Skocz do zawartości

Kilka zmian


Pronto^^

Rekomendowane odpowiedzi

Proponowałbym zmiany w klasach: ninja, baal, łowca

Ninja, proponuję zmianę DMG z noża na zwykłe obrażenia oraz obniżenie DMG noży do rzucania co najmniej o połowę. Często bywa tak, że na serwerze jest 6 osób w tym 15 to ninje. Osoby, które nie potrafią grać tą klasą są w stanie na 1lvl zabić każdego ...

Baal, proponowałbym usunięcie 1.5x DMG na linie. Sama lina nie pozostawia przeciwnikowi żadnych szans. Również jest wysyp tej klasy na serwerze.

Łowca, jedna z najbardziej kultowych klas w DiabloModzie. Na Cs-Classic - kompletnie zapomniana. Brak kuszy, obrażenia zadawane z tego noża śmieszne... Proponowałbym dodać cokolwiek co dodałoby charakteru tej klasie (kusza cokolwiek - użycie LPM). W dodatku zwiększenie DMG, aby kusza z wymaxowaną inteligencją zabijała na raz. Nikt nie potrzebuje dwóch rodzajów bełtów, wystarczy jeden.  Niedziałające pułapki również nie pomagają grywalności tej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Pronto^^ napisał:

Proponowałbym zmiany w klasach: ninja, baal, łowca

Ninja, proponuję zmianę DMG z noża na zwykłe obrażenia oraz obniżenie DMG noży do rzucania co najmniej o połowę. Często bywa tak, że na serwerze jest 6 osób w tym 15 to ninje. Osoby, które nie potrafią grać tą klasą są w stanie na 1lvl zabić każdego ...

Baal, proponowałbym usunięcie 1.5x DMG na linie. Sama lina nie pozostawia przeciwnikowi żadnych szans. Również jest wysyp tej klasy na serwerze.

Łowca, jedna z najbardziej kultowych klas w DiabloModzie. Na Cs-Classic - kompletnie zapomniana. Brak kuszy, obrażenia zadawane z tego noża śmieszne... Proponowałbym dodać cokolwiek co dodałoby charakteru tej klasie (kusza cokolwiek - użycie LPM). W dodatku zwiększenie DMG, aby kusza z wymaxowaną inteligencją zabijała na raz. Nikt nie potrzebuje dwóch rodzajów bełtów, wystarczy jeden.  Niedziałające pułapki również nie pomagają grywalności tej klasy.

1. Ninja, to prawda, ninja zadaję spore obrażenia z noża, zarówno zwykłego jak i tymi do rzucania. Jest to spowodowane prostą rzeczą, jak ninja z dmg z noża 55 i z nożykami do rzucania za 50dmg ma zabić graczy którzy mają 200-300hp? ( jest takich sporo, wystarczy 20lvl i runa Crimson, którą większość graczy posiada poprzez questa. Więc logiczne, że ninja biję więcej. I to nie jest tak, że osoba która nie potrafi grać tą klasą zabija każdego. Sam mam na ninjy 32lv, i często ciężko mi kogoś zabić bo większość graczy się spodziewa ninjy już po 1 rundzie jak tylko ją zobaczą. Wbrew pozorom ninję widać dosyć mocno ale też ją słychać. Ta klasa aktualnie jest dobrze zbalansowana.

 

2. Baal, od paru dni, nie pamiętam dokładnie ilu, DMG na linie jest zmniejszony z x2 do x1.5 więc i tak jest lepiej niż było, i mimo złapania na linę da się z niej uciec i zabić Baal'a, wiem z doświadczenia ;). ( Prawda Grand? :> ). Więc tu nie ma co zmieniać póki co.

 

3. Łowca, tutaj częściowo się zgadzam. Klasa Łowca jest pominięta trochę na serwerze. Wbiłem na tej klasie 21lvl, pkt rozdane w int tylko, i "silniejszy" bełt zadaje 120~dmg około, co nie jest zbyt wiele, bo większość klas z 1lvlem ma tyle hp. A jak wszyscy wiemy, 20-25lv to kwestia 2-3map maks, jak się strzela dobre głowy :]. Dlatego też jestem za wzmocnieniem bełtów, może nie żeby biły po 500dmg na 20lv, ale myślę. że 150-160dmg przy 20 lv mogłyby zadawać, żeby przy 30-35lv z full intą już te 200dmg zadać ( co i tak nie gwarantuję, że zabijesz przeciwnika typu p3rm, który ma 305hp na Scav ).

Tyle ode mnie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jeżeli chcecie by dane propozycje weszły, a nie były tylko rozmowami między Wami, to proszę wstawiać je w odpowiednim temacie klasy

https://forum.cs-classic.pl/forum/566-ogólne/

 

Tematy w tym dziale to tylko dyskusje. Traktuje to jako swego rodzaju rozmowę na dany temat, a nie próbę zmiany czegoś. Chciałbym zachować porządek w dziale by wiedzieć gdzie potem szukać danych rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Red Eagle napisał:

1. Ninja, to prawda, ninja zadaję spore obrażenia z noża, zarówno zwykłego jak i tymi do rzucania. Jest to spowodowane prostą rzeczą, jak ninja z dmg z noża 55 i z nożykami do rzucania za 50dmg ma zabić graczy którzy mają 200-300hp? ( jest takich sporo, wystarczy 20lvl i runa Crimson, którą większość graczy posiada poprzez questa. Więc logiczne, że ninja biję więcej. I to nie jest tak, że osoba która nie potrafi grać tą klasą zabija każdego. Sam mam na ninjy 32lv, i często ciężko mi kogoś zabić bo większość graczy się spodziewa ninjy już po 1 rundzie jak tylko ją zobaczą. Wbrew pozorom ninję widać dosyć mocno ale też ją słychać. Ta klasa aktualnie jest dobrze zbalansowana.

 

2. Baal, od paru dni, nie pamiętam dokładnie ilu, DMG na linie jest zmniejszony z x2 do x1.5 więc i tak jest lepiej niż było, i mimo złapania na linę da się z niej uciec i zabić Baal'a, wiem z doświadczenia ;). ( Prawda Grand? :> ). Więc tu nie ma co zmieniać póki co.

 

3. Łowca, tutaj częściowo się zgadzam. Klasa Łowca jest pominięta trochę na serwerze. Wbiłem na tej klasie 21lvl, pkt rozdane w int tylko, i "silniejszy" bełt zadaje 120~dmg około, co nie jest zbyt wiele, bo większość klas z 1lvlem ma tyle hp. A jak wszyscy wiemy, 20-25lv to kwestia 2-3map maks, jak się strzela dobre głowy :]. Dlatego też jestem za wzmocnieniem bełtów, może nie żeby biły po 500dmg na 20lv, ale myślę. że 150-160dmg przy 20 lv mogłyby zadawać, żeby przy 30-35lv z full intą już te 200dmg zadać ( co i tak nie gwarantuję, że zabijesz przeciwnika typu p3rm, który ma 305hp na Scav ).

Tyle ode mnie ;]

1. Hit w plecy 165+50= 215+90(nóż do rzucania)=305. 1lvl Ninja zabija każdego na serwerze, nieważne, który ma poziom. Jaka inna klasa jest w stanie zabić 40-50 poziom z taką łatwością? Widać może jest trochę postać, ale zazwyczaj i tak atakuje z zaskoczenia bądź podczas pojedynku z innym graczem. 

2. Tu mogę przyznać rację, chociaż czekam na wypowiedź innych osób.

3. Moim zdaniem, jeżeli Łowca ma wymaxowany int powinien zabijać na raz, no chyba, że przeciwnik ma max HP i crimsona. 200 DMG zadaje Demonolog piorunem, którym nie musi celować oraz podczas użycia nadal może używać głównej broni(m4,ak). Łowca jeżeli wymaxuje inta zostaje z 120-130 hp - mniejsza o to. Jeżeli nie trafi bełtem jest martwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, -_- napisał:

Jeżeli chcecie by dane propozycje weszły, a nie były tylko rozmowami między Wami, to proszę wstawiać je w odpowiednim temacie klasy

https://forum.cs-classic.pl/forum/566-ogólne/

 

Tematy w tym dziale to tylko dyskusje. Traktuje to jako swego rodzaju rozmowę na dany temat, a nie próbę zmiany czegoś. Chciałbym zachować porządek w dziale by wiedzieć gdzie potem szukać danych rzeczy

Ja tą konwersację traktuję jako luźna dyskusję :-).

 

2 godziny temu, Pronto^^ napisał:

1. Hit w plecy 165+50= 215+90(nóż do rzucania)=305. 1lvl Ninja zabija każdego na serwerze, nieważne, który ma poziom. Jaka inna klasa jest w stanie zabić 40-50 poziom z taką łatwością? Widać może jest trochę postać, ale zazwyczaj i tak atakuje z zaskoczenia bądź podczas pojedynku z innym graczem. 

2. Tu mogę przyznać rację, chociaż czekam na wypowiedź innych osób.

3. Moim zdaniem, jeżeli Łowca ma wymaxowany int powinien zabijać na raz, no chyba, że przeciwnik ma max HP i crimsona. 200 DMG zadaje Demonolog piorunem, którym nie musi celować oraz podczas użycia nadal może używać głównej broni(m4,ak). Łowca jeżeli wymaxuje inta zostaje z 120-130 hp - mniejsza o to. Jeżeli nie trafi bełtem jest martwy.

Skąd wziąłeś ten dmg na ninjy??? Poza tym tak jak pisałem, ninją gra się dość ciężko, na 1lv masz 0 speeda więc ciężko kogoś zajść od pleców, i jak już wspomniałem ninję słychać i widać dość mocno, więc to, że 1lv ninja każdego zabija mija się z prawdą. Jestem na serwerze często i nawet gdy są jakieś ninje ( prócz mnie ) to nie są za wysoko w tabeli bo nie robią aż tak dużo fragów. Ci gracze którzy grają już chwile kupują często umiejętność Maga za złoto, przez co zabicie kogoś ninją robi się jeszcze trudniejsze. A o ile się nie mylę to ninja w plecy zadaje 187dmg + nozyk 89 = 276hp. Sporo to fakt, ale w większości sytuacji nie da rady zajść kogoś od tyłu, bo gracze się spodziewają ataku ninjy i trzymają plecy blisko ścian. Więc najczęściej ninja bije od boku/przodu, i wtedy to nie jest tak duży dmg. Jednocześnie często i gęsto nie zdążysz dobiec do przeciwnika bo on Cię już usłyszy/zauważy/naświetli i zgon ^^. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znowu propozycja zmiany na ninje? graj magiem albo kup za zloto naswietlenie. 

Baal? ma duza przewage juz jak ma kogos na linie bo przeciwnik sie nie rusza. moglby wogole nie zadac tych dodatkowych obrazen. 

lowca? malo interesujaca klasa ze wzgledu ze wszystko musi dawac w inte majac przy tym malo hp. (jedyna pcja to caly czas crimson i rozdawac punkty do 30 poziomu. Niestety ta klasa jest wymagajaca jedyne co widze zeby zainteresowalo ta klase bylyby miny z granatow gdy rzucisz prawym przyciskiem. no i ilosc granatow bez limitu ktore ladujesz na nozu. granat widzisz caly czas wiec jak wejdziesz to przez swoja nieuwage :)

Edytowane przez meroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności