trzecia kula przeskakuje na głowę rywala, celownik przez ten czas nie poleciał nawet na chwilę w dół by skontrować recoil :o 01:51 - podejrzany przeskanował otoczenie więc może sobie pozwolić na bieganie z nożem w ręku, gdy na zegarze jest niecała minuta do końca 01:58 - reakcja na model - aim 02:27 - focus na model gracza, odpuszcza całkowicie dół łącznika 02:34 - reakcja na model zbyt szybka 02:35 - peek z premedytacją na admina będącego na afku za słupem; całkiem ciekawe ponieważ słychać jeszcze jednego gracza przy oknie, więc dlaczego nie czekał na niego? za admina więcej expa? 03:54 - rozpoczyna strzelanie dobry kawałek od głowy rywala, następnie przeskok na ciało -> zabił -> ak przestaje strzelać -> podejrzany stoi i nie wie co się dzieje 04:00 - myli ścianę i zaczyna strzelać prefem do gracza za nią D: https://streamable.com/zgeybp 04:05 - magnes na głowę, co samo co trochę wyżej; zaczyna strzelać kawałek od modelu -> teleport na głowę 05:23 - bez sprawdzania co dzieje się dokoła peekuje na model na dachu 06:34 - dlaczego? 08:09 - spalony placement celownika 08:18 - przeciwnik peekuje go od pleców, podejrzany strzela? na innym demie jest parę akcji gdy alt tabuje przed przeciwnikiem, może przykład kolejnych czitów do trolowania debili D: 09:39 - widać trochę lufę, fakt; dlaczego jednak patrzy na model zamiast na miejsce w które przeciwnik może wskoczyć? 09:40 - dostrzega drugi model, nie słyszy natomiast podbiegającego sapera 12:39 - dwa suicide pod rząd, rudna po rundzie, podejrzany pisze znaki zapytania na czacie, tak jak wspominałem wcześniej o tych troll cheatach, to nawiązywałem też do tej akcji 14:00 - ? 15:16 - gotowy na peek rywala na blisko 15:20 - placement celownika 15:21 - pali 17:44 - robi to samo za każdym razem, widząc, że nie ma modeli na dole odpuszcza dół i focusuje się wyłącznie na dachu, gdzie rywale już są 17:58 - dwa strzały i magnes na model 18:03 - pali ścianę ignorując gracza na dachu 18:41 - ? 18:59 - nienaturalne zachowanie celownika po strzale z awp 19:01 - doskonała predykcja 20:33 - doskonała predykcja - pali 20:38 - nienaturalne zachowanie celownika po strzale z awp 20:42 - jak wyżej 20:54 - dziwny focus na Kamuiego, wszystkie strzały spalone 21:21 - aim; po tej akcji zrozumiałem o co chodziło w przy czasach 09:39, 14:00, 18:03, czy przy tym ataku na Kamuiego z akcji wcześniej. On przez cały ten czas próbował focusować Kamuiego i go zabić D: W takim razie jest to jeszcze bardziej obvious, bo wiedział gdzie owego gracza szukać xD 22:06 - pali prefem 22:09 - zachowanie celownika - bolesne 22:12 - zachowanie celownika - bolesne 22:15 - zachowanie celownika - bolesne 23:01 - szybka reakcja na gracza z cichymi krokami 24:08 - ? 25:35 - ? Przeczytałem to jeszcze raz i w sumie bym to skasował i napisał od nowa, lepiej, ale boli mnie głowa i mi się nie chcę, więc zostanie jak jest. Peace (jebać?)
  8. Chaos jest, ponieważ się śpieszę, a nie chcę zostawić tematu bez odpowiedzi. Odpisuję tylko i wyłącznie ze względu na to, żebyś nie poczuł się w jakikolwiek sposób oszukany, pomimo to, że ty okłamujesz nas po raz kolejny pisząc to odwołanie, marnując nam przy tym czas. I to jeszcze kłamiąc w tym odwołaniu Dlaczego kłamiąc? Na gameme są dwie sesje dla nicku Albi łączącego się z Niemiec. Druga sesja wskazuję na to, ze dostałeś już jedną blokadę. Co do twojej osoby. Jestem przewrażliwiony na graczy łączących się z Niemiec więc tak też było i w tym przypadku. Obserwowałem twoją aktywność od samego początku i już pierwszego dnia twojej obecności na serwerze dałeś popis swoich(oprogramowania xD) umiejętności i się spaliłeś. https://imgur.com/a/1hvxaCG Oddałeś przedwczesny strzał do gracza na tarczy fenixa, co więcej - ten gracz był za filarem. Jednak, jako że jestem przeciwnikiem banowania gracza po jednej akcji poświęciłem dla ciebie AŻ dwie godziny i rozpisałem dwa dema. Jedno znajdziesz niżej, drugie leży u mnie na dysku. Oczywiście mógłbym tutaj także napomknąć, że żeby należeć do twojej listy znajomych, trzeba mieć blokadę vac(ciekawe otoczenie), na profilu pochwaliłeś się screenem z AVENTUMA(polecam wygoglować- w skrócie serwer HvH), należysz do ciekawej grupy, a w swoim steamcommunity.com/ masz id nawiązujący do popularnego czita jakim jest skeet. Osobiście uważam tą rozpiskę za moją porażkę, ponieważ zamiast rozpisywać coraz to lepszych graczy(lepszych w znaczeniu tym, że bardziej się kryją), muszę się skupiać na takich, dla których cs został podarowanych przez rodziców pod choinkę Równie dobrze mogłoby to odbyć się jeszcze w 2k20 i stać na równi z takimi katastrofami jak pandemia, czy Bengaj na adminie. http://414339.node46.pukawka.pl/dem-de_island-1609707733-1609709344.zip de-island - doskonale wiedziałem, że odpalasz i starałem się za każdym razem cię podpuszczać chodząc na bombsite A. Ustawiałem się w różny sposób i sprawdzałem jak reagujesz. Zadanie miałem podzielone pomiędzy dwójkę graczy - na demie jest także gracz o nicku piwowar, który również haxował. Podejrzany całe demo chodził tą samą trasą, na ten sam bs. 00:50 - nie widząc nikogo w pobliżu podejrzany podjeżdża schody i peekuje dół. 00:58 - crosshair placement pozostawia wiele do życzenia i jednoznacznie wskazuje, że podejrzany nie skupia się na cornerach i potencjalnych miejscach z których może wyjść przeciwnik, lecz na modelach graczy za ścianą. 02:38 - przeciwnicy w poprzedniej rundzie podjechali plażę i okolicę (nie wiem jak nazywać poszczególne miejscówki, a było by to dosyć pomocne w zrozumieniu o co mi chodzi) - podejrzany jednak mimo to zeskakuje i pushuje bs, bo widzi, że w pobliżu nikogo nie ma. 02:41 - nie sprawdza common spotów jak plaża, jest jedynie skupiony na okolicach bs. 02:45 - zerka nieśmiało na ściany sprawdzając gdzie są przeciwnicy. 03:49 - peek na gracza, okej - ale następnie ten spray w pełnym biegu zakończony 3 headami. 03:56 - myślę, że warte uwagi, seria strzałów z uspa do asasyna na niewidce jest normalna, zaskakująca jest natomiast reakcja na sekundę przed śmiercią, kiedy podejrzany potrafi - w momencie skoku niewidzialnego przeciwnika - trackować go w locie. W następnej rundzie podejrzany nie zeskoczył mając w pamięci to, co wydarzyło się rundę temu. Dostał nejda górą i decoy pod nogi. Ja dostając decoyem jestem pewny, że zaraz wyskoczy mi przeciwnik. W późniejszej fazie, podejrzany nie sprawdza tak naprawdę nic na blisko, tylko od razu jest zainteresowany filarem za którym stoi przeciwnik. 05:59 - schemat się powtarza, lecą nejdy od przeciwnika górą, podejrzany natomiast zmienia swój sposób postępowania. Widząc, po raz pierwszy od dłuższego czasu przeciwnika na plaży, szykuję granat na skałę. Co robi następnie. Przekalkulował, że tam gdzie jest więcej przeciwników, tam granat zada większe obrażenia i rzuca go na dwójkę graczy ustawionych w ten sposób po raz pierwszy. Jak gram tą mapę od 2016, tak nigdy nie rzuciłem takiego nejda xD 06:25 - zachowanie którego nie potrafię wytłumaczyć następnie przy wjeździe na bombsite mocno spalony crosshair placement. 07:06 - głęboki nejd, później sprawdzenie miejscówek jak gdyby zamiast myszki podłączoną miał kierownicę. Wskakuję na skałę i odpuszczając wszystko - okno, plażę, lewą stronę smoke’a - skupia się na graczu w bsie. Decyzja 10/10, jednak szkoda, że taka obvious. 07:40 - im głębiej w bsie jest przeciwnik, tym głębiej rzuca tam granat xD 07:44 - wyjebane na plażę, coś tam mu śmignęło w oknie, imo śmignął mu tam model dużo wcześniej i dlatego zszedł do lewej strony. 09:16 - kolejny dziwny granat, a następnie jeszcze dziwniejszy crosshair placement śledzący modele. 09:25 - AD i spam głów. 10:29 - po raz kolejny zerka tym celownikiem na ścianę, zamiast na corner z którego może wyjść przeciwnik. 10:37 - aim i trackowanie głowy przeciwnika będącego w skoku. 10:50 - trochę beka z tej akcji, chciał zrobić albi wyrzucając się w głupi sposób z granatów, ale akurat tam skąd wyszedł przeciwnik to skrócił kąt i poczekał na wybuch smoke, żeby nie zostać zabitym przez snajpera. Trochę zwiększę tempo i nie będę opisywał aż tak szczegółowo. 11:26 - spalone zachowanie. 11:44 - kolejne głowy strzelając jak popadnie. 12:24 - trochę śmierdzący peek, aczkolwiek mógł słyszeć. 13:32 - czterech oponentów żywych, a on sobie chodzi jak gdyby nigdy nic, każdy tak robi? 13:38 - nagle olśnienie i zaczyna zmierzać w kierunku przeciwnika będąc gotowym na jego peek (Znaczki grał wtedy bodajże Cichym?) 13:47 - słyszy rywala - zero reakcji 14:26 - sądząc po reakcji jego teammatów, nikt nie zespotował tego szpiega, więc podejrzany nie mógł być gotowy na przeciwnika od pleców. 16:37 - chyba trochę wkurwiony serią deadów, pomijąjąc, że nic nie sprawdza mamy tak - zdecydowany peek na skałę, po killu widać reakcję na gracza za filarem, a następnie zabawa w berka wokół skrzynki. 16:43 - już mu się chyba pojebało i zaczął strzelać w schody, znaczy w model przeciwnika który był akurat na poziomie schodów. 17:39 - ehh to jest aż nadto bolesne, kto tak gra bez wallhacka. 18:50 - dwóch zabitych, spodziewał się trzeciego na którego wybiega z prefem. 18:54 - zabawny lock. 19:02 - skupiony na modelach, nic więcej mu nie potrzebne. 21:02 - podejrzany tak gra, celownik w ziemi, biega se, ale bezbłędnie potrafi odczytać pozycję rywali. 21:51 - obczajcie, on bardziej jest skupiony na ścianach, niż na tym co dzieję się dookoła niego. 24:20 - zamiast operować celownikiem w linii gdzie kończy się murek i wystaje głowa, podejrzany woli patrzeć na model przez ścianę. 25:40 - xD 25:47 - XDDDD 25:57 - czeka na gracza za filarem. Na drugie demo nie mam na szczęście czasu, są sprawy ważne i ważniejsze, jednak jakby komuś było mało to polecam. Oprócz wallhacka popisuję się tam również swoim aimem. http://414339.node46.pukawka.pl/dem-workshop_675402575_de_legacy-1609679298-1609680872.zip
  9. Hej, jest to mój ostatni post, dlatego chciałbym się z wami pożegnać. Dziękuję za te dwa lata, a w szczególności dziękuję osobom z SGO. Chłopaki jesteście super, nie zmieniajcie się. Na serwer może czasami wpadnę. Ciężko odciąć się od serwera, kiedy przez te dwa lata, trzymałem csa na dysku tylko ze względu na niego. Tak, wiem - nikt kurwa nie pytał : ' ) Twój nick: slajden Nick podejrzanego*: ProfesjonalnyNarciarz Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:525415928 Data (dzien, gg:mm) zajścia: sobota, po 12 Twój dowód*: niżej Rodzaj cheata*: wh Nazwa mapki: de_dust2 Czasy podejrzanych akcji*: niżej IP /Nazwa serwera: cod http://414339.node46.pukawka.pl/dem-de_dust2-1605956417-1605958049.zip 03:13 - przypadkowy strzał w model, generalnie taki strzał nie robi wrażenia jednak jako całokształt dema myślę, że warto zaznaczyć 03:36 - informacja o co najmniej jednym wrogu na midzie, próba wcelowania w lewą stronę mida następnie szuka celownikiem modelu po prawej 03:55 - strzał bardzo szybki, oddany niemal w tempo 04:23 - nienaturalny placement celownika, który ląduje w okolicach gracza będącego na rusztowaniu Wszystkie strzały przez bramę strzelane są w tempo, na serwerze bez modyfikacji można to ogarnąć strzelając na sekundy, jednak na codzie nie ma opcji ze względu na różne wartości kondycji 07:27 - strzał w tempo - spalone 10:58 - strzał oddany w tempo - spalone 11:11 - strzał w tempo - spalone, swoją drogą pierwszy raz widziałem, żeby ktoś trzymał celownik tak wysoko xD Tą akcję widziałem również z pozycji gracza na serwerze, więc nie ma mowy o "SŁABYM TIKREJCIE XD" 12:15 - zbyt szybko, zbyt pewnie, później baituje kolegów z drużyny 14:12 - strzał w tempo 16:25 - próba strzału w tempo, jednak przeciwnik robi mu psikusa i ostatecznie się zatrzymuje https://gfycat.com/pl/officialfeistydragon Frag nie padł następnie chwila konsternacji XDDD Czy mi się chce rozpisywać dalej?
  10. Twój nick: ten od zadymy Nick podejrzanego*: Owczar ツ Dane podejrzanego [SID]*: STEAM_0:0:555205536 Data (dzien, gg:mm) zajścia: 2020-09-10 po 19 Twój dowód*: http://414339.node43.pukawka.pl/dem-de_inferno2-1599757115-1599758726.zip Rodzaj cheata*: wh/aim Nazwa mapki: inferno2 Czasy podejrzanych akcji*: below IP /Nazwa serwera: cod Oglądałem niektóre akcje będąc na serwerze, ale z powodu tego, że demo jest w bardzo słabej jakości to skupię się na rozpatrywaniu dema tylko pod kątem wallhacka, żeby nie było żadnych niedopowiedzeń, że akcje z rozpiski nie pokrywają się z tym, co widziałem. Konto założone pod koniec czerwca tego roku. 00:56 - celownik zdecydowanie zbyt wysoko, gdy dobiega model szybko go koryguje i ustawia na poziomie głowy 01:17 - strzał w tempo do gracza będącego na kompletnej niewidce z perku - po tej akcji można skończyć oglądanie i wydać werdykt, ale idźmy dalej 02:43 - kompletnie nie miał kontroli nad mostem, przeciwnik mógł stać wszędzie, jednak podejrzany podejmuję trafną decyzję dwukrotnego zprefireowania gracza za workami 02:49 - szukał głowy za tym workiem 02:54 - bardzo szybki strzał oddany na jigglujący model 02:57 - sprawdzenie ścian, to znaczy sprawdzenie czy żaden rywal nie znajduje się na plecach 03:05 - to samo co przy czasie 02:54, polecam wyłączyć x-ray do tej akcji 03:40 - szukanie modelu za daszkiem 04:36 - zamiast wchodzić wcelowanym w wejście, podejrzany woli być wcelowany w model gracza za ścianą 04:42 - robi bardzo spaloną rzecz - w momencie gdy dwa modele odbiegają od wejścia, podejrzany planuje skrócić ich pozycję, jednak gdy nadbiega trzeci - zatrzymuje się i oddaje do niego strzał w tempo 07:25 - nie jest w żaden sposób przejęty, że nie ma kontroli nad tą częścią mapy, idzie po prostu po swoje, to znaczy po dwa afki 07:32 - pewny peek na gracza afk 10:17 - trzy strzały, wszystkie trzy nienaturalne, ostatni nawet zbyt szybki 10:25 - następnie zmanierowana próba zamaskowania podejrzanych strzałów 11:11 - zabawna sytuacja, przeciwnik schodzi ze schodków w dół i podejrzany z automatu opuszcza celownik spodziewając się takiego zagrania 15:00 - bardzo szybki strzał oddany w tempo 15:17 - tak samo jak wyżej, zbyt szybka reakcja 16:55 - akcja spalona 18:42 - poszedł prosto po fraga, wiedząc, że dookoła było czysto, poprzednia akcja peekowania gracza na vanie również mocno spalona - dalej mogłoby być ciekawie w sytuacji retake 4v4, jednak mina okazała się silniejsza 19:50 - całe to sprawdzanie domku kurwi klocem i widać, że jest mocno wymuszone, podejrzany pod koniec bardziej skupił się na minach (których nie było), niż na samych przeciwnikach. 19:57 - następnie pewny wjazd na most, nie zważając na nic dookoła 20:08 - strzał oddany zbyt szybko 20:14 - "gość jest turboszybki" - nie da się zaprzeczyć xD 20:45 - popis spalonych strzałów, druga sprawa - wie o ilości przeciwników, a trzecia - wie o graczu za vanem (21:00) 22:00 - a tak wygląda strzelanie podejrzanego bez haxa - czasami zapomina, że trzeba kliknąć lpm 23:21 - sprawdzenie ściany, czyli jak daleko są przeciwnicy i czy uda mu się peeknąć zanim oni to zrobią 23:33 - bezbłędny peek na model 23:37 - to skanowanie ściany z 23:21 pozwala podejść mu bliżej, bo przecież widział tylko jednego przeciwnika za ścianą, ale poddaje się bo a) smoke i głupio w niego pruć, b)admin i głupio go zabić w taki sposób 24:11 - albo się zagapił, albo miał tą akcję pod pełną kontrolą patrząc na jej finał 24:50 - popis spalonych peeków 25:50 - to samo co wyżej 25:58 - zauważcie w jaki sposób i jak wysoko trzyma ten celownik 26:13 - a w momencie gdy gracz schodzi z beczek, postanawia go magicznie obniżyć i już trzymać na poziomie głowy Jest jeszcze jedno demo, które jest z jednej strony nudne, ale z drugiej zabawne, ponieważ podejrzany kompletnie nie zna mapy i wychodzi wcelowany na modele, które jednak znajdują się za ścianą.
  11. Nie jest to post poruszający stricte błędy, chciałem po prostu rzucić kilka uwag, które przyszły mi na myśl podczas obecnej edycji. Co najmniej trzy razy na serwerze włączał się 30fps mode, czyli klatki u każdego gracza przez dwie - trzy rundy capowały się do 30. Sytuacja dosyć uciążliwa, chociaż bardzo rzadka. Nie wiem czy inni też to odczuli, ale w stosunku do poprzedniej edycji, serwer czasami staje się niestabilny i dropy fpsow są gigantyczne. Niektóre misje, w moim przypadku trzy, skończyły się PRZED ich ukończeniem. W misji sprzedaj 10 perków(?), wykonało mi misję w momencie 7/10 sprzedanych perków. Z kolei przy misji 6 zabójstw bez umierania, zaliczyło mi misję przy pierwszym fragu (tutaj zaznaczam, że nie było sytuacji w której zrobiłem 5k w poprzedniej rundzie, na pewno w poprzedniej rundzie zginąłem). Trzecia misja to zarabianie dolarów i wykonałem ją również przed zgromadzeniem odpowiedniej ilości. Nie znalazłem zależności pomiędzy tymi sytuacjami, więc wątpię by w jakiś sposób mogłoby zostać to abusowne. Granat z perku tajemnica generała można użyć 4 razy na rundę, w momencie gdy będziemy posiadali odpowiednią ilość pieniędzy. Pierwsze użycie perkowe, następne za dokupienie granatu w sklepie, a dwa kolejne granaty dostajemy przy losowaniu nowej wartości perku. Przezroczystość modeli tt (dla klas komandos, mcdriver, zestawu szpiega) na mapie office jest mocno podkręcona. Szahid. Wbiłem w tej edycji tylko tą klasa 90lv i postać potrzebuje konkretnego debuffa w momencie gdy korzysta z broni z perków (pmy, shotguny). Najprostszym sposobem będzie wyłączenie szansy na wybuch przy broniach z perku, ale Karol będzie pewnie kręcił nosem na kolejną pętle xD
  12. hymn na dziś ludzie są niczym duchy dla mnie, to jest beznadzieją ludzie są niczym, duchy dla mnie nie istnieją
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines