Jump to content

Stejczu

Użytkownik
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4
  • Time Online

    3d 5h 46m 10s

Stejczu last won the day on June 9

Stejczu had the most liked content!

Community Reputation

30 Nowicjusz

About Stejczu

  • Rank
    Świeżak
  • Birthday 12/01/2000

Informacje o Profilu

  • Nick
    Stejczu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO
  • Lokacja
    Iława
  • Zainteresowania
    Wiadomo... gierki. Poza tym sporty etc ostatnimi czasy głównie deskorolka i siłownia ale generalnie to wszechstronny chłopak jestem XD
  • Steam Custom URL
    76561198136012778

Recent Profile Visitors

531 profile views

  1. Brak możliwości przeniesienia exp na klasę premium jeśli się nie ma premium, albo zwykłe przeniesienie tego expa, żeby po kupieniu premium można było tą klasą grać normalnie, bo exp zwyczajnie znika
  2. Misje do zmiany/nowe*: wyrzucenie misji na oślepienie i dmg z HE... przy ograniczeniu dostępu do obu tych granatów przez pierwsze 15s są one zbyt ciężkie, nudne i długie, a robienie ich w 50% przypadków sprowadzi się do campienia na respie przez pierwsze 15s. W przypadku oślepienia można zawsze wziąć specjalistę, ale myślę, że nie po to decydujemy się na wybór jakiejś klasy żeby potem robić misje jakąś inną. Inne:Generalnie uważam, że rozwiązanie z HE na 15s jest słabe, ale z drugiej strony nie wiem jak można by było ograniczyć nade'y amadeusza... Można by było nawet tego amadeusza usunąć, bo bez sensu jest wszystkim ograniczać te granaty. Nowa klasa: Bully (najpewniej premium) Umiejętność: +5 DMG, 15% redukcji obrażeń ///+3 DMG +20hp(nawet ponad max hp) za każdego fraga w rundzie, od 75lvla np +5dmg+30hp /// magazynek za fraga /// 1.5 DMG i ominięcie 50% redukcji jeśli przeciwnik ma poniżej 40%hp /// niewidoczny na radarze Broń:AK/p250 Perki do zmiany/nowe*: Sekret złodzieja - 1/6-10 na kradzież wszystkim przeciwnikom po 1500$ i 2monety (raz na runde, niejednorazowy)
  3. Losowa lista co głosowanie na MAŁE mapy ponieważ w 90% co głosowanie są to 3 mapy z pierwszej strony
  4. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/198696 Ilość godzin: 10+ Dzień: 06/06/2021 Nagroda: przeniesienia EXP Nick: Stejczu [CSC] SteamID: STEAM_0:0:87873525
  5. Widziałem na jakimś serwerze takie coś i jest to imo ciekawe (ale nie wiem czy możliwe tutaj do zrobienia). Odtwarzanie własnej, wybranej na serwerze piosenki mvp z bazy nie wiem... 30 nutek? Fajnie po ugranej rundzie usłyszeć swoją muzyczkę, a po drugie obecna lista jest, nie oszukujmy się, dość uboga.
  6. 1. Stworzenie niewykonalnej misji(chyba że istnieje bardziej estetyczne rozwiązanie) jak np. rozbrój bombę 999 999 razy aby osoby, które zakończyły misje, dalej mogły robić misje tygodniowe w dzień, a nie tylko podczas nocnych. 2. Dodanie w przyszłych edycjach nagrody za top 1 w RANKINGU PUNKTÓW, oczywiście nie musi być taka jak za top 3 w zdobyciu 201lv ale jakakolwiek moim zdaniem się należy(nie wiem... movexp x4/vip na 15 dni?). 3. Wyraźniejsza informacja o resecie (w czasie gry) np. jakieś okno po wejściu etc z datą resetu aby .przyciągnąć więcej osób na edycję.
  7. nazwa perku: Kremik Bambino Opis: 100% odporności na podpalenie, trucizne, zatrucie. nazwa perku: 500+ Opis: Dostajesz 500 expa na start, nie dostajesz $$ za runde i połowę mniej za killa. nazwa perku: sekret polityka Opis: Masowa rękawica złodzieja. Znika po użyciu, zabiera wszystkie perki przeciwnikom. Jeśli jest to możliwe to wyświetlałaby się lista wszystkich zabranych gdzie można by było wybrać jeden dla siebie(reszta jest niszczona, za każdy zniszczony 75 expa). (oczywiście dropiłby dużo rzadziej niż inne perki).
  8. Tbh mi wystarczy zeby 100 lvli wydane w hp i wytrzymke pozwoliło mi przetrwać combo trucizny i podpalenia na chociaż 10hp (albo żebym nie padał od tego bo dostałem HE za 1hp)
  9. Piroman (nerf) Wiem, że był ostatnio nerfiony, ale still jest zbyt mocny przy full inteligencji(w dodatku z trucizną wystarczy czasem 1 hit zeby zabrac cale hp(przy full hp i staminie), proponuję mniejszy przelicznik i jeśli jest to wykonalne to niepodpalanie za pomocą HE, albo przy dmg mniejszym niż 10(??). Można też dodać go premium bez nerfa ale nie wiem czy to dobry pomysł Seryjny (nerf) Strong klasa, niemal najbardziej oblegana(wbrew pozorom niewymagająca skilla), przy 1/3 czesto wystarczy tap by zabić prawie każdego, można by dać ogólne 1/5 na krytyka. Hitman (buff) Klasa wymagająca jakichkolwiek umiejetnosci (jest też słaba w starciu z wysokim lvlem) przez co jest mało grana na dłuższą metę (a właściwie to w ogóle), dodałbym +5/+10( albo 10 od np. 75 lvl) dmg i nie wiem czy to jest poprawione już bo pare dni temu Zoom sprawdzał i nie było, chodzi mi o zadawanie dmg w głowe dla betonowej głowy i specjalistów. Może też jakieś monety za hs(ewentualnie dać bonus do monet innej klasie żeby nie tylko seryjny to miał). Można też poprawić działanie garoty żeby zamrażała tylko enemy albo zwiększyć trochę jej zasięg bo tak to nie ma ona zbyt dużo sensu Sorrki, że nie do końca ze wzorem ale chciałem w miarę uargumentować zmiany
  10. Nazwa: Navy SEAL Opis: odporny na podpalenie, trucizne, krwawienie i inne dmg 'czasowe' 1/4 na odbicie instakill (1/3 na 100+) +5 DMG na 115+, ograniczony (nie wyeliminowany) recoil Bronie: UMP 45, p250 Statystyki: HP: 20 | INT:-20 | WYT:20 | KON:5 Typ: Zwykła / Premium Oczywiście można wprowadzić parę poprawek
  11. 1. Dodanie (o ile jest to wykonalne) możliwości obstawiania rund tak jak jest to na niektórych serwerach (bet ct all etc) tylko, że za coinsy (albo nawet już te dolarki to na expa będzie ). Żeby nie można było też wygrywać fortuny to do max np. 15 coinsów. 2. Misje nocne i ich poziom trudności (w porównaniu z nagrodą) są przesadzone. Są gracze mający problem z 15 fragami na mapę a w nocnej trzeba w czasie jednej mapy dać 30hs co dla sporej części jest mega trudne. Jest też misja aby ukończyć 5 map z przewagą fragów (jeśli chodzi tu o kd powyżej 1.0 to można to jaśniej napisać) co równa się graniu 2.5h w nocy, co trwa dosyć długo jak na nocną misję.
  12. 1. Nick: Stachu 2. Imię: Dawid 3. Wiek: 16 lat 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 6 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Składka (tak/nie): Tak 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/198696 8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Dawid . Mieszkam w małej miejscowości w woj. warmińsko - mazurskim . Poza chodzeniem do szkoły ( 3 gimnazjum) gram w siatkówke i bardzo dużo jem :D . Oprócz siatkowki moja pasja jest CS i gry RPG . 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: w weekendy jestem typowym no - lifem wiec gram po 24 i z samego rana a tam nie zawsze znajdzie sie administrator mogący opanować osoby zachowujące sie nagannie . 10. Steam_ID: dawidstasiu2 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: dni szkolne około 3 godzin , wolne nawet do 5 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze 16-20 , weekendy (+wakacje ktore sie zblizaja) ile się da ( nawet 7 godzin 10 - 17 ) 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2000h i ranga dmg 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): nie
  13. Stejczu

    PROPOZYCJE

    proszę o taką kosmetyczną sprawę , mianowicie o dodanie w opisach do wszystkich perkow i klas ( oczywiscie tych ktore tego wymagaja ) przelicznikow do lvlu czy inteligencji np. naboje pułkownika . dużo roboty nie ma a nowym graczom napewno dałoby to pewne ułatwienie przy wyborach klas i perków .
  14. Stejczu

    PROPOZYCJE

    Proponuję ulepszyć delikatnie admirała ponieważ jest jedną z najmniej grywalnych klas : 1.powinien byc troche lepszy niz perk ( tejemnica admirala ) i dawac 25 hp za zabójstwo. 2.dodać można +5 dmg ale tylko i wyłacznie do famasa ponieważ tec9 na szczesliwym bylby broken (famas natomiast jest troche nieużyteczny na tanków z powodu małego magazynka)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines