Skocz do zawartości

ANKIETA WASZE POMYSŁY


RyKoS

Czego oczekujecie od nas wraz z kolejnym sezonem  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czego oczekujecie od nas wraz z kolejnym sezonem

    • Nowe klasy
      17
    • Nowe perki
      8
    • Nowe mapy
      16
    • Zmiany w klasach
      8
    • Nowe Eventy
      15
    • Nowe misje
      17
    • Inne (Napisz jakie)
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Sesja / matury ale update na COD'a przygotować trzeba dlatego mam dla was kolejną ankietę. 

Bardzo mile widziane będą w komentarzu posegregowane wybory z ankiety.

Edytowane przez RyKoS
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywrócić klasy: podporucznik i e.snajper

cs_assault 1.6 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2077774597&searchtext=cs_assault+1.6

Minecraft Castle https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1190255318&searchtext=Minecraft+Castle

i dać ratsy jako normalna mapa

Eventy z vipem i premium

Dać w misjach nocnych  misje rozegraj 100 rund na mapie trian

 

  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje żeby nagroda klanowa była dla wszystkich członków klanu i ostatni lvl przez to byl by za np 32k monet obecnie jest za 25k a nagroda bylo by 5-7 dni vipa co wiąże się częstszą  grywalnoscia i rywalizacja jednak opłaca się bić o 7 dni vipa .

plus mozna dodac do malych map takie mapy jak de_safehause i innych mapek z demolki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 godziny temu, BroomDriver napisał:

Proponuje żeby nagroda klanowa była dla wszystkich członków klanu

Nie ma problemu, lecz zostanie to rozdysponowane, czyli 30 dni usług dzielimy na 10 osób, więc każdy otrzyma usługę na 3 dni

Przypominam, że pierwotnie wygrana klanu to był perk, a ja nie zamierzam robić z serwera drugiej Polski+. Usługi są za misje oraz za spędzony czas i od czasu do czasu będą w eventach, ale nie tak często jak wcześniej, bo i tak nikt tego nie szanował (ciągłe spiny i problemy do mnie, bo ktoś ma więcej, a ktoś mniej), a już na pewno nie zwiększała się przez to liczba graczy na serwerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, -_- napisał:

Nie ma problemu, lecz zostanie to rozdysponowane, czyli 30 dni usług dzielimy na 10 osób, więc każdy otrzyma usługę na 3 dni

Przypominam, że pierwotnie wygrana klanu to był perk, a ja nie zamierzam robić z serwera drugiej Polski+. Usługi są za misje oraz za spędzony czas i od czasu do czasu będą w eventach, ale nie tak często jak wcześniej, bo i tak nikt tego nie szanował (ciągłe spiny i problemy do mnie, bo ktoś ma więcej, a ktoś mniej), a już na pewno nie zwiększała się przez to liczba graczy na serwerze

no dla mnie nie ma to znaczenia grac i tak będę :) niech gracze zdecydują ja dałem luźna propozycje .  3 dni vipa wydaje mi się troszkę mało  kompromis proponuje 4 :P jednak te 10 osób musi posiedzieć na serwie i dropic te monetki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaproponuje znowu powrot starego, dobrego Pistol Meistera. Jakis czasu temu byla dyskusja na serwie na temat tej klasy i wiele osob w tym Mahes wypowiadalo sie pozytywnie, bo trzeba przyznac ze to byla jedna z najlepiej zbalansowanych klas. Obecne klasy z pistoletami juz sie chyba przejadly przez tyle sezonow. Pewnie i tak nie wroci ale warto sprobowac :)
 

 

Teraz widze ze doszla jakas premka z tec 9, wiec szanse na powrot PM pewnie jeszcze mniejsze ale trudno 😅

Edytowane przez zielo151
  • Haha 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję:

1. Optymalizację ilości perków. Jest dużo perków służących głównie do tego żeby częściej wpisywać !drop, dodatkowo perki dezuli, zestaw skrytobójcy, taliba i strzelca również można ograniczyć (I tu przepraszam za 'niekompetencję' ale nie wymienię wszystkich przykładów, bo ich zwyczajnie nie pamiętam). ( tutaj może ankietę z perkami do wyrzucenia(aczkolwiek trochę tego jest 😕 )) 

2. Dodanie klasy, która mogłaby zastąpić dawnego defusera, albo nawet jego samego (chodzi tu o rozbrajanie/szans na rozbrojenie/rozbrajanie z dodaniem szans na nierozbrojenie ze strony np. sapera(u know :D )), z powodu ilości piromanów i saperów.

3. Lekki buff klas pod int, bo z tego, co mi się wydaje są rzadko ogrywane.

4. Jeśli jest to możliwe to ban mapy na 5/6 map żeby nie powtarzały się tak często.

5. Odświeżenie misji(zwłaszcza w ghost protocol(? tej pierwszej po tutorialu). Uważam, że miały dużo czasu żeby zbrzydnąć bo identyczne były jak jeszcze grałem.


 

 

PS. Z góry przepraszam, jeśli poruszyłem wcześniej omawiany temat ale miałem dłuuugą przerwę od serwera i tym samym od forum.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
4 godziny temu, Stejczu napisał:

5. Odświeżenie misji(zwłaszcza w ghost protocol(? tej pierwszej po tutorialu). Uważam, że miały dużo czasu żeby zbrzydnąć bo identyczne były jak jeszcze grałem.

Tutaj sporo racji i opiekuni otrzymali dwa dni temu informacje o nowym pluginie od misji gdzie dostępnych jest o wiele więcej rodzajów misji, więc czekam na ich finalne ułożenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej możliwości wydania coinsow bo przy 3k nie ma co z tym robić poza respawnem, a to respienie się cały czas też jest mało ciekawe. Ewentualnie zmniejszyć ich ilość/zwiększyć ceny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Stejczu napisał:

1. Optymalizację ilości perków. Jest dużo perków służących głównie do tego żeby częściej wpisywać !drop, dodatkowo perki dezuli, zestaw skrytobójcy, taliba i strzelca również można ograniczyć (I tu przepraszam za 'niekompetencję' ale nie wymienię wszystkich przykładów, bo ich zwyczajnie nie pamiętam). ( tutaj może ankietę z perkami do wyrzucenia(aczkolwiek trochę tego jest 😕 )) 

To, że ty wyrzucasz jakiś perk nie oznacza, że ktoś inny z niego nie korzysta. Druga sprawa to taka, że zapychacze też są potrzebne. Bo co to za sens jakby ciągle trafiały Ci się dobre perki.

 

19 godzin temu, Stejczu napisał:

2. Dodanie klasy, która mogłaby zastąpić dawnego defusera, albo nawet jego samego (chodzi tu o rozbrajanie/szans na rozbrojenie/rozbrajanie z dodaniem szans na nierozbrojenie ze strony np. sapera(u know :D )), z powodu ilości piromanów i saperów.

Trochę tego nie rouzmiem. 

 

19 godzin temu, Stejczu napisał:

Jeśli jest to możliwe to ban mapy na 5/6 map żeby nie powtarzały się tak często.

Jest nawet większy z tego co pamiętam :) 

 

52 minuty temu, Stejczu napisał:

Więcej możliwości wydania coinsow bo przy 3k nie ma co z tym robić poza respawnem, a to respienie się cały czas też jest mało ciekawe. Ewentualnie zmniejszyć ich ilość/zwiększyć ceny. 

Tu też się nie zgodzę. Monety to główna waluta klanów i tam można je wydawać bez problemu. Druga sprawa to często pod koniec sezonu właściciel serwera włącza opcję wymiany monet na przeniesienie LVL.

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę zaproponować zmianę broni u medyka  na bizona  lub jakiegoś smg typu mac10

 

propozycja klasy Czołgista 

-15 inta 30 hp  35 wyt -15 kondycji 

odpornosc na podpalenia miny rakiety granaty intakile i upadek

  bron sg556 -10 dmg  1/20 intakill  brak pistoletu 

+ 5 naboi za kila

 

 

Luzna propozycja

 

perk  skutek uboczny 

po zabiciu wroga masz 1/4 szansy na zrespienie sojusznika jak i wroga lub tylko wroga

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, BroomDriver napisał:

klasa .......do wyboru nazwa .......

co 5 sekund regeneruje  1 hp *0,15int  150 inta=22 hp mozna zmodyfikowac 

bron revolver/ump 1/5 na zabicie w glowe

statystyki proponuje na 5 wszystko

 

Imo za mocne, sama regeneracja to już jest mocny tank jak dasz pod inta i  wytrzymałość (dodaj krwiopijcy lub adrenaline to już w ogóle)a z tym 1/5 w głowę to już kompletnie niezbalansowane by było, nawet jak na premium klasę (chyba, że to byłoby tylko na rewolwer ale też i bez sensu wtedy). Obie rzeczy miałyby może zastosowanie gdyby dać 1/12 w głowę i jakieś max 20 hp/5sek.

Podkreślam też, że to tylko moje zdanie, pozdrawiam cieplutko :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Stejczu napisał:

Imo za mocne, sama regeneracja to już jest mocny tank jak dasz pod inta i  wytrzymałość (dodaj krwiopijcy lub adrenaline to już w ogóle)a z tym 1/5 w głowę to już kompletnie niezbalansowane by było, nawet jak na premium klasę (chyba, że to byłoby tylko na rewolwer ale też i bez sensu wtedy). Obie rzeczy miałyby może zastosowanie gdyby dać 1/12 w głowę i jakieś max 20 hp/5sek.

Podkreślam też, że to tylko moje zdanie, pozdrawiam cieplutko :D 

spoczko dalem luzna propozycje i pomysl na klase niekoniecznie o takich statystykach czy zaleznych jak napisalem :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • RyKoS zablokował(a) ten temat
  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności