offen 1 111 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Siema. Chciałbym przedstawić kilka propozycji. Głównie dla tego, że nowi gracze nie mają szans z 300 lvl. Są to tylko MOJE PRZEMYŚLENIA, więc proszę nie krzyczeć XD. Ice Stab - Jest to niemiłosiernie denerwujący skilll, który głownie odstrasza graczy od serwera (3 okrążenia wokół przeciwnika, który nie może się nawet ruszyć i nie żyje. Mam nadzieję, że zostanie znerfiony bo celem surf + rpg nie jest chyba latanie z kosą i zabijanie na 3 hity. Stealth - przeciwnik jest praktycznie niewidzialny co w połączeniu z Ice Stabem lub Fire Pistolem praktycznie gwarantuje śmierć. Fire Pistol - Zasłania cały ekran kompletnie nie widać przeciwnika + jeżeli jest to fiveseven / berety / tec z obrażeniami na wysokim lvl to również mamy zgona ;). Damage / Health - Wydaje mi się, że to również powinno zostać znefione. Nowy graczy, gdy wchodzi na serwer i widzi typa, który zabija go 1 strzalem z kałacha w ciało i ma 200hp od razu zniechęca się do dalszej rozgrywki. Zdobywane doświadczenie - To jest chyba największy problem nowych graczy. Mimo że leci całkiem dobrze, to nie są w stanie dorównać graczom, którzy mają wysokie lvl. Wydaje mi się, że nowym graczom powinien EXP lecieć znacznie szybciej, a graczom z wyższymi lvl o wiele wolniej. Podsumowując. Moim zdaniem serwer powinien zacząć działać w sposób bardziej przyjazny dla nowych użytkowników. I wydaje mi się, że z takimi nerfami aktualni gracze nie mieliby większych problemów. Są to raczej propozycje na nową edycję bo nie ma sensu wprowadzać tego aktualnie. Mam nadzieję, że podsunąłem kilka fajnych propozycji. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia co do tych propozycji, możesz napisać jak według Ciebie to powinno wyglądać :). Dziękuję za zmarnowanie 5 minut na przeczytanie moich wypocin. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GryTrean 677 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 W dniu 25.05.2019 o 16:55, OFFEN napisał: Ice Stab - Jest to niemiłosiernie denerwujący skilll, który głownie odstrasza graczy od serwera (3 okrążenia wokół przeciwnika, który nie może się nawet ruszyć i nie żyje. Mam nadzieję, że zostanie znerfiony bo celem surf + rpg nie jest chyba latanie z kosą i zabijanie na 3 hity. Da się to łatwo skontrować - spowalniające pociski, antidotum, fire pistol, prędkość, niewidzialność, nie stanie w miejscu tylko latanie. Mimo wszystko skill znerfiony - od dzisiaj zamraża na maksymalnie 3 sekundy. W dniu 25.05.2019 o 16:55, OFFEN napisał: Stealth - przeciwnik jest praktycznie niewidzialny co w połączeniu z Ice Stabem lub Fire Pistolem praktycznie gwarantuje śmierć. Również znerfiony. więcej info: W dniu 25.05.2019 o 16:55, OFFEN napisał: Fire Pistol - Zasłania cały ekran kompletnie nie widać przeciwnika + jeżeli jest to fiveseven / berety / tec z obrażeniami na wysokim lvl to również mamy zgona ;). Mimo wszystko jest to słaby skill - jedyne w czym może pomóc to właśnie zasłonięcie ekranu. Na ten moment zostaje tak jak jest. W dniu 25.05.2019 o 16:55, OFFEN napisał: Damage / Health - Wydaje mi się, że to również powinno zostać znefione. Nowy graczy, gdy wchodzi na serwer i widzi typa, który zabija go 1 strzalem z kałacha w ciało i ma 200hp od razu zniechęca się do dalszej rozgrywki. Maksymalnie na serwerze można mieć 325hp (300 z rpg, +25 z VIP'a). Jak na serwery RPG jest to stosunkowo mała suma - często widzi się takie, gdzie można tego życia mieć nawet 500 - nie mogę tego ot tak znerfić. Co do damage'a, wcześniej nie dawał nic. Aktualnie zadaje on maksymalnie +25 dmg więcej (+0.05% * poziom DMG, ale nigdy więcej niż +25), więc w dalszym ciągu nie jest to dużo. W dniu 25.05.2019 o 16:55, OFFEN napisał: Zdobywane doświadczenie - To jest chyba największy problem nowych graczy. Mimo że leci całkiem dobrze, to nie są w stanie dorównać graczom, którzy mają wysokie lvl. Wydaje mi się, że nowym graczom powinien EXP lecieć znacznie szybciej, a graczom z wyższymi lvl o wiele wolniej. Myślę, że darmowe kredyty częściowo w tym pomogą. Nie jestem w stanie tego tak zrobić - i tak już teraz ilość XP za zabicie jest zależna od poziomu przeciwnika, a za hita dostajemy sporo XP, więc nowi gracze powinni być w stanie i tak szybko wbić poziom. To jest niestety właśnie fenomen serwerów typu RPG - nie da się z tym wiele zrobić. Im wcześniej zaczęło się grać, tym łatwiej będzie. Bardzo dziękuję za propozycje! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi