Skocz do zawartości

Skracanie na serwerze DeathRun


skljk

Co myślicie o skracaniu?  

29 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Która z poniższych opcji dot. skracania odpowiadałaby wam najbardziej na serwerze DR CS:GO?

    • Skracanie uznajemy, gdy gracz skróci więcej niż 20% mapy (na "oko" admina)
    • Skracanie uznajemy, gdy gracz skróci bugując mapę, przechodząc przez tekstury, miejsca, których autor mapy nie chciał stworzyć
    • Ustawiamy Killzone i działamy na zasadzie "tam gdzie cię nie zabije tam możesz przejść"
    • Skracanie dozwolone w każdym miejscu, w którym uda się to zrobić


Rekomendowane odpowiedzi

Jak pewnie wiecie nie mamy jeszcze sprecyzowanego tego jak ma wyglądać skracanie na serwerze, więc o pomoc proszę tutaj was. 

Na górze macie ankietę, zagłosujcie na opcję, która odpowiada wam najbardziej, temat zostawiam otwarty i jeżeli ktoś ma coś do dodania to śmiało może podzielić się tym w odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak miałem kiedyś admina na DR to było że nie można było skrócić więcej niż 2 pułapki na raz, wtedy gracz się musi wykazać umiejętnościami żeby przejść mapę i inni gracze też się mniej denerwowali że nie robił pół mapy gdzieś bokiem.

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Skracanie dozwolone w każdym miejscu, w którym uda się to zrobić" 

Najgorsza opcja jaka może być na DR, co za sens ma skracanie i robienie rekordów po kilka sekund,

Na deathrunie gracze powinni wykazać się swoimi umiejętnościami, a nie ułatwiać sobie grę, Po przez skracanie będzie tylko jedna gównoburza na tym serwerze co zniechęci większość graczy do gry.

Np. Mapa deathrun_arctic 

Co za sens ma przejście jednego toru,a kolejne dwa skrócić i zrobić rekord nawet w 7 sekund gdzie minimum powinno być 17/18 sek przejścia normalnej gry od startu aż po kolejkę 

Tak samo pomijając każdą pułapkę surfując na txt od strefy tt.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, w ankiecie byliście bardzo niezgodni i wiele osób miało odmienne zdania, więc stwierdziłem, że rozwiążemy sprawę tak:

Przez najbliższe dni będę rozstawiał killzone, na większych skrótach i usuwał wszystkie wr'ki na tych mapach - czyli generalnie tam gdzie mapę przechodzi się w 30 sek, a dzięki skrótom można to zrobić w 5/10 sek.

W regulaminie będzie zawarty tylko zakaz skracania przez tekstury/bugi mapy, więc wychodzi na to, że dozwolone zostawiamy tylko mniejsze skróty nie dające aż tak przerażającej przewagi w czasie przechodzenia mapy.

  • Like 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • skljk zablokował(a) ten temat
  • skljk odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności