Anima19 57 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 WItam wlasnie gralismy na jakies malej mapie i bylo 2 komandosow w enemy i ja z amadeuszem. Gralismy z 10-15 rund i stwierdzilismy ze ta klasa jest bez sensu na malych mapach i nie tylko. Chodzi o to ze na malej mapie nie mozna uzyc granatu do 15 sec gdzie na malej mapie w sumie w te 15s juz sie konczy runda bo komandos dobiega i jest po grze. Kolejna sprawa jest fight 1vs1 nawalam full auto w komandosa a on mnie zabija na 2-3 deagle zadajac po 50hp z jednego strzalu ( tak wiem mam 130hp) ale chyba cos jest nie halo skoro mam 150 int + 50 w dmg i + z klanu dmg a ja przegrywam fight za kazdym razem pomijajac juz roznice lvla o 40 i bonusy z klanu... Co myslicie na ten temat ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahesvara 904 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 zacznij w niego trafiać. Wy chcecie żeby każda klasa była taka sama waliła taki sam dmg nie ważne czy to mp5 czy AK ? to by było bez sensu wtedy komandos żeby być lepszym idzie w kondycje amadeusz idzie w INT żeby więcej bić, to że nie idzie ci amadeuszem na komandosa to nie znaczy że nic się nie da robić, mówicie że na małych mapach jest bez sensu ehh,,, dla was wszystko jest bez sensu, jak był czas gdzie amadeusz miał odblokowane granaty na małych mapach to był wielki płacz że nie da się grać bo rzuca HE na respa i ludzie padają albo mają połowę HP więc zostało wprowadzone ogólna blokada na 15sec na małych mapach, amadeuszem nie da się na komandosa i co zaraz jeszcze przyjdą gracze Snajperem E.Snajperem, czy innymi PM'ami że też im nie idzie na komandosa ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonSalerii 606 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 Poruszona została sprawa he na małych mapach. Tutaj zgadzam się z @Anima19 ponieważ 15 sekund to za dużo. Z tego co wiem weszło to by nie było rzucane z respa na respa a zwykłe 5 sekund od rozpoczęcia rundy by wystarczyło na to aby gracz uciekł z respa. To jedna rzecz. To że przegrywasz pojedynek 1vs1 jest w sumie dość logiczne skoro nie trafiasz głów z mp5 XD Samo w sobie dmg z mp5 nie jest duże. Zgaduje że to co napisałeś czyli tam te dodatkowe dmg daje Ci maksymalnie + 24 dmg co też nie jest prawdą ponieważ na pmy działa odległość a tego niestety nie zmienisz ponieważ tak działa gra. 12 godzin temu, Anima19 napisał: nawalam full auto w komandosa a on mnie zabija na 2-3 deagle zadajac po 50hp z jednego strzalu Ile strzałów z tego "full auto" trafiasz? XD Nie oszukujmy się nie jest trudne zabicie komandosa zwłaszcza gdy nie skacze tylko strzela z deagla czyli prawdopodobnie stoi w miejscu Tak więc moja rada byś nie przegrywał takich pojedynków to zacznij od strzelania w głowę a następnie ogarnij sobie to full auto bo najwidoczniej to ono jest słabe a nie klasa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts