Jump to content

Przygotowania pod Nowy Sezon


Mahesvara

Recommended Posts

Przygotowania do nowego sezonu czas zacząć, żebyście mieli czas napisać propozycje i potem żeby był czas na zrobienie ich
    

Wzór
Klasa do zmiany*/usunięcia:
Nowa klasa:
Umiejętność:
Broń:
Perki do zmiany/nowe*:
Inne:
Misje do zmiany/nowe*:

    

Klase z AK i Famasem możecie pisać propozycje pod te bronie, albo też w jakiejś wymienić 

*Jeżeli wypisałeś klase do zmiany dopisz co w niej zmienić
*Perki do zmiany podać nazwe perka i co w nim zmienić / nowy perk podaj nazwe i opis jak ma wyglądać
*Misje do zmiany należy podać nazwe misji i dlaczego ma zostać zmieniona / Nowe misje można napisać własne propozycje jaką misję byście widzieli 

 

Edited by Mahesvara.
Link to comment
Share on other sites


Perki do zmiany/nowe*:  

Nazwa Perku: Anti-Instakill (mozna cos podobnego wymyslec)

Opis: Omija odporność na instakill'a.

Skoro jest NANOPANCERZ,  to dlaczego nie coś takiego? Nie rozumiem oburzenia.. 

 

Edited by Hanzkie
  • Like 2
  • Confused 4
Link to comment
Share on other sites

Wzór
Klasa do zmiany*/usunięcia:
Nowa klasa: Echo, może być premium a nie musi  :P wedle uznania 
Umiejętność: 2 granaty wh,  +8 dmg z famasa/usp/glock , x2 obrazenia na podswietleniu przez granat  wh, magazynek za fraga, na 100 lvl otrzymuje 3 granaty wh i + 30 w kondycje w statach reszta wedle uznania 
Broń:famas, usp/glock 
Perki do zmiany/nowe*: -
Inne: -
Misje do zmiany/nowe*: - 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Confused 3
Link to comment
Share on other sites

Klasa do zmiany:  Saper

Szansa na niewidzialną minę chociaż 30%

klasy do zmiany: Medyk

Dodać mu expa za ożywianie graczy, może wtedy będzie grywalny.

Perki do zmiany/nowe: Nowy perk nalot powietrzny, ten z serwera 301

Po użyciu perku mamy:

100% na zabicie jednej osoby,

70% na zabicie dwóch osoby,

50% na zabicie trzech osób,

20% na zabicie czterech osób. 

Perk niszczy się po użyciu

Misje do zmiany/nowe: Nocne

Pomyślał bym o ustawieniu ich trochę wcześniej np od godziny 20, ponieważ od godziny 22 praktycznie nie ma na kim tych misji robić.

  • Like 6
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Klasa do zmiany*/usunięcia:
Saper - Dodać mu szanse na niewidzialne miny, a jak nie to może zamienić na claymore?

Cichy zabójca - zmniejszenie kondycji do 5-10, albo zamienic go z robokopem w premium
Oszust - dodać mu TP z wabika od 100 (to co jest na 301)
Medyk - dodać do apteczki, ze jak stoimy w zasięgu jej działania dostajemy dodatkowo dmg albo wytrzymałość 
Sanitariusz - dodać do strzykawek, że po użyciu dostaje się dodatkowe 20% speed'a, aż do śmierci/końca rundy


Nowa klasa: Delta force
Umiejętność: +5dmg od 100 +7dmg, 1/10 szansy na podrzucenie wroga od 100 1/6, po podrzuceniu przeciwnika zadajemy mu o 30% większy dmg gdy jest w powietrzu, double jump, Staty: HP 15 wytrzymałość 5 int 0 kondycja 5
Broń: Famas / CZ75


Nowa klasa: Elektryk
Umiejętność: Zeus 1/1, strzela piorunem 75dmg + 0.4/int 1 na rundę od 75 lvl 2 piorunki, 0.05/int dmg do broni,  HP 0 wytrzymałość 5 int 15 kondycja 5
Broń: UMP/P2000


Nowa klasa: Grom
Umiejętność: Auto BH, Szansa na odwrócenie wroga 1/10 od 75 lvla 1/8, dmg w plecy zwiększony o 40%, hp 10 wytrzymalosc 5 int 0 kondycja -10
Broń: mag7/glock


Nowa klasa: Mcgyver 
Umiejętność: Wraca na respa raz na rundę po użyciu skilla i regeneruje hp w zależności od ilości zabitych osób w rundzie 0 killi - nie regeneruje hp, 1-25% max hp, 2-50%, 3-75%, 4-100%, jak zabije 2 i więcej wrogów i wróci na respa dostaje dodatkowo +5 dmg do końca rundy. hp 5 wytrzymalosc 5 int 0 kondycja 10
Broń: Bizon/mac/mp9(dunno) i r8

Nowa klasa: Stacker
Umiejętność: +3 dmg 50lvl +5 dmg, Po każdym trafieniu wroga zwiększa nasze obrażenia o 2%, gdy mamy wystackowane 30% dmg, dostajemy 15% kradzieży życia i 20hp za killa. hp 15 wytrzymałość 10 int 0 kondycja 0
Broń:M249/ fiveseven


Nowa klasa: Złodziej
Umiejętność: Kradzież dolarów, ammo i dodawanie ich sobie, 1/5 szansy na kradzież 10 monet po zabiciu przeciwnika na 75 1/3, a na 150 1/2 , po użyciu skilla wymusza na przeciwnikach w X odległości do przeładowania broni.
Broń: AK/deagle 


Perki do zmiany/nowe*: Wykrywacz metalu - w danej odległości podświetla miny/claymory (widać przez ścianę jak w przypadku ludzi po użyciu granatu WH)
Tensai Addist- dodać do niego też sg 553 

Miecz Jedi - gdy trzymasz nóż masz 1/3 szansy na odbicie naboju w przeciwnika  xDD


Inne: Dodać Perk Sokole oko - co wrzucił Smoker, perk fajny, a dzięki niemu też usuniemy niesprawiedliwość w regulaminie czyli zakaz strzelania z respa do respa bronią z przybliżeniem, już po prostu będzie całkowity zakaz do 1:45, albo brak zakazu co wolicie.


Misje do zmiany/nowe*:Tak jak napisał klama, zmienić nocne - zacząć je 2godziny wcześniej albo niech się kończą 2 godziny później.

Edited by Sticzu
  • Like 3
  • Love 2
Link to comment
Share on other sites

Klasa do zmiany: El Pistolero .

Usunąć 1.5 w głowe i dać ogólne 1.4 z pistoli, w porównaniu do Boga Deagla jest bardzo słabo.

Klasa do zmiany: Seryjny Zabójca.

Dodać regeneracje smoke'a co 35 sekund.

Perk do zmiany:

Lustro: dać 1/2 albo 1/3 na odbicie insta, w porównaniu do ojca chrzestnego jest słabo.

Propozycja Sticza fajna z Mieczem Jedi, ja bym połączył z perkiem Nóż Komandosa.

Tak jak proponowałem wcześniej:

Klasa z repliką powinna być, oby nie tak słaba jak Alibi.

Nazwa: Nekos
Opis: Posiada dwie repliki odbijające obrażenia, 1/10 na obrót wroga oraz pociski dum dum omijające pancerz i wytrzymałość 
Bronie: p90 / tec9
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON: 10
Typ: Zwykła
Nazwa: Elitarny Komandos
Opis: Posiada 1/1 z kosy, ciche kroki, podwójny skok
Bronie: kosa + dowolny pistolet jak El Pistolero
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON: 60
Typ: Premium
Nazwa: Szeregowy
Opis: +5 dmg z Famasa, klasa dla początkujących na cod modzie, 150 hp na start, maksymalnie 220hp
Bronie: Famas
Statystyki: HP: 50 | INT:0 | WYT:0 | KON: 10
Typ: Zwykła
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Klasa do zmiany*/usunięcia: Do zmiany bóg deagla klasa jest zbyt mocna czasami nawet 4 osoby nie mogą sobie poradzić z tym czołgiem chodzi tu głowinie o zmianę tego 75% 
Nowa klasa:Hitman 
Umiejętność:+20 dmg 30 od 65 lvl (lub mniej, dmg z usp) i tu trochę z klasy alibi po użyciu skilla stawia klona który albo ma 50% naszego obecnego hp albo dotsaje całość hp tyle ile mamy ale odbija co 2 lub 3 strzał oraz posiada ubranie wroga (klasa ta nie może posiadać perka miłość tsunami )
Broń:Usp/ nóż 

Nowa klasa:Czołgista
Umiejętność:
odporny na wybuchy lub tylko zmniejszony dmg (wszystkie miny i td ) szansa kradzież 1 naboju 1/4  i 1/3 na 50 lvl  1/10 na lekkie oślepienie wroga 
Broń:Bizon lub p90 cz75-auto


Nowa klasa:Pilot Bsp
Umiejętność:1 raz na rund po użyciu podświetla wszystkich wrogów na minimapie przez 2 sec  posiada grant wh i wbudowane pociski dum dum  i dodatkowe 5 dmg
Broń:Ump-45/p250


Perki do zmiany/nowe*:Tajemnica McGyvera -masz 1/2,1/3,1/4 na tepniecie się na swojego spawna, po tepnieciu dostajesz 50% hp 

Perki do zmiany/nowe*:Kura Al-Ka'ida-dostajesz kurę którą możesz zrespić w danym miejscu, kura porusza się jak zwykła kura można ją rozwalić 1 strzałem, w momencie gdy przeciwnik zbliży się do kury ona wybucha zadając 80 dmg + 0,2dmg od inty  (nie musi byc bonusu od inta ) 
 

Perki do zmiany/nowe*:Sokole oko-Dostajesz zoom na każdej broni (nie działa na bronie które już go posiadają )

 

Edited by MDD
  • Like 2
  • Confused 1
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

Misje do zmiany/nowe*: wyrzucenie misji na oślepienie i dmg z HE... przy ograniczeniu dostępu do obu tych granatów przez pierwsze 15s są one zbyt ciężkie, nudne i długie, a robienie ich w 50% przypadków sprowadzi się do campienia na respie przez pierwsze 15s. W przypadku oślepienia można zawsze wziąć specjalistę, ale myślę, że nie po to decydujemy się na wybór jakiejś klasy żeby potem robić misje jakąś inną. 

Inne:Generalnie uważam, że rozwiązanie z HE na 15s jest słabe, ale z drugiej strony nie wiem jak można by było ograniczyć nade'y amadeusza... Można by było nawet tego amadeusza usunąć, bo bez sensu jest wszystkim ograniczać te granaty.

Nowa klasa: Bully (najpewniej premium)
Umiejętność: +5 DMG, 15% redukcji obrażeń ///+3 DMG +20hp(nawet ponad max hp) za każdego fraga w rundzie, od 75lvla np +5dmg+30hp /// magazynek za fraga /// 1.5 DMG i ominięcie 50% redukcji jeśli przeciwnik ma poniżej 40%hp /// niewidoczny na radarze
Broń:AK/p250

Perki do zmiany/nowe*: Sekret złodzieja - 1/6-10 na kradzież wszystkim przeciwnikom po 1500$ i 2monety (raz na runde, niejednorazowy)

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

  • ZooM. locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy