nojo 67 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 1. Nick: Nj / Nojo2. Wiek: 213. Znajomość komend admina (1-10):104. Sprawny i działający mikrofon: Tak5. Link do swojego GameMe: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/9971426. Parę słów o sobie: Wiekszość mnie zna wiem ze moge miec mala aktywnosc ostatnio ale to sie moze bez problemu zmienic. Pare slow o mnie : jestem studentem 1 roku informatyki i ekonometrii jak wiekszosc tu lubie sobie pograc w cs i nie tylko. 7. Steam ID:STEAM_0:0:4395955778. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy - podaj godziny): Zalezy od pracy bo pracuje na 3 zmiany w jednym tygodniu moge grac po poludniu w kolejnym rano/wieczor a w kolejnym popoludnie do wieczora.9. Staż w Counter-Strike Global Offensive: w cs go gram od 2016 roku jakos 10. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak 6 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGnusb0b 118 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 No co do Ciebie to nie ma żadnych zastrzeżeń. Aktywność jest, jadem nie daje, doświadczenie jest. Ja bym przyjął bez zawahania. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek. 187 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Idealny kandydat - Doświadczenie - Staż - Znajomość komend - Pomocny - Złożył podanie na admina a nie opiekuna Pozdro 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubek 118 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 No co tu dużo mówić idealny człowiek na odpowiednie stanowisko. Pozdro 600 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...