Skocz do zawartości

Skarga SVIP


M4ku

Rekomendowane odpowiedzi

1. Twój Nick: M4ku
2. Kto zawinił? (admin/gracz): Sklep
3. Nick oskarżonego: Sklep
4. Steam_ID oskarżonego: Sklep
5. Data i godzina zdarzenia: Około 20-21
6. Mapa: Sklep
7. Opis sytuacji: Kupiłem sobie svipa na 13 dni, wysłałem sms wpisałem kod zwrotny pisało że usług aktywowana ale od tej 20-21 do 24 nie dostałem tego svipa.
8. Dowody (demo/screeny/świadkowie):Nie wiem czy tu podawać ale mam zdjęcie że wysłałem tego sms
9. Wynik/numer rundy/czas: Sklep
  • Haha 17
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takimi rzeczami to do @-_- na pw, nie w formie skargi na forum XD. Ale podziwiam za kreatywność i życzę więcej takich wspaniałych pomysłów!

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Cześć kolego

Skargi tyczą się osób, a nie "rzeczy". Napisz proszę do mnie na PW lub na Steam https://steamcommunity.com/id/classicowiecCSC/

Postaram się pomóc, bo zapewne podałeś Steam ID ze strony WWW, a nie serwera

 

Pozdrawiam i miłego wieczorku!

  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności