Skocz do zawartości

PROŚBA O UB


Weryy

Rekomendowane odpowiedzi

Nick:
Wery
Wycinek z konsoli(bez IP)*:
Reason: Multi-Hack
Ban created: 30-10-2020 14:04
Ban end: permanent.
Disconnect: You have been banned by this server!
Check forum https://forum.cs-classic.pl/!
Reason: Multi-Hack
Ban created: 30-10-2020 14:04
Ban end: permanent.

Serwer:
★ FFA [MIRAGE] 128TR ★Cs-Classic.pl★

Link do bana:
http://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:0:531168559&advType=steamid&Submit

20201030142811_1.jpg

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://670562.node24.pukawka.pl/dem-de_mirage-1604062444-1604064416.zip

2:00 Akcja w kuchni, strzały raczej normalne lecz pozycjonowanie celownika raczej do zakwestionowania.

2:30 Chłop pisze coś takiego image.png.c02817ace20a2c5499828f51545129f0.png a od kiedy skakanie na scrollu dodaje ci kucanie idealnie przy wyskoku? Nie wiem, nie znam się na BH, dlatego decyzję co do AutoBH zostawiam tutaj drugiemu UB.

Następna runda raczej normalne fragi, ja tam niczego się nie dopatrzyłem.

6:40 Tutaj też nie wiem co do BH ale później popatrz na ustawienie jego celownika w underze.

6:54 Lata tym celownikiem po ścianach jak gdyby nigdy nic a w 7:00 wcelowywuje się w TV bez żadnego info, że ktoś tam jest. Tak, logiczne jest, że tam ktoś może być ale on był już przygotowany na zabójstwo i to widać, w tym momencie już można stwierdzić WH.

8:15 Jest już od chwili wcelowany w undera po czym przestaje tam patrzeć, wie, że tam jest jego sojusznik  i 8:20? 8:30 peekuje dopiero jak przeciwnik ucieka z undera...

8:38 movement

9:03 movement

Potem poleciał już ban, jak będzie za mało to jest jeszcze poprzednia mapa.

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, SnuFFy napisał:

http://670562.node24.pukawka.pl/dem-de_mirage-1604062444-1604064416.zip

2:00 Akcja w kuchni, strzały raczej normalne lecz pozycjonowanie celownika raczej do zakwestionowania.