M4ku 0 Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 1. Twój Nick: M4ku 2. Kto zawinił? (admin/gracz): Sklep 3. Nick oskarżonego: Sklep 4. Steam_ID oskarżonego: Sklep 5. Data i godzina zdarzenia: Około 20-21 6. Mapa: Sklep 7. Opis sytuacji: Kupiłem sobie svipa na 13 dni, wysłałem sms wpisałem kod zwrotny pisało że usług aktywowana ale od tej 20-21 do 24 nie dostałem tego svipa. 8. Dowody (demo/screeny/świadkowie):Nie wiem czy tu podawać ale mam zdjęcie że wysłałem tego sms 9. Wynik/numer rundy/czas: Sklep 17 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
offen 1 127 Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Z takimi rzeczami to do @-_- na pw, nie w formie skargi na forum XD. Ale podziwiam za kreatywność i życzę więcej takich wspaniałych pomysłów! 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 18 Marca 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Cześć kolego Skargi tyczą się osób, a nie "rzeczy". Napisz proszę do mnie na PW lub na Steam https://steamcommunity.com/id/classicowiecCSC/ Postaram się pomóc, bo zapewne podałeś Steam ID ze strony WWW, a nie serwera Pozdrawiam i miłego wieczorku! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi