Mahesvara 904 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 (edytowane) Przygotowania do nowego sezonu czas zacząć, żebyście mieli czas napisać propozycje i potem żeby był czas na zrobienie ich WzórKlasa do zmiany*/usunięcia:Nowa klasa:Umiejętność:Broń:Perki do zmiany/nowe*:Inne:Misje do zmiany/nowe*: Klase z AK i Famasem możecie pisać propozycje pod te bronie, albo też w jakiejś wymienić *Jeżeli wypisałeś klase do zmiany dopisz co w niej zmienić*Perki do zmiany podać nazwe perka i co w nim zmienić / nowy perk podaj nazwe i opis jak ma wyglądać*Misje do zmiany należy podać nazwe misji i dlaczego ma zostać zmieniona / Nowe misje można napisać własne propozycje jaką misję byście widzieli Edytowane 12 Czerwca 2021 przez Mahesvara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanzkie 14 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 (edytowane) Perki do zmiany/nowe*: Nazwa Perku: Anti-Instakill (mozna cos podobnego wymyslec) Opis: Omija odporność na instakill'a. Skoro jest NANOPANCERZ, to dlaczego nie coś takiego? Nie rozumiem oburzenia.. Edytowane 14 Czerwca 2021 przez Hanzkie 2 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 WzórKlasa do zmiany*/usunięcia:Nowa klasa: Echo, może być premium a nie musi wedle uznania Umiejętność: 2 granaty wh, +8 dmg z famasa/usp/glock , x2 obrazenia na podswietleniu przez granat wh, magazynek za fraga, na 100 lvl otrzymuje 3 granaty wh i + 30 w kondycje w statach reszta wedle uznania Broń:famas, usp/glock Perki do zmiany/nowe*: -Inne: -Misje do zmiany/nowe*: - 1 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitan klama 23 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Klasa do zmiany: Saper Szansa na niewidzialną minę chociaż 30% klasy do zmiany: Medyk Dodać mu expa za ożywianie graczy, może wtedy będzie grywalny. Perki do zmiany/nowe: Nowy perk nalot powietrzny, ten z serwera 301 Po użyciu perku mamy: 100% na zabicie jednej osoby, 70% na zabicie dwóch osoby, 50% na zabicie trzech osób, 20% na zabicie czterech osób. Perk niszczy się po użyciu Misje do zmiany/nowe: Nocne Pomyślał bym o ustawieniu ich trochę wcześniej np od godziny 20, ponieważ od godziny 22 praktycznie nie ma na kim tych misji robić. 6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 (edytowane) Klasa do zmiany*/usunięcia: Saper - Dodać mu szanse na niewidzialne miny, a jak nie to może zamienić na claymore?Cichy zabójca - zmniejszenie kondycji do 5-10, albo zamienic go z robokopem w premiumOszust - dodać mu TP z wabika od 100 (to co jest na 301)Medyk - dodać do apteczki, ze jak stoimy w zasięgu jej działania dostajemy dodatkowo dmg albo wytrzymałość Sanitariusz - dodać do strzykawek, że po użyciu dostaje się dodatkowe 20% speed'a, aż do śmierci/końca rundy Nowa klasa: Delta forceUmiejętność: +5dmg od 100 +7dmg, 1/10 szansy na podrzucenie wroga od 100 1/6, po podrzuceniu przeciwnika zadajemy mu o 30% większy dmg gdy jest w powietrzu, double jump, Staty: HP 15 wytrzymałość 5 int 0 kondycja 5Broń: Famas / CZ75 Nowa klasa: ElektrykUmiejętność: Zeus 1/1, strzela piorunem 75dmg + 0.4/int 1 na rundę od 75 lvl 2 piorunki, 0.05/int dmg do broni, HP 0 wytrzymałość 5 int 15 kondycja 5Broń: UMP/P2000 Nowa klasa: GromUmiejętność: Auto BH, Szansa na odwrócenie wroga 1/10 od 75 lvla 1/8, dmg w plecy zwiększony o 40%, hp 10 wytrzymalosc 5 int 0 kondycja -10Broń: mag7/glock Nowa klasa: Mcgyver Umiejętność: Wraca na respa raz na rundę po użyciu skilla i regeneruje hp w zależności od ilości zabitych osób w rundzie 0 killi - nie regeneruje hp, 1-25% max hp, 2-50%, 3-75%, 4-100%, jak zabije 2 i więcej wrogów i wróci na respa dostaje dodatkowo +5 dmg do końca rundy. hp 5 wytrzymalosc 5 int 0 kondycja 10Broń: Bizon/mac/mp9(dunno) i r8Nowa klasa: StackerUmiejętność: +3 dmg 50lvl +5 dmg, Po każdym trafieniu wroga zwiększa nasze obrażenia o 2%, gdy mamy wystackowane 30% dmg, dostajemy 15% kradzieży życia i 20hp za killa. hp 15 wytrzymałość 10 int 0 kondycja 0Broń:M249/ fivesevenNowa klasa: ZłodziejUmiejętność: Kradzież dolarów, ammo i dodawanie ich sobie, 1/5 szansy na kradzież 10 monet po zabiciu przeciwnika na 75 1/3, a na 150 1/2 , po użyciu skilla wymusza na przeciwnikach w X odległości do przeładowania broni.Broń: AK/deagle Perki do zmiany/nowe*: Wykrywacz metalu - w danej odległości podświetla miny/claymory (widać przez ścianę jak w przypadku ludzi po użyciu granatu WH) Tensai Addist- dodać do niego też sg 553 Miecz Jedi - gdy trzymasz nóż masz 1/3 szansy na odbicie naboju w przeciwnika xDD Inne: Dodać Perk Sokole oko - co wrzucił Smoker, perk fajny, a dzięki niemu też usuniemy niesprawiedliwość w regulaminie czyli zakaz strzelania z respa do respa bronią z przybliżeniem, już po prostu będzie całkowity zakaz do 1:45, albo brak zakazu co wolicie. Misje do zmiany/nowe*:Tak jak napisał klama, zmienić nocne - zacząć je 2godziny wcześniej albo niech się kończą 2 godziny później. Edytowane 13 Czerwca 2021 przez Sticzu 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktusek1831 20 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Klasa do zmiany: El Pistolero . Usunąć 1.5 w głowe i dać ogólne 1.4 z pistoli, w porównaniu do Boga Deagla jest bardzo słabo. Klasa do zmiany: Seryjny Zabójca. Dodać regeneracje smoke'a co 35 sekund. Perk do zmiany: Lustro: dać 1/2 albo 1/3 na odbicie insta, w porównaniu do ojca chrzestnego jest słabo. Propozycja Sticza fajna z Mieczem Jedi, ja bym połączył z perkiem Nóż Komandosa. Tak jak proponowałem wcześniej: Klasa z repliką powinna być, oby nie tak słaba jak Alibi. Nazwa: Nekos Opis: Posiada dwie repliki odbijające obrażenia, 1/10 na obrót wroga oraz pociski dum dum omijające pancerz i wytrzymałość Bronie: p90 / tec9 Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON: 10 Typ: Zwykła Nazwa: Elitarny Komandos Opis: Posiada 1/1 z kosy, ciche kroki, podwójny skok Bronie: kosa + dowolny pistolet jak El Pistolero Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON: 60 Typ: Premium Nazwa: Szeregowy Opis: +5 dmg z Famasa, klasa dla początkujących na cod modzie, 150 hp na start, maksymalnie 220hp Bronie: Famas Statystyki: HP: 50 | INT:0 | WYT:0 | KON: 10 Typ: Zwykła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoker 116 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 (edytowane) Klasa do zmiany*/usunięcia: Do zmiany bóg deagla klasa jest zbyt mocna czasami nawet 4 osoby nie mogą sobie poradzić z tym czołgiem chodzi tu głowinie o zmianę tego 75% Nowa klasa:Hitman Umiejętność:+20 dmg 30 od 65 lvl (lub mniej, dmg z usp) i tu trochę z klasy alibi po użyciu skilla stawia klona który albo ma 50% naszego obecnego hp albo dotsaje całość hp tyle ile mamy ale odbija co 2 lub 3 strzał oraz posiada ubranie wroga (klasa ta nie może posiadać perka miłość tsunami )Broń:Usp/ nóż Nowa klasa:CzołgistaUmiejętność:odporny na wybuchy lub tylko zmniejszony dmg (wszystkie miny i td ) szansa kradzież 1 naboju 1/4 i 1/3 na 50 lvl 1/10 na lekkie oślepienie wroga Broń:Bizon lub p90 cz75-auto Nowa klasa:Pilot BspUmiejętność:1 raz na rund po użyciu podświetla wszystkich wrogów na minimapie przez 2 sec posiada grant wh i wbudowane pociski dum dum i dodatkowe 5 dmgBroń:Ump-45/p250 Perki do zmiany/nowe*:Tajemnica McGyvera -masz 1/2,1/3,1/4 na tepniecie się na swojego spawna, po tepnieciu dostajesz 50% hp Perki do zmiany/nowe*:Kura Al-Ka'ida-dostajesz kurę którą możesz zrespić w danym miejscu, kura porusza się jak zwykła kura można ją rozwalić 1 strzałem, w momencie gdy przeciwnik zbliży się do kury ona wybucha zadając 80 dmg + 0,2dmg od inty (nie musi byc bonusu od inta ) Perki do zmiany/nowe*:Sokole oko-Dostajesz zoom na każdej broni (nie działa na bronie które już go posiadają ) Edytowane 14 Czerwca 2021 przez MDD 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Misje do zmiany/nowe*: wyrzucenie misji na oślepienie i dmg z HE... przy ograniczeniu dostępu do obu tych granatów przez pierwsze 15s są one zbyt ciężkie, nudne i długie, a robienie ich w 50% przypadków sprowadzi się do campienia na respie przez pierwsze 15s. W przypadku oślepienia można zawsze wziąć specjalistę, ale myślę, że nie po to decydujemy się na wybór jakiejś klasy żeby potem robić misje jakąś inną. Inne:Generalnie uważam, że rozwiązanie z HE na 15s jest słabe, ale z drugiej strony nie wiem jak można by było ograniczyć nade'y amadeusza... Można by było nawet tego amadeusza usunąć, bo bez sensu jest wszystkim ograniczać te granaty. Nowa klasa: Bully (najpewniej premium)Umiejętność: +5 DMG, 15% redukcji obrażeń ///+3 DMG +20hp(nawet ponad max hp) za każdego fraga w rundzie, od 75lvla np +5dmg+30hp /// magazynek za fraga /// 1.5 DMG i ominięcie 50% redukcji jeśli przeciwnik ma poniżej 40%hp /// niewidoczny na radarzeBroń:AK/p250 Perki do zmiany/nowe*: Sekret złodzieja - 1/6-10 na kradzież wszystkim przeciwnikom po 1500$ i 2monety (raz na runde, niejednorazowy) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZooM. 131 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Reset odbędzie się w dniu 26.06.2021. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi