offen 1 111 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Cześć, przychodzę z propozycjami zabaw podanymi przez graczy. Chcemy aby kilka z nich weszło na serwer ale to Wy musicie zdecydować jakie chcecie. W ankiecie pod tym linkiem możecie wybrać te, które chcecie zobaczyć na serwerze (możecie wybrać wielokrotnie): ANKIETA (klik) Poniżej dam objaśnienia tych zabaw oraz autorów tych propozycji, którym bardzo dziękuję! Uwagi co do tych zabaw możecie również pisać w tym temacie. 1. Płonący ziemniak - @Milosh Propozycja Zabawy pt. "Płonący ziemniak" inaczej możemy nazwać ją też po Bożemu, czyli tak jak prawdopodobnie pierwotnie została nazwana "TNT TAG" Na początku rundy więźniowie dostają 10 sekund na rozbiegnięcie się po mapie następnie między więźniami rozlosowany zostaje "Ziemniak" czyli osoba, która [(jest podświetlona na czerwono jak prowadzący), pojawia się obok niej particle wybuchu, czegokolwiek by reszta TT mogła zorientować się w porę kto jest ziemniakiem], Ziemniak traci swoje hp w proporcjach 2hp-1 sekunda > minuta ma 60 sekund, przeciętnie gracz ma 110 HP, traci 120 hp na minutę, w ciągu minuty jest w stanie bezproblemowo przerzucić ziemniaka po wielu graczach. (wydaje mi się najrozsądniejsze), ważnym jest też by po wybraniu zabawy TT respiło się na nowo by zapobiec tzw. "kupnom" - wydanie całych swoich pieniędzy na +HP. Cel Gry - jak najszybsze pozbycie się ziemniaka z rąk, łatwo się nim sparzyć. Do zabawy możemy dołączyć wroga Ziemniaka, czyli strażaka, jest on w stanie zamrozić na trzy sekundy Ziemniaka, czym pomaga współwięźniom uciec. (Ziemniak podczas zamrożenia nie dostaje dmg, jest nieruchomy) - Strażak mógłby być losowany spośród reszty TT. 5graczy - 1strażak 10graczy - 2 strażaków V W załączniku podrzucam link do filmiku na yt, jak gra wygląda w mc. - Do zabawy można byłoby dorobić trzy osiągnięcia 1. Czas trzymania ziemniaka - x 2. Oddane ziemniaki - Masterchef 3. Ugaszone pożary - Strażak Ostatni żyjący ma życzenie. Warto również dodać coś przeciw chowającym się w jednym miejscu - gdy gracz stoi w miejscu kilka sekund dostaje tzw "slapa", fajnie byłoby też gdyby musiał poruszyć się po tym po większym obszarze a nie zrobić krok w bok, to uskuteczniłoby walkę z tzw "kamperami" 2. Czołgi - @|MajK| Dodanie zabawy "Czołgi" Każdy TT ma armate czyli AWP i może strzelać tylko no scopy Oczywiście każdy musi imitować czołg więc można dodać obowiązującego kucaka lub spowolnienie lub brak możliwości skakania 3. Latające Scouty - @SKILL_FORNEW Byłaby to zabawa wzorująca się na trybie w csie. Mianowicie każdy terrorysta otrzymuje scouta i grawitacje mniej więcej taką jak na chowanym. Po krótkim czasie na rozbiegnięcie się po mapie rozpoczęłaby się strzelanina. Można strzelać scoupy jak i noscopy. Ct nie dałoby sie zabić. Gramy do życzenia. 4. Ciężkie Uzbrojenie - @SKILL_FORNEW TT ma krótki czas na rozbiegnięcie się po mapie. HP terrorystów wzrasta (lub zmniejsza się) do 300 i 100 kevlara. Następnie tt otrzymuje Negeva albo M249 (przysłowiową krowe). Tutaj zastosowałbym system ruletki czyli albo wszyscy dostają krowe albo negeva. Po upłynięciu czasu na rozbiegnięcie się znikają kosy. Zabawa ma na celu "rozróbe" stąd brak kosy aby gracze z wysoką rasą nie mogli iść na łatwiznę czając się i wskakując na plecy. Myślałem jeszcze nad tym aby gracze mieli rewolwery aby gra była szybsza i w przypadku gdyby mapa była duża a gracze daleko od siebie by była możliwość szybszego przemieszczenia. Brak sojuszy, brak możliwości zabicia ct. 5. VIP vs VIP - @SKILL_FORNEW Zabawa polegająca na ochronie vipa po odpaleniu tej zabawy Terroryści dzielą się na dwa teamy Niebieskich i Czerwonych w każdym teamie jest VIP. VIP charakteryzuje się tym że ma AWP i deagla gdzie reszta ma ak-47 (Można tutaj zastosować system ruletki bądź np Czerwonym dać AK a Niebieskim M4). Cała zabawa polega na walce wcześniej wspomnianych teamów z tym że po zabiciu VIPA drużyna która go straci, traci hp, mianowicie każdemu członkowi danej drużyny zostaje 50 hp nie zależnie od tego ile miał wcześniej. Po wyeliminowaniu np czerwonych, niebiescy otrzymują respekt (ewentualnie można zrobić że drużyna wygrana ma między sobą kd i do życzenia) 6. BumBum Day - @SKILL_FORNEW Tt otrzymują czas na rozbiegnięcie się po mapie po czym jeden z nich zostaje Bombą jego zadaniem jest uderzyć kosą swojego teammate w innym przypadku po upływie 20/40 sekund Bomba ginie i losowany jest kolejny więzień który zostanie ową Bombą. Jeżeli Bomba uderzy któregoś z teammatów oni automatycznie stają się bombą a ówczesna bomba przestaje nią być i musi uciekać. Po upływie czasu tt które nie zginęło dostaje respekt. Całe tt na początku rundy otrzymuje speeda. 7. EgzoZoom - @SKILL_FORNEW Tt ma krótki czas na rozbiegnięcie się po mapie po tym czasie (lub w trakcie rozbiegania się) każdy tt otrzymuje losowo wybraną broń jednak będą to bronie z zoomem czyli: AWP, Scout, AUG, SG 553. Do tego egzobuty a na całej mapie będzie rozmieszczona wielka mgła jak na chowanym. Zabawa jest prosta polega na zabijaniu się więźniów. Gramy do życzenia. 8. Walka o władzę - @SKILL_FORNEW Po daniu owej zabawy przez wardena cele się otwierają a wszyscy terroryści zostają zamrożeni następnie warden otrzymuje menu w którym ma listę graczy obecnie będących na serwerze wybiera sobie x* liczbę terrorystów, wybrani terroryści otrzymują kolor aqua bądź niebieski, zostają odmrożeni, wybierają broń i razem z ct mają minute na zajęcie dobrowolnej pozycji na mapie po upływie czasu tt odmraża się i rozpoczyna się strzelanina między drużyną tt składającą się tylko z więźniów a ct składającą się z więźniów i strażników nagrodą jest respekt. *Drużyny muszą posiadać tyle samo graczy (jeśli jest nie parzyście graczy drużyna ct ma 1 więcej) przykład: 2 ct 20 tt - warden ma do wyboru 9 3 ct 26 tt - warden ma do wyboru 12 1 ct 30 tt - warden ma do wyboru 15 9. Wybraniec - @SKILL_FORNEW Zabawa rozpoczynałaby się w celach od losowania, losowania kto ma być wybrańcem. Po wylosowaniu wybrańca zostaje on zamrożony w miejscu na 10 sekund owe 10 sekund to czas tt na schowanie się jak i wybrańca na wybranie broni. Wybraniec decyduje kim chcę być lojalnym więźniem czy zdrajcą, ponieważ wybraniec może użyć wybranych broni aby znaleźć i zabić terrorystów dzięki czemu po wybiciu wszystkich otrzyma życzenie, albo może być lojalny i zaatakować ct dzięki czemu on i reszta więźniów dostają respekt. Tylko wybraniec zadaje ct obrażenia, w przypadku gdy wybraniec zginie losowany jest kolejny. Po upływie przeznaczonego na zabawę czasu wybraniec ginie a ct jak i tt otrzymują respekt za przeżycie. Wybrańca może zabić tylko ct i tylko gdy on zacznie do nich strzelać. Tt nie zadają dmg ct (z wyjątkiem wybrańca). Kampić można. Ct musi siedzieć w gr z którego może podpowiadać wybrańcowi. Zabawa ta została przeze mnie chaotycznie napisana i nie jest wszystko dociągnięte jednak ja widzę w tym pomyśle potencjał😅 10. Wirus - @Pold3k 1 tt zostaje zarażony wirusem otrzymuje kolor czerwony jego zadaniem jest zarazenie jak najwiekszej ilości osób,gdy ten uderzy kogoś z kosy osoba ta dostaje również kolor czerwony i pomaga swojemu koledze w czynieniu tego postępku. Osoba z kolorem niebieskim czyli "odtrutka" może leczyć osoby zarazone gdy osoba z wirusem zostanie "uzdrowiona" staje sie odtrutka i jest nie śmiertelna przez 15 sekund tak zeby swobodnie mogla oddalić sie od źródła zarazy. Oczywiscie najpierw z cel wychodza normalni gracze dopiero po czasie uwalniany jest wirus a nastepnie odtrutka Edytowane 24 Maja 2020 przez offen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi