GryTrean 677 Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 W tym temacie proszę składać propozycje buffów i nerfów umiejętności z menu RPG Wzór: 1. Nazwa umiejętności: 2. Typ zmiany (nerf/buff): 3. Dlaczego chcesz, aby umiejętność została zmieniona?: 4. Co chcesz zmienić w umiejętności?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nexus 5 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) 1. Nazwa umiejętności: Antidotum 2. Typ zmiany (nerf/buff): buff 3. Dlaczego chcesz, aby umiejętność została zmieniona?: obecnie antidotum jest totalnie useless 4. Co chcesz zmienić w umiejętności?: albo zmniejszyć cenę ulepszenia albo zwiększyć skuteczność, mając na 2lvl antidotum w ogóle nie widzę zmian Edytowane 25 Maja 2019 przez Nexus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GryTrean 677 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 W dniu 25.05.2019 o 15:25, Nexus napisał: 1. Nazwa umiejętności: Antidotum 2. Typ zmiany (nerf/buff): buff 3. Dlaczego chcesz, aby umiejętność została zmieniona?: obecnie antidotum jest totalnie useless 4. Co chcesz zmienić w umiejętności?: albo zmniejszyć cenę ulepszenia albo zwiększyć skuteczność, mając na 2lvl antidotum w ogóle nie widzę zmian Antitodum na drugim poziomie skraca czas negatywnych efektów o 20%, więc różnica musi być zauważalna W każdym razie - antidotum zostaje ulepszone. Ilość poziomów: Z 5 na 7 Koszt początkowy: z 35 / 50 / 65 / 80 / 95 na 30 / 40 / 50 / 60 / 70 / 80 / 90 Co w efekcie skutkuje tym, że antidoum na maksymalnym poziomie skraca czas trwania negatywnych efektów o 70%. Zatem icestab (po nerfie który dzisiaj dostanie) na maksymalnym poziomie zamrozi osobę bez antidotum na 3 sekundy, a osobę z wymaksowanym antidotum na mniej niż sekundę (0.9 sekundy) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 1. Nazwa umiejętności: Ice Stab i Long jump 2. Typ zmiany (nerf/buff): Nerf i Nerf 3. Dlaczego chcesz, aby umiejętność została zmieniona?: Ice Stab dlatego że to niszczy ogólną rozgrywkę która bardziej polega na strzelaniu a nie na zamrażaniu gracza z kosy i skakanie wokół niego aż nie padnie, bo bardzo ciężko jest w trafić z jakiejkolwiek broni w gracza który skacze tak szybko wokół ciebie, no takie jest to moje odczucie. Nerf Long jumpa ponieważ na full i na full albo i nawet nie musi być full speed to ten long jump jest zbyt OP taki gracz bez surfowania może wtedy dostać się wszędzie bez problemu przykład mapa aztec BuyZone nad respami stamtąd gracz wtedy może doskoczyć do bs'a na tej szybie i jak już jest na szybie to z jednego jej końca może przeskoczyć cała tą szybę i dolecieć na dolnego bs'a. 4. Co chcesz zmienić w umiejętności?: Ice Stab - Znerfić*/Usunąć *żeby działało to na zasadzie frost pistol spowalnia gracza albo go wytrąca z jego szybkości ale żeby nie zamrażało na tyle że nawet Antidotum tu nie pomaga. Long jump - Zmniejszyć upgrade albo żeby co lvl nie dostawało takiego kopa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GryTrean 677 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Zmiany wejdą od nowej edycji: Longjump będzie znerfiony, ale też nie nie wiadomo jak - ma to być umiejętność stosunkowo droga, ale przydatna do szybkiego rozpędzenia się. Co do Ice Stab - Czas zamrożenia nie ulegnie zmianie, bo już teraz jest drogi a zamraża maksymalnie na 3 sekundy. Natomiast wejdzie różnica taka, że na zamrożenie będzie jedynie szansa - nie jestem jeszcze w stanie podać dokładnego prawdopobieństwa, że ktoś zostanie zamrożony, ale można się spodziewać czegoś w rodzaju 50% w ciało i 75% w plecy, a dla VIPów 75% w ciało i 100% w plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
offen 1 109 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 22 minuty temu, GryTrean napisał: Co do Ice Stab - Czas zamrożenia nie ulegnie zmianie, bo już teraz jest drogi a zamraża maksymalnie na 3 sekundy. Natomiast wejdzie różnica taka, że na zamrożenie będzie jedynie szansa - nie jestem jeszcze w stanie podać dokładnego prawdopobieństwa, że ktoś zostanie zamrożony, ale można się spodziewać czegoś w rodzaju 50% w ciało i 75% w plecy, a dla VIPów 75% w ciało i 100% w plecy. Szczerze mówiąc wydaje mi się, że lepiej by było jeszcze bardziej znerfić tego ice taba niż dawać szansę na zamrożenie. Ale i tak jest to lepszy pomysł w porównaniu do tego co jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi