Jump to content

Kvasek

Donator
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8
  • Time Online

    10d 6h 17m 45s

Kvasek last won the day on August 29

Kvasek had the most liked content!

Community Reputation

157 Pomocniczy

About Kvasek

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday March 11

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kvasek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Daleko
  • Zainteresowania
    Sport
    Kompjutry
    Dziewczyny

Recent Profile Visitors

2,602 profile views

  1. 1. Twój Nick Kvasek 2. Kto zawinił? (admin/gracz) Gracz 3. Nick oskarżonego # 328 5 "poldek" STEAM_1:0:148532566 4. Steam_ID oskarżonego ^ 5. Data i godzina zdarzenia : 3:30 chyba 6. Mapa dr fredzio -------------------------------- jezeli moja mapa sie nie pojawi to wstawie jak wstane gdzies tak o 14 DR N4XDRESOX 7. Opis sytuacji: Nie wiem czy to wasz dzieciaczek z jb ale ziomeczek za bardzo sie chyba poczul. Oczywiscie popisywal sie przed kumplem. Mnie to jakso nie urazilo ale ze jest 4 w nocy i nie mam co robic to sobie napisze skarge a co. Pobralem nie to demko bo na tym co mnie wyzywal jeszcze nie ma, chcialem zobaczyc jak bedzie sie zachowywac na innych mapach no i oczywiscie nic mnie nie zdziwilo. Na ponizszym demku na samym poczatku Poldek skacze sobie sam z kumplem po czym wchodzi gracz "gungo" i sie zaczyna zabawa 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie) Demko moje bedzie potem :] Runda --- 1:24 kolega zaczal ogladac moj profil steam po czym zobaczyl ze mam w znajomych @-_- I juz troche zaczal trzasc portkami lecz chcial przy gwiazdorzyc i powiedzial " ze mu matke pierdoli" ogolnie polecam przesluchac ostatnia runde kiedy BBB przeszedl mape bo tam sie najwiecej dzieje. A to wypierdalaj co powiedizalem to niego to nie zaluje http://375878.node27.pukawka.pl/dem-workshop_1231570600_dr_fredzio1337_xxx-1598662653-1598663906.zip http://375878.node27.pukawka.pl/dem-workshop_715615784_dr_n4x_dres0x-1598663908-1598665233.zip Ogolnie ja bym wjebal mu perma @-_- Pozdrawiam cieplutko z rodzinka
  2. Propozycja przywrócenia negeva @edit Tak na prawdę nie wiem po co go blokujecie, za moich czasów nigdy nie widzialem zeby ktoś go nadużywał.
  3. nick na serwerze: Kvasek link do gameme: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/1071671
  4. A ja proponuje zmienić broń medykowi na mp9 i dac mu +3dmg tak kiedyś. Chyba ze mi sie pojebało z tym +3 dmg Jak narazie to ten famas jest do cipy zeby zabic gościa to trzeba władować caly magazynek i nie missnac ani jednego strzału. Myslalem ze pistolet jest bronią dodatkowa, a ten tec bije więcej niż famas i to on jest bronią dodatkowa na tej klasie. #famasjestdocipy
  5. ZGLASZAM BLAD SERWERA CHYBA KTOS SIE POMYLIL I DODAL KLASE NAVI SAIL. Prosilbym o zbalansowanie tej klasy w trybie natychmiastowym. Mieliscie pretensje do e snajpera a dodaliscie jeszcze wieksze gowno. Takie gadanie ze klasa dostała nerfa i teraz zabija od 150 lvla albo ze gdyby nie gralo ta klasa tyle osób to nie była by op jest dla mnie poprostu śmieszne. Mialem okazje wkoncu pograć w nocy noi nie dziwie się ze nie ma tyle osób co kiedyś. Na dodatek biegają takie 2 dzieciaki i specjalnie wchodzą do tego samego teamu zeby innym psuć grę xD gdybym nie był po % to sam bym wyszedl.
  6. Wyejbac mape lake za duza przewaga terro na mapie, nie wyjdziesz nawet z respa i dostajesz heda z awp albo innej broni.
  7. Przyszedl ktos lepszy @Medve
  8. i prawidlowo @cyprianeq oby tak dalej!
  9. @cyprianeqa leci, karasz botow na jb?
  10. co tam mlody @cyprianeq
  11. Siema wariacie @dratewka.
  12. elo @neska.to cho za garaze
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines