meroo 60 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Chodzi oto aby dodać do sklepu umiejętność pasywną której działaniam miałoby niwelować obrazenia skilla (piorun/rakieta/okrzyk/fireball/plazma). Naprzykład: Zakupienie umiejętności 15 złota. Działa jedna mape. - umiejętność działa raz na 30s. Ewentualnie raz na runde. - w przypadku działania raz na rundę proponuje aby była tez mozliwosc stack-owania umiejetnosci podobnie jak w przypadku dodatkowego skoku. Problem uwazam za powazny. Gdyz mimo ze gram klasa nie uzywajaca skilla to mam oto bol d.... xD A powaznie to nowi gracze wchodza do stalych graczy ktorzy daja wszystko w inte, wiec nie ma opcji aby taki gracz nie hitowal wszystkich po odnowieniu skilla i na poczatku rundy. W ten sposób jest mozliwość obrony i odwrócenia szali na korzyść tego kto nie rozwija klasy w innych statystykach jak int. Wkoncu chodzi o poznawanie moda i gry a nie pójścia ślepo w jedną drogę jaką jest łatwizna inta... Pewnie pierwsze osoby które to zhejtują bedą te które grają klasami pod inte xD. Prosze was powiedzcie szczerze daje wam to taką frajde i będziecie się bronić aby to nie weszło na server? Podejdzcie do tego jak dorośli i pomyślcie o nowszych graczac,h albo tych co zaczynają, próbują grać, i poznają dopiero moda 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Zgadzam się. Kupiłem zniewolonego tylko po to żeby mieć nawet minimalne szanse gdyż grając i widząć 4 sługi/demonologow w enemy teamie nie da sie grac, ponieważ wystaczy spamowac w przycisk i juz masz łatwego fraga na takiej klasie ktora zabiera dmg piorunem. Poponuje nie dodawać takiego itemu ale zrobić tak żeby inteligencja zadawała maksymalnie 80hp ( i zmniejszyć cooldown do 15sek np.) lub zeby do kazdej klasy z piorunem było maks 50int, bo według mnie taka gra na hita ze skila nie ma jak najmiejszego sensu. Kolejną sprawą odnosie skili jest flesh slugi zniszczeń po uzyciu umiejętnosci (Dużo osob grający przeciwko słudze ginie albo od razu przez umiejetnosc albo przez wlasnie takiego flesha i nie da sie uciec bo nic nie widzisz) i przydało by się zmniejszyć ten czas do 1sek. Edytowane 25 Marca 2020 przez SharMx1337 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 W dniu 25.03.2020 o 08:06, meroo napisał: Zakupienie umiejętności 15 złota. Działa jedna mape. - umiejętność działa raz na 30s. Ewentualnie raz na runde. - w przypadku działania raz na rundę proponuje aby była tez mozliwosc stack-owania umiejetnosci podobnie jak w przypadku dodatkowego skoku. W skrócie Odbijasz x obrażeń magicznych w ciągu rundy, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Cos w stylu jak umijetnosc odbijania magii jak ma zniewolony tylko do zakupu w sklepie za zloto. aby uniknac obrazen od pioruna. Cos co by dzialalo przez cala mape ale tylko jedno odbicie na runde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 (edytowane) a może nie odbijanie tylko wchłanianie? Albo dodać rune która blokowała by 25% dmg ze skilli a po ulepszeniu 50% ? Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez SharMx1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi