NOname 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Nick: przemooxWycinek z konsoli(bez IP)*: Reason: WH Ban created: 04-08-2020 11:46 Ban end: permanent. Disconnect: You have been banned by this server! Check forum https://forum.cs-classic.pl/!Serwer: ★ RESETUJ ★ COD 128TR ★ Cs-Classic ★! Ws ★ Call of Duty ★ Link do bana: http://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&hideinactive=true&advSearch=przemoox&advType=name opis: Proszę o jak najszybsze odbanowanie. Gram na serwerze od paru lat z przerwami i ban został mi nadany bezpodstawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 @igik367 proszę o rozpisanie demka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igik367 40 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) Kolega podczas,gdy używałem niewidki oraz zpeekowałem longa na mapie najechał na mnie idealnie celownikiem, ale postanowił we mnie nie strzelić i pójść dalej. Sam tego nie zauważyłem, dopóki inni gracze mi o tym nie powiedzieli. Pod koniec tej samej rundy, kiedy został ostatnie przeciwnik gracz idealnie strzelał przez ścianę, za która był przeciwnik. Dodam jeszcze, że taj ściany nie da się skanować. WH lub info z jakiegoś tsa na 100%. Link do demka: http://414339.node43.pukawka.pl/dem-de_island-1596539676-1596541246.zip 25;45 - Celownik na niewidzialnej osobie oraz próba strzału. 26;30 - Skan przez ścianę idealnie na hitboxy przeciwnika. Po obejrzeniu demka 2 raz widzę, że to jednak raczej był przypadek. Gracz powinien dostać UB. Dużą rolę odegrali tu gracze, którzy na początku mówili, że idealnie patrzył się na mnie na niewidce oraz jak zareagowali na tamten skan. Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez igik367 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...