Skocz do zawartości

*Propozycje Klas*


DonSalerii

Rekomendowane odpowiedzi

W tym temacie umieszczamy propozycje klas bądź też zmiany klasy która już jest wgrana na serwerze:

  • Wzór nowej klasy:
  1. Nazwa klasy:
  2. Statystyki: HP x Wytrzymałość x Inteligencja x Kondycja x
  3. Bronie:
  4. Umiejętność:
  5. Stopień I:
  6. Stopień II:
  7. Stopień III:
  8. Klasa Premium/Zwykła:

 

  • Wzór na zmianę klasy:
  1. Nazwa klasy:
  2. Opis umiejętności bądź stopnia do zmiany:
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy: Demonolitions
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość -5 Inteligencja 15 Kondycja 5
  3. Bronie: Aug,Five-Seven
  4. Umiejętność: Tworzy wybuch wokół siebie zadając 70 pkt. obrażeń  +int  wszystkim graczom znajdującym się w zasięgu rażenia.
  5. Stopień 1- Po zabiciu gracza otrzymuje +1 dmg  (max. 5 na runde)
  6. Stopień 2- Gdy nie otrzymuje obrażeń dłużej niż 15sek regeneruje 5hp co 2sek lub 10hp co 5sek
  7. Stopień 3- +5 dmg z Auga i omija wytrzymałość 
  8. Klasa Premium/Zwykła: Premium
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy:MacGyver
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość 5 Inteligencja 0 Kondycja 30
  3. Bronie:Mac-10(+5dmg), glock-18
  4. Umiejętność:Pod use_class cofa się na respa
  5. Stopień I:Wraz z cofnieciem otrzymuje 50% hp (+x/int)
  6. Stopień II:+10 dmg do Mac-10
  7. Stopień III:Odporny na granaty HE
  8. Klasa Premium/Zwykła:Premium
  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy: Scouter
  2. Statystyki: HP 15 Wytrzymałość 0 Inteligencja -5 Kondycja 20 
  3. Bronie: Scout,Usp-S
  4. Umiejętność:  Posiada Scouta i 1/4 lub 1/3 na natychmiastowe zabójstwo z niego. 
  5. Stopień 1- Podwójny skok
  6. Stopień 2- Otrzymuje famasa i +5/10 dmg z niego
  7. Stopień 3- Szansa na natychmiastowe zabójstwo zmienia się na 1/2 lub 1/1
  8. Klasa Premium/Zwykła: Zwykła
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy: Czołgista
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 0 Kondycja 20
  3. Bronie: Nova/Obrzyn +5dmg
  4. Umiejętność:Sprit na shift
  5. Stopień I:nie widoczny na radarze
  6. Stopień II:Na kucaniu mniejsza widocznosc
  7. Stopień III:1/12 na obrócenie wroga
  8. Klasa Premium/Zwykła: zwykła
Edytowane przez QubekAthlet
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2021 o 06:47, Lovek napisał:
  1. Nazwa klasy: Demonolitions
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość -5 Inteligencja 15 Kondycja 5
  3. Bronie: Aug,Five-Seven
  4. Umiejętność: Tworzy wybuch wokół siebie zadając 70 pkt. obrażeń  +int  wszystkim graczom znajdującym się w zasięgu rażenia.
  5. Stopień 1- Po zabiciu gracza otrzymuje +1 dmg  (max. 5 na runde)
  6. Stopień 2- Gdy nie otrzymuje obrażeń dłużej niż 15sek regeneruje 5hp co 2sek lub 10hp co 5sek
  7. Stopień 3- +5 dmg z Auga i omija wytrzymałość 
  8. Klasa Premium/Zwykła: Premium

Pomysł na klasę dobry aczkolwiek jego umiejętność wolałbym wykorzystać w czymś innym :P

W dniu 27.04.2021 o 01:36, Bartex_ napisał:
  1. Nazwa klasy:MacGyver
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość 5 Inteligencja 0 Kondycja 30
  3. Bronie:Mac-10(+5dmg), glock-18
  4. Umiejętność:Pod use_class cofa się na respa
  5. Stopień I:Wraz z cofnieciem otrzymuje 50% hp (+x/int)
  6. Stopień II:+10 dmg do Mac-10
  7. Stopień III:Odporny na granaty HE
  8. Klasa Premium/Zwykła:Premium

Tak samo jak wyżej umiejętność wykorzystam w innej klasie poza tym mamy już klasę z mac10 a nie chciałbym by bronie jakoś często się powtarzały zwłaszcza pm`y 

W dniu 27.04.2021 o 16:47, Lovek napisał:
  1. Nazwa klasy: Scouter
  2. Statystyki: HP 15 Wytrzymałość 0 Inteligencja -5 Kondycja 20 
  3. Bronie: Scout,Usp-S
  4. Umiejętność:  Posiada Scouta i 1/4 lub 1/3 na natychmiastowe zabójstwo z niego. 
  5. Stopień 1- Podwójny skok
  6. Stopień 2- Otrzymuje famasa i +5/10 dmg z niego
  7. Stopień 3- Szansa na natychmiastowe zabójstwo zmienia się na 1/2 lub 1/1
  8. Klasa Premium/Zwykła: Zwykła

Uważam że pomysł na klasę troszkę kiepski i mało kto by grywał. Poza tym wydaje mi się że jest to połączenie Snajpera i E.Snajpera tylko że z Scoutem haha ;d 

W dniu 5.05.2021 o 07:54, QubekAthlet napisał:
  1. Nazwa klasy: Czołgista
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 0 Kondycja 20
  3. Bronie: Nova/Obrzyn +5dmg
  4. Umiejętność:Sprit na shift
  5. Stopień I:nie widoczny na radarze
  6. Stopień II:Na kucaniu mniejsza widocznosc
  7. Stopień III:1/12 na obrócenie wroga
  8. Klasa Premium/Zwykła: zwykła

Mamy już klasę z sprintem jest nią Rusher a to wydaje się być jego młodszy brat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy:Rozrabiaka
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 0 Kondycja 10
  3. Bronie:M4A4 Five-Seven
  4. Umiejętność:ma 1/9 szansy na rozrobjenie 
  5. Stopień I:Otrzymujesz M4A1-S oraz 1/6 na oslepienie wroga
  6. Stopień II:1/7 szansy na rozbrojenie wroga
  7. Stopień III: masz 1/7na rozbrojenie wroga oraz 1/6 na oslepienie wroga
  8. Klasa Premium/Zwykła:zwykla
Edytowane przez QubekAthlet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zmienić klasę komandos. Na 201 jest dosyć ciężko podejść do kogoś z nożem będąc lekko niewidocznym, co dopiero jak będzie się w pełni widocznym. Odblokowanie tej umiejętności na 3. stopniu to wg. mnie trochę późno. Powinien mieć to dodane domyślnie, lub na 1. stopniu. Niewidoczność z trzeciego stopnia można zamienić na ciche kroki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy: Wsparcie Rakietowe
  2. Statystyki: HP 10 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 10
  3. Bronie: PP Bizon P250
  4. Umiejętność: Rakiety 2 80 DMG ( DMG od int 1 int 0.75 dmg) + co 100 lvl rakieta
  5. Stopień I:Dubble Jump
  6. Stopień II: 1 kill odnawia na rundę 50 hp 
  7. Stopień III: + 8 dmg do broni 
  8. Klasa Premium/Zwykła: zwykła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Nazwa klasy: Saper
  2. Statystyki: HP 15 Wytrzymałość 10 Inteligencja 10 Kondycja 5
  3. Bronie: P90 p250
  4. Umiejętność: 3 Miny Na start co 60 lvl +1 DMG Min 90 + ( 1.1 DMG =1 pkt int)
  5. Stopień I:Odporny na miny przeciwnika
  6. Stopień II: 15 % na postawienie niewidzialnej miny 
  7. Stopień III: 35 % na postawienie niewidzialnej miny 
  8. Klasa Premium/Zwykła: Zwykła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, mysle ze lekki buff dla klasy Wyborowy Strzelec bylby dobry dla zbalansowania rozgrywki. Porownujac go do Cichego Zabojcy ktory przez to ze nie slychac jego krokow i ogolnie lepsze awansy robia Cigecho zabojce lepsza klasa. Mysle ze lekki exp za HS wyrowna balans premium klas, a takze zachowa styl Wyborowego Strzelca.

 

[P] Strzelec Wyborowy- Posiada szansę 1/5 na zadanie podwójnego obrażenia,otrzymuje 1 nieśmiertelnik poprzez zabicie strzałem w głowę  (Satystyki Hp 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja -5 Kondycja 5)
(Nieśmiertelnik napisałem to w ramach waluty jaką chcemy mieć na serwerze może to być również dolar/moneta zależy co ustalimy)
Bronie- Ak47,P200 (Stopień I- MP9
Stopień I- Otrzymuje drugą broń którą jest MP9, +50 EXP za zabojstwo w glowe
Stopień II- Posiada szansę 1/3 na zadanie krytycznego naboju w głowę 1/3, +75 EXP za zabojstwo w glowe
Stopień III- Zwiększa nieśmiertelniki x2, +100 EXP za zabojstwo w glowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności